mitä tekisit kanssani,jos meillä olisi päivä aikaa olla kahdestaan?
Miehelle kysymys
46
770
Vastaukset
Taasko? Vastahan meillä oli päivä kahdestaan...
- Anonyymi
Ihan mitä vaan haluaisit 💕
- Anonyymi
Pelattasko monopolia kynttilän valossa ja juotas vihreää teetä? 🙃
- Anonyymi
Tämä kuulostais hyvälle!
- Anonyymi
Varmaan kertoisi minulle hänen vaimostaan.
- Anonyymi
Ainiin. Terveisiä rmjge voi vee tuolta nousee klo koneet jos niin ohi kulkee. Nainen.
- Anonyymi
En minä yksin sitä päätä. Sekin me päätetään yhdessä.
- Anonyymi
Seksiä ja lapsia
- Anonyymi
Kysyisin sinun mielipidettä. Mutta jos haluat minun päättävän, niin menisimme kävelylenkille ensin. Hetki kahvipöydän äärellä on myös osa unelmaani. Nauttisimme naisen laittamia leivonnaisia jne.
- Anonyymi
Kävisikö Pirkka-täytekeksit leivonnaisina?
Käytäisiin ulkona syömässä ja vaikka jossain kävelyllä, juteltaisiin ja tutustuttaisiin.
- Anonyymi
Laittaisin sut pesemään mun kalsareita ja sukkia ja saisit siivota koko kämpän, minä sillä ajalla kävisin baarissa bissellä.
- Anonyymi
Perus nainen hoitaa kotii mies omiaa
- Anonyymi
Pörhistelisin pitkin poikin ympäriisi kuin perhonen kunnes et kestäisi hetkeäkään.
- Anonyymi
Lähdettäisiin yhdessä mökille lapioimaan puucee kompostiin. Jaksatko lapioida koko päivän?
- Anonyymi
Katsella sinua
- Anonyymi
Romanttinen toive ❤️tykkään.
sivusta
- Anonyymi
Kumpa aika pysähtyis,
ja oltais vaan - Anonyymi
kimblee, suklaata ja vähän kossua 😀
- Anonyymi
Varmaan me testattais tuota minun sänkyä makoilemalla siinä, mihin asiat siitä sitten etenee niin en osaa kertoa ;)
- Anonyymi
Helppo vastaus.. Sängystä ylös ulos ja lenkille! 💪🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo vastaus.. Sängystä ylös ulos ja lenkille! 💪🏼
Miksi lähteä lenkille kun siinä sängylläkin voi harrastaa urheilua, mikä on vielä todella mukavaa puuhaa, hiki tulee varmana ja vielä kaikenlisäksi yhteistyötä vaativaa? Suoja välineet vaan kannattaa olla kunnossa.
t tämän vastauksen alkuperäinen kommentoija
- Anonyymi
Ottaisin sairaslomapäivän ja lähdettäisiin "isolle kirkolle" riekkumaan ja rellestämään minun piikkiin kunnes käteiskassa riittäisi enää paluukyytin.
- Anonyymi
Janssonin kiusaus ja pari bissee!!
- Anonyymi
Mökille jonnekin rauhoittumaan
- Anonyymi
Ihana ajatus 🥰
- Anonyymi
tää ois houkutteleva :) t.ap
- Anonyymi
Eikähän me kahvit juotais ja sitten hän äkkiä lähtisi sinne missä on tähänkin asti halunnut olla... Se paikka ei ole minun luonani.
- Anonyymi
Pitäisin hyvänä.mm kielihoitoa....
- Anonyymi
On hullulla haaveet! Ei miehet keskenään saa lapsia!
- Anonyymi
Taidat tietää, mistä nainen nauttii…
- Anonyymi
Mitenkäs nyt päivä vaan?
- Anonyymi
eiköhän se yksi päivä näyttäisi,seuraisiko jatkoa?
- Anonyymi
Mentäisiin kävelylenkille, sinä keittäisit teetä ja tutustuttaisiin paremmin. Se ensisuudelmakin on vielä kokematta, nyt sitä voitaisiin kokeilla,jos ei sinun lapsesi huomaa, mitä puuhataan? Tämä minun ihanalle ihastukselle.
- Anonyymi
Tiedätkö, muuten hänellä on jo toinen ja asuvat onnellisina elämänsä loppuun asti, joten jätähän haaveet, niillä satutat vain itseäsi, et ketään muuta! Turha haaveilla toisen elämästä! Olet kiusaaja, hyvin tunnettu sellainen! Löytyy se laki sullekki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, muuten hänellä on jo toinen ja asuvat onnellisina elämänsä loppuun asti, joten jätähän haaveet, niillä satutat vain itseäsi, et ketään muuta! Turha haaveilla toisen elämästä! Olet kiusaaja, hyvin tunnettu sellainen! Löytyy se laki sullekki!
Hyvin tunnettu taidat olla itse vastaillessa anonyymeille sinulle täysin tuntemattomille ihmisille todella sekavia ja täysin keksittyjä juttuja alusta loppuun saakka minne sattuu, että se vähäisinkin uskottavuus on varmasti varissut
- Anonyymi
Valittaisi kumpikin omat nurkkamme ja avattaisiin meseyhteys, vihdoin ja viimein!
- Anonyymi
Ai mä luulin et puhe oli nyrkkeilystä. No mut apus sininen kulma! Ja tässä on mun toi ring walk biisi enivei! 😼
https://youtu.be/w0N4twV28Mw
- Anonyymi
Syömistä,shoppailua,matkustamista,viihde.
- Anonyymi
Kiusaaja on mielenhäiriöinenihminen, joka ei tajua tekojansa, virkavallan hänet täytyy pysäyttää ja auttaa saamaan hoitoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaaja on mielenhäiriöinenihminen, joka ei tajua tekojansa, virkavallan hänet täytyy pysäyttää ja auttaa saamaan hoitoa!
Pitäisiköhän sinun mennä lavetille pötköttämään hetkeksi? Joko on tullut aika? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän sinun mennä lavetille pötköttämään hetkeksi? Joko on tullut aika? Sivusta
Kenelle kuvittelet puhuvasi? Oisko ihan toi sama mies/miehet jotka postaa näitä aloituksia ja vastaa itselleen
- Anonyymi
Kunhan nyt vaan nähtäisiin
- Anonyymi
Haluaisin käyttää sen ajan kanssasi
Näin unta työhuoneestasi
Siellä oli mm lilanvärinen nahkatuoli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin unta työhuoneestasi
Siellä oli mm lilanvärinen nahkatuoliHarhaiset on kuvitelmat ihmisillä jotka ei ole suojellut millään tavalla. Ihmisen on annettu ajelehtia huonossa kunnossa liian kauan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin unta työhuoneestasi
Siellä oli mm lilanvärinen nahkatuoliAlkuaan punane mut pirtu haalens senki sitte.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1312901Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2542550Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641678Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911585- 591532
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa801195Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771171- 431165
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M295995