Juuri poistin 1970 luvulla uutena traktoriin laitetun sisäilmansuodattimen eli normaali paperinen suodain kopin yläreunasta kehikon alta zetorista.
oli osittain tomua ja pölyksi jauhautuvaa sormien välissä, sekä tietysti ulkoa tulluttu likaa. Mikähän on että kahden mutterin irroitus ja 1 minuutin asia jää tekemättä?
Puhaltaa nyt kyllä hyvin ykkösellä.
Suosittelen että jos ei aio vaihtaa ja puhaltaa niin ottaa kokonaan pois,eipä niitä metsässä, pihoilla tarvitse. Pääasia että ei ole huono suodatin paikallaan.
Ohjaamon sisäilmansuodatin katsottu? poista vanha kokonaan
Anonyymi-ap
3
218
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin viskasi 590 massikasta kyseisen suodattimen pois. Ei ole enää ikkunat huurtuneet kun on lämmityslaite päällä, kuten suodattimen kanssa.
- Anonyymi
Minä viskasin massikasta öljysuodattimenkin pois. Ei tule kenkien mukana kuraa ohjaamoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 841388
- 1311371
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘751227Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834