Kritiikkiä tai huonoja kokemuksia? Sivuillaan ja somessaan on pelkkää hehkutusta. Kiskurihinnat ja töykeä asenne. Siksi ihmettelen poistaako hän kaiken kritiikin.
Ammattijärjestäjä Milja Niva
7
2578
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ostanut palvelua muutaman kerran, oma kokemus hyvä enkä keksi kritiikkiä. Somessa välillä tuntuu töykeältä, kun puhuu aika suoraan asioista, mutta asiakkaana kohteli minua lämpimästi ja ymmärtävästi. Minusta hinnat on "normaalit" mitä vertasin muiden ammattijärjestäjien hintoihin. Varmaan halvempiakin löytyy, mutta hän on kuitenkin kysytty ja osaava, mikä yleensä nostaa hintoja.
- Anonyymi
Missä alueella Hän toimii ammattijärjestäjänä?
- Anonyymi
Kaikkialla suomessa
- Anonyymi
Tyttö hyvät. Alkakaapa itse omiksi ammattijärjestäjiksi, kyllä te siihen kykenette Se vaatii teiltä vain kyvyn ajatella tarvitsenko,käytänkö,onko tuote ns. kausituotteisiin kuuluva jonka säilytyspaikka minun keksittävä.Astiakaappi on ihan hyvä harjoittelu alue tälle järjestyksen luomiselle. vähänkin rikkonaiset lasit ym rikkonaiset astiat roskiin. Kausiastiat Joulu ym boolimaljat sinne ylimmälle komeron nurkkaosalle.
- Anonyymi
Ei muutako roskalava tilattava, että saa kaatopaikalle kaikki tarpeettomat tavarat.
Mitä sitä hamstraa kaikkia astioita itselle. Kertakäyttöastiat käyttöön niin säästää samalla vesilaskua, kun ei tarvitse tiskata.
- Anonyymi
Ostin ensin palvelun Miljalta ja sen jälkeen koulutetulta ammattijärjestäjältä. Eron huomasi hyvin. Ehkä johtuu nuoresta iästä / kokemattomuudesta, mutta en kokenut saaneeni rahalle vastinetta.
- Anonyymi
Ammattijärjestäjä vain poistaa ja järjestää kuin nukkekotia.
Ei käytännön järkeä mitä eniten tarvitaan yms.
Siivoojat on parempia järjestämään, laajempi kokemus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658