Te jotka käytätte tecfidera lääkettä, niin ootteko joutuneet vaihtamaan sitä toisen valmistajan merkkiin?
Itse joudun huomenna aloittamasn uuden valmistajan ja jännittää jos siitä tulee allergiaa..
Miksi tecfideraa ei saa enääää?
Tecfideraa ei
6
818
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi joudut vaihtaan? Ainakin apteekista normaalisti myyty eikö minulke mainittu vaihdosta. Kylläkin itse monesti sivuvaikutusten takia vaihtoa miettinyt.
- Anonyymi
Tecfideraa ei saa enää vissiin hintansa puolesta apteekkiin, en oiken ymmärtänyt farmaseutin puhetta 😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tecfideraa ei saa enää vissiin hintansa puolesta apteekkiin, en oiken ymmärtänyt farmaseutin puhetta 😐
Onpas erikoista. Ainakin yliopiston apteekista saa eikä viime kerralla mainintaa ettei jatkossa sais. Pari viikkoa sitten kävin hakeen viimeksi. Pienissä apteekeissa tätä ei yleensä ole, niihin voikin hankala saada. Kannattaa tilata nettiapteekista, jos ei ya:ta ole lähellä.
Ei apteekki voi sanoa että lääke tulee vaihtaa. Kysyppä omalta lääkäriltä asiaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas erikoista. Ainakin yliopiston apteekista saa eikä viime kerralla mainintaa ettei jatkossa sais. Pari viikkoa sitten kävin hakeen viimeksi. Pienissä apteekeissa tätä ei yleensä ole, niihin voikin hankala saada. Kannattaa tilata nettiapteekista, jos ei ya:ta ole lähellä.
Ei apteekki voi sanoa että lääke tulee vaihtaa. Kysyppä omalta lääkäriltä asiaa!Nyt taisinkin huomata mitä tarkoitit.
Nimittäin juuri viime kerralla sain eri muotoiset paketit, ei niitä kapeita vaan "laatikon". Ehkäpä kyse sinun kohdalla tästä samasta. Minulle sanottiin ohimennen että on erit(?) kuin ennen, mutta ei sen kummempaa. Lääkeaine on sama, tehdas eri. Pitäisi siis toimia samalla tavalla. Apuaineet voi olla erejä, mutta niillä ei kuulemma pitäisi olla sivuvaikutusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taisinkin huomata mitä tarkoitit.
Nimittäin juuri viime kerralla sain eri muotoiset paketit, ei niitä kapeita vaan "laatikon". Ehkäpä kyse sinun kohdalla tästä samasta. Minulle sanottiin ohimennen että on erit(?) kuin ennen, mutta ei sen kummempaa. Lääkeaine on sama, tehdas eri. Pitäisi siis toimia samalla tavalla. Apuaineet voi olla erejä, mutta niillä ei kuulemma pitäisi olla sivuvaikutusta.Olikoko dimethyl fumarate neuraxpharm?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17645142Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343484- 112848
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032615Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732577- 1262509
- 411418
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3941127Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61058Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501003Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6850