Kävin mittauttamassa terveys arvoja ja "Testosteroni vapaa, laskettu (TestoVL)" oli
212 kun viitearvot ovat 220-800.
Mistähän tuo voi johtua ja mitä sille voisi tehdä?
Olen 44 vuotias mies.
Testosteroni hoitoja en haluaisi ottaa vaan jos jotenkin luonnollisesti saisi korjattua.
testo arvot alhaalla
2
395
Vastaukset
- Anonyymi
ikä yleensä nostaa arvoja, mittausta on esitetty laki sääteiseksi mutta ole vielläkään valmis,
- Anonyymi
Täysaittius ja savuttomuus. Määrätietoinen ja riittävä kuntoilu sekä kokonaiskestoltaan, että kuormittavuudeltaan.
Mitauta TODELLINEN maksimisykkeesi ja suunnittele sen perusteella kuntoilusi!
Riittävän kovaa ja riittävän paljon sekä kertakestoltaan, että freksvenssiltään.
Tietenkin järkevä ravinto.
76v ikäisenä ukkona
S-TestoVL 527
S-Testo 37,1
S-SHBG 42
Terveystalon labran tulokset.
Lisätietoa. Olen käyttänyt 65v iästä lähtien reseptin mukaista Testogeeliä päivittäin. Salilta kotiin ennen klo 11. Suihku. Ihon kuivaminen ja pussukallinen geeliä vatsanahkaan ja olkapäihin.
Olen nyt 80v ikäinen enkä ole havainnut mitään haittavaikutuksia.
Tuo Terveystalon jälkeen olen kerran tarkistanut S-Testoni tason. Oli vielä viitemaksimin yläpuolella.
Teen lihavoimatreenejä 6krt/vko. Noin 1,5h/kerta. Syke koko ajan yli 110. Maksimini on jossakin180:n tienoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312723Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232150Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4232128- 831829
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201759Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221217Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 601076