Minua on pahoinpidelty henkisesti

Anonyymi-ap

lähes koko elämäni ajan. Se on ollut niin rankkaa, että se on vaikuttanut persoonallisuuteni, enkä usko kenenkään voivan ymmärtää minua, ellei tätä tiedä. Mitä se sitten on ollut? Olen jostain syystä saanut ihmisiä ympärilleni, jotka kääntävät kaikki asiat nurinniskoin näyttämään mahdollisimman epäedulliselta minun kannaltani. Pahimpia ovat sellaiset, jotka yrittävät nolata minut julkisesti. Jotakin järkyttävää on myö siinä tavassa, missä ystäväksi tekeytyvät kätkevät piikkinsä normaalilta kuulostavaan puheeseen. Piruilla pitää päästä mihin hintaan tahansa. Olen ajatellut, että tämä kiusaaminen muistuttaa jo kansanmurhista tuttua tapaa ensin epäinhimillistää kohde, joka on tarkoitus tappaa, jotta vahingoittaminen on helpompi toteuttaa. Epäihmiselle ei tarvitse osoittaa ymmärtämystä eikä empatiaa. Hänelle saa tehdä mitä kukin haluaa ja hän ansaitsee sen. Ilmeisesti olisin kuolleena parempi. En tähän päivään ymmärrä, mikä ihme minussa herättää tarpeen piruilla, kun ei minussa ole juuri mitään kadehdittavaakaan.

150

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äijän kanssa nuo asiat pitäisi hoitaa. Laittaa kuviot kuntoon homma toimimaan.

      • Anonyymi

        Nyt oli ihan täyttä shaissea tämä. Miten jonkun äijä liittyy johonkin tällaiseen?
        Aloittaja vaikuttaa muutenkin mieheltä.


      • Anonyymi

        Mitä mahdat tarkoittaa tällä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli ihan täyttä shaissea tämä. Miten jonkun äijä liittyy johonkin tällaiseen?
        Aloittaja vaikuttaa muutenkin mieheltä.

        Ei kyllä vaikuta vaan naiselta vaikuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mahdat tarkoittaa tällä??

        Sivusta kommentoin
        Tuo yks kirjoittelija näkee jokaisessa viestissä miehen. Minuakin on väittänyt mieheksi ja monia muita äiti-ihmisiä. Vielä ei ole vastannut kysymykseeni, että kuinka mies voi synnyttää? Olen meinaan nainen ja äiti-ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin
        Tuo yks kirjoittelija näkee jokaisessa viestissä miehen. Minuakin on väittänyt mieheksi ja monia muita äiti-ihmisiä. Vielä ei ole vastannut kysymykseeni, että kuinka mies voi synnyttää? Olen meinaan nainen ja äiti-ihminen.

        Et ole. Sun kirjoitustyyli on tunnistettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin
        Tuo yks kirjoittelija näkee jokaisessa viestissä miehen. Minuakin on väittänyt mieheksi ja monia muita äiti-ihmisiä. Vielä ei ole vastannut kysymykseeni, että kuinka mies voi synnyttää? Olen meinaan nainen ja äiti-ihminen.

        Mä olen taas miehenä miettiny että miten miehen on edes mahdollista tulla raskaaksi jotain olennaista kun näjes miehiltä puuttuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä vaikuta vaan naiselta vaikuttaa

        Minkä takia haluat haaveilla ja fantasioida jonkun katteettomia överi-ilmaisuja käyttävän ukkelin kirjoituksia naisen kirjoittamaksi- mitä saat siitä utopiasta? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli ihan täyttä shaissea tämä. Miten jonkun äijä liittyy johonkin tällaiseen?
        Aloittaja vaikuttaa muutenkin mieheltä.

        Täysin samaa mieltä tästä. Siinä putkiaivo puhelee toiselle selvästi. Tämä länkyttäjä aloittajalle siis. Niin selvä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole. Sun kirjoitustyyli on tunnistettava.

        Kyllähän tuon naisena esiintyvän teennäisen suivaantujan tunnistaa jos on yhtään järkeä päässä, kaikille ei ole kauhalla jaettu. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole. Sun kirjoitustyyli on tunnistettava.

        Sinä olet siinä tapauksessa transvetiitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen taas miehenä miettiny että miten miehen on edes mahdollista tulla raskaaksi jotain olennaista kun näjes miehiltä puuttuu

        Minä taas olen nainen jota on haukuttu mieheksi. Jos olen väärässä jonkun mielestä niin miten hän selittää synnytykseni ja yli 4kg painavan lapsen tulon maailmaan. Ei taida oikein lapsi mahtua *i**elistä ulos (*=k). Vai olenko missannut biologian tunnilla jotain oleellista???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia haluat haaveilla ja fantasioida jonkun katteettomia överi-ilmaisuja käyttävän ukkelin kirjoituksia naisen kirjoittamaksi- mitä saat siitä utopiasta? Sivusta

        Millä konstilla näet ihmisen sukupuolen kun täällä lukemattomat anonyymit kirjoittelevat?
        En haaveile enkä fantasio. Itse fantasioit anonyymien sukupuolen, haaveilun ja fantasioinnin.
        En saa enkä hae mitään. Itse fantasioit kaiken.
        Ehkä sun kannattaa mennä juttelemaan noista sun ongelmista jollekkin ammatti-ihmiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen nainen jota on haukuttu mieheksi. Jos olen väärässä jonkun mielestä niin miten hän selittää synnytykseni ja yli 4kg painavan lapsen tulon maailmaan. Ei taida oikein lapsi mahtua *i**elistä ulos (*=k). Vai olenko missannut biologian tunnilla jotain oleellista???

        Tämä kova vakuuttelusi synnyttämisestäsi kertoo viimeistään että mies olet. Nainen on niin paljon muutakin kuin äiti. Opettele olemaan omissa nahoissasi niin ehkä se psykoosiin laantuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuon naisena esiintyvän teennäisen suivaantujan tunnistaa jos on yhtään järkeä päässä, kaikille ei ole kauhalla jaettu. Sivusta

        Siinä mies taas kommentoi kun ei muuta keksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kova vakuuttelusi synnyttämisestäsi kertoo viimeistään että mies olet. Nainen on niin paljon muutakin kuin äiti. Opettele olemaan omissa nahoissasi niin ehkä se psykoosiin laantuu

        Hyvin kiteytetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä konstilla näet ihmisen sukupuolen kun täällä lukemattomat anonyymit kirjoittelevat?
        En haaveile enkä fantasio. Itse fantasioit anonyymien sukupuolen, haaveilun ja fantasioinnin.
        En saa enkä hae mitään. Itse fantasioit kaiken.
        Ehkä sun kannattaa mennä juttelemaan noista sun ongelmista jollekkin ammatti-ihmiselle.

        Eli minulla on ongelma jos kyseenalaistan sinun läpinäkyvän maalailun?


    • Anonyymi

      Sama vika. Ihan tarhasta asti olen ollut kohde tälläisille. Nykyään oon jo tottunut siihen, joko annan niiden puhua ja nolata minua miten haluaa tai sitten jossain harvoissa tilanteissa pidän puoleni.

      • Anonyymi

        Eihän sille oikeesti vittuakaan voi ja jos jotain oon oppinut niin sen etten kuuntele muiden mielipiteitä tuntemattomista jos minulla ei ole mitään omaa kokemusta kyseistä henkilöstä. Eli pyrin oleen ennakkoluuloton. Tervesiä pay of Holly tree


      • Anonyymi

        Niinpä. Ei se kiusaaminen jää suinkaan kouluun. Aikuiset osaavat olla hyvin taitavia piruilussaan. Mitä viisaampia tai oppineempia, sitä ilkeämpiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ei se kiusaaminen jää suinkaan kouluun. Aikuiset osaavat olla hyvin taitavia piruilussaan. Mitä viisaampia tai oppineempia, sitä ilkeämpiä.

        Minulla on paska tilanne siinä mielessä etten näytä siltä että olisin kiusattu. Tai minusta ajatellaan että on helppo elämä ollut. Mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Jokainen asia, kouluja myöden oon joutunut panostaan enemmän kun muut koska oon joutunut sietään siinä samalla häiriköintiä ja yksinäisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ei se kiusaaminen jää suinkaan kouluun. Aikuiset osaavat olla hyvin taitavia piruilussaan. Mitä viisaampia tai oppineempia, sitä ilkeämpiä.

        Viisaus ja oppineisuus ei kyllä tämän asian kanssa kulje käsi kädessä, ei vaikka itse ilkeänä ihmisenä haluaisi kuvitella olevansa jotenkin hyvillä älynystyröillä varusteltu. Yleensä asia on juuri toisinpäin ja alemmuudentuntoa kompensoidaan yrittämällä saada muut voimaan yhtä pahoin kuin itse voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaus ja oppineisuus ei kyllä tämän asian kanssa kulje käsi kädessä, ei vaikka itse ilkeänä ihmisenä haluaisi kuvitella olevansa jotenkin hyvillä älynystyröillä varusteltu. Yleensä asia on juuri toisinpäin ja alemmuudentuntoa kompensoidaan yrittämällä saada muut voimaan yhtä pahoin kuin itse voi.

        Ei minustakaan koulutuksella ole mitään tekemistä asiaan. Kaiken näköisiä kouluttamsttomia on minun eteen tuotu ja osa käyny jonkun koulun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minustakaan koulutuksella ole mitään tekemistä asiaan. Kaiken näköisiä kouluttamsttomia on minun eteen tuotu ja osa käyny jonkun koulun.

        Ja jatkan. Vaikka koulutusta ei juuri löydy mutta oon aikani kuluksi oppinut kaikennköistä. Sellaista se yksinäisyys parhaimmillaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaus ja oppineisuus ei kyllä tämän asian kanssa kulje käsi kädessä, ei vaikka itse ilkeänä ihmisenä haluaisi kuvitella olevansa jotenkin hyvillä älynystyröillä varusteltu. Yleensä asia on juuri toisinpäin ja alemmuudentuntoa kompensoidaan yrittämällä saada muut voimaan yhtä pahoin kuin itse voi.

        Tässä totuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaus ja oppineisuus ei kyllä tämän asian kanssa kulje käsi kädessä, ei vaikka itse ilkeänä ihmisenä haluaisi kuvitella olevansa jotenkin hyvillä älynystyröillä varusteltu. Yleensä asia on juuri toisinpäin ja alemmuudentuntoa kompensoidaan yrittämällä saada muut voimaan yhtä pahoin kuin itse voi.

        Oppineetkin voivat kärsiä jatkuvasta alemmuudentunteesta. Joillakin on tarve hakea arvostusta yhteiskunnasta koulutuksen avulla, mikä on osoitus tietynlaisesta luonnehäiriöstä. Ja eteneminen tapahtuukin joillakin kyynärpäätaktiikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sille oikeesti vittuakaan voi ja jos jotain oon oppinut niin sen etten kuuntele muiden mielipiteitä tuntemattomista jos minulla ei ole mitään omaa kokemusta kyseistä henkilöstä. Eli pyrin oleen ennakkoluuloton. Tervesiä pay of Holly tree

        Tää on fiksua. Tosi monet kyllä onneks on tällaisia. Normaaleja.
        Sit on ne pellet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ei se kiusaaminen jää suinkaan kouluun. Aikuiset osaavat olla hyvin taitavia piruilussaan. Mitä viisaampia tai oppineempia, sitä ilkeämpiä.

        Voi kyllä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sille oikeesti vittuakaan voi ja jos jotain oon oppinut niin sen etten kuuntele muiden mielipiteitä tuntemattomista jos minulla ei ole mitään omaa kokemusta kyseistä henkilöstä. Eli pyrin oleen ennakkoluuloton. Tervesiä pay of Holly tree

        Oikea asenne. Olen samanlainen. Mutta ainakin kerran minun olisi pitänyt kuunnella niitä muiden mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on paska tilanne siinä mielessä etten näytä siltä että olisin kiusattu. Tai minusta ajatellaan että on helppo elämä ollut. Mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Jokainen asia, kouluja myöden oon joutunut panostaan enemmän kun muut koska oon joutunut sietään siinä samalla häiriköintiä ja yksinäisyyttä.

        Asutko missä läänissä? Kuullostaa ihan Pohjois-Savon meiningiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaus ja oppineisuus ei kyllä tämän asian kanssa kulje käsi kädessä, ei vaikka itse ilkeänä ihmisenä haluaisi kuvitella olevansa jotenkin hyvillä älynystyröillä varusteltu. Yleensä asia on juuri toisinpäin ja alemmuudentuntoa kompensoidaan yrittämällä saada muut voimaan yhtä pahoin kuin itse voi.

        Laidalta
        Totta. Se että kiusaa toisia ja puhuu p*sk** selän takana kertoo vain sen kiusaajan omasta pahasta olosta. Ja jos ei ole sitä turvaverkkoa ympärillä niin sellaiseen kohteeseen on helppo iskeä ilkeyksillään. Jotkut kokee että se on heiltä pois jos jollakin "näyttää" menevän hyvin. Huom. Näyttää menevän hyvin, vaikka sillä ei olisi mitään totuuspohjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppineetkin voivat kärsiä jatkuvasta alemmuudentunteesta. Joillakin on tarve hakea arvostusta yhteiskunnasta koulutuksen avulla, mikä on osoitus tietynlaisesta luonnehäiriöstä. Ja eteneminen tapahtuukin joillakin kyynärpäätaktiikalla.

        Tai kahvittelun merkeissä.
        "Päiväkahvit"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai kahvittelun merkeissä.
        "Päiväkahvit"

        Sinulla se omituiset piirit ja keinot tuntuu olevan ylennyksen saamiselle, kuuluuko siihen myös minkään kokonaisuuden kannalta merkityksettömän paskanjauhaminen tähän repertuaariin? Esim, että Reinboth ei voi olla uskottava tai hyvä toimittaja, koska hänellä on ummumum mummummun jotain sellaista elämäntyyliä mistä kukaan ei oikeasti tiedä mitään. Case-esimerkki täysin viitteellinen ja irrallinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ei se kiusaaminen jää suinkaan kouluun. Aikuiset osaavat olla hyvin taitavia piruilussaan. Mitä viisaampia tai oppineempia, sitä ilkeämpiä.

        Niin sellainen pikkuvi**uilu johon ei voi oikein puuttua on usein kaikkein viheliäisintä, oli se sitten oppineiden pikkusievää ulossulkemista tai jonkun elämäänsä kyllästyneen tarjoilijan muiden olan ohi huutelua tai muuta.


    • Anonyymi

      Myös mustamaalaaminen on teko, joka näkyy ihmisissä, joiden kanssa olen tekemisissä. Ihmiset näkevät minut siinä valossa, mitä minusta on heidän mieliinsä istutettu. Se näkyy mm. siinä, että minun aikeeni tai se, mitä elämässäni sattuu nähdään lähtökohtaisesti pahan ihmisen pahantahtoisuutena. Olen siis kuin murhaaja, raiskaaja tai mielipuoli, jonka kaikki teot ovat epäilyttäviä, pahoja tai juonimista. Olen aina velkaa yhteisölle, enkä voi koskaan tehdä niin paljon hyvää, että pystyisin lunastamaan hyvän ihmisen asemaa. Ilmeisesti on jo aikoja sitten päätetty, että olen kelvoton ja paha ihminen, joten pyristelyt siitä leimasta vain pahentavat tilannetta. Uusien ihmissuhteiden solmiminen on tehty mahdottomaksi, koska kaikki epäilevät minua kieroilijaksi jne. Tällä tavoin mustamaalaamisella ja ihmisten halulla kiusata tuhotaan ihmisen elämä, ja ennen iloisesta persoonasta jää jäljelle vain ihmisraunio. En ole täydellinen, mutta normaaleissa ihmissuhteissa ystävälle sallitaan puutteita ja hairahduksia, koska niitä vain sattuu eikä kukaan pysty aina onnistumaan. Ihmiset antavat anteeksi. Minun kohdalla ei, koska olen pahuuden ilmentymä. Jos erehdyn, niin katsotaan, että minussa täytyy olla jokin pahuuden sairaus. Lopuksi, kun ihmistä on pahoinpidelty henkisesti loputtomiin ja rikkoutuu sisältä kokonaan, niin nämä samat kiusaajat katsovat, että hän kärsii ihan syystä.

      • Anonyymi

        Tällästä juuri minullakin. Yksin vielä oon koonnut itseni. Mutta noin käyttäytyvistä ihmisistä pitää päästä eroon. Sitten vielä kun alkaa pitämään puolia, sanotaan että oon hullu, saatanan sekopää, sairas ja mitä näitä on.


      • Anonyymi

        Ne voivat ihan itse kokeilla kuinka kauan jaksaa kuunnella kun joku koko ajan lyttää ja talloo kaiken mitä yritän. Ainoa kuka kehuu olen minä itse, ja sitten olenkin jo itserakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällästä juuri minullakin. Yksin vielä oon koonnut itseni. Mutta noin käyttäytyvistä ihmisistä pitää päästä eroon. Sitten vielä kun alkaa pitämään puolia, sanotaan että oon hullu, saatanan sekopää, sairas ja mitä näitä on.

        Ihan normaalia paskaa toi. Näytä sormee niille ja elä elämääs miettimättä. Jos tulee päälle ni vedä pataan! Mut tee elämästäs parempi. Sun kuuluu nauttia vittuuks muista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalia paskaa toi. Näytä sormee niille ja elä elämääs miettimättä. Jos tulee päälle ni vedä pataan! Mut tee elämästäs parempi. Sun kuuluu nauttia vittuuks muista

        Outo kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne voivat ihan itse kokeilla kuinka kauan jaksaa kuunnella kun joku koko ajan lyttää ja talloo kaiken mitä yritän. Ainoa kuka kehuu olen minä itse, ja sitten olenkin jo itserakas.

        Hyvin kuvailtu. Teetpä mitä tahansa, se käännetään sinua vastaan.


      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu ja täysin totta. Mutta, olisiko kiusaajan ja sinun henkilökohtainen kohtaaminen mitenkään mahdollista. Voisit kertoa tunteesi ja kysyä miksi hän toimii sillä tavoin. Jos olet jotenkin "erehtynyt", tehnyt vaikka väärin, voisit pyytää anteeksi ja sopia asiat. Anteeksi voisit pyytää siitäkin huolimatta vaikka osaksi hänkin olisi syyllinen ja ei osaisi itse pyytää sinulta anteeksi. Tosin voi käydä niin, että hänkin uskaltautuisi pyytämään anteeksi jos näyttäisit vahvuutesi ensiksi. Vaatii joskus tahtoa tulla toista vastaan ensimmäiseksi, mutta se kannattaa. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja tsemppiä. Kyllä niitä hyviä ja mukavia ihmisiä on olemassa. Toivon että löydät heitä.
        Sivulaidalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällästä juuri minullakin. Yksin vielä oon koonnut itseni. Mutta noin käyttäytyvistä ihmisistä pitää päästä eroon. Sitten vielä kun alkaa pitämään puolia, sanotaan että oon hullu, saatanan sekopää, sairas ja mitä näitä on.

        Oletko huomannut, että kun pidät puolesi ( - toivottavasti olet yrittänyt pitää puolesi - ) niin yht'äkkiä sinua pelätäänkin. Kannattaa joskus pitää jöötä tuollaisia vastaan, niin saattavat kaihtaakin ja kasvattaa etäisyyttä. Koettu on. Siten saat olla rauhassa. Yleensä tuollaiset p*sk*ntärkeät tyypit ovat loppujen lopuksi aika arkoja. Yrittävät ylentää itsensä alentamalla toisia. Varmojen koirien ja muiden eläinten myös ihmisten ei tarvitse kieroilla ja olla luonnevikaisia. Arat koirat haukkuu ja hyökkää takana päin, jos selkänsä niille kääntää. Jos käännyt ympäri ja kohti, sellainen perääntyy, mutta jos et niin sellainen näykkäisee takaapäin. Sellaiset "koirat" vaativat koulutusta ja hallinnanottoa. En tarkoita mitään väkivaltaa. Avainsana 1. eläinten koulutukseen (ihminen on eläin muiden joukossa) = Johdonmukaisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne voivat ihan itse kokeilla kuinka kauan jaksaa kuunnella kun joku koko ajan lyttää ja talloo kaiken mitä yritän. Ainoa kuka kehuu olen minä itse, ja sitten olenkin jo itserakas.

        Oppiakseen rakastamaan muita on opittava rakastamaan ensin itseään. Siitä se alkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu ja täysin totta. Mutta, olisiko kiusaajan ja sinun henkilökohtainen kohtaaminen mitenkään mahdollista. Voisit kertoa tunteesi ja kysyä miksi hän toimii sillä tavoin. Jos olet jotenkin "erehtynyt", tehnyt vaikka väärin, voisit pyytää anteeksi ja sopia asiat. Anteeksi voisit pyytää siitäkin huolimatta vaikka osaksi hänkin olisi syyllinen ja ei osaisi itse pyytää sinulta anteeksi. Tosin voi käydä niin, että hänkin uskaltautuisi pyytämään anteeksi jos näyttäisit vahvuutesi ensiksi. Vaatii joskus tahtoa tulla toista vastaan ensimmäiseksi, mutta se kannattaa. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja tsemppiä. Kyllä niitä hyviä ja mukavia ihmisiä on olemassa. Toivon että löydät heitä.
        Sivulaidalta

        Pitäisi selvittää tuo asia satojen ihmisten kanssa, joten epätoivoista hommaa. Sellainen pahentaisi vain tilannetta. Olisinhan silloin vain valkopesemässä tahriintunutta mainettani, siis paha ja epäilyttävä juttu. Kiusaajia on paljon, ja muut ihmiset on pistetty myrkkypiikillä eli ilkeillä juoruilla. Lähde niitä selvittämään, täysin mahdoton tehtävä, se on itsemurha.

        Kerran tuhottu, sitä ei voi enää korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut, että kun pidät puolesi ( - toivottavasti olet yrittänyt pitää puolesi - ) niin yht'äkkiä sinua pelätäänkin. Kannattaa joskus pitää jöötä tuollaisia vastaan, niin saattavat kaihtaakin ja kasvattaa etäisyyttä. Koettu on. Siten saat olla rauhassa. Yleensä tuollaiset p*sk*ntärkeät tyypit ovat loppujen lopuksi aika arkoja. Yrittävät ylentää itsensä alentamalla toisia. Varmojen koirien ja muiden eläinten myös ihmisten ei tarvitse kieroilla ja olla luonnevikaisia. Arat koirat haukkuu ja hyökkää takana päin, jos selkänsä niille kääntää. Jos käännyt ympäri ja kohti, sellainen perääntyy, mutta jos et niin sellainen näykkäisee takaapäin. Sellaiset "koirat" vaativat koulutusta ja hallinnanottoa. En tarkoita mitään väkivaltaa. Avainsana 1. eläinten koulutukseen (ihminen on eläin muiden joukossa) = Johdonmukaisuus

        Miten pidät puolesi sellaisia vastaan, jotka toimivat selkäsi takana ja kylvävät pahaa sanaa sinusta. Ja heitä on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu ja täysin totta. Mutta, olisiko kiusaajan ja sinun henkilökohtainen kohtaaminen mitenkään mahdollista. Voisit kertoa tunteesi ja kysyä miksi hän toimii sillä tavoin. Jos olet jotenkin "erehtynyt", tehnyt vaikka väärin, voisit pyytää anteeksi ja sopia asiat. Anteeksi voisit pyytää siitäkin huolimatta vaikka osaksi hänkin olisi syyllinen ja ei osaisi itse pyytää sinulta anteeksi. Tosin voi käydä niin, että hänkin uskaltautuisi pyytämään anteeksi jos näyttäisit vahvuutesi ensiksi. Vaatii joskus tahtoa tulla toista vastaan ensimmäiseksi, mutta se kannattaa. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja tsemppiä. Kyllä niitä hyviä ja mukavia ihmisiä on olemassa. Toivon että löydät heitä.
        Sivulaidalta

        Huh huh taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu ja täysin totta. Mutta, olisiko kiusaajan ja sinun henkilökohtainen kohtaaminen mitenkään mahdollista. Voisit kertoa tunteesi ja kysyä miksi hän toimii sillä tavoin. Jos olet jotenkin "erehtynyt", tehnyt vaikka väärin, voisit pyytää anteeksi ja sopia asiat. Anteeksi voisit pyytää siitäkin huolimatta vaikka osaksi hänkin olisi syyllinen ja ei osaisi itse pyytää sinulta anteeksi. Tosin voi käydä niin, että hänkin uskaltautuisi pyytämään anteeksi jos näyttäisit vahvuutesi ensiksi. Vaatii joskus tahtoa tulla toista vastaan ensimmäiseksi, mutta se kannattaa. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja tsemppiä. Kyllä niitä hyviä ja mukavia ihmisiä on olemassa. Toivon että löydät heitä.
        Sivulaidalta

        Ei ehkä kannata alkaa neuvomaan ketään jos aivokapasiteetti riittää vain tuollaiseen päätelmään. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh taas

        Oli kyllä melko psykedeelistä huttua, luulen että aloittajamies on käynyt itsensä kanssa hieman monologikeskustelua taas. Hän kun on itse oikeasti se kiusaaja, niin on tarve pyöritellä asioita niin, että mitäs jos ne häirityt ihmiset nyt pyytäisi anteeksi ja unohdettaisi koko juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pidät puolesi sellaisia vastaan, jotka toimivat selkäsi takana ja kylvävät pahaa sanaa sinusta. Ja heitä on paljon.

        Tämä on aika paha kysymys kyllä, itse olen ratkaissut asian niin, että kerron oman kantani siinä määrin miten pystyn, mutta en tuhlaa aikaani jos ihminen vaikuttaa täysin aivopestyltä ja on itse tullut onkimaan jotain olematonta tietoa. Kannattaa puhua hyvin minimalistisin lausein- ”Hyvää kuuluu. Kiitos. Hei hei.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppiakseen rakastamaan muita on opittava rakastamaan ensin itseään. Siitä se alkaa...

        Voi hyvää päivää…sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä melko psykedeelistä huttua, luulen että aloittajamies on käynyt itsensä kanssa hieman monologikeskustelua taas. Hän kun on itse oikeasti se kiusaaja, niin on tarve pyöritellä asioita niin, että mitäs jos ne häirityt ihmiset nyt pyytäisi anteeksi ja unohdettaisi koko juttu.

        Trollimiehellä on harvinaisen vähäistä älyä vaativa tapa yrittää lieventää omaa trollailuaan ja käytöstään näillä houreillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollimiehellä on harvinaisen vähäistä älyä vaativa tapa yrittää lieventää omaa trollailuaan ja käytöstään näillä houreillaan

        On kyllä huomattu tämä. Ehkä hänellä on joku sosiopaatin alkeellinen syyllisyydentunne jota hän käy läpi vuorosanoilla itsensä kanssa ja puhelee lähes rukouksenomaisella retoriikalla. Tuskin on edes ainoa tätä lajia, tosin toinen vastaava psyko yksinkertaisesti inttää, että minä en ole tehnyt mitään väärää, minulle on tehty väärin.


    • Anonyymi

      Kenelle reppanalle olet unohtanut kääntää toistakin poskea ?
      Kuka parkuen kulkee baanaa, pallomesta ja digikaatopaikkoja ?

    • Anonyymi

      On ystäviä, jotka voivat yrittää neuvoa ulospääsyä tilanteesta. He sanovat, että on valittava toisia, uusia ystäviä ja jätettävä kiusaajat omiin oloihinsa.

      Mitenhän tämä onnistuu, kun kaikki, koko yhteisö on myrkytetty mustamaalaamisella. Minusta tuntuu usein siltä, että nämä pitävät tarkan huolen siitä, että kaikki tietävät, kuinka katala olen. Voitte vain kuvitella, kuinka mukavaa on keskustella henkilön kanssa, jonka mieli on jo myrkytetty inhottavalla asenteella. Törmään tähän kaikkialla. Ulospääsyä ei ole. Elämä on jo tuhottu.

      • Anonyymi

        Asutko pienellä paikkakunnalla?
        Ehkä sinun kannattaisi muuttaa toiselle paikkakunnalle ja aloittaa uusi elämä siellä.
        Vähän isompi paikka, joku kaupunki voisi olla sinulle parempi paikka. Pikkupaikkakunnilla on tavainomaista sisäänpäinlämpeneminen ja syntipukin etsiminen. Etsitään ihminen, jolla ei ole riittävästi tukiverkkoa ja johon sitten puretaan se oma paha olo.


      • Anonyymi

        Kuulostaa tutulta. Ihmiset joiden kanssa en ole keskustellut enkä aikeissa keskustella ikinä mistään muusta kuin lumen senttimäärästä huutelee keskenään ”älä usko mitään mihinkään” kun nämä hömelöt sedät leikkii kylän seriffejä. Toinen ylilihavan koiransa kanssa ja toinen kirjaimellisesti sinisilmäinen kaksoismerkityksin.


    • Anonyymi

      Mulle on tehty aina samaa kans. Ollut kiltti auttanu ja ollut empaattinen Nyt annan samalla mitalla
      Kusen niiden murotkin vielä päälle. Jos ne oikeesti isottelee ni kahta kovempaa vaan🖕🏻täältä pesee💪oli se sitte vittuilua tai hakkaamista. Vastaan samalla paskalla. On se kuka vaan. Ei väliä vaikka kuinka läheinen. MUN PÄÄLLE EI ENÄÄ KUSTA SAATANA

      • Anonyymi

        Näin juuri! Kohdellaan toisia niin kun halutaan että itseä kohdellaan! Toiset tykkää että muroihin paskotaan ja kustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri! Kohdellaan toisia niin kun halutaan että itseä kohdellaan! Toiset tykkää että muroihin paskotaan ja kustaan.

        Ota sä rauhas turpaas ni saat aina olla lyötävänä. Minä en ota ku kerran ja sit tulee toinen saamaan kunniansa muukaan. Täältä pesee👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota sä rauhas turpaas ni saat aina olla lyötävänä. Minä en ota ku kerran ja sit tulee toinen saamaan kunniansa muukaan. Täältä pesee👍

        Minä en sinun lähinnä naisia kiusaavan miehen fyysisen tai kollektiivisen uhan vuoksi lähtisi suotta sykkimään, mutta kukin kuulapää tyylillään.


    • Anonyymi

      Hengeltä heikkojen ja järjeltä vähäisten laumaeläinten manipulointi ei koskaan historiassa ole ollut kovin vaikeaa. Banaani tai pari.

      • Anonyymi

        Mitähän tuolla mahdoit tarkoittaa, kun yhteyttä aloittajan aiheeseen en löytänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tuolla mahdoit tarkoittaa, kun yhteyttä aloittajan aiheeseen en löytänyt?

        Minä ymmärsin sitaatin kyllä. Että toisten sortamiseen ei vaadita suuria älynlahjoja, vaan se nimenomaan vaatii hyödyllisiä i.diootteja sekä mielisteleviä koiramaisia yksilöitä, jotka tekee luunsa eteen mitä vain. Sivusta.


    • Anonyymi

      Yhteisö ei ole terve, jos noin toimii. Ehkä maiseman vaihdos auttaa tai terapia. Olisi hyvä löytää uusi näkökulma asioihin. Ihminen kiinnittää huomion asioihin, jotka pyörii mielessä. Huomaamattaan voi keskittyä niiden piikittelyjen löytämiseen. Esim raskautta toivova näkee kaikkialla raskaana olevia. Se voi tehdä kipeää, jos itse toivoo lasta, mutta ei saa. Ei niitä raskaana olevia ole senenempää kuin ennenkään, mutta huomaa vaan kaikki sellaiset. Ehkä sinulle on muodostunut liian synkkä näkemys itsestä muiden silmissä?

      • Anonyymi

        Et tiedä, mitä olen kokenut lapsuudestani lähtien, vähän kaikilla elämänalueilla. Kokemus on hyvin totaalinen.

        Terapiaan ohjaamisessa on se ongelma, että siellä ehkä pystytään hoitamaan oireita, mutta ei itse syytä. Ehkä. Varsinkin jos oma yhteisöni ehdottaa terapiaa, näen sen hyvin mauttomana. He ensin pahoinpitelevät ja sitten osoittavat ratkaisuksi terapiaa. Minä näen sen päätepisteenä piruilulle. Syy on tässäkin minussa. Olen hullu, heikko tai mielisairas tai kaikkia niitä. Ihmisen pirullisuudelle ei ole loppua.

        He saavat itse mennä hoitoon.

        Mielen kääntäminen toisiin asioihin ei ole helppoa, koska kaikki ympärilläni muistuttaa pahoinpitelystä ja pahasta mielestä. Kaikki. Paikat, pihat, rakennukset, ihmiset, juhlat, luonto, ihan kaikki. Missä tahansa olen kulkenut, olen kulkenut rikkinäisenä, ja ne paikat ovat värittyneet sillä kauhealla negatiivisyydellä. Tätä ei voi ymmärtää se, joka ei sitä ole kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä, mitä olen kokenut lapsuudestani lähtien, vähän kaikilla elämänalueilla. Kokemus on hyvin totaalinen.

        Terapiaan ohjaamisessa on se ongelma, että siellä ehkä pystytään hoitamaan oireita, mutta ei itse syytä. Ehkä. Varsinkin jos oma yhteisöni ehdottaa terapiaa, näen sen hyvin mauttomana. He ensin pahoinpitelevät ja sitten osoittavat ratkaisuksi terapiaa. Minä näen sen päätepisteenä piruilulle. Syy on tässäkin minussa. Olen hullu, heikko tai mielisairas tai kaikkia niitä. Ihmisen pirullisuudelle ei ole loppua.

        He saavat itse mennä hoitoon.

        Mielen kääntäminen toisiin asioihin ei ole helppoa, koska kaikki ympärilläni muistuttaa pahoinpitelystä ja pahasta mielestä. Kaikki. Paikat, pihat, rakennukset, ihmiset, juhlat, luonto, ihan kaikki. Missä tahansa olen kulkenut, olen kulkenut rikkinäisenä, ja ne paikat ovat värittyneet sillä kauhealla negatiivisyydellä. Tätä ei voi ymmärtää se, joka ei sitä ole kokenut.

        Ei terapia tai avunhakeminen ole paha asia. Se voi todella auttaa pääsemään kokemastaan pahasta yli. Monet vahvat ihmiset on saaneet apua terapiasta. Tietysti kiusaajan olisi syytä hakea apua. Se on kuitenkin niin, että jokainen vastaa itsestään. Itselleen voi hakea apua, mutta toista ei voi siihen pakottaa.

        Jotkut yhteisöt on sairaita. Etenkin maaseudun syrjäkylillä voi sellaista olla. Alueilla joissa samat suvut on eläneet vuosisatoja. Valitettavasti toisinaan se on se maaseutuyhteisöjen varjopuoli. Ahtaat asenteet, sitkeät uskomukset, juorut, tiukkaryhmäkuri, erilaisen tai vastoinkäymisiä kokeneen tuomitseminen ja ryhmän tiukat normit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä, mitä olen kokenut lapsuudestani lähtien, vähän kaikilla elämänalueilla. Kokemus on hyvin totaalinen.

        Terapiaan ohjaamisessa on se ongelma, että siellä ehkä pystytään hoitamaan oireita, mutta ei itse syytä. Ehkä. Varsinkin jos oma yhteisöni ehdottaa terapiaa, näen sen hyvin mauttomana. He ensin pahoinpitelevät ja sitten osoittavat ratkaisuksi terapiaa. Minä näen sen päätepisteenä piruilulle. Syy on tässäkin minussa. Olen hullu, heikko tai mielisairas tai kaikkia niitä. Ihmisen pirullisuudelle ei ole loppua.

        He saavat itse mennä hoitoon.

        Mielen kääntäminen toisiin asioihin ei ole helppoa, koska kaikki ympärilläni muistuttaa pahoinpitelystä ja pahasta mielestä. Kaikki. Paikat, pihat, rakennukset, ihmiset, juhlat, luonto, ihan kaikki. Missä tahansa olen kulkenut, olen kulkenut rikkinäisenä, ja ne paikat ovat värittyneet sillä kauhealla negatiivisyydellä. Tätä ei voi ymmärtää se, joka ei sitä ole kokenut.

        Minä ymmärrän, olen sen kokenut. Et ole yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei terapia tai avunhakeminen ole paha asia. Se voi todella auttaa pääsemään kokemastaan pahasta yli. Monet vahvat ihmiset on saaneet apua terapiasta. Tietysti kiusaajan olisi syytä hakea apua. Se on kuitenkin niin, että jokainen vastaa itsestään. Itselleen voi hakea apua, mutta toista ei voi siihen pakottaa.

        Jotkut yhteisöt on sairaita. Etenkin maaseudun syrjäkylillä voi sellaista olla. Alueilla joissa samat suvut on eläneet vuosisatoja. Valitettavasti toisinaan se on se maaseutuyhteisöjen varjopuoli. Ahtaat asenteet, sitkeät uskomukset, juorut, tiukkaryhmäkuri, erilaisen tai vastoinkäymisiä kokeneen tuomitseminen ja ryhmän tiukat normit.

        Maaseutulainen syrjäkylillä nukkuu.
        Mitäs tuo sitten oli?/ SIVUSTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maaseutulainen syrjäkylillä nukkuu.
        Mitäs tuo sitten oli?/ SIVUSTA

        Näin se on, yöt on nukkumista varten nukkumalähiössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei terapia tai avunhakeminen ole paha asia. Se voi todella auttaa pääsemään kokemastaan pahasta yli. Monet vahvat ihmiset on saaneet apua terapiasta. Tietysti kiusaajan olisi syytä hakea apua. Se on kuitenkin niin, että jokainen vastaa itsestään. Itselleen voi hakea apua, mutta toista ei voi siihen pakottaa.

        Jotkut yhteisöt on sairaita. Etenkin maaseudun syrjäkylillä voi sellaista olla. Alueilla joissa samat suvut on eläneet vuosisatoja. Valitettavasti toisinaan se on se maaseutuyhteisöjen varjopuoli. Ahtaat asenteet, sitkeät uskomukset, juorut, tiukkaryhmäkuri, erilaisen tai vastoinkäymisiä kokeneen tuomitseminen ja ryhmän tiukat normit.

        ” Valitettavasti toisinaan se on se maaseutuyhteisöjen varjopuoli. Ahtaat asenteet, sitkeät uskomukset, juorut, tiukkaryhmäkuri, erilaisen tai vastoinkäymisiä kokeneen tuomitseminen ja ryhmän tiukat normit.” Kuulostaa ihanalta hegemonialta, osataan sitä kaupungeissakin sekä organisaatioiden sisällä


    • Kiusaaminen on himo, joka ajaa takaa kuin virvatuli. Siitä ei koskaan saa kyllikseen, vaan kiusaajan himo vain kasvaa. On suuri onni, jos itse ei pode tätä loputonta pakkoa. Kiusaajasi ovat säälittäviä surkimuksia, jotka pääsevät hillittömästä halustaan vasta kuollessaan. 🌹👀

      • Anonyymi

        Noinko meinaat aloittaja?


    • Anonyymi

      Mä oon pohtinut tätä paljon omista lähtökohdista. Uhrautuminen ja sen roolin omiminen on tuhollista itsensä kannalta. Se luottamus on rikki muihin. Mutta se ei saa määrittää koko loppu elämää. Se ei saa ajaa siihen että jokainen ihminen jonka kohtaat joutuu maksamaan hinnan siitä mitä muut ovat sinulle tehneet. Voit valita itse annatko sen pilata koko lopun elämän . Vai luotatko ja uskallatko elää siitäkin huolimatta mitä paskaa sinulle syötetty ja manipuloitu.

      • Anonyymi

        Uhriutuminen siis **


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhriutuminen siis **

        Käänteinen evoluutio. Voin toki olla väärässäkin. Not.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käänteinen evoluutio. Voin toki olla väärässäkin. Not.

        En ymmärrä kommenttia.


      • Anonyymi

        En kyllä itse ajattele pahoinpitelyä syynä kostoon tai uhriutumiseen. Ei ole kyse siitä annanko muiden määrittää tai pilata omaa elämääni. Se on jo pilattu.

        Tässä tuli nyt kaksi asiaa lisää, joilla sairaan yhteiskunnan aiheuttamat vahingot käännetään uhrin syyksi.

        Muita, joita olen luetellut on syytös minuun iskostuneesta pahuudesta, epäinhimillistäminen, viittaaminen terapian tarpeeseen, vihjailut mielenterveysongelmista, tarkoitusperien mustamaalaaminen ja kieroilu. Nyt tuli myös tämä syytös uhriutumisesta ja kostosta. Minusta sekin on äärimmäistä pirullisuutta, että kun minä puolustaudun pahoinpitelijöiden hyökkäyksiltä, he syyttävätkin minua kostonhalusta ja uhrautumisesta. Olen niin paha, ettei minulla ole oikeutta puolustaa itseäni eikä kertoa omaa näkemystäni, omaa tarinaani. Näiden lisäksi olen kuullut joidenkin kääntävän veitsensä terää minuun päin ja syyttävän minua katkeruudesta ja kateudesta. Minulla ei ole siis lupaa tuntea, ei kokea inhimillistä tuskaa, eikä puhua ongelmistani. Vielä irvokkaammaksi tilanne menee, kun nämä samat henkilöt kehtaavat esittää ongelmista puhumista. Jos en puhu, ongelma on minussa, jos puhun, olen katkera ym.

        Kaikki tiet eheytymiselle ja yhteisön ilmapiirin paranemiselle suljetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä itse ajattele pahoinpitelyä syynä kostoon tai uhriutumiseen. Ei ole kyse siitä annanko muiden määrittää tai pilata omaa elämääni. Se on jo pilattu.

        Tässä tuli nyt kaksi asiaa lisää, joilla sairaan yhteiskunnan aiheuttamat vahingot käännetään uhrin syyksi.

        Muita, joita olen luetellut on syytös minuun iskostuneesta pahuudesta, epäinhimillistäminen, viittaaminen terapian tarpeeseen, vihjailut mielenterveysongelmista, tarkoitusperien mustamaalaaminen ja kieroilu. Nyt tuli myös tämä syytös uhriutumisesta ja kostosta. Minusta sekin on äärimmäistä pirullisuutta, että kun minä puolustaudun pahoinpitelijöiden hyökkäyksiltä, he syyttävätkin minua kostonhalusta ja uhrautumisesta. Olen niin paha, ettei minulla ole oikeutta puolustaa itseäni eikä kertoa omaa näkemystäni, omaa tarinaani. Näiden lisäksi olen kuullut joidenkin kääntävän veitsensä terää minuun päin ja syyttävän minua katkeruudesta ja kateudesta. Minulla ei ole siis lupaa tuntea, ei kokea inhimillistä tuskaa, eikä puhua ongelmistani. Vielä irvokkaammaksi tilanne menee, kun nämä samat henkilöt kehtaavat esittää ongelmista puhumista. Jos en puhu, ongelma on minussa, jos puhun, olen katkera ym.

        Kaikki tiet eheytymiselle ja yhteisön ilmapiirin paranemiselle suljetaan.

        Tarkoitankin uhrautumista asian suhteen. Juuri tuo "minun elämäni on pilattu ". Ei sitä ole pilattu lopullisesti. Jos vaan päätät niin. Tekoja mitä on tapahtunut et voi muuttaa. Mutta loppuelämääsi voit vaikuttaa. Ja jatkuva asiassa märehtiminen ei auta mitään. Nouse sen yläpuolelle. Kukaan muu ei muuta elämääsi kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitankin uhrautumista asian suhteen. Juuri tuo "minun elämäni on pilattu ". Ei sitä ole pilattu lopullisesti. Jos vaan päätät niin. Tekoja mitä on tapahtunut et voi muuttaa. Mutta loppuelämääsi voit vaikuttaa. Ja jatkuva asiassa märehtiminen ei auta mitään. Nouse sen yläpuolelle. Kukaan muu ei muuta elämääsi kuin sinä.

        Jos et ole itse kokenut tätä totaalista rikkimenemistä, niin et voi ymmärtää. Ethän sinä sano jalkansa loukanneelle, jolla on jalka poikki, että repastuhan nyt jalähde kävelemään, tai kuumesairaalle, että nouse sängystä, sillä sinä paranet. Et sano kadulle hakatusta, että hei, mitä makaat siinä itsesäälissä ja märehdit sitä, että kylkiluut ovat poikki ja naama mäsänä. Vain täysin sydämetön ja empatiaan kykemätön näkee tilanteen pelkkänä mekaanisena toimenpiteenä.

        Et siis edelleenkään ymmärrä mistä on kysymys. En märehdi, vaan olen rikki, pahoinpidelty. Sinä kiellät tunteet, kokemukset ja inhimillisen puolen elämästä. Mutta ei ihme, et ole kulkenut elämässä tarpeeksi alhaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole itse kokenut tätä totaalista rikkimenemistä, niin et voi ymmärtää. Ethän sinä sano jalkansa loukanneelle, jolla on jalka poikki, että repastuhan nyt jalähde kävelemään, tai kuumesairaalle, että nouse sängystä, sillä sinä paranet. Et sano kadulle hakatusta, että hei, mitä makaat siinä itsesäälissä ja märehdit sitä, että kylkiluut ovat poikki ja naama mäsänä. Vain täysin sydämetön ja empatiaan kykemätön näkee tilanteen pelkkänä mekaanisena toimenpiteenä.

        Et siis edelleenkään ymmärrä mistä on kysymys. En märehdi, vaan olen rikki, pahoinpidelty. Sinä kiellät tunteet, kokemukset ja inhimillisen puolen elämästä. Mutta ei ihme, et ole kulkenut elämässä tarpeeksi alhaalla.

        Juurihan kirjoitin että olen pohtinut omalta kannaltani asioita. Sinä et tiedä mitä olen kokenut.
        Eli miksi käyt minun kimppuun? En kiellä olen rypenyt tarpeeksi kauan. Joskus pitää eheytyä ja antaa elämälle mahdollisuus vaikka olisi mennytrikki ei se saa määrittää sinua . Sinussa on muutakin kuin se. Sinun on löydettävä ne voimavarat ja vahvuudet. Sitä voi olla se ns" uhri" lopun elämää tai ottaa ohjat omasta elämästä. Sitä vain tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole itse kokenut tätä totaalista rikkimenemistä, niin et voi ymmärtää. Ethän sinä sano jalkansa loukanneelle, jolla on jalka poikki, että repastuhan nyt jalähde kävelemään, tai kuumesairaalle, että nouse sängystä, sillä sinä paranet. Et sano kadulle hakatusta, että hei, mitä makaat siinä itsesäälissä ja märehdit sitä, että kylkiluut ovat poikki ja naama mäsänä. Vain täysin sydämetön ja empatiaan kykemätön näkee tilanteen pelkkänä mekaanisena toimenpiteenä.

        Et siis edelleenkään ymmärrä mistä on kysymys. En märehdi, vaan olen rikki, pahoinpidelty. Sinä kiellät tunteet, kokemukset ja inhimillisen puolen elämästä. Mutta ei ihme, et ole kulkenut elämässä tarpeeksi alhaalla.

        Ja tiedätkö minä suutui ihmiselle joka minulle tästä sanoi ihan hirveästi. Lopulta ymmärsin että hän oli aivan oikeassa. Minä teen itselleni hallaa jäämällä kiinni niihin asioihin kun pitäisi keskittyä rakentamaan tulevaisuudesta parempaa. Muiden tekoihin et voi vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan kirjoitin että olen pohtinut omalta kannaltani asioita. Sinä et tiedä mitä olen kokenut.
        Eli miksi käyt minun kimppuun? En kiellä olen rypenyt tarpeeksi kauan. Joskus pitää eheytyä ja antaa elämälle mahdollisuus vaikka olisi mennytrikki ei se saa määrittää sinua . Sinussa on muutakin kuin se. Sinun on löydettävä ne voimavarat ja vahvuudet. Sitä voi olla se ns" uhri" lopun elämää tai ottaa ohjat omasta elämästä. Sitä vain tarkoitin.

        Selvä. Ehkä ymmärsin väärin. Olen herkistynyt tämänkaltaisiin neuvoihin. Minua usein neuvovat henkilöt, jotka eivät edes tiedä, mistä puhutaan. Sitten he esittävät neuvoja, joista ei ole mitään hyötyä tai jotka eivät liity ongelmiini millään tavalla. He ovat vain mielessään päättäneet minun puolestani mikä minua vaivaa ja miten sairautta hoidetaan.

        On hyvin inhottava kokea ylimielistä asennetta ihmisiltä, jotka ovat "onnistuneet" elämässään ja sitten tulevat sen lisäksi pätemään keittiöpsykologiassa ja toisten elämän ongelmissa. Heille ei näytä riittävän mikään, vaan pitää päästä päsmäröimään kaikessa ja mestaroimaan minunkin elämää. Kokemus on se, että ylitseni kävellään mennen tullen. Todella hävytöntä käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Ehkä ymmärsin väärin. Olen herkistynyt tämänkaltaisiin neuvoihin. Minua usein neuvovat henkilöt, jotka eivät edes tiedä, mistä puhutaan. Sitten he esittävät neuvoja, joista ei ole mitään hyötyä tai jotka eivät liity ongelmiini millään tavalla. He ovat vain mielessään päättäneet minun puolestani mikä minua vaivaa ja miten sairautta hoidetaan.

