Miten kauan kasvit kestää siinä
pussissa, johon ne on akvaario-
kaupassa laitettu??
Miten kauan?
2
282
Vastaukset 2
- Nermal
Itse olen muuton takia joutunut kerran pitämään kasvejani niissä pusseissa yli vuorokauden, melkein kaksi eikä mitään ongelmaa ole. Menevät luultavasti pidemmänkin aikaa. Jos sinun täytyy pitää niitä pusseissa, pyydä kauppiasta pakkaamaan ne sellaiseen "torven" mallisiin pusseihin, joihin pohjalle vettä juuria varten ja nämä pussit sitten isompaan pussiin, jossa ilmaa. Kunhan pysyvät suorassa (ei vesi tuu juurilta ulos). Itse pakkasin ne pussit muuton ajaksi vielä ämpäriin, pysyivät varmasti pystyssä, ja ämpäri suojasi iskuilta ym. Muista suojata kuumuudelta ja kylmyydeltä.
- Bluebell
Riippuu kasveista ja siitä paljonko ilmaa ja vettä on. Normaalisti parikin päivää. Olen lähettänyt postissa kasveja ihmisille laittaen hieman ilmaa ja ripauksen vettä ja hyvin ovat säilyneet elossa jopa 3 päivää. Ainahan ne hieman kärsii mutta ei kuole. Eli jos ei pakko ole niin en säilyttäisi niitä siellä kovin kauaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061434Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja128656Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat34572Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔36550Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö202542Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536- 61530