ja muu valehtelu Toyotasta osoittaa muiden huonojen merkkien epätoivon kun Toyota on suosituin, mukavin, luotetuin ja kaikin puolin paras.
Maksetut testit
22
94
Vastaukset
- Anonyymi
Koville ottaa Toyotan omapojalle kun Toyota ei pärjää vertailussa koskaan, eikä missään.
Se on kovin jännä juttu ettei Toyota vaan opi koskaan pysymään muiden kyydissä ja on aina vähintään pari sukupolvea jäljessä.
Kun kaikessa säästetään ja tingitään, niin voihan se olla vaikeaa saavuttaa muita jotka kuitenkin pyrkivät tekemään aina parempia autoja.- Anonyymi
Toyota rehellisenä autonvalmistajana ei maksa testivoitoista. Tämän vuoksi ei maksetuissa testeissä menesty.
Toyota tekee lähes ikuisia autoja siksi ne käy kaikkialla hyvin kaupaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota rehellisenä autonvalmistajana ei maksa testivoitoista. Tämän vuoksi ei maksetuissa testeissä menesty.
Toyota tekee lähes ikuisia autoja siksi ne käy kaikkialla hyvin kaupaksi.Vai rehellinen, 20 vuotta on väärentänyt bussien ja kuorma-autojen päästöjä.
Huono noita testejä on väärentää kun monet lehdet tekee vastaavia ympäri maailmaa.
Heikkoja on omapojan paikot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota rehellisenä autonvalmistajana ei maksa testivoitoista. Tämän vuoksi ei maksetuissa testeissä menesty.
Toyota tekee lähes ikuisia autoja siksi ne käy kaikkialla hyvin kaupaksi.Toyotan ikuisuuden mitta selvisi, se on siis viisi vuotta joka on Toyotan tavoiteaika jolloin Toyota palataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan ikuisuuden mitta selvisi, se on siis viisi vuotta joka on Toyotan tavoiteaika jolloin Toyota palataan.
Toyotaan siis palataan viiden vuoden jonkun muun merkin harharetken jälkeen.
Ei huono. - Anonyymi
Ja hetihän sieltä tuli epätoivoinen vastaiskun yritys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotaan siis palataan viiden vuoden jonkun muun merkin harharetken jälkeen.
Ei huono.Japanissa autojen verotus nousee taivaisiin viiden vuoden jälkeen ja siksi autot menee paaliin, eikä niitä kannata tehdä kestämään pidempään. Niin ase vaan menee.
- Anonyymi
Ihan tuo uutisoitiin jokunen viikko sitten, ei siinä tarvitse olla kateellinen, että osaa lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japanissa autojen verotus nousee taivaisiin viiden vuoden jälkeen ja siksi autot menee paaliin, eikä niitä kannata tehdä kestämään pidempään. Niin ase vaan menee.
Mikä halvatun ase?
On turhaa ulinaa, että maailman suurin valmistaja suunnittelisi autonsa vain yhden maan olosuhteita varten.
Toyota tehdään maailmanmarkkinoille, jossa vuosien kestävyys ja laatu ratkaisevat voittajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan ikuisuuden mitta selvisi, se on siis viisi vuotta joka on Toyotan tavoiteaika jolloin Toyota palataan.
Toyota tekee kotimarkkinoille eri autoja kuin muualle. Maailman markkinoille tehdyt Toyotat on suunniteltu kestämään 30 vuotta ja miljoona kilometriä. Sen ne myös kestävät tai hieman enemmänkin.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17645386F
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Paljos Toyota jkäyttää rahaa vuodessa markkinatutkimuksiin ja lobbaamiseen?
- Anonyymi
Ei tuollaisen pitäisi sinua kiinnostaa, koska sinähän olet konsernin oma nolo poika! Hihii! 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollaisen pitäisi sinua kiinnostaa, koska sinähän olet konsernin oma nolo poika! Hihii! 😆
Voi vaan kuvitella, mitkä ovat kansanautokonsernin lobbausyritykset eurostoliiton tunkiolla?
- Anonyymi
Ehkä eniten ja siksi on Jenkkilän brändi tilaston kärkinimiä, vielä kun tekisivät kunnollisia autoja.
- Anonyymi
kuka tämän tojon viimeisen nöyryytyksen oli maksanut? Nissan vai?
Eihän siinä ollut edes yhtään kuksmannia mukana. - Anonyymi
Tojo oli kaikista aasialaisistakin huonoin.
- Anonyymi
Suosituin oli aikoinaan myös Lada. Sen perusteella sitä voidaan pitää aikansa parhaimpana autoja. Toyotaa on siis verrattava Ladaan.
- Anonyymi
Eli nyt myönsit, että volsut eivät oikeasti ole ostetuimpia.
- Anonyymi
Kerropa missä maassa tai maanosassa toyo pärjäisi? Ei edes japanilaisissa japanilaisautojen testeissä :) VW maksaa tietty japanilaislehdillekin?
- Anonyymi
Itse asiassa Japaniassa Yarppa on yksi suosituimmista hintansa takia, Prius kulutuksen takia ja Rolla ihan vaan pitkän historiansa takia. Surullista kyllä, kaikkien näiden markki aosuudet ovat tippumassa. Testivoittajiahan ne eivät ole Japanissakaan - tajuat varmaan että myös japanilaismerkeillä on tuoreemman oloista kalustoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa Japaniassa Yarppa on yksi suosituimmista hintansa takia, Prius kulutuksen takia ja Rolla ihan vaan pitkän historiansa takia. Surullista kyllä, kaikkien näiden markki aosuudet ovat tippumassa. Testivoittajiahan ne eivät ole Japanissakaan - tajuat varmaan että myös japanilaismerkeillä on tuoreemman oloista kalustoa.
Lada ei ole ollut suosittu muualla kuin neukkulassa ja suomessa. Siitäkin on aikaa jo parisenkymmentä vuotta. Toyota on ollut koko maailman suosituin ja on sitä vieläkin. Onhan tuo melkoisen kadehtimisen kohde kun kansanauto on paikkansa joutunut luovuttamaan paremmalle ja luotettavammalle merkille. Itsepähän on kansanauto lopezlaatunsa valinnut ja huijausohjelmansa laatinut. Sitä on saanut, mitä on tilanut. Nyt sitten lasketaan eri merkkejä yhteen ja
haukutaan luotettavinta Toyotaa. Ottaa varmasti tosi koville?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415948
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4272918- 1482857
- 262284
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv202161- 761441
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä131182Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101112- 531030
- 87972