Kritiikkiä tai huonoja kokemuksia? Sivuillaan ja somessaan on pelkkää hehkutusta. Kiskurihinnat ja töykeä asenne. Siksi ihmettelen poistaako hän kaiken kritiikin.
Ammattijärjestäjä Milja Niva
6
1991
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ostanut palvelua muutaman kerran, oma kokemus hyvä enkä keksi kritiikkiä. Somessa välillä tuntuu töykeältä, kun puhuu aika suoraan asioista, mutta asiakkaana kohteli minua lämpimästi ja ymmärtävästi. Minusta hinnat on "normaalit" mitä vertasin muiden ammattijärjestäjien hintoihin. Varmaan halvempiakin löytyy, mutta hän on kuitenkin kysytty ja osaava, mikä yleensä nostaa hintoja.
- Anonyymi
Missä alueella Hän toimii ammattijärjestäjänä?
- Anonyymi
Kaikkialla suomessa
- Anonyymi
Tyttö hyvät. Alkakaapa itse omiksi ammattijärjestäjiksi, kyllä te siihen kykenette Se vaatii teiltä vain kyvyn ajatella tarvitsenko,käytänkö,onko tuote ns. kausituotteisiin kuuluva jonka säilytyspaikka minun keksittävä.Astiakaappi on ihan hyvä harjoittelu alue tälle järjestyksen luomiselle. vähänkin rikkonaiset lasit ym rikkonaiset astiat roskiin. Kausiastiat Joulu ym boolimaljat sinne ylimmälle komeron nurkkaosalle.
- Anonyymi
Ei muutako roskalava tilattava, että saa kaatopaikalle kaikki tarpeettomat tavarat.
Mitä sitä hamstraa kaikkia astioita itselle. Kertakäyttöastiat käyttöön niin säästää samalla vesilaskua, kun ei tarvitse tiskata.
- Anonyymi
Ostin ensin palvelun Miljalta ja sen jälkeen koulutetulta ammattijärjestäjältä. Eron huomasi hyvin. Ehkä johtuu nuoresta iästä / kokemattomuudesta, mutta en kokenut saaneeni rahalle vastinetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184529
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283220Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082413Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342014- 1861728
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131403Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61309Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262