Miehelle kysymys

Anonyymi-ap

mitä tekisit kanssani,jos meillä olisi päivä aikaa olla kahdestaan?

46

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taasko? Vastahan meillä oli päivä kahdestaan...

• Anonyymi

Ihan mitä vaan haluaisit 💕

• Anonyymi

Pelattasko monopolia kynttilän valossa ja juotas vihreää teetä? 🙃

• Anonyymi

Tämä kuulostais hyvälle!

• Anonyymi

Varmaan kertoisi minulle hänen vaimostaan.

• Anonyymi

Ainiin. Terveisiä rmjge voi vee tuolta nousee klo koneet jos niin ohi kulkee. Nainen.

• Anonyymi

En minä yksin sitä päätä. Sekin me päätetään yhdessä.

• Anonyymi

Seksiä ja lapsia

• Anonyymi

Kysyisin sinun mielipidettä. Mutta jos haluat minun päättävän, niin menisimme kävelylenkille ensin. Hetki kahvipöydän äärellä on myös osa unelmaani. Nauttisimme naisen laittamia leivonnaisia jne.

• Anonyymi

Kävisikö Pirkka-täytekeksit leivonnaisina?

• Käytäisiin ulkona syömässä ja vaikka jossain kävelyllä, juteltaisiin ja tutustuttaisiin.

• Anonyymi

Laittaisin sut pesemään mun kalsareita ja sukkia ja saisit siivota koko kämpän, minä sillä ajalla kävisin baarissa bissellä.

• Anonyymi

Perus nainen hoitaa kotii mies omiaa

• Anonyymi

Pörhistelisin pitkin poikin ympäriisi kuin perhonen kunnes et kestäisi hetkeäkään.

• Anonyymi

Lähdettäisiin yhdessä mökille lapioimaan puucee kompostiin. Jaksatko lapioida koko päivän?

• Anonyymi

Katsella sinua

• Anonyymi

Romanttinen toive ❤️tykkään.

sivusta

• Anonyymi

Kumpa aika pysähtyis,
      ja oltais vaan

• Anonyymi

kimblee, suklaata ja vähän kossua 😀

• Anonyymi

Varmaan me testattais tuota minun sänkyä makoilemalla siinä, mihin asiat siitä sitten etenee niin en osaa kertoa ;)

• Anonyymi

Helppo vastaus.. Sängystä ylös ulos ja lenkille! 💪🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppo vastaus.. Sängystä ylös ulos ja lenkille! 💪🏼

Miksi lähteä lenkille kun siinä sängylläkin voi harrastaa urheilua, mikä on vielä todella mukavaa puuhaa, hiki tulee varmana ja vielä kaikenlisäksi yhteistyötä vaativaa? Suoja välineet vaan kannattaa olla kunnossa.

t tämän vastauksen alkuperäinen kommentoija

• Anonyymi

Ottaisin sairaslomapäivän ja lähdettäisiin "isolle kirkolle" riekkumaan ja rellestämään minun piikkiin kunnes käteiskassa riittäisi enää paluukyytin.

• Anonyymi

Janssonin kiusaus ja pari bissee!!

• Anonyymi

Mökille jonnekin rauhoittumaan

• Anonyymi

Ihana ajatus 🥰

• Anonyymi

tää ois houkutteleva :) t.ap

• Anonyymi

Eikähän me kahvit juotais ja sitten hän äkkiä lähtisi sinne missä on tähänkin asti halunnut olla... Se paikka ei ole minun luonani.

• Anonyymi

Pitäisin hyvänä.mm kielihoitoa....

• Anonyymi

On hullulla haaveet! Ei miehet keskenään saa lapsia!

• Anonyymi

Taidat tietää, mistä nainen nauttii…

• Anonyymi

Mitenkäs nyt päivä vaan?

• Anonyymi

eiköhän se yksi päivä näyttäisi,seuraisiko jatkoa?

• Anonyymi

Mentäisiin kävelylenkille, sinä keittäisit teetä ja tutustuttaisiin paremmin. Se ensisuudelmakin on vielä kokematta, nyt sitä voitaisiin kokeilla,jos ei sinun lapsesi huomaa, mitä puuhataan? Tämä minun ihanalle ihastukselle.

• Anonyymi

Tiedätkö, muuten hänellä on jo toinen ja asuvat onnellisina elämänsä loppuun asti, joten jätähän haaveet, niillä satutat vain itseäsi, et ketään muuta! Turha haaveilla toisen elämästä! Olet kiusaaja, hyvin tunnettu sellainen! Löytyy se laki sullekki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, muuten hänellä on jo toinen ja asuvat onnellisina elämänsä loppuun asti, joten jätähän haaveet, niillä satutat vain itseäsi, et ketään muuta! Turha haaveilla toisen elämästä! Olet kiusaaja, hyvin tunnettu sellainen! Löytyy se laki sullekki!

Hyvin tunnettu taidat olla itse vastaillessa anonyymeille sinulle täysin tuntemattomille ihmisille todella sekavia ja täysin keksittyjä juttuja alusta loppuun saakka minne sattuu, että se vähäisinkin uskottavuus on varmasti varissut

• Anonyymi

Valittaisi kumpikin omat nurkkamme ja avattaisiin meseyhteys, vihdoin ja viimein!

• Anonyymi

Ai mä luulin et puhe oli nyrkkeilystä. No mut apus sininen kulma! Ja tässä on mun toi ring walk biisi enivei! 😼
        https://youtu.be/w0N4twV28Mw

• Anonyymi

Syömistä,shoppailua,matkustamista,viihde.

• Anonyymi

Kiusaaja on mielenhäiriöinenihminen, joka ei tajua tekojansa, virkavallan hänet täytyy pysäyttää ja auttaa saamaan hoitoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaaja on mielenhäiriöinenihminen, joka ei tajua tekojansa, virkavallan hänet täytyy pysäyttää ja auttaa saamaan hoitoa!

Pitäisiköhän sinun mennä lavetille pötköttämään hetkeksi? Joko on tullut aika? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun mennä lavetille pötköttämään hetkeksi? Joko on tullut aika? Sivusta

Kenelle kuvittelet puhuvasi? Oisko ihan toi sama mies/miehet jotka postaa näitä aloituksia ja vastaa itselleen

• Anonyymi

Kunhan nyt vaan nähtäisiin

• Anonyymi

Haluaisin käyttää sen ajan kanssasi

Näin unta työhuoneestasi

Siellä oli mm lilanvärinen nahkatuoli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin unta työhuoneestasi

Harhaiset on kuvitelmat ihmisillä jotka ei ole suojellut millään tavalla. Ihmisen on annettu ajelehtia huonossa kunnossa liian kauan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin unta työhuoneestasi

Alkuaan punane mut pirtu haalens senki sitte.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      131
      2901
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      254
      2550
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1678
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      191
      1585
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1532
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      80
      1195
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      1171
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      43
      1165
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1012
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      295
      995
    Aihe