Tämä on niille kenen mielestä VAG moottorit on heikkoja

Anonyymi-ap

Jos moottori olisi alunperin heikko ei tätä vois tehdä vakiomoottorilla.
https://youtu.be/Rsh0iG1lRbI

Vakiomoottori tarkoittaa ettei ole vaihdettu parempia mäntiä, kiertokankia tai lohkoa parempiin. Moottorista on tehty tehokkaampi vain pulttaa kiinni osilla.

Onko Toyotalla sellaista vakiomoottoria mikä kestää sellaset tehot et samanlaiset ajat on varttimaililla mahdollisia vakiuomoottorilla?
Tämä kertoo kenen tekemät moottorit oikeasti kestää.

19

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuolla valitettavasti ole sinun Yöktavian rottelon kanssa mitään tekemistä.

      • Anonyymi

        Pelkkien "pultattavien osien" hinnaksi taidettiin mainita melkein 80000 €.


    • Anonyymi

      Varmaan kestää tuo moottori kilometrejä yhtä paljon kuin normi Vagin nuhapumppu, eli pari tuhatta kilometriä maksimissaan. Sitten alkaa jo kauhea kalkatus kuulumaan ja sininen savu leijumaan.

      • Anonyymi

        Oikeasti ei kestä kuin muutaman vedon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti ei kestä kuin muutaman vedon.

        Tollasel ajettu kadulla thansia maaileja ja radalla jo vuosien testit samalla moottorilla..
        https://youtu.be/K-0ia-mZvAs

        Vaatimattomasti se kestää 1800hp dynossa. Monet Audi / VW moottorit kestää todella hyvin tehoa vakiona Toisin kuin Toyotat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollasel ajettu kadulla thansia maaileja ja radalla jo vuosien testit samalla moottorilla..
        https://youtu.be/K-0ia-mZvAs

        Vaatimattomasti se kestää 1800hp dynossa. Monet Audi / VW moottorit kestää todella hyvin tehoa vakiona Toisin kuin Toyotat.

        "Vaatimattomasti se kestää 1800hp dynossa."

        Voi lapsi pieni, siellä dynamometrissä ajelu ei tuo minulle leipää pöytään eikä se edistä elämääni muutenkaan.

        Tarvitsen moottorin joka kestää 400tkm ajon ilman ongelmia, ihan sama vaikka siinä olisi vain 80 hevosvoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vaatimattomasti se kestää 1800hp dynossa."

        Voi lapsi pieni, siellä dynamometrissä ajelu ei tuo minulle leipää pöytään eikä se edistä elämääni muutenkaan.

        Tarvitsen moottorin joka kestää 400tkm ajon ilman ongelmia, ihan sama vaikka siinä olisi vain 80 hevosvoimaa.

        No näytä mulle Toyotan moottori mitä myydään uutena ja kestää 400.000Km?

        Toi Audin kone on kehitystyön tulos ja se kestää helposti 2000HP ja sillä ajetaan kadulla koska sillä ajetaan erilaisiin tapahtymiin. Tässä yksi esittely mihin se on jettu.
        https://youtu.be/bWQaAkYgftY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näytä mulle Toyotan moottori mitä myydään uutena ja kestää 400.000Km?

        Toi Audin kone on kehitystyön tulos ja se kestää helposti 2000HP ja sillä ajetaan kadulla koska sillä ajetaan erilaisiin tapahtymiin. Tässä yksi esittely mihin se on jettu.
        https://youtu.be/bWQaAkYgftY

        "No näytä mulle Toyotan moottori mitä myydään uutena ja kestää 400.000Km?"

        Tuolla ne kaikki on lueteltu:

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Toyota_engines


    • Anonyymi

      Olihan melkoinen avaus, selkeästi amipojan joka unelmoi jostain mitä ei koskaan saa.

      • Anonyymi

        On se parempi unelmoida kunnon Autosta ku Toyotasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se parempi unelmoida kunnon Autosta ku Toyotasta.

        Amis unelmoi naisesta ja joutuu tyytymään käteen.


    • Anonyymi

      Oleellisempi kysymys on pitääkö perhekäytössä lisäillä ölljyä öljynvaihtojen välillä ja onko moottori tehty niin että oktomurskeen ym. pölyt ei tuhoa jakohihnaa.

      En tunne ketään jolla olisi tarve ja varsinkaan kiinnostusta virittää autonsa moottoria.

      • Anonyymi

        Kai toi on ikäluokka kysymys.

        Näitä testesteroni ongelmaisia nuoria miehiä vielä löytyy joilla on tarve todistaa miehisyytensä hevosvoimien kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai toi on ikäluokka kysymys.

        Näitä testesteroni ongelmaisia nuoria miehiä vielä löytyy joilla on tarve todistaa miehisyytensä hevosvoimien kautta.

        Ei siinä mitään miehisyyttä todistella. Toiset tykkää kiihkeistä jutuista ja toiset tyytyy lepposiin vehkeisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään miehisyyttä todistella. Toiset tykkää kiihkeistä jutuista ja toiset tyytyy lepposiin vehkeisiin.

        Teini-iän vouhotuksia, mutta jotkut eivät tule koskaan järkiinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teini-iän vouhotuksia, mutta jotkut eivät tule koskaan järkiinsä.

        Nii ei ole järkeä haukkua VW moottoreita huonoiksi jos VW tekee hyviä sähköautoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ei ole järkeä haukkua VW moottoreita huonoiksi jos VW tekee hyviä sähköautoja.

        Niin, haaveunissasi.


    • Anonyymi

      Lopupääterlmä on se ettei Toyota osaa tehdä hyvää hybridiä eikä sähköautoa.

    • Anonyymi

      En tiedä Toyotasta mutta kun Hondan 1.6 diesel tuli markkinoille niin monissa Euroopan maissa maahantuoja antoi niille 1 milj. km/10 v takuun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe