Seksittömyydestä

On aika vitun rankkaa. Mutta ei olisi, jos ei ole mitään mikä siitä muistuttaa. Täällä on muistutuksia. En halua puhua siitä, en halua lukee siitä. En mitään!
8390
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Palsta on täynnä muistutuksia siitä että olen epäonnistunut parisuhde asioissa! Tervesiiä laatu voit jopa hieman

Äänestä

Ei hätää, kyllä siihen enimmäkseen tottuu parissa vuodessa.

Äänestä
  • Okei, hyvä, näin minäkin oon ajatellu :D

Äänestä

Taas löydetty oikea palsta aloitukselle?

Äänestä
  • Varmaan on aloituksessa menty harhaan tai sitten se on tarkoitettu teille. Kuka sen tietää jos en minä.

Äänestä

No jospa pistäisit tuutit kiinni ja lähtisit koikkelehtimaan vaikka ulkoilupoluille pariksi tunniksi?

Äänestä
  • Koska oot viimeksi ite käynyt?

Äänestä

Sama täällä,vaihtoehdot vähissä jääkylmän naisen kanssa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

On aika vitun rankkaa. Mutta ei olisi, jos ei ole mitään mikä siitä muistuttaa. Täällä on muistutuksia. En halua puhua siitä, en halua lukee siitä. En mitään!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu