Miten kauan kasvit kestää siinä
pussissa, johon ne on akvaario-
kaupassa laitettu??
Miten kauan?
2
222
Vastaukset
- Nermal
Itse olen muuton takia joutunut kerran pitämään kasvejani niissä pusseissa yli vuorokauden, melkein kaksi eikä mitään ongelmaa ole. Menevät luultavasti pidemmänkin aikaa. Jos sinun täytyy pitää niitä pusseissa, pyydä kauppiasta pakkaamaan ne sellaiseen "torven" mallisiin pusseihin, joihin pohjalle vettä juuria varten ja nämä pussit sitten isompaan pussiin, jossa ilmaa. Kunhan pysyvät suorassa (ei vesi tuu juurilta ulos). Itse pakkasin ne pussit muuton ajaksi vielä ämpäriin, pysyivät varmasti pystyssä, ja ämpäri suojasi iskuilta ym. Muista suojata kuumuudelta ja kylmyydeltä.
- Bluebell
Riippuu kasveista ja siitä paljonko ilmaa ja vettä on. Normaalisti parikin päivää. Olen lähettänyt postissa kasveja ihmisille laittaen hieman ilmaa ja ripauksen vettä ja hyvin ovat säilyneet elossa jopa 3 päivää. Ainahan ne hieman kärsii mutta ei kuole. Eli jos ei pakko ole niin en säilyttäisi niitä siellä kovin kauaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.394612- 522151
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521641Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151639Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2621620Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911148Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481123Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671077- 671073