Te jotka käytätte tecfidera lääkettä, niin ootteko joutuneet vaihtamaan sitä toisen valmistajan merkkiin?
Itse joudun huomenna aloittamasn uuden valmistajan ja jännittää jos siitä tulee allergiaa..
Miksi tecfideraa ei saa enääää?
Tecfideraa ei
6
859
Vastaukset 6
- Anonyymi
Miksi joudut vaihtaan? Ainakin apteekista normaalisti myyty eikö minulke mainittu vaihdosta. Kylläkin itse monesti sivuvaikutusten takia vaihtoa miettinyt.
- Anonyymi
Tecfideraa ei saa enää vissiin hintansa puolesta apteekkiin, en oiken ymmärtänyt farmaseutin puhetta 😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tecfideraa ei saa enää vissiin hintansa puolesta apteekkiin, en oiken ymmärtänyt farmaseutin puhetta 😐
Onpas erikoista. Ainakin yliopiston apteekista saa eikä viime kerralla mainintaa ettei jatkossa sais. Pari viikkoa sitten kävin hakeen viimeksi. Pienissä apteekeissa tätä ei yleensä ole, niihin voikin hankala saada. Kannattaa tilata nettiapteekista, jos ei ya:ta ole lähellä.
Ei apteekki voi sanoa että lääke tulee vaihtaa. Kysyppä omalta lääkäriltä asiaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas erikoista. Ainakin yliopiston apteekista saa eikä viime kerralla mainintaa ettei jatkossa sais. Pari viikkoa sitten kävin hakeen viimeksi. Pienissä apteekeissa tätä ei yleensä ole, niihin voikin hankala saada. Kannattaa tilata nettiapteekista, jos ei ya:ta ole lähellä.
Ei apteekki voi sanoa että lääke tulee vaihtaa. Kysyppä omalta lääkäriltä asiaa!Nyt taisinkin huomata mitä tarkoitit.
Nimittäin juuri viime kerralla sain eri muotoiset paketit, ei niitä kapeita vaan "laatikon". Ehkäpä kyse sinun kohdalla tästä samasta. Minulle sanottiin ohimennen että on erit(?) kuin ennen, mutta ei sen kummempaa. Lääkeaine on sama, tehdas eri. Pitäisi siis toimia samalla tavalla. Apuaineet voi olla erejä, mutta niillä ei kuulemma pitäisi olla sivuvaikutusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taisinkin huomata mitä tarkoitit.
Nimittäin juuri viime kerralla sain eri muotoiset paketit, ei niitä kapeita vaan "laatikon". Ehkäpä kyse sinun kohdalla tästä samasta. Minulle sanottiin ohimennen että on erit(?) kuin ennen, mutta ei sen kummempaa. Lääkeaine on sama, tehdas eri. Pitäisi siis toimia samalla tavalla. Apuaineet voi olla erejä, mutta niillä ei kuulemma pitäisi olla sivuvaikutusta.Olikoko dimethyl fumarate neuraxpharm?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17645142Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa501168Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää84915- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29795Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197710Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks41667- 23632
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122615Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as20601- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43586Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12545On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 78493
- 39485
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55467