Tecfideraa ei

Te jotka käytätte tecfidera lääkettä, niin ootteko joutuneet vaihtamaan sitä toisen valmistajan merkkiin?
Itse joudun huomenna aloittamasn uuden valmistajan ja jännittää jos siitä tulee allergiaa..

Miksi tecfideraa ei saa enääää?
6861
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Miksi joudut vaihtaan? Ainakin apteekista normaalisti myyty eikö minulke mainittu vaihdosta. Kylläkin itse monesti sivuvaikutusten takia vaihtoa miettinyt.

Äänestä
  • Tecfideraa ei saa enää vissiin hintansa puolesta apteekkiin, en oiken ymmärtänyt farmaseutin puhetta 😐

    Äänestä

  • Anonyymi00002 kirjoitti:

    Tecfideraa ei saa enää vissiin hintansa puolesta apteekkiin, en oiken ymmärtänyt farmaseutin puhetta 😐

    Onpas erikoista. Ainakin yliopiston apteekista saa eikä viime kerralla mainintaa ettei jatkossa sais. Pari viikkoa sitten kävin hakeen viimeksi. Pienissä apteekeissa tätä ei yleensä ole, niihin voikin hankala saada. Kannattaa tilata nettiapteekista, jos ei ya:ta ole lähellä.

    Ei apteekki voi sanoa että lääke tulee vaihtaa. Kysyppä omalta lääkäriltä asiaa!

    Äänestä

  • Anonyymi00002 kirjoitti:

    Onpas erikoista. Ainakin yliopiston apteekista saa eikä viime kerralla mainintaa ettei jatkossa sais. Pari viikkoa sitten kävin hakeen viimeksi. Pienissä apteekeissa tätä ei yleensä ole, niihin voikin hankala saada. Kannattaa tilata nettiapteekista, jos ei ya:ta ole lähellä.

    Ei apteekki voi sanoa että lääke tulee vaihtaa. Kysyppä omalta lääkäriltä asiaa!

    Nyt taisinkin huomata mitä tarkoitit.

    Nimittäin juuri viime kerralla sain eri muotoiset paketit, ei niitä kapeita vaan "laatikon". Ehkäpä kyse sinun kohdalla tästä samasta. Minulle sanottiin ohimennen että on erit(?) kuin ennen, mutta ei sen kummempaa. Lääkeaine on sama, tehdas eri. Pitäisi siis toimia samalla tavalla. Apuaineet voi olla erejä, mutta niillä ei kuulemma pitäisi olla sivuvaikutusta.

    Äänestä

  • Anonyymi00002 kirjoitti:

    Nyt taisinkin huomata mitä tarkoitit.

    Nimittäin juuri viime kerralla sain eri muotoiset paketit, ei niitä kapeita vaan "laatikon". Ehkäpä kyse sinun kohdalla tästä samasta. Minulle sanottiin ohimennen että on erit(?) kuin ennen, mutta ei sen kummempaa. Lääkeaine on sama, tehdas eri. Pitäisi siis toimia samalla tavalla. Apuaineet voi olla erejä, mutta niillä ei kuulemma pitäisi olla sivuvaikutusta.

    Olikoko dimethyl fumarate neuraxpharm?

    Äänestä

  • 🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

    🍒 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17645142Q

    🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

Te jotka käytätte tecfidera lääkettä, niin ootteko joutuneet vaihtamaan sitä toisen valmistajan merkkiin?
Itse joudun huomenna aloittamasn uuden valmistajan ja jännittää jos siitä tulee allergiaa..

Miksi tecfideraa ei saa enääää?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu