Hei!
Olen opiskellut myynnin ammattitutkinnon ja minulle sanottiin että se on kelpo tutkinto hakea tradenomiopintoihin. Katsoin myös oppilaitoksen sivuilta että kelpuuttavat.
Onko tietoa miten ammattitutkintoiset pääsee opiskelemaan korkeakouluun? En ole käynyt lukiota tai ammattikoulua.
Kiitos asiallisuudesta.
Myynnin ammattitutkinnolla tradenomiksi
Anonyymi-ap
3
103
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet suorittanut ammattitutkinnon, olet hakukelpoinen sekä ammattikorkeaan että yliopistoon. Joihinkin on pelkkä paperihaku, toisiin pääsykokeet
- Anonyymi
Ammattikorkeakouluun pääsee hyvin mutta yliopistoon pääsy on harvinaista.
Ammattikorkeakoulu on vaativa ammattitutkinnolla opiskelemaan tulleille. Suuri osa opiskelijoista on ylioppilaita ja näillä on aika valtava etumatka ammattitutkintotaustaisiin nähden (etenkin kielet ja matematiikka).
Onnea vaan, menestystä ja rohkeutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059