Emäntä taas maannut koko

Anonyymi-ap

Päivän sohvalla,ei ole kehdannut edes postia hakea vaikka työttömänä on.kehtasi vielä töihin soittaa,että käy kaupassa,kun ei itse jaksa.kävin pitzalla ja unohdin kauppareissun.sainpahan muoriseni sohvalta nousemaan.

93

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sinulla mitään emäntää ole.

      • Anonyymi

        Eikä tule olemaan tuollaisella tivolipellellä.


      • Anonyymi

        Sinulla se on sitten vain viidensuora käytössä😉


    • Anonyymi

      Voi kun tuollaisen läskin saisi kotosohvalle löhöttämään.

    • Anonyymi

      On sulla emäntä.

      • Anonyymi

        Mitään emäntää ja todennäköisesti itse sössinyt elämänsä, joku v.tutus päällä ja tänne tuli purkamaan turhaumiaan. Jospa joku päänsilittäjä ja lohduttaja pyhinä löytyy.


    • Anonyymi

      Kuulleppas nyt ukko-kulta. Postissa tulee pelkkiä laskuja, ei niitä jaksa työttömänä katsella. Ja eipä korvauksilla jaksa edes kauppaan mennä... mutta kiitos kun huolehdit minusta ja haluat lomallekin laittaa vieraan miehen kanssa. Mieluiten kyllä sinun kanssa sinne lähtisin.

      • Anonyymi

        Minähän olen sinut elättänyt ja laskut maksanut.uudenkarhea autokin lämmitettävässä tallissa ja länkytät vaan.siitten kun olis haluja,niin rupeat piereskelemään...no ehkä jotkut homot siitä innostuu..


    • Anonyymi

      Vois kyllä tuo yksi lahna lähteä perästä kulkemasta takas sinne Lieksaan ei osaa edes kun toistella samoja lauseita ja syödä. perse levinnyt vuodes on jo kun seitsemän leivänuuni.

      • Anonyymi

        Ennemmin muodokas nainen kuin narukinttuinen ja littana edestä ja takaa.


      • Anonyymi

        On, on mutta pitää olla naisen näköinen ja muotoja. Miesmäinen nainen on kuin kundia panis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin muodokas nainen kuin narukinttuinen ja littana edestä ja takaa.

        Lieksalaiset emännät ovat samannäköisiä kuin eilen Ylellä kirkkopaloa kommentoinut naisoletettu.


    • Anonyymi

      Siiderivalas vaihdetaan kameliin. Myös vuohi huomioidaan vaihdossa.

      • Anonyymi

        mulla olisi vaihdossa tarjota uuniin unohtunut kaalilaatikko, viikon verran oli uunissa kun jäi ryyppyreissu päälle eli hyvin haudutettu, yhden lusikallisen söin siitä tänä aamuna, ihan hyvää oli. sitten mulla olisi yksi käytetty jakoavain ja eilen illalta puoliksi juotu bulkkikalja. käykö nämä? painaako se sun akka minkäverran? mie tykkäisin painaa tassulla sellaista kunnon jytäpyllyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla olisi vaihdossa tarjota uuniin unohtunut kaalilaatikko, viikon verran oli uunissa kun jäi ryyppyreissu päälle eli hyvin haudutettu, yhden lusikallisen söin siitä tänä aamuna, ihan hyvää oli. sitten mulla olisi yksi käytetty jakoavain ja eilen illalta puoliksi juotu bulkkikalja. käykö nämä? painaako se sun akka minkäverran? mie tykkäisin painaa tassulla sellaista kunnon jytäpyllyä

        Eukko on oikein timmissä kunnossa.sukusa puolelta tullu hyvät geenit vaikka onki patalaiska.joudun siivoamaan,ruuat laittamaan,pyykit pesemään ja kaikki muutkin työt tekemään.ei huvita moista kotkotusta katsella.vie pois jos kiinnosta vielä.pääsdt sille kotiorjaksi vaan🙋😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eukko on oikein timmissä kunnossa.sukusa puolelta tullu hyvät geenit vaikka onki patalaiska.joudun siivoamaan,ruuat laittamaan,pyykit pesemään ja kaikki muutkin työt tekemään.ei huvita moista kotkotusta katsella.vie pois jos kiinnosta vielä.pääsdt sille kotiorjaksi vaan🙋😀

        Ei voi olla totta. Tuollainen kuvaus pätee joihinkin miehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla olisi vaihdossa tarjota uuniin unohtunut kaalilaatikko, viikon verran oli uunissa kun jäi ryyppyreissu päälle eli hyvin haudutettu, yhden lusikallisen söin siitä tänä aamuna, ihan hyvää oli. sitten mulla olisi yksi käytetty jakoavain ja eilen illalta puoliksi juotu bulkkikalja. käykö nämä? painaako se sun akka minkäverran? mie tykkäisin painaa tassulla sellaista kunnon jytäpyllyä

        Vähä tuo kuorsaa ja pieree pannessa, lörttö on kuin mehupilliä ämpärissä heiluttelisi, puolmetrisellä just ja just huulille yltää. Ja muutennii se on viksu ja kaunis, ei täyttä puoltatoistasattoo killoo painane. Kyllä siinä on naista ku härkä-heikin porstuassa.
        Niin kameliiko ei ollu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eukko on oikein timmissä kunnossa.sukusa puolelta tullu hyvät geenit vaikka onki patalaiska.joudun siivoamaan,ruuat laittamaan,pyykit pesemään ja kaikki muutkin työt tekemään.ei huvita moista kotkotusta katsella.vie pois jos kiinnosta vielä.pääsdt sille kotiorjaksi vaan🙋😀

        Kannatetaan! Good Idea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä tuo kuorsaa ja pieree pannessa, lörttö on kuin mehupilliä ämpärissä heiluttelisi, puolmetrisellä just ja just huulille yltää. Ja muutennii se on viksu ja kaunis, ei täyttä puoltatoistasattoo killoo painane. Kyllä siinä on naista ku härkä-heikin porstuassa.
        Niin kameliiko ei ollu?

        Kelpaisko viime tingassa näätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä tuo kuorsaa ja pieree pannessa, lörