Ei todellakaan toimi!

Ne joilla on CP vamma/ Lievä älyllinen kehitysvamma ja istuu pyörätuolissa ja ei toimi kädet ja jalat. Ei toimi itsemääräämisoikeus jos toisella ei toimi kädet ja jalat yhtään.

Niiden kohdalla toimii itsemääräämisoikeus ainoastaan joilla on Heikkolahjaisuus jonka lääkäri katsoo olevan yhtä kuin Lievä älyllinen kehitysvamma ja on ADHD.

Ainoatakaan Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla toteutuu itsemääräämisoikeus jotka oppivat erottaa hyväksi käyttö jutun jos ADHD tai Asperger eli Autismin kirjo on lisäksi.

Muiden Kehitysvammaisten ihmisten kohdalla helvetti toteudu itsemääräämisoikeus ja yksi toinen jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma sano pyörätuolissa olevaa voi lyödä helposti.

Jos toisen kädet ja jalat eivät toimi

Itsemääräämisoikeus oikeus toimii vain niiden kohdalla joiden älykkyys testi on mennyt Heikkolahjaisuus tasolle 70-84äö ja niiden asiakkaiden kohdalla joilla on koko älykkyys testi taso Lievän älyllisen kehitysvamman 69-70äö

0

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
        Ikävä
        45
        1409
      2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
        Ikävä
        72
        1218
      3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
        Ikävä
        102
        1144
      4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
        Kotimaiset julkkisjuorut
        14
        1086
      5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
        Ikävä
        45
        950
      6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
        Ikävä
        67
        925
      7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
        Ikävä
        84
        792
      8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
        Ikävä
        57
        764
      9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
        Ikävä
        57
        745
      10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
        Tv-sarjat
        32
        666
      Aihe