En tiedä kuin vangin koko nimen, riittääkö se? En tiedä missä vankilassa on.
Miten kirjoitan vangille?
11
1095
Vastaukset
- Anonyymi
Lähetät kirjeen rikosseuraamusvirastoon vangin nimellä, kyllä ne sieltä toimittavat oikeaan vankilaan.
- Anonyymi
Tähän löytyy ohjeet Rikosseuraamuslaitoksen sivuilta:
Mikäli haluat saada yhteyden vankiin, jonka sijoituslaitos ei ole tiedossa, voit lähettää vangille kirjeen. Käytä kahta kirjekuorta, kun lähetät postia. Laita vangille tarkoitettu viesti sisempään kirjekuoreen ja kirjoita kirjekuoreen vangin nimi ja mielellään syntymäaika sekä lähettäjän tiedot. Laita sisempi kirjekuori suljettuna ulomman kirjekuoren sisään ja lähetä se osoitteeseen:
Rikosseuraamuslaitos
Oikeusyksikkö
Lintulahdenkatu 5
00530 Helsinki- Anonyymi
Voit siis saada viestin perille vangille, jonka sijoituslaitos ei ole tiedossa. Jos haluat, että vanki saa myöhemmin myös yhteyden halutessaan sinuun, voit laittaa mukaan jonkin oman yhteystietosi. Käytännössä osoite, tai puhelinnumero ovat sellaisia, joiden kautta vanki voisi olla sinuun yhteydessä riippumatta siitä, onko avovankilassa vai suljetussa laitoksessa.
- Anonyymi
Niin mutta Breivik ei ole suomen vankilassa.
- Anonyymi
Kauhun tasapainoilua.
- Anonyymi
Minne joutuu kurdipedofiili lusimaan. Voiko vankeja infota etukäteen vai saako ne muutenkin tietää millainen vanki tulossa. Toki liskolle ne varmaan tuonkin laittaa.
- Anonyymi
Vangkilaan kannattaa kirjoittaa erityisesti naisten murhaajille. Ovat aika kovia äijiä uhkailemaan ja kiristämään.
- Anonyymi
Naisia murhaavat vangit pitäisi lähettää vankilaan ulkomaille:)
- Anonyymi
HALUAN SINUSTA KAVERIN
- Anonyymi
OLEN SUSANNA ARO LAPPAJÄRVI
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632122Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2341270En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689