Syöpä? Pelottaa, auttakaa...

Anonyymi-ap

Oon tänne kirjoitellut jo aikaisemminkin samasta aiheesta mutta mielenrauhaa en oo vieläkään saanut. Eli siis, mulla on jonku verran erillaisia oireita eikä nää mun mielestä selity millään muulla kuin haimasyövällä/pää täynnä kasvaimia jne, ei mitään hyvää vaihtoehtoa ainakaan löydy. 😭
Paino on tippunut 85kgsta 77kgloon, suurin osa hiuksista lähtenyt, ei tule näläntunnetta ja maha ei täyty vaikka kuinka syön ja syön ja syön ja sen lisäksi ei tule IKINÄ väsymystä, korostan ettei siis ole normaalia unettomuutta mitä jokaisella jossainvaiheessa on vaan ei tosiaan tule ikinä väsymystä eli oon niinkuin 24/7 hereillä mikä on tosi raskasta kun haluaisi nukkua mutta ei ole omasta tahdosta kiinni, paha se on nukkua ilman väsymystä. Ei siis mikään näistä oireista ole todellakaan normaaleja mutta koska mulla historiassa "luulosairautta" niin lääkärit eivät ota tosissaan eivätkä usko eikä tutki eikä mitään, jätetään vaan oman onnensa nojaan kuolemaan vaikka oireet ei lopu vaan jatkuu vaan ja kyllä, olen käynyt viimeksi kesällä lääkärissä mutta tulos oli tämä niin en ole enää jaksanut/uskaltanut mennä. Pelottaa ihan hirveästi että kuolen ja että jos joskus saan lääkärit uskomaan niin siellä sanotaan vaan ettei oo mitään tehtävissä, saattohoitoon vaan.... Ja on tosi raskasta kun lääkärit ei usko, ei perhe ei ystävät ei kukaan eikä ole ketään kelle puhua. Auttakaa😭😭😭😭😭 ja ei, ei mene tämmöset oireet "luulosairauden" piikkiin kun nää semmosia mitä ei todellakaan voi kuvitella ja muutkin näkee kyllä niin ei tarvitse tulla hulluksi haukkumaan, kiitos.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja verikokeet olleet normaalit ? eikö vaan. Stressi aiheuttaa unettomuutta ja ahdistus aiheuttaa unettomuutta. Millaset kilpirauhas arvot sulla oli kun kävit verikokeissa?

      • Anonyymi

        Leukkarit ja jotkut muut arvot koholla, kilpparit mielestäni normaalit. Ja niinkuin selitin ei ole "normaalia" unettomuutta mikä johtuisi stressistä tai ahdistuksesta. En tarvitse lisää kommentteja miten muka olen vaan "hullu" ja että ei voi muka olla mitään jos verikokeissa ei ole mitään, kiitos. Mikään näistä oireista ole normaaleja, niiku sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leukkarit ja jotkut muut arvot koholla, kilpparit mielestäni normaalit. Ja niinkuin selitin ei ole "normaalia" unettomuutta mikä johtuisi stressistä tai ahdistuksesta. En tarvitse lisää kommentteja miten muka olen vaan "hullu" ja että ei voi muka olla mitään jos verikokeissa ei ole mitään, kiitos. Mikään näistä oireista ole normaaleja, niiku sanoin.

        Sä kerrot pelkääväsi syöpää eikö tämä ahdista sua. ymmärsin että sairaudet pelottaa sua mutta et siis ahdistu peloista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä kerrot pelkääväsi syöpää eikö tämä ahdista sua. ymmärsin että sairaudet pelottaa sua mutta et siis ahdistu peloista?

        Tottakai ahdistun mutta pointti oli se että ei edelleenkään ole normaalia unettomuutta mikä johtuisi ahdistuksesta jne kun ei tule VÄSYMYSTÄ ollenkaan, pitääkö asia vääntää rautalangasta eikä tarvitse kommentoida mitään jos ollaan sillä linjalla että olen hullu vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ahdistun mutta pointti oli se että ei edelleenkään ole normaalia unettomuutta mikä johtuisi ahdistuksesta jne kun ei tule VÄSYMYSTÄ ollenkaan, pitääkö asia vääntää rautalangasta eikä tarvitse kommentoida mitään jos ollaan sillä linjalla että olen hullu vain.

        Kerran ei väsytä, ole hyvilläsi siitä. Käytä energiasi hyödyksesi eläkä murehdi. Miksi pitäisi nukkua jos vähempi unentarve riittää? Se on hyvä nykyaikana, 24/7 maailmassa samoin kuin laihtuminen. Se on ihanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leukkarit ja jotkut muut arvot koholla, kilpparit mielestäni normaalit. Ja niinkuin selitin ei ole "normaalia" unettomuutta mikä johtuisi stressistä tai ahdistuksesta. En tarvitse lisää kommentteja miten muka olen vaan "hullu" ja että ei voi muka olla mitään jos verikokeissa ei ole mitään, kiitos. Mikään näistä oireista ole normaaleja, niiku sanoin.

        Miksi sanot heti että et ole hullu , ei kai se hullun merkki ole jos ihminen on stressaantunut tai masennuksessa, .en ymmärrä miksi ihmisillä on väärä käsitys monellakin näistä sairauksista ja hoetaan ettei ole hullu.
        Joten sitä voisi ehkä ottaa selvää hieman asioista enenkö kirjoittelee ” en ole hullu”
        Melkein jokainen ihminen käy lävitse elämänsä aikana esim masennuksen yhden tai kaksi kertaa elämässään, joten siinä ei ole mitään hullua , ja jos saa masennus lääkkeet niin sekään ei ole mikään hullun merkki, j
        Joten pitäisi tälläisen asiat nykyaikana olla jokaisella selvillä.
        Stressi aiheuttaa asioita ihmisen kehossa jolle ei aina voi mitään, kuitenkin nämä tilat menevät aina ohitse jos ei jää kiinni ajatukseen missä pitää puolustaa ettei ole hullu.
        Joten oli sairaus mikä hyvänsä niin niihin on olemassa lääkkeet kun vaan itse on halukas yhteistoimintaan läääkärin kanssa.
        Joten kun itse alkaa tekemään diagnooseja tilastaan millä,ei ole mitään loogista pohjaa niin ollaan väärällä tiellä . Pitää hyväksyä asiat sellaisina kun ne ovat, ja kun hyväksyy niin silloin alkaa paraneminenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sanot heti että et ole hullu , ei kai se hullun merkki ole jos ihminen on stressaantunut tai masennuksessa, .en ymmärrä miksi ihmisillä on väärä käsitys monellakin näistä sairauksista ja hoetaan ettei ole hullu.
        Joten sitä voisi ehkä ottaa selvää hieman asioista enenkö kirjoittelee ” en ole hullu”
        Melkein jokainen ihminen käy lävitse elämänsä aikana esim masennuksen yhden tai kaksi kertaa elämässään, joten siinä ei ole mitään hullua , ja jos saa masennus lääkkeet niin sekään ei ole mikään hullun merkki, j
        Joten pitäisi tälläisen asiat nykyaikana olla jokaisella selvillä.
        Stressi aiheuttaa asioita ihmisen kehossa jolle ei aina voi mitään, kuitenkin nämä tilat menevät aina ohitse jos ei jää kiinni ajatukseen missä pitää puolustaa ettei ole hullu.
        Joten oli sairaus mikä hyvänsä niin niihin on olemassa lääkkeet kun vaan itse on halukas yhteistoimintaan läääkärin kanssa.
        Joten kun itse alkaa tekemään diagnooseja tilastaan millä,ei ole mitään loogista pohjaa niin ollaan väärällä tiellä . Pitää hyväksyä asiat sellaisina kun ne ovat, ja kun hyväksyy niin silloin alkaa paraneminenkin

        Hän on sanonut ettei hänellä ole stressiä. Eli siitä hän ei ainakaan kärsi omien sanojen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sanonut ettei hänellä ole stressiä. Eli siitä hän ei ainakaan kärsi omien sanojen mukaan.

        Joskus in vaan niin että on stressiä kaikesta huolimatta, sillä stressi vaikuttaa ihmisiin eri tavalla , pelko että on sairas vakavasti voi tehdä sen ettei saa nukuttua, ja toisiin niin että haluaa vaan nukkua .kullakin eri tapa reagoida asioihin.
        Ei nämä ole mitenkään erikoisia asioita muuta kun potilaalle joka kärsii tilanteestaan , ja jos ei ole ymmärrystä mitenkään ihmiskehon eri toiminnoista niin jää joskus tramppaamaan paikoilleen.
        Lääkkeet löytyy näihin asioihin, kunhan ottaa asiat asia kannalta eikä elättele mitään turhia pelkoja sisällään , sillä 99% asioista mitä pelkää ei tapahdu koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sanonut ettei hänellä ole stressiä. Eli siitä hän ei ainakaan kärsi omien sanojen mukaan.

        Ihminen jolla ei ole sisäistä stressiä nukkuu hyvin, siinähän se onkin. Kaiki eivät tiedosta sitä itse.
        Ennakkoluulot näistä sairauksista tulevat vuosikymmenien takaa jolloin ei niistä tiedetty mitään.
        Sitten luullaan että stressi ilmenee jollain muulla tavalla, mutta se ilmenee usealla eri tavalla . Joten ihmettelen kovasti että vielä on ihmisiä joille psyykkiset häiriöt ovat että on muka hullu.
        Joten jos ei ole valmis kuuntelemaan lääkärin diagnooseja asiasta niin saattaa jäädä koko elämykseen tilaan mistä itse kärsii .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran ei väsytä, ole hyvilläsi siitä. Käytä energiasi hyödyksesi eläkä murehdi. Miksi pitäisi nukkua jos vähempi unentarve riittää? Se on hyvä nykyaikana, 24/7 maailmassa samoin kuin laihtuminen. Se on ihanne.

        Mikai pitäisi olla hyvillään ja murehtimatta kun se ei ole millään tavalla normaalia etten ikinä nuku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sanot heti että et ole hullu , ei kai se hullun merkki ole jos ihminen on stressaantunut tai masennuksessa, .en ymmärrä miksi ihmisillä on väärä käsitys monellakin näistä sairauksista ja hoetaan ettei ole hullu.
        Joten sitä voisi ehkä ottaa selvää hieman asioista enenkö kirjoittelee ” en ole hullu”
        Melkein jokainen ihminen käy lävitse elämänsä aikana esim masennuksen yhden tai kaksi kertaa elämässään, joten siinä ei ole mitään hullua , ja jos saa masennus lääkkeet niin sekään ei ole mikään hullun merkki, j
        Joten pitäisi tälläisen asiat nykyaikana olla jokaisella selvillä.
        Stressi aiheuttaa asioita ihmisen kehossa jolle ei aina voi mitään, kuitenkin nämä tilat menevät aina ohitse jos ei jää kiinni ajatukseen missä pitää puolustaa ettei ole hullu.
        Joten oli sairaus mikä hyvänsä niin niihin on olemassa lääkkeet kun vaan itse on halukas yhteistoimintaan läääkärin kanssa.
        Joten kun itse alkaa tekemään diagnooseja tilastaan millä,ei ole mitään loogista pohjaa niin ollaan väärällä tiellä . Pitää hyväksyä asiat sellaisina kun ne ovat, ja kun hyväksyy niin silloin alkaa paraneminenkin

        Ei ole mistään masennuksesta tai mistään muustakaan nämä oireet kiinni, tunnen kyllä itseni sen verran hyvin ja on kyllä loogista pohjaa näille oireille, kiitos vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikai pitäisi olla hyvillään ja murehtimatta kun se ei ole millään tavalla normaalia etten ikinä nuku?

        Tiedoksi että nukahtamislääkkeitä saa apteekista ilman reseptiä ja lääkäriltä reseptillä.Aloittaja on niin nuori ettei tiedä tätä.Eikö työttömillä ole ilmaisia terveystarkastuksia niin miksi hän ei käytä tätä palvelua hyväkseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi että nukahtamislääkkeitä saa apteekista ilman reseptiä ja lääkäriltä reseptillä.Aloittaja on niin nuori ettei tiedä tätä.Eikö työttömillä ole ilmaisia terveystarkastuksia niin miksi hän ei käytä tätä palvelua hyväkseen?

        Unilääkkeitä testattu, ei ole ollut apua. Ja olen kyllä 25v ettei tarvitse tulla tuomitsemaan etten muka mistään tiedä mitään tai tajua. Ja edelleenkin ei ole kyse normaalista unettomuudesta, pitääkö asia rautalangasta vääntää. Ja olen käynyt kyllä lääkärissä, ei ole olut apua.


    • Anonyymi

      Vaihda toi sun emoji ensinnäkin siihen mitä tarkoitat nyt sun viesti kertoo ylivoimaisia onnen tunteita tai kiitollisuutta.

      • Anonyymi

        Ai itkuhymiö muka? 😅


    • Anonyymi

      Raudanpuute?

    • Anonyymi

      Laukosyyttejä voi nostaa tunne tilat ja älä nyt väitä ettei sulla ole pelkoa,jännitystä,huolestuneisuutta. Mitä lääkäri sanoi niistä kohonneista arvoista?

      • Anonyymi

        Oonko missään vaiheessa niin väittänytkään? En?


    • Anonyymi

      Kerrot että unettomuus rasittaa mutta ei kuitenkaan niin paljon että stressaisi sinua?Jos sua asiat rasittaa ja pelottaa niin ne ei kuitenkaan ahdista sua eli aiheuta stressiä. Sori nyt vaan mutta sä olet luulosairas.

      • Anonyymi

        Ja meillähän perusteella olen luulosairas kun en edellä mainittuja oireita voi kuvitella? Ois aika kiva tietää. 🌚


    • Anonyymi

      Magneettikuvaukseen ja ultraäänikuvaukseen hopi hopi.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesti kommentista suuresti! Nuokin tietääkseni aika kalliita tutkimuksia työttömälle...


      • Anonyymi

        Ei sinne pääse edes aivosyövästä kärsivä, vasta vuodenaikojen vaihtumisen jälkeen kun naapuri soittaa ambulanssan. Alkaa ensiavussa tapahtua ja asia etenee mutta aivan liian myöhään.


    • Anonyymi

      Siis oletko koko ajan pirteä vaikka et nuku?

      • Anonyymi

        Kyllä, niinkun sanoin oon 24/7 hereillä täysin pirteänä.


    • Anonyymi

      Mielenterveysongelma ja uniapnea. Uniapnea ruokkii aika hyvin mielenterveysongelmia. Uniapnea on siinä mielessä hassu, että vaikka uni on todella katkonaista ja tunnet itsesi helvetin väsyneeksi et saa unta, koska aivot yrittävät suojata hengityskatkoksilta pitämällä hereillä vaikka samalla huutavat unen perään.

      • Anonyymi

        Ei johdu kyllä tästäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei johdu kyllä tästäkään.

        No tässä vaiheessa kannattaa työntää joulutonttu hanuriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä vaiheessa kannattaa työntää joulutonttu hanuriin.

        Ööööh?


      • Anonyymi

        Tässähän oli ihmisellä kaikkea muuta kun uniapnea sillä hän ei saa nukutuksi ja on vaan pirteä
        Uniapnea on jotain muuta


    • Anonyymi

      Syöpä väsyttää joten siitä tuskin kärsit. Oireet johtuu muusta.
      Onko verikokeita otettu ja jos, milloinka? Oliko "ok"?
      Valitettavan yleistä ettei lääkäri näe syytä tehdä mitään.

      • Anonyymi

        On otettu joskus kesällä viimeksi, leukkarit ja jotkut muut koholla.


    • Anonyymi

      Jos on syöpä sisäelimissä esim. haima taitaa ruokahaluttomuus, oksentelu, olla enemmänkin oireena kuin hyvä ruokahalu. Sehän on vain hyvä, että sinulle ruoka maistuu. Ja syöpää sairastava taitaa olla hyvin väsynyt ja nukkua koko ajan, niin että tuokaan vaiva ei sinulla ole. Laihtuminen voi johtua vaikka runsaasta liikunnan harrastuksesta.

      • Anonyymi

        Nokun se on vaikea selittää, ei tule näläntunnetta mutta silti on vähän niinkuin koko ajan nälkä että voi syödä kokoajan mutta maha ei tule ikinä täyteen. Ja ylläolevat oireet alko tän kuun maaliskuussa, sitä ennen oli kesällä 2021 ja syksyllä sitä että sattui aivan hirveästi mahaan ja meni ohi vasta sitten kun kävi väkisin oksentamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokun se on vaikea selittää, ei tule näläntunnetta mutta silti on vähän niinkuin koko ajan nälkä että voi syödä kokoajan mutta maha ei tule ikinä täyteen. Ja ylläolevat oireet alko tän kuun maaliskuussa, sitä ennen oli kesällä 2021 ja syksyllä sitä että sattui aivan hirveästi mahaan ja meni ohi vasta sitten kun kävi väkisin oksentamassa.

        Ja alkuun väsytti koko ajan vaikka kuinka nukuin mutta nyt ei tosiaan ikinä.


    • Anonyymi

      Tuo asia kun ei ole normaalia väsymyksen tunnetta on kamala tunne , kyllä siihen olisi apua saatava.
      Väsyhän siinä on kuitenkin pohjalla vaikka et tunne sitä.
      Laihtuminen on myös merkki siitä että ei voi hyvin joten kirjoita oireesi paperille ja tilaa aika lääkärille ja vaadi selvitys jokaiseen kysymykseen jonka olet kirjoittanut.
      Pelkokin omasta tilanteestaan ottaa voimia, ja kun ei voi edes pahemmasti nukkua niin totta kai kroppa reagoi .

      • Anonyymi

        Niin on kamala tunne joo, ja olisi joo kiva saada siihen apua.. ei se kivaa ole olla kokoajan hereilläkään eikä normaalia mikään tavalla. Olen kertonut lääkäreille kaikista oireista mutta eivät ota tosissaan. Ja niinhän se menee joo. Pelottaa ihan kamalasti ja oon miettinyt useasti itsemurhaa vaikka en halua kuollakkaan mutta ei tämäkään elämisen arvoista elämää ole eikä mihinkään syöpäänkään ole kiva kuolla.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on kamala tunne joo, ja olisi joo kiva saada siihen apua.. ei se kivaa ole olla kokoajan hereilläkään eikä normaalia mikään tavalla. Olen kertonut lääkäreille kaikista oireista mutta eivät ota tosissaan. Ja niinhän se menee joo. Pelottaa ihan kamalasti ja oon miettinyt useasti itsemurhaa vaikka en halua kuollakkaan mutta ei tämäkään elämisen arvoista elämää ole eikä mihinkään syöpäänkään ole kiva kuolla.....

        Jos sulla on labra-arvot normaalit niin miksi hitossa pelkäät.Pitäiskö sun mennä oikeesti terapiaan? Mitä siellä työttömien terveystarkastuksessa sulle sanottiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla on labra-arvot normaalit niin miksi hitossa pelkäät.Pitäiskö sun mennä oikeesti terapiaan? Mitä siellä työttömien terveystarkastuksessa sulle sanottiin?

        Ei asia kyllä niinkään mene että jos verikokeissa ei ole mitään niin ei ole mitään, eikä päässä se vika ole edelleenkään koska mikään noista niin oireista ei ole normaaleja.


    • Anonyymi

      Koska aloittaja on viimeksi nukkunut jos kerta on hereillä 24/7?

      • Anonyymi

        Niinkun aiemmin kirjoitin, oireet alkoivat maaliskuussa että laskekaa yks plus yks.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe