On aika vitun rankkaa. Mutta ei olisi, jos ei ole mitään mikä siitä muistuttaa. Täällä on muistutuksia. En halua puhua siitä, en halua lukee siitä. En mitään!
Seksittömyydestä
Anonyymi-ap
9
356
Vastaukset
- Anonyymi
Palsta on täynnä muistutuksia siitä että olen epäonnistunut parisuhde asioissa! Tervesiiä laatu voit jopa hieman
- Anonyymi
Ei hätää, kyllä siihen enimmäkseen tottuu parissa vuodessa.
- Anonyymi
Okei, hyvä, näin minäkin oon ajatellu :D
- Anonyymi
Taas löydetty oikea palsta aloitukselle?
- Anonyymi
Varmaan on aloituksessa menty harhaan tai sitten se on tarkoitettu teille. Kuka sen tietää jos en minä.
- Anonyymi
No jospa pistäisit tuutit kiinni ja lähtisit koikkelehtimaan vaikka ulkoilupoluille pariksi tunniksi?
- Anonyymi
Koska oot viimeksi ite käynyt?
- Anonyymi
Sama täällä,vaihtoehdot vähissä jääkylmän naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki712772Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752328Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752178Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22065Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51484Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101439- 781162
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81070- 691067
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191024