        On hyvin inhottava kokea ylimielistä asennetta ihmisiltä, jotka ovat "onnistuneet" elämässään ja sitten tulevat sen lisäksi pätemään keittiöpsykologiassa ja toisten elämän ongelmissa. Heille ei näytä riittävän mikään, vaan pitää päästä päsmäröimään kaikessa ja mestaroimaan minunkin elämää. Kokemus on se, että ylitseni kävellään mennen tullen. Todella hävytöntä käytöstä.

        Hyvä on jos koet kaiken loukkaavana ja syynä hyökätä. Et ehkä ole vielä valmis käsittelemään edes asioita. Olet puolustus kannalla. Ensinnäkin pitää ymmärtää että kaikki ihmiset eivät ole sinua vastaan tai halua loukata ja satuttaa. Se pitää sisäistää. Se on vaikeaa ja pelottavaa välillä tulee romahduksia eikä mikään mikä on rikki mennyt koskaan palaa ennellaan. Se pitää hyväksyä. Jossain vaiheessa on uskallettava siihen että on olemassa ihmisiä jotka ihan vilpittömästi haluavat hyvää ja auttaa. Ihan itsensä kannalta jos ei muuten. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on jos koet kaiken loukkaavana ja syynä hyökätä. Et ehkä ole vielä valmis käsittelemään edes asioita. Olet puolustus kannalla. Ensinnäkin pitää ymmärtää että kaikki ihmiset eivät ole sinua vastaan tai halua loukata ja satuttaa. Se pitää sisäistää. Se on vaikeaa ja pelottavaa välillä tulee romahduksia eikä mikään mikä on rikki mennyt koskaan palaa ennellaan. Se pitää hyväksyä. Jossain vaiheessa on uskallettava siihen että on olemassa ihmisiä jotka ihan vilpittömästi haluavat hyvää ja auttaa. Ihan itsensä kannalta jos ei muuten. Hyvää yötä.

        Hyviäkin ihmisiä on olemassa. Mutta muuten meidän kokemusmaailmamme ei nyt kohtaa. Et ymmärrä. Jätetään tämä tähän. Hyvää yötä!


      • Anonyymi

        ” Voit valita itse annatko sen pilata koko lopun elämän . Vai luotatko ja uskallatko elää siitäkin huolimatta mitä paskaa sinulle syötetty ja manipuloitu.” Niin, sekin voi olla yksi emansipaatioprosessi kun ei enää usko kaikkea mihin ohjataan ja mitä syötetään ja se voi vaikuttaa omaan tulevaisuuteen myönteisesti. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Voit valita itse annatko sen pilata koko lopun elämän . Vai luotatko ja uskallatko elää siitäkin huolimatta mitä paskaa sinulle syötetty ja manipuloitu.” Niin, sekin voi olla yksi emansipaatioprosessi kun ei enää usko kaikkea mihin ohjataan ja mitä syötetään ja se voi vaikuttaa omaan tulevaisuuteen myönteisesti. Sivusta

        Minun jutut nyt ei liity mitenkään tähän sivuun. Jos sitä yrität vihjata.


    • Anonyymi

      On sinussa kadehdittavaa: Jeesus rakastaa sinua

      • Anonyymi

        Muista, kun Jumalalla menee hermo, sillon ei ole enää hauskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista, kun Jumalalla menee hermo, sillon ei ole enää hauskaa.

        Oletko mies itse jumalan nyrkki?


    • Anonyymi

      Kyllä sulla kuule niitä kohtalotovereita riittää.
      Ihmettelen kylläkin sitä meininkiä kun Suomessa kuitenkin nyt on vaan sitä tilaa enemmän kuin joissain suurimmissa maissa ja kaupungeissa.
      Tsemiä

      • Anonyymi

        Suomi onkin kiusaajien luvattu maa. Täällä se on oikein kerskai!un aihe, tuo vittuilu.


    • Anonyymi

      Valvontakamerat valkoilevat ja ottavat rikollisia salakuvia näin rikkoen valtion ja hallintoneuvoston päätöksiä, jos pyllistät kameralle niin jos se kamera ottaa kuvan niin kuvan näkijät ovat kuritushuoneeseen laitettavia lapsipornon levittäjiä, vähin 2340 vuotta vähintään vankilaa

      • Anonyymi

        Uudellamaalla siis kuhina käy, ok


    • Anonyymi

      Mistä tiedätte ketä teitä kiusaa? Tämmöiset puheet on aina sairasta. Kiusaaminen on väärin, niin ei saa tehdä, lähes jokainen ihminen siihen joskus kuitenkin syyllistyy. Tahallisesti tai tahattomasti, ja usein uhrit ovat itse myös kiusaajia. Siksi aikuiset ihmiset puhuu ja selvittää, ei suunnittele kostoa. Eräskin nainen on liikkunut erilaisissa piireissä, miksi ajattelee että pahan tekijä olisi ennemmin kiltti kotiäiti, tunnollinen työntekijä, rakastava sukulainen kuin esim huumeita ehkä käyttävä rikollispiireissä pyörivä exä tai nyxä. Teistä tämä alkoi, koko juttu olisi mennyt toisin jos olisit selvittänyt asioita, mutta juttu kasvoi ja kasvoi, kostoa toiseen perään, sairastumisia ja muuta. Kiusaaminen on väärin, ja juokisesti kirjoittelu mutta etkö ole tehnyt mitään väärin?

      • Anonyymi

        Hyi kamala mitä luin.


      • Anonyymi

        En liity tuhon tapaukseen millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi kamala mitä luin.

        Aloittajamies satuilee jotain merkillistä taas. Tästähän nämä hänen ketjut oikeastaan pitkälti koostuu tarinan avainhenkilö vaihtuu useaan kertaan, ensin tämä suuri kärsijä on hän itse, seuraavaksi joku nainen jonka pitäisi rakastaa itseään ja jeesusta ja seuraavaksi joku poppanainen joka saa muut sairastumaan mustalla magialla tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajamies satuilee jotain merkillistä taas. Tästähän nämä hänen ketjut oikeastaan pitkälti koostuu tarinan avainhenkilö vaihtuu useaan kertaan, ensin tämä suuri kärsijä on hän itse, seuraavaksi joku nainen jonka pitäisi rakastaa itseään ja jeesusta ja seuraavaksi joku poppanainen joka saa muut sairastumaan mustalla magialla tms

        Eikä nämä pölhöt ikinä opi kupletin juonta, hoh hoi jaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajamies satuilee jotain merkillistä taas. Tästähän nämä hänen ketjut oikeastaan pitkälti koostuu tarinan avainhenkilö vaihtuu useaan kertaan, ensin tämä suuri kärsijä on hän itse, seuraavaksi joku nainen jonka pitäisi rakastaa itseään ja jeesusta ja seuraavaksi joku poppanainen joka saa muut sairastumaan mustalla magialla tms

        Alista mitätöimällä.


    • Anonyymi

      Mulla oli rankka elämänvaihe. Havainto jonka tein että mulle piruiltiin juuri tuolloin todella paljon ja jopa oma perhe arvosteli rankasti. Olin heikoilla ja se näkyi päällepäin, kamala havaita että silloin lyödään lyötyä erityisesti. Se ei mun kohdalla toiminut että en antanut kohdella itseäni huonosti eli annoin palautetta, enemmän se että oma asenne ja olemus on lujempi.

      Osittain asia on ratkenut niin että tilanteet paranivat itsestään, osittain sillä että hankkiuduin eroon niistä ihmisitä jotka olivat pirullisia. Olen joutunut harkitsemaan vaitettavasti välien katkaisemista omaan perheeseenkin, heidän suhtautumisensa on muuttunut kuitenkin kun olen enemmän oma itseni. Oman perheen suhtaumumisessa on anteeksiannettavaa, jos puolustauduin niin sain haukut siitäkin.

      • Anonyymi

        Ja tämä kokemus on vaikuttanut persoonaan. Aika ehkä parantaa. Toisaalta ainakin ymmärrän kiusattuja nykyään, se on aina voitto.


      • Anonyymi

        Hyvä huomio tuo lyödyn lyönti. On se kummallista huomata, miten raadollinen ns. hyvä kansalainen voi olla. Sanonta, ihminen on ihmiselle susi, on kyllä niin totta. Elämässään heikoille joutunutta on helppo kiusata ja nöyryyttää. Siinä on jotakin hyvin pahaa tuossa halussa nauttia toisen vahingosta.

        Mutta näiden samojen tahojen selkärangattomuus ja pelkuruus tulee ilmi siinä, etteivät he uskalla mennä ronkkimaan isokenkäisiä tai muuten hyvässä asemassa olevien vääryyksiä. Oma kykenemättömyys ja puutteellisuus pitää kompensoida painamalla heikompiaan alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä huomio tuo lyödyn lyönti. On se kummallista huomata, miten raadollinen ns. hyvä kansalainen voi olla. Sanonta, ihminen on ihmiselle susi, on kyllä niin totta. Elämässään heikoille joutunutta on helppo kiusata ja nöyryyttää. Siinä on jotakin hyvin pahaa tuossa halussa nauttia toisen vahingosta.

        Mutta näiden samojen tahojen selkärangattomuus ja pelkuruus tulee ilmi siinä, etteivät he uskalla mennä ronkkimaan isokenkäisiä tai muuten hyvässä asemassa olevien vääryyksiä. Oma kykenemättömyys ja puutteellisuus pitää kompensoida painamalla heikompiaan alas.

        Juuri näin, joillakin on tyyli nostaa itseään tallomalla heikkoja tai alkaa oman edun ajaminen heikon kustannuksella, tilaisuus tekee varkaan.

        Yritän olla kostamatta, yritän antaa anteeksi. Vihaa tunnen vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, joillakin on tyyli nostaa itseään tallomalla heikkoja tai alkaa oman edun ajaminen heikon kustannuksella, tilaisuus tekee varkaan.

        Yritän olla kostamatta, yritän antaa anteeksi. Vihaa tunnen vieläkin.

        Ja joidenkin kohdalla on osunut omaan nilkkaan. Selvisi myöhemmin että eräs sortajani sai töistä potkut. Oikeus voittaa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joidenkin kohdalla on osunut omaan nilkkaan. Selvisi myöhemmin että eräs sortajani sai töistä potkut. Oikeus voittaa myös.

        Näin uskon myös, että jossain vaiheessa pahaa tahtovat saavat maistaa omien töidensä hedelmiä. Siihen voi tosin mennä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin uskon myös, että jossain vaiheessa pahaa tahtovat saavat maistaa omien töidensä hedelmiä. Siihen voi tosin mennä aikaa.

        Karma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin uskon myös, että jossain vaiheessa pahaa tahtovat saavat maistaa omien töidensä hedelmiä. Siihen voi tosin mennä aikaa.

        Ei asia ole näin. Siksi sellaista ei saisi sallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joidenkin kohdalla on osunut omaan nilkkaan. Selvisi myöhemmin että eräs sortajani sai töistä potkut. Oikeus voittaa myös.

        Tähän aiheeseen voin vain mainita sen, että mikäli itse tärvelee uransa huonoilla valinnoilla, niin voi syyttää vain itseään siitä, ei ulkoistaa vastuuta kenellekään toiselle, varsinkaan sille ketä kohtaan on toiminut mahdollisesti väärin/tuottamuksellisesti. Sivusta


    • Anonyymi

      Miulekin on kerran wittuiltu takasipäin. Oli se kauheeta. Miten olisin pärjäillyt omillain, ilman vertaistukea , näillä köykäisillä eväillä ?

      • Anonyymi

        Yksi kiusaamisen muoto on tehdä aiheesta tai henkilöstä naurettava. Kun kiusaaja joutuu kohtaamaan omien pahojen tekojensa seuraukset, hän lyö leikiksi. Se kertoo siitä, että asianosainen siirtyy alueelle, jossa hän on aseeton. Hän on kyvytön käsittelemään sitä, mitä hän on saanut aikaan. Hän ei halua kokea syyllisyyttä. Se on myös merkki siitä, että hänen elämänsä on ollut niin hyvää, ettei kykene asettumaan pahoinvoivan asemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kiusaamisen muoto on tehdä aiheesta tai henkilöstä naurettava. Kun kiusaaja joutuu kohtaamaan omien pahojen tekojensa seuraukset, hän lyö leikiksi. Se kertoo siitä, että asianosainen siirtyy alueelle, jossa hän on aseeton. Hän on kyvytön käsittelemään sitä, mitä hän on saanut aikaan. Hän ei halua kokea syyllisyyttä. Se on myös merkki siitä, että hänen elämänsä on ollut niin hyvää, ettei kykene asettumaan pahoinvoivan asemaan.

        Hyvin kiteytetty. Tämä ketju on varmasti hyvin kivuliasta luettavaa tällaiseen säälittävään käytökseen sortuneille kaikissa muodoissaan. Ehkä tätäkin ketjua on tultu alkuun silmäilemään niissä merkeissä, mutta kun diskurssi on nyt selvästi käännetty, niin ei varmasti pystytä lukemaan enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kiteytetty. Tämä ketju on varmasti hyvin kivuliasta luettavaa tällaiseen säälittävään käytökseen sortuneille kaikissa muodoissaan. Ehkä tätäkin ketjua on tultu alkuun silmäilemään niissä merkeissä, mutta kun diskurssi on nyt selvästi käännetty, niin ei varmasti pystytä lukemaan enää

        Kiitos tästä hyvästä kommentissa. Juuri noin uskon käyneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä hyvästä kommentissa. Juuri noin uskon käyneen.

        *kommentista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä hyvästä kommentissa. Juuri noin uskon käyneen.

        Niin siinä taisi päästä käymään, että se siitä sensaatiosta taas. No mutta nokka kohti uusia pettymyksiä heille!


    • Anonyymi

      Hieman erilaisia vahvuuksia vaati puskasta porukalla huutelun sijasta päinvastainen tilanne. Et päivääkään, ja sen näkee ensimmäisellä katseella. Siinä on se syy. Ja sä tiedät sen.

      • Anonyymi

        En ymmärrä yhtään mitään mitä sanot.


      • Anonyymi

        Viittaatko siihen, että joku olisi niin vahva ja ylivoimainen, ettei porukalla yritetty servaus tuota millään tuloksia ja hänen katse jäädyttää helvetinkin? Miellyttävä ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittaatko siihen, että joku olisi niin vahva ja ylivoimainen, ettei porukalla yritetty servaus tuota millään tuloksia ja hänen katse jäädyttää helvetinkin? Miellyttävä ajatus.

        Tässä kommentissa heijastuu kommentoijan kaikkivoipa ylimielisyys. Luuletko todella olevasi immuuni kaikelle pahalle? Jos näin, niin et ole vielä joutunut pahan kanssa kasvokkain. Totta kai syntyy kaikkivoipaisuusharha, kun elämä sujuu ilman vaikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kommentissa heijastuu kommentoijan kaikkivoipa ylimielisyys. Luuletko todella olevasi immuuni kaikelle pahalle? Jos näin, niin et ole vielä joutunut pahan kanssa kasvokkain. Totta kai syntyy kaikkivoipaisuusharha, kun elämä sujuu ilman vaikeuksia.

        Miksi väittelet trollin kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kommentissa heijastuu kommentoijan kaikkivoipa ylimielisyys. Luuletko todella olevasi immuuni kaikelle pahalle? Jos näin, niin et ole vielä joutunut pahan kanssa kasvokkain. Totta kai syntyy kaikkivoipaisuusharha, kun elämä sujuu ilman vaikeuksia.

        Miksei saisi olla immuuni pahalle? Tässä kommentissa korostuu se, että sinua ottaa pattiin tällainen ajatus, ettei joku ole lannistunut häneen kohdistetusta pahasta. Aika paljonpuhuva kaikessa toksisuudessaan. Kommentti oli tyylipuhdas kalastus, että alkaako joku oikeasti itkeä tällaisesta läpästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi väittelet trollin kanssa?

        Sinulla ei ole vielä läheskään hallussa se, että mikä kommenteista on trollausta, kun itse kyselet muka nokkelia aloituksen kirjoittaneelta teollimieheltä ja hänen monologien perkaaminen vaatii vielä harjoitusta. Joku motiivi kun kerran selvästi siihen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei saisi olla immuuni pahalle? Tässä kommentissa korostuu se, että sinua ottaa pattiin tällainen ajatus, ettei joku ole lannistunut häneen kohdistetusta pahasta. Aika paljonpuhuva kaikessa toksisuudessaan. Kommentti oli tyylipuhdas kalastus, että alkaako joku oikeasti itkeä tällaisesta läpästä.

        Eli kiusaaja taas liikkeellä.


    • Anonyymi

      Kun tunnistat huonosti käyttäytyvät ihmiset elämässäsi jo.Ihmiset jotka eivät sinua kunioita,ei sinun arvomaailmaa.Sinä voit jättä heidt taaksesi vaikka olisi lähisukua. Ota kontakti naistentuki ry. vaikka jospa heidän kautta pääset lyhyt terapiian ja saat työkalut elämällesi jatkaa.Eikä märehtiä menette vuodet kaltoinkohtelua.Elämä on tässä ja nuyt. Sylistämällä ja katkerudella roikumalla ihmisten kanssa jotka sinua ei kunnioita loppu elämäsikin on huonoa.Lopeta meneiden vatvominen hae apua psyykeeseesi.terv. mutsi 69v,joka vastaava kokenut. 4 vuotta jo olen elämäni itse halinut ja ollut kontakti ihmisten kanssa jolla sama arvomaailma.Voin pirun hyvin.Juuri lyhyt terapian takia. Sain työkalut elämälleni.

      • Anonyymi

        Piilovittuilu on yksi tapa toteuttaa pidättelemätöntä halua kiusata päähän potkittua.

        On se kumma, että pitää päästä toisen yläpuolelle keinolla millä hyvänsä. On vain käveltävä maassa makaavan yli ja ryhdyttävä määrittämään se, mikä häntä vaivaa ja miten vaivasta päästään.

        Sairasta, erittäin sairasta.


      • Anonyymi

        Jotkut vain eivät voi käsittää, että on olemassa asioita, joita he eivät ymmärrä ja joille he eivät voi mitään. Että on asioita, joihin ei ole ratkaisua, ei neuvoa eikä apua. Ei ainakaan sellaisia, joita he tyrkyttävät. Mikä raastava ihmiskohtalo! Mikä kärsimys!! Mahtaahan se olla ylitsepääsemätöntä, kun heidän kaikkivoipuutensa ja kaikkitietävyytensä ei riitäkään. Onkohan tämä näiden ihmisten elämän suurin kärsimys, kärsimys, joka piinaa heitä koko elämän ajan? He hallitsevat kyllä omaa elämäänsä suvereenisti ja menestyvät, mutta eivät kykene pääsemään kiusatun elämän mestareiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piilovittuilu on yksi tapa toteuttaa pidättelemätöntä halua kiusata päähän potkittua.

        On se kumma, että pitää päästä toisen yläpuolelle keinolla millä hyvänsä. On vain käveltävä maassa makaavan yli ja ryhdyttävä määrittämään se, mikä häntä vaivaa ja miten vaivasta päästään.

        Sairasta, erittäin sairasta.

        Puhutko mies ja aloittaja nyt niistä samoista diagnooseista joita vastaan olet tapellut jo vuosia jostain syystä täällä suomi24:lla? Kyselen lämpimikseni. T verkkotutor


      • Anonyymi

        ” Ota kontakti naistentuki ry. vaikka jospa heidän kautta pääset lyhyt terapiian ja saat työkalut elämällesi jatkaa.Eikä märehtiä menette vuodet kaltoinkohtelua.Elämä on tässä ja nuyt. Sylistämällä ja katkerudella roikumalla ihmisten kanssa jotka sinua ei kunnioita loppu elämäsikin on huonoa” Miksi puhut aloituksen kirjoittanut mies itsellesi toisessa persoonassa? Naisten tuki että ei ole muuten olemassakaan, mutta esim naisten linja on. Kerä yrität sumuttaa tällä puheella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Ota kontakti naistentuki ry. vaikka jospa heidän kautta pääset lyhyt terapiian ja saat työkalut elämällesi jatkaa.Eikä märehtiä menette vuodet kaltoinkohtelua.Elämä on tässä ja nuyt. Sylistämällä ja katkerudella roikumalla ihmisten kanssa jotka sinua ei kunnioita loppu elämäsikin on huonoa” Miksi puhut aloituksen kirjoittanut mies itsellesi toisessa persoonassa? Naisten tuki että ei ole muuten olemassakaan, mutta esim naisten linja on. Kerä yrität sumuttaa tällä puheella?

        Naisten tuki Ry:tä. No mutta jatketaanpa sitten seuraavaksi lukutaidottomien ruotimista. Mistä syystä nämä miehen itsensä kanssa puhelemiset aiheuttaa kaikensorttisia tunne-elämyksiä tai mistä syystä nämä erikoiset puheenparret vaikuttaa uskottavilta? Onko ihanaa ajatella jonkun naisen rypevän itsesäälissä ja vertaavan esimerkiksi jotain kämäistä huhumyllyä kansanmurhaan? Onko mielekästä ajatella, että tällaiset hyvää tarkoittavat herttaiset neuvot on perusteltuja? Miksi ahistaa kun joku kirjoittaa eri näkökannan aiheeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten tuki Ry:tä. No mutta jatketaanpa sitten seuraavaksi lukutaidottomien ruotimista. Mistä syystä nämä miehen itsensä kanssa puhelemiset aiheuttaa kaikensorttisia tunne-elämyksiä tai mistä syystä nämä erikoiset puheenparret vaikuttaa uskottavilta? Onko ihanaa ajatella jonkun naisen rypevän itsesäälissä ja vertaavan esimerkiksi jotain kämäistä huhumyllyä kansanmurhaan? Onko mielekästä ajatella, että tällaiset hyvää tarkoittavat herttaiset neuvot on perusteltuja? Miksi ahistaa kun joku kirjoittaa eri näkökannan aiheeseen?

        Että ei ole siis pää ihan kunnossa jos elää näiden narratiivien kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko mies ja aloittaja nyt niistä samoista diagnooseista joita vastaan olet tapellut jo vuosia jostain syystä täällä suomi24:lla? Kyselen lämpimikseni. T verkkotutor

        Diagnoosin tekee lääkärin vastaanotolla, eli se ei tapahdu tietokoneen äärellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diagnoosin tekee lääkärin vastaanotolla, eli se ei tapahdu tietokoneen äärellä.

        Korjaan: Diagnoosin tekee lääkäri vastaanotolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diagnoosin tekee lääkärin vastaanotolla, eli se ei tapahdu tietokoneen äärellä.

        Kyllä, mutta tarkoitinkin aloituksen kirjoittaneen miehen vuosien rutinaa näistä saamistaan diagnooseista. Rivien väleistä on helppo lukea ja maneereja on helppo yhdistellä, mutta esimerkiksi loppupisteen puuttuminen ei ihan riitä ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan: Diagnoosin tekee lääkäri vastaanotolla.

        ” Että ei ole siis pää ihan kunnossa jos elää näiden narratiivien kautta.” Oliko tämä kenties ns vastapuhe tälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta tarkoitinkin aloituksen kirjoittaneen miehen vuosien rutinaa näistä saamistaan diagnooseista. Rivien väleistä on helppo lukea ja maneereja on helppo yhdistellä, mutta esimerkiksi loppupisteen puuttuminen ei ihan riitä ..

        En ymmärrä mistä ja kenestä puhut. Olet aika syvällä omissa spekulaatioissasi. Toki saat kuvitella ihan mitä tahdot, vielä on mielikuvitusmailmassa tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Että ei ole siis pää ihan kunnossa jos elää näiden narratiivien kautta.” Oliko tämä kenties ns vastapuhe tälle

        ????


    • Anonyymi

      En jaksa lukea tätä ketjua, mutta luultavasti jotkut joutuvat jo lapsuudessaan kohtaamaan sellaisia ikäviä asioita, joihin he sitten kehittävät erilaisia selviytymiskeinoja haavoittuvaisesta asemastaan johtuen. Usein he sitten toistavat tuota samaa mallia aikuisuuteen saakka ja monet lähes koko elämänsä.
      Ainoa keino astua ulos tuosta mallista on selvittää omat sudenkuoppansa. Välttämättä ulkoisesti ei kovin suurta muutosta tapahdu, mutta se muutos, joka tapahtuu sisäisesti on merkittävä. Ulkoinen ei saa enää koskestuspintaaeikä satuta kuten aiemmin.

      • Anonyymi

        Mitä tämä nyt oli? Tapahtuu merkittävä sisäinen muutos, jolloin ulkoisella ei ole enää satuttavaa kosketuspintaa.

        Mistä näitä keittiöpsykologeja tulee?

        Traumat ovat usein syviä avoimia haavoja, jotka revitään hyvin helposti auki. Kiusaajat ja psykopaatit tietävät tämän alitajuisesti ja käyttävät sitä säälimättä hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tämä nyt oli? Tapahtuu merkittävä sisäinen muutos, jolloin ulkoisella ei ole enää satuttavaa kosketuspintaa.

        Mistä näitä keittiöpsykologeja tulee?

        Traumat ovat usein syviä avoimia haavoja, jotka revitään hyvin helposti auki. Kiusaajat ja psykopaatit tietävät tämän alitajuisesti ja käyttävät sitä säälimättä hyväksi.

        Enpä tiedä noista kiusaajista, mitä ajattelevat, eikä kiinnosta enää lainkaan. Omaa tyhjyyttään vain kailottavat. Traumat voidaan parantaa, mutta kaikkea psyykkistä ongelmaa ei aina voida. Sellaisten kohdalla on vaan opittava nostamaan kädet pystyyn. Itse tuhoavat oman elämänsä.
        Parempi keskittyä omaan paranemiseen ja oppia laittamaan niitä tarvittavia rajoja sellaisten ihmisten suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä noista kiusaajista, mitä ajattelevat, eikä kiinnosta enää lainkaan. Omaa tyhjyyttään vain kailottavat. Traumat voidaan parantaa, mutta kaikkea psyykkistä ongelmaa ei aina voida. Sellaisten kohdalla on vaan opittava nostamaan kädet pystyyn. Itse tuhoavat oman elämänsä.
        Parempi keskittyä omaan paranemiseen ja oppia laittamaan niitä tarvittavia rajoja sellaisten ihmisten suuntaan.

        ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ????

        En ihan oikeasti ymmärrä mitä koitat koostaa näistä trollaavan miehen otteista ja minkä takia. Ehkä olet löytävinäsi jotain merkittävää tai selittävää näistä huulten liikutteluista näppäimistömuodossa. Joku oikeassa olemisen terve hönkii läpi, se on varmaa. Et ole päässyt yli tästä vaiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihan oikeasti ymmärrä mitä koitat koostaa näistä trollaavan miehen otteista ja minkä takia. Ehkä olet löytävinäsi jotain merkittävää tai selittävää näistä huulten liikutteluista näppäimistömuodossa. Joku oikeassa olemisen terve hönkii läpi, se on varmaa. Et ole päässyt yli tästä vaiheesta.

        En ymmärrä ollenkaan mitä puhut ja kenelle. Aloittajalle, aloittelijaksi tekeytyvälle vai aloittajan kommentteja kommetoivalle?


    • Anonyymi

      Sellainen monologi trollilta taas.

      • Anonyymi

        Kun argumentit loppuu, niin käy henkilön kimppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun argumentit loppuu, niin käy henkilön kimppuun.

        Niinhän sä juuri teit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun argumentit loppuu, niin käy henkilön kimppuun.

        Niin, ja eräs kiusaamisen tapa on mitätöidä henkilö ja hänen kertomansa vaikeudet.

        Kiusaaja pyrkii lannistamaan sinut totaalisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä juuri teit.

        Paitsi että sinulta puuttuu argumentti.


      • Anonyymi

        Kyllä, trollimies kirjoitti monologin mitä jotkut toiset elämäntapakiusaajat, kuten aloittajakin oikeasti on yrittää narista päälle jotain käninää luullen oman halveeraamisen kohteekseen. En tarkoita sinua jos en tarkoita sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, trollimies kirjoitti monologin mitä jotkut toiset elämäntapakiusaajat, kuten aloittajakin oikeasti on yrittää narista päälle jotain käninää luullen oman halveeraamisen kohteekseen. En tarkoita sinua jos en tarkoita sinua.

        Kuka on tämä, joka kirjoittaa tänne aivan käsittämättömiä kommentteja?


    • Anonyymi

      Lakeja kunnioittava, hillitty käytös, kuuntelee toisen sanomisen keskeyttämättä, hieman ujo. Kiusaaja huomaa ja alkaa kiusata - hän tietää ettei laista ole apua. Kunnollinen käytös on kiusaajan silmissä heikkouden merkki.

      Tässä eräs tapaus: Hyvätapainen nuori joutui kiusatuksi ja kyseli ohjeita vanhemmalta. "Ala harrastaa nyrkkeilyä, mutta älä kerro kiusaajille. Itsevarmuutesi kasvaa taitojesi kasvaessa ja kiusaaminen hiipuu pois." Näin kiusattu menetteli, mutta kiusaaminen ei hiipunutkaan. Sitten yhdessä kiusaamistilanteessa kiusattu menetti itsehillintänsä ja pisti pahimman pukarin matalaksi. Siihen loppui kiusaaminen.

    • Anonyymi

      Voimia. Älä lannistu ❤️ Ei kenenkään takia kannata itseään pistää päiviltä. Eletään vaikka kiusallaan .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe