Olisi mukava sanoa "moi", mutta ei vaan saa sanotuksi.
Miksi moikkaaminen on niin vaikeaa?
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä moi, ole hyvä.
- Anonyymi
Tui on helpompi.
- Anonyymi
😂😂😃
- Anonyymi
No mutta sehän kuuluu ihan perustapoihin tervehtiä ihmisiä
- Anonyymi
Ihmiset jotka valittaa siitä ettei joku moikannut ovat rasittavia.
- Anonyymi
Bdkeåoweködpslszb e looking tää kwpzgplwnhiba off of glass Blackwell letter
- Anonyymi
Are you having a mental meltdown right now?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Are you having a mental meltdown right now?
Ei kuulu sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle
Okay sport, hang in there
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okay sport, hang in there
Joo paremmin kun kukaan teistä. Mutta koita sinäkin jaksaa tota sun surkeeta elämää
- Anonyymi
Oli se mullekkin vaikeaa nuorena ja ahdistuneena. Nyt siitä ei ole tietoakaan :) Ei se ole ku sanoo vaan. Siedätyksen kautta monet asiat pitänyt opetella ja se on hauska huomata miten paljon helpompaa asioista sitten tulee.
- Anonyymi
Sillä tavalla tulee huomatuksi 😉
- Anonyymi
Äijän meikit meni poskelleen.
- Anonyymi
Faijas rahat meni kun otin silt poskeen 😆 Seerveed biiitch🤑
- Anonyymi
No voi voi.
- Anonyymi
Et kai vaan olisi ihastunut? No sitä sattuu😉
- Anonyymi
Moi, silloin tulee ajatus, ettei halua olla tekemisissä. Ja luonnollinen reaktio on jättää rauhaan.
- Anonyymi
Vaikeita sanoja on vaikea lausua, jos on jännitteitä ilmassa. Mieti joku helpompi sana, joka on helpompi sanoa.
- Anonyymi
kasvot joskus puutuvat, mutta sanasta saa selvän jos tahtoa.
- Anonyymi
Varovasti kandee moikata. Hyvin varovasti:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772