DNR-päätös, elvytyskielto, miten toimii täällä thaimaassa 24/7

Anonyymi-ap

Tuolla toisessa ketjulossa joku kovakuntoinen kertoili näin ollen:

"siksi teen 70 elvytyskiellon... jos vielä olen täällä silloin, tai paremmin kuin vakuutus loppuu...

Minä itte itte ollen tämmöttinen hieman yli 50v. jo kaljuuntunut pallomahainen yrittäjä juntti täältä Savosta.

Mopo keulii vielä hyvin ilman sinistä, vaikka elämäntapavalintani ovat olleet tyyliin https://www.youtube.com/watch?v=CmXWkMlKFkI nämä.

Ajatelluna olen muuttaa thaimaaseen kohtapualiin, jossa olen jo lomaillut, ja, asumaan, mutta huasteena nyt tämä tämmöttinen ollen jotha mitenkäs tämä elvytyskielto siellä toimiipi?

13

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin vakuuttaa että vakuutus voi ollen kallis ja vaikea asia meille täällä asuville toisin kuin kahdenviikon rakkaille.

      • Anonyymi

        Niin ja siihen se tyssäsi se sinunkin unelmasi Thaimaasta.
        Kannattiko juopotella ja läskeillä koko elämä ja itsensä perussairaaksi siinä määrin ettet voi tehdä mitään mitä terveet tekee?
        Et pysty panemaan etkä edes ulkoilemaan. Koska et ole voinut tehdä töitäkään, sinulla ei ole rahaa mihinkään muuhunkaan. Ei edes kunnolliseen ruokaan. Millaista elämää tuo on?


    • Anonyymi

      Täällä mSavon Pattayalla kaikki toimii hyvin. Pääsemme myös Pönttövuoren tunnelin kautta maailmalle.

    • Anonyymi

      Aloituksessa näkyy olevan oikein osuva lainaus tämän NumBallin (Senssun) kännisistä örvellyksistä toisessa ketjussa. Kiitos tästä aloittajalle.

      Tämä sama NumBall (Senssu) on googlettanut vesilaskuista ja sähköstä - "täällä thaimaassaan" - ja tehnyt näistä melkein metrin pituisen aloituksen (missä mitä ilmeisemmin oli keksittyjä ja vääriä tietoja).

      Jännä juttu että tämän täällä thaimaassa asuvan tietokonenero NumBallin taidot ja tietämys eivät riitä vastamaan asiallisesti aloituksessa esitettyyn kysymykseen.

      • Anonyymi

        Dummyballin viimeinen kuva Thaimaasta on kesäkuulta kirpputorilta omaishoitajan kanssa. Yritti vielä Pattayalta etsiä uutta, mutta ei onnistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dummyballin viimeinen kuva Thaimaasta on kesäkuulta kirpputorilta omaishoitajan kanssa. Yritti vielä Pattayalta etsiä uutta, mutta ei onnistunut.

        Oliko kuvassa suutarilla teetetty aitonahkainen hihnalaukku oliko apiana, apiana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dummyballin viimeinen kuva Thaimaasta on kesäkuulta kirpputorilta omaishoitajan kanssa. Yritti vielä Pattayalta etsiä uutta, mutta ei onnistunut.

        Dummyballin vaiko Dany Billin?

        Same Same but Different?

        Cameroorian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kuvassa suutarilla teetetty aitonahkainen hihnalaukku oliko apiana, apiana.

        Oletko nähnyt kuvan kuksasta Chiang Maissa, pallomahainen apina?


      • Anonyymi

        Jännä juttu ja aivan jänskättää hurjasti kun yksinoikeusvittuilija lataa asiallisen kysymyksen niin häntä ei heti pidetä asiallisena ja vastata hänelle asiallisesti NumBallin ( Senssun ) toimesta.

        Todella jänskää.


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu vain 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Ota vakuutus Bangkokpattayahospitalista, niin sen elvytyskiellon tekee tuo sairaala, jos jotain sattuu.

    • Anonyymi

      Aloittaja on taas haaveillut Thaimaasta ja siitä tämä aloitus kumpuaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe