Minkä ikäistä kumppania etsit?

Anonyymi-ap

Pistä tarkkaan vuosirajat.

38

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      40-55 v.

    • Anonyymi

      Kolmekymppistä, n 27-37v. Monen muunkin asian tulis kohdata. Tuosta ylöspäin kun mennään naiset ovat yleensä "tätiytyneet" liiaksi.

      • Anonyymi

        Heh, vai tätejä. Niinhän sitä vois luulla, mut ei se luulo oo aina tieto. Saisko jonkun kuvauksen tätimäisyydestä? Polvimittainen mekko? Tätivartalo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, vai tätejä. Niinhän sitä vois luulla, mut ei se luulo oo aina tieto. Saisko jonkun kuvauksen tätimäisyydestä? Polvimittainen mekko? Tätivartalo?

        Heh riittää että mulle tulee se viba. Et tarvitse kuvausta mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh riittää että mulle tulee se viba. Et tarvitse kuvausta mihinkään.

        Pitäähän sun kertoa kun tätittelet ihmisiä. Sano nyt rohkeasti sit, että miltä tämä täti-ihminen näyttää. Oonko mä siis löystynyt ajasta, kropaltani, oonko mä tylsä keinutuolissani vai miten aattelet tän tätin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän sun kertoa kun tätittelet ihmisiä. Sano nyt rohkeasti sit, että miltä tämä täti-ihminen näyttää. Oonko mä siis löystynyt ajasta, kropaltani, oonko mä tylsä keinutuolissani vai miten aattelet tän tätin?

        "Tädittelen" korkeintaan mielessäni, siinä on selvä ero mitä ajattelee ja mitä sitten ääneen oikealle ihmiselle sanotaan. Mukavaa illan jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tädittelen" korkeintaan mielessäni, siinä on selvä ero mitä ajattelee ja mitä sitten ääneen oikealle ihmiselle sanotaan. Mukavaa illan jatkoa.

        Ihmeen kuuluvasti sä mietit, oon kuullu noi aatteet monesti. Mut ei sit mitään, kun ei oo pokkaa sanoa ja ehkä joutuisit muuttamaan mielikuvias. Samoin sulle, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeen kuuluvasti sä mietit, oon kuullu noi aatteet monesti. Mut ei sit mitään, kun ei oo pokkaa sanoa ja ehkä joutuisit muuttamaan mielikuvias. Samoin sulle, kiitos.

        Okei🤣en taida ihan uskoa viimeisiä sanoja. Palstalla voi luottaa siihen että joku mielensäpahoittaja ilmestyy minuuteissa paikalle loukkaantumaan millon mistäkin. Raskas tapa elää kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei🤣en taida ihan uskoa viimeisiä sanoja. Palstalla voi luottaa siihen että joku mielensäpahoittaja ilmestyy minuuteissa paikalle loukkaantumaan millon mistäkin. Raskas tapa elää kyllä.

        Mä en jaksa mieltäni täällä pahottaa. Miks edes pitäs? Yksikään ei tiedä, saati tunne mua. Oon vaan tottunu sellaseen, että jos sanoo jotain ja jollakin on kysyttävää siitä, ni siihen saa vastauksen. Ei se tätejenkään elämä sen raskaampaa oo, ku tyttösten. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en jaksa mieltäni täällä pahottaa. Miks edes pitäs? Yksikään ei tiedä, saati tunne mua. Oon vaan tottunu sellaseen, että jos sanoo jotain ja jollakin on kysyttävää siitä, ni siihen saa vastauksen. Ei se tätejenkään elämä sen raskaampaa oo, ku tyttösten. 😉

        Kyllä susta helposti ärsyyntyvän kuvan saa ihan kirjoitustavan puolest. Ehkä et itse vain huomaa.

        Anonyymilla palstalla kenelläkään ei ole muuten ole velvollisuutta vastata enempää kuin haluaa ja vaikka itse odotat sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä susta helposti ärsyyntyvän kuvan saa ihan kirjoitustavan puolest. Ehkä et itse vain huomaa.

        Anonyymilla palstalla kenelläkään ei ole muuten ole velvollisuutta vastata enempää kuin haluaa ja vaikka itse odotat sitä.

        Tietenkään ei ole mikään pakko vastata mut sivusta minäkin kyselen et millainen on sun mielestä tätimäinen? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkään ei ole mikään pakko vastata mut sivusta minäkin kyselen et millainen on sun mielestä tätimäinen? 😊

        Muaki kiinnostais!
        Mun mielestä tätimäisyys ei ole iästä kiinni. Joku voi olla tätimäinen kakskymppisenä ja jotkut viiskymppiset kaukana tätimäisyydestä.
        Kiinnostaisi mitä kirjoittajan mielestä tapahtuu naiselle 38 vuoden iässä...
        Ja jos ikähaarukan yläraja on 37v niin seurustelisiko hän sit kuitenkin vuoden kuluttua täti-ihmisen kanssa jos 37v naisen kanssa alkais nyt seurustelemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muaki kiinnostais!
        Mun mielestä tätimäisyys ei ole iästä kiinni. Joku voi olla tätimäinen kakskymppisenä ja jotkut viiskymppiset kaukana tätimäisyydestä.
        Kiinnostaisi mitä kirjoittajan mielestä tapahtuu naiselle 38 vuoden iässä...
        Ja jos ikähaarukan yläraja on 37v niin seurustelisiko hän sit kuitenkin vuoden kuluttua täti-ihmisen kanssa jos 37v naisen kanssa alkais nyt seurustelemaan?

        Mulle taas on samantekevää miltä näytän jonkun kolmekymppisen mielestä, kun en itsekään huomaa sen ikäisiä mitenkään. Turhaa jankkaatte olematonta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle taas on samantekevää miltä näytän jonkun kolmekymppisen mielestä, kun en itsekään huomaa sen ikäisiä mitenkään. Turhaa jankkaatte olematonta asiaa.

        Muakaan ei alle neljäkymppiset kiinnosta enkä katsele sen ikäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muaki kiinnostais!
        Mun mielestä tätimäisyys ei ole iästä kiinni. Joku voi olla tätimäinen kakskymppisenä ja jotkut viiskymppiset kaukana tätimäisyydestä.
        Kiinnostaisi mitä kirjoittajan mielestä tapahtuu naiselle 38 vuoden iässä...
        Ja jos ikähaarukan yläraja on 37v niin seurustelisiko hän sit kuitenkin vuoden kuluttua täti-ihmisen kanssa jos 37v naisen kanssa alkais nyt seurustelemaan?

        Hyvin sanottu! Tätimäisyys ei todellakaan ole kiinni iästä. Monesti tapaan ihmisiä jotka olemukseltaan ja tyyliltään jotka voisi olla kolmekymppisiä, mutta ovatkin oikesti melkein viiskymppisiä.


      • Anonyymi

        Hauska 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä susta helposti ärsyyntyvän kuvan saa ihan kirjoitustavan puolest. Ehkä et itse vain huomaa.

        Anonyymilla palstalla kenelläkään ei ole muuten ole velvollisuutta vastata enempää kuin haluaa ja vaikka itse odotat sitä.

        Toi anonyymiuden oletus ja teflonismi tekee näistä keskusteluista tarpeettoman, mulle arvottoman. Kiitos että muistutit siitä taas. Sommoro!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en jaksa mieltäni täällä pahottaa. Miks edes pitäs? Yksikään ei tiedä, saati tunne mua. Oon vaan tottunu sellaseen, että jos sanoo jotain ja jollakin on kysyttävää siitä, ni siihen saa vastauksen. Ei se tätejenkään elämä sen raskaampaa oo, ku tyttösten. 😉

        Oot ollu täti pari vuotta sitten niin nytpä olet jo mummoiässä!!!!!!!!


    • Anonyymi

      35 - 65

    • Anonyymi

      40-65v

    • Anonyymi

      En minkään ikäistä, mutta jos joku päivän etsin, niin lähempänä oman ikäistäni, kuin paljon vanhempaa tai nuorempaa. Itse täytän ensi kesänä 47, mutta olen olemukseltani väitteiden mukaan lähempänä 37 ikäistä. No en ehkä ole kovin ikääntyvää sorttia etenkään luonteektani, mutta kyllähän kroppa kilsoja nielee ja se alkaa näkyä vähitellen.

      Mitään mummelia minusta ei tuu ikinä, joka muumioituu kun niin kuuluu muka tehdä.

      Jasu

      • Anonyymi
        UUSI

        Sulla on sitten isot juhlat tänä kesänä? 🥳onnittelut, miten juhlit?


    • Anonyymi

      Välillä 40-60 vuotias.

    • Anonyymi

      Aika tyrmäävä aloitus. Miksi kuvittelet että etsin kumppania?

    • 40-60 vuotias. Tätimäinen voi olla vaikka kolmekymppinen ja nelikymppinen vielä simpsakka,mutta joo kyllä mä haluan lähellä omaa ikää olevan kumppanin.

    • Anonyymi

      Sanotaan että 42-56 olisi passelein.

    • Anonyymi
      UUSI

      n 1994-1986;)
      Käytännössä naiset jotka on kolmekymppisiä, korkeakouluttautuneita/akateeminen tausta sekä hyvännäköisiä/söpöjä/nättejä. Ei vuorovaikutusongelmia/autisminkirjolla, todella ujoa luonnetta, vähäinen päihteiden käyttö must. Ei persoonallisuushäiriödiagnooseja kaapeissa, lesboksi ja naiseksi identifioituva.
      Huumorintaju ja molemminpuolinen lempeys.🌻

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei taida tältä palstalta kuule löytyä. Mummukoita enimmäkseen, muutama hoitsutyty ja pari siivoojaa. Ainiin ja yks gynegologi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida tältä palstalta kuule löytyä. Mummukoita enimmäkseen, muutama hoitsutyty ja pari siivoojaa. Ainiin ja yks gynegologi.

        Tiedän kyllä;)
        käytän keskustelupalstaa, tadaa, keskusteluun, en seuranhakuun.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida tältä palstalta kuule löytyä. Mummukoita enimmäkseen, muutama hoitsutyty ja pari siivoojaa. Ainiin ja yks gynegologi.

        Sivusta vaan kysyn, kun multakin on joskus kysytty, jotta mikäs vika "mummukoissa" ja/tai noissa mainitsemissasi ammateissa? Vaikka en mä ite ehkä tuon login mukaan lähtisi (ja nyt tulee se huonovitsi), kun saattas huonossa lykyssä tuua ammatin kottiin tai jäis niin sanotusti päälle 😉😅


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä;)
        käytän keskustelupalstaa, tadaa, keskusteluun, en seuranhakuun.

        Taas sivusta. Tämä on kyllä totta, jotta keskusteluun tää on tarkoitettu. Vaan eihän tuota ikinä tiiä mistä sen puoliskonsa löytää vai löytääkö mistään.


      • Anonyymi
        UUSI
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sivusta vaan kysyn, kun multakin on joskus kysytty, jotta mikäs vika "mummukoissa" ja/tai noissa mainitsemissasi ammateissa? Vaikka en mä ite ehkä tuon login mukaan lähtisi (ja nyt tulee se huonovitsi), kun saattas huonossa lykyssä tuua ammatin kottiin tai jäis niin sanotusti päälle 😉😅

        Suuttuisit vaan, jos kertoisin rehellisen mielipiteeni. Eli parempi olla ihan hissukseen niin ei tarvii bissemummukoiden vetää mitään isompaa tavaraa nenukkeihinsa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuttuisit vaan, jos kertoisin rehellisen mielipiteeni. Eli parempi olla ihan hissukseen niin ei tarvii bissemummukoiden vetää mitään isompaa tavaraa nenukkeihinsa.

        😁 Mä en ihan helpolla suutu, mutta en tiiä kannattaako (sunkaan) kovin yrittää, koska sitten kun suutun, niin olen aika kiivas mummu 😝


      • Anonyymi
        UUSI
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 Mä en ihan helpolla suutu, mutta en tiiä kannattaako (sunkaan) kovin yrittää, koska sitten kun suutun, niin olen aika kiivas mummu 😝

        Selvä juttu. En yritä. Ei kiinnosta joutua pyöräpotkurin yliajetuksi syrjäisillä kujilla, vai mitä lie sitten kiivauspäissäsi keksisitkään.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä juttu. En yritä. Ei kiinnosta joutua pyöräpotkurin yliajetuksi syrjäisillä kujilla, vai mitä lie sitten kiivauspäissäsi keksisitkään.

        😂 Miten tää kuulostaa jotensakin tutulta. Ei tuo mun potkurilla meno, vaan tuo vastapuolen eli sun tyylisi. Se tyyppi kyllä yritti ja kunnolla yrittikin. Muistelen epäonnistuneen kuitenkin. Kyllähän sä nuorilla (?) jaloilla alta kerkiäisit vaikka olis potkurissa mimmonen perämoottori. Mutta juu, tämä mullekin harvinaisen selvä, älä yritä 😄😉


    • Anonyymi
      UUSI

      54-61

      • Anonyymi
        UUSI

        Pahus sentään, minulla olisi ollut 62 - 99 v. hanurissa, eikun hakusessa.


    • Anonyymi
      UUSI

      En usko että Rakastuminen niin tarkkaan ikää katsoo mutta itselle 35-55v ois varmaankin ihanne ajatuksen tasolla 🤔

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe