Kritiikkiä tai huonoja kokemuksia? Sivuillaan ja somessaan on pelkkää hehkutusta. Kiskurihinnat ja töykeä asenne. Siksi ihmettelen poistaako hän kaiken kritiikin.
Ammattijärjestäjä Milja Niva
7
2360
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ostanut palvelua muutaman kerran, oma kokemus hyvä enkä keksi kritiikkiä. Somessa välillä tuntuu töykeältä, kun puhuu aika suoraan asioista, mutta asiakkaana kohteli minua lämpimästi ja ymmärtävästi. Minusta hinnat on "normaalit" mitä vertasin muiden ammattijärjestäjien hintoihin. Varmaan halvempiakin löytyy, mutta hän on kuitenkin kysytty ja osaava, mikä yleensä nostaa hintoja.
- Anonyymi
Missä alueella Hän toimii ammattijärjestäjänä?
- Anonyymi
Kaikkialla suomessa
- Anonyymi
Tyttö hyvät. Alkakaapa itse omiksi ammattijärjestäjiksi, kyllä te siihen kykenette Se vaatii teiltä vain kyvyn ajatella tarvitsenko,käytänkö,onko tuote ns. kausituotteisiin kuuluva jonka säilytyspaikka minun keksittävä.Astiakaappi on ihan hyvä harjoittelu alue tälle järjestyksen luomiselle. vähänkin rikkonaiset lasit ym rikkonaiset astiat roskiin. Kausiastiat Joulu ym boolimaljat sinne ylimmälle komeron nurkkaosalle.
- Anonyymi
Ei muutako roskalava tilattava, että saa kaatopaikalle kaikki tarpeettomat tavarat.
Mitä sitä hamstraa kaikkia astioita itselle. Kertakäyttöastiat käyttöön niin säästää samalla vesilaskua, kun ei tarvitse tiskata.
- Anonyymi
Ostin ensin palvelun Miljalta ja sen jälkeen koulutetulta ammattijärjestäjältä. Eron huomasi hyvin. Ehkä johtuu nuoresta iästä / kokemattomuudesta, mutta en kokenut saaneeni rahalle vastinetta.
- Anonyymi
Ammattijärjestäjä vain poistaa ja järjestää kuin nukkekotia.
Ei käytännön järkeä mitä eniten tarvitaan yms.
Siivoojat on parempia järjestämään, laajempi kokemus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14411263Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710371- 278053
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976598Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.545769- 885238
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584493Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314286Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814132Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1383682