sun makuun? Haluisin tietää...
Olenko nainen liian romanttinen
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä hetkellä olet aivan liian saamaton.
- Anonyymi
Terveisiä LVI ź Cody iholle joku cover
- Anonyymi
Nooo jos tää (näkemättömyys) on romantiikkaa....niiii..et ole :)
- Anonyymi
Voi kulta! Oot ihan mahdoton :)
- Anonyymi
Yhtä romanttinen kuin vessanharja!
- Anonyymi
Onko meillä ollut jotain romanttista yhdessä koskaan?
- Anonyymi
On on. Tn💞Mm.
- Anonyymi
Mikä on romanttista sun mielestä?
- Anonyymi
Kerro vielä, onko sulla stay-upit tälle illalle? Tulee tietää.
- Anonyymi
En tiedä kuka olet ja oletko kaivattuni. Ei täällä erota. En tiedä.
- Anonyymi
Ei ole romantiikkaa näkynyt...
- Anonyymi
Mies ei voi olla liian romanttinen ainakaan Suomessa.
- Anonyymi
Sivusta
Oikeammin Suomalainen mies ei ole koskaan liikaa romanttinen.
- Anonyymi
Olit jotenkin luonnollisesti romanttinen ei väkinäisesti ja suunnittelusta. Vaan pieniä hetkiä mitkä jääneet mieleen . Ne oli mukavia.
- Anonyymi
Onko ap romanttisuus sulla puhetta vai tekoja? Toisen huomioimista arjen pienissä asioissa , ja vietättekö kuinka paljon aikaa yhdessä ja teetkö kynttiläillallisen sen itse valmistat?
Vaiko onko se vain halua ja yritystä saada toinen onnelliseksi? - Anonyymi
Kiitos näistä aloituksista! Tässä harmauden keskellä niin ”kivaa” luettavaa :D
- Anonyymi
Mä olen itsekin ihan älytön romantikko, eli tuskinpa. Vaan romantisoinnista en tykkää yhtään, että jos ole romantisoija, niin se ei mulle kelpaa.
- Anonyymi
Kokeile sillä romantiikalla niin sitten osaan vasta vastata.
Heitä jotain romanttista kehiin. - Anonyymi
Joo. Kun sä niin romanttiseseti panet sitä tyttöystävääsi koko ajan niin onhan se kyllä liikaa romantiikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662