Mies, mainitse yksi asia minussa

Anonyymi-ap

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?

94

1903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun koirasi?

      • Anonyymi

        Koira vaan ei omistaja yhtään?


    • Anonyymi

      Hän on semmone kaunis hömelö💕

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tällä?

        Tyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tällä?

        Semmone hauska hömelö mitä hänestä muistan 💕🐒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmone hauska hömelö mitä hänestä muistan 💕🐒

        Kerro muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro muuta?

        Teki aina hyvää mustikkapiirakkaa kerättiin neliapiloita hän löys minä en 🐒💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teki aina hyvää mustikkapiirakkaa kerättiin neliapiloita hän löys minä en 🐒💕

        Mikä teidät erotti? Kerro vain teistä mitä tiedätte vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teidät erotti? Kerro vain teistä mitä tiedätte vain?

        Varmaankin itsekeskeisyyteni, ahdistukseni ja niin suuret tunteet joita en ollut ennen kokenut,ehkä se pelotti jollain tavalla. Rakastin häntä kyllä tosi paljon ja mietin usein nykyäänkin ja muistan hänestä tosi paljon juttuja... pieniä yksityiskohtia asioista mitä teimme jne... Tein hänelle laulun hänen synttäripäivänä mikä on myös ystävänpäivä 💕🐒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teki aina hyvää mustikkapiirakkaa kerättiin neliapiloita hän löys minä en 🐒💕

        taytyy ostaa karjalanpiirakoita


    • Katseesi ja hymysi. Varmasti myös juttusi. Kaikki sinussa. Aika kulkisi nopeasti.

    • Anonyymi

      Ei sitä tähän voi kirjoittaa, vaikka se ei liitykään alapään hommiin.

      • Anonyymi

        Yläpää hassun jutut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yläpää hassun jutut?

        Ei se hassua ole, välttämättä.


    • Anonyymi

      Yksikö vaan? Tiukka kamppailu hymyn ja juttujen kanssa. Siinä ois katsottavaa ja kuunneltavaa tunneiksi ja päiviksi.

    • Anonyymi

      No pimppatouhuthan ne päälimmäisenä. Mitä sitä valehtelemaan. Varmaan vietettäisiin aikaa yhteisten mielenkiinnonkohteiden parissa muu aika.

      • Anonyymi

        riko sulla ole telkkaria


    • Anonyymi

      Pidän hänen kauniista aivoistaan ja silmistään. Niiden parissa menisi helposti pari tuntia silloin tällöin.

      • Anonyymi

        Oletko hannibal lecter?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko hannibal lecter?

        😆🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko hannibal lecter?

        Mulle tuli kans joku vastaava hahmo mieleen.
        Piilosilla


    • Anonyymi

      Käsistä olisi hyvä lähteä liikkeelle. En vain tiedä saisiko siihen kulumaan tunteja, siis siirtymättä muualle.

    • Sinä, kokonaisuus.
      Tosin en tiedä kuka ja millainen olet, joten paha sanoa...

    • Anonyymi

      Minä rakastan häntä ja haluan olla hänen silitettävänään koko päivän mieluusti. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Mihinkäs tulen silittelemään sinua? Pimputanko vaan ovikelloa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkäs tulen silittelemään sinua? Pimputanko vaan ovikelloa?

        Kyllä se vai passaa jos rohkenet tulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vai passaa jos rohkenet tulla

        En usko että avaisit ovea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkäs tulen silittelemään sinua? Pimputanko vaan ovikelloa?

        Tuo eka vastaus (18:04) ei ollut minulta. En mitään odota häneltä kun en minä ole ilmaissut tunteitani hänelle. Et voi ovikelloani pimputtaa kun et tiedä missä asun. Tarvitsemme yhteisen kodin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo eka vastaus (18:04) ei ollut minulta. En mitään odota häneltä kun en minä ole ilmaissut tunteitani hänelle. Et voi ovikelloani pimputtaa kun et tiedä missä asun. Tarvitsemme yhteisen kodin.

        Tiedän kyllä missä asut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vai passaa jos rohkenet tulla

        Minne tulisin


      • Anonyymi

        Kissani voisi suuttua siitä jos silittäisin sille täysin tuntematonta ihmistä koko päivän eikä käteni edes jaksaisi 24h samaa liikettä, vaikka jakaisin koko päivän tunnit 12 12h, vasemmalle ja oikealle kädelleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että avaisit ovea.

        Eipä ole kukaan soitellut ovikelloa ettäkö edes tarttis avata ovia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä missä asut.

        no kerro kun mina en tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne tulisin

        Kuopioon


    • Anonyymi

      Luonne, se on valoisa ja eloisa olosuhteista riippumatta.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tuolla olosuhteista riippumatta?


      • Anonyymi

        Mahdotonta toteuttaa.


    • Anonyymi

      Ensi sijaisesti sun seura mu hyvin me viihdyttiin siellä sängyssäkin sen muun kivankin parissa 😘

    • Anonyymi

      Oletuksena että kysyjänä on nainen

      • Anonyymi

        Oletus on oikea 🥰- ap


    • Anonyymi

      Mä rakastan meidän höpöttelyä!!!!!! Mun on aina ikävä sitä, kun mun on helppoa olla mä sun kanssa! Sellaiset vaivattomasti pulpahtelevat suorat ajatukset mahdollistava suora yhteys on kuin oltaisiin jo yhtä!

    • Anonyymi

      Ei yhtään mikään.

    • Anonyymi

      Samoilu luonnossa vois olla, nuotiotulet, kahvit ja eväitä repussa. Mikäs sen mukavampaa vois olla? Paitsi se...

      • Anonyymi

        🥰🥰🥰🥰🥰🥰


    • Anonyymi

      🤫 lehtevä taikina.

    • Anonyymi

      Kuin naiselle, jonka kanssa emme ole ainakaan livessä tunteilleet ja emme kunnolla edes tunne. Hänen hiljainen tilanteenlukutaitonsa. Rauhallinen "kartalla" oleminen. Tarkkaavaisuutensa. Jääräpäänaiselle. Jääräpäämieheltä. Olet rakas, vaikka en ole sitä näyttänyt.

      • Anonyymi

        Miksi et ole tunteitasi näyttänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ole tunteitasi näyttänyt?

        Sisäsyntyinen juttu pitkältä ajalta, mikä on muovannut luottamuksen suhdetta muihin yleisesti mutta tässä asiassa konkreettisemmin, olen ymmärtänyt hänen olevan varattu, mitä kunnioitan ja hän.. ja hän tietää sen. En varsinaisesti tiedä mutta ymmärrän hänellä olevan enemmän menetettävää, mitä en voisi antaa itselleni ikinä anteeksi, jos jokin menisi takiani pieleen. Kuulostaa jo valmiiksi käsikirjoitetulta, ainakin puoleltani mutta jotenkin tunnen hänen ymmärtävän tämän. 19.27


      • Anonyymi

        Kauniisti ajateltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisäsyntyinen juttu pitkältä ajalta, mikä on muovannut luottamuksen suhdetta muihin yleisesti mutta tässä asiassa konkreettisemmin, olen ymmärtänyt hänen olevan varattu, mitä kunnioitan ja hän.. ja hän tietää sen. En varsinaisesti tiedä mutta ymmärrän hänellä olevan enemmän menetettävää, mitä en voisi antaa itselleni ikinä anteeksi, jos jokin menisi takiani pieleen. Kuulostaa jo valmiiksi käsikirjoitetulta, ainakin puoleltani mutta jotenkin tunnen hänen ymmärtävän tämän. 19.27

        Mistä tunnette sitten e
        Kerro teistä ei mitään yleistä mutta jotakin mistä tiedätte?


    • Anonyymi

      Ehdottomasti ja estottomasti riemurasiasi.
      Muun ohessa tietenkin.

      • Anonyymi

        Mun riemurasia soittaa muuten Beethovenin 5:n sinfonian, jos et tiennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun riemurasia soittaa muuten Beethovenin 5:n sinfonian, jos et tiennyt.

        Olet siis taitava silläkin osa-alueella?


    • Anonyymi

      Lämmin persikka

    • Anonyymi

      Kaulasi… Niskasi… Korvasi…
      Vain yksi asia: Sinä!

    • Anonyymi

      Haluaisin kuunella sun ääntä. Tykkään tonaliteetista, rytmityksestä, intonaatiosta ja aksenteista. Ne on kohdalaan.

      • Anonyymi

        Samaa voisin sanoa hänestä - ap


    • Anonyymi

      Tussu

    • Anonyymi

      Kerron naiselle henkilökohtaisesti jos ottaa yhteyttä.

    • Anonyymi

      Kasvojasi on aina jutellessa kovin hyvä katsoa, niillä näkyy jo elämäsi elämä, se että olet nauranut, itkenyt ja miettinyt asioita. Myös jännitys, rauhakin näyttää jättäneen jälkensä piirteisiisi. Että olet nyt juuri se kiehtova itsesi mihin ihastuin.

      • Anonyymi

        Ihana kuvaus harkitseva olethan kertonut hänelle


    • Anonyymi

      Sun paras kaverisi ;D

    • Anonyymi

      Täytyy se myöntää että sun tiukka tavara viehättäisi tuntikausia.

      • Anonyymi

        Kerro muuta naisesta


      • Anonyymi

        Totta tavaraa löytyy tiukkaan pakattuna ja lisää tuloo. T. Hamsteri


    • Anonyymi

      Napasi. Tuijotat itse sitä ihan liikaa.

      • Anonyymi

        Tämä on triggeröivä mutta hauska vastaus😅 - ap


    • Anonyymi

      Herkkupiirakastasi muotoillut motorisoidun keinovaginan parissa virtuaalilasit päässä lukemassa tätä palstaa

    • Anonyymi

      Taitosi keskustella monipuolisesti monenlaisista asioista. Keskustelut välillämme soljuisivat kuin vesi purossa. Aiheet vaihtelisivat huomaamattomasti.

      Samalla saisimme katsella toistemme silmiä, kasvoja ja millaisia tunnetiloja kasvoillamme näkyisikin.

    • Anonyymi

      Huumori se on elinvoimainen mukavia hetkiä tulisi matkalla Alabamaan.

    • Anonyymi

      Tärkeimpiä asioita siinä ideat syntyvät

    • Anonyymi

      Kertoo älykkyydestä sitäkään ei voi sulkea pois...

      • Anonyymi

        Kannattaisiko lopettaa jo tuo lähetys ? Vaikutat olevan kovin poissa tolaltasi


    • Anonyymi

      "Mies, mainitse yksi asia minussa

      Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?"

      AMMMMMM?

      Oletko mies vai nainen. Riippuu vähän siitä.

    • Anonyymi

      RÖYH!

      Pilluaki tekis mieli jälkiruuaksi.

    • Anonyymi

      #Mies, mainitse yksi asia minussa

      Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?#

      No tota. Vaikka paloittelu murha. Sehän on kaksi osainen noin alkuun. Emsin se murha ja sitten se paloittelu, jolloin siitä tulee useampiosainen. Ja aikaa siinä meillä kuluu kotvanen jos toinenkin. :)

    • Anonyymi

      sinun kainalossa

    • Anonyymi

      Että orjuuttaisit minua ja virtsaisit naamalleni. Pakottaisit nielemään kaiken ja lopuksi nuolemaan sinut puhtaaksi...tämän jälkeen ihana keskustelu kanssasi ja ehkä joku kiva romanttinen leffa poppareiden kera.

    • Anonyymi

      Silmät. 👀

    • Anonyymi

      Jalat kokonaisuudessaan. Rassaisin niitä joka asennosta vaikka se olisi viimeinen tekoni.

      • Anonyymi

        Mikä jaloissa viehättää? Tämä on aina kiinnostanut mua, yleensä miesten vastaus on rinnat, peppu jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä jaloissa viehättää? Tämä on aina kiinnostanut mua, yleensä miesten vastaus on rinnat, peppu jne.

        No ei ne ole pelkästään jalat vaan rintojen ja pepun ym lisäksi. Jalat on myös monista miehistä seksikkäät. Se on vähän samanlainen kysymys kuin jos ajattelet mikä kiinnostaa sinua miehessä niin miksi se kiinnostaa tai kun joku maku on sinun mielestäsi hyvä niin miksi se on? Se vaan on niin. Minä näen joidenkin naisten jaloissa jotain sellaista mikä kiihottaa minua ja saa haluamaan koskea niihin suudella ja imeskellä. En voi sille mitään. Ne on kauniita ja eroottisia. Sääret myös. Naiset ottaa asian vastaan vaihtelevasti. Joidenkin mielestä se on kammottavaa joidenkin mielestä ok ja jotkut jopa kiihottuu itsekin siitä.
        Tämän taipumuksen kanssa kesällä esim kaupungilla katse väkisin harhailee ja ihastelee.
        Ei silti en koe tärkeänä että naisella olisi isot rinnat. Peppujakin on erillaisia toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. Jotkut liittää jalkoihin alistamisen mutta en ole sellaisesta kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ne ole pelkästään jalat vaan rintojen ja pepun ym lisäksi. Jalat on myös monista miehistä seksikkäät. Se on vähän samanlainen kysymys kuin jos ajattelet mikä kiinnostaa sinua miehessä niin miksi se kiinnostaa tai kun joku maku on sinun mielestäsi hyvä niin miksi se on? Se vaan on niin. Minä näen joidenkin naisten jaloissa jotain sellaista mikä kiihottaa minua ja saa haluamaan koskea niihin suudella ja imeskellä. En voi sille mitään. Ne on kauniita ja eroottisia. Sääret myös. Naiset ottaa asian vastaan vaihtelevasti. Joidenkin mielestä se on kammottavaa joidenkin mielestä ok ja jotkut jopa kiihottuu itsekin siitä.
        Tämän taipumuksen kanssa kesällä esim kaupungilla katse väkisin harhailee ja ihastelee.
        Ei silti en koe tärkeänä että naisella olisi isot rinnat. Peppujakin on erillaisia toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. Jotkut liittää jalkoihin alistamisen mutta en ole sellaisesta kiinnostunut.

        Jalat ei ole pääasiassa mutta ne saa huomiota minulta esim seksin aikana jos nainen ei pistä siitä pahakseen.


    • Anonyymi

      Mies! Sinä olet kyllä suloinen 😍❤️ 😘 tämä on hänelle. Anteeksi että tulin aloitukseesi. Oli vaan pakko sanoa 😳

    • Anonyymi

      Ai mikä viehättää? No kaulasi tietysti. Sen parissa viihtyisin useita tunteja.

      Tykkäisit varmaan itekkii kiiltänän nahkahansikkaan kosketuksesta kaulallasi?

      t. Michael Penttilä

    • Anonyymi

      Ihanan M naisen kaula, voisin nuuhkutella ja suuteloida sitä tuntikausia

    • Anonyymi

      Hirveen nätti! Kerran elämässä tulee vastaan!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Inhoan näitä naisia, jotka kyselee mistä mies tykkäät minusta, kehu minua mies, miltä kaivattusi näyttää. kehu kehu mua. Toivottavasti yksi ei luule, että oon tuollainen.

      • Anonyymi

        Sama. Ällöttää tällaiset aloitukset. Kirjoittaisi miksi itse tykkää miehestään tms.


    • Anonyymi

      Vaikea sanoa. Tule rintamalle niin katsotaan. Suomen pituuden verran etelä-kaakkoon, ala tulla!

    • Anonyymi

      Joko vaihdoit autoosi talvirenkaat ja tankkasit sen? Seuraavaksi voisit tehdä lumityöt.

    • Anonyymi

      Totuuden nimissä, jos naisella ei olisi sitä toista suolenpätkää jalkojensa välissä, niin ei niillä mitään arvoa olisi. Eikä paljon näinkään. Kunhan sotkevat ja sähläävät.

      Latinaksi: Sic transit gloria mundi.
      Suom: Sairaalle Gloorialle Transitissa ikeneen.

      Nih.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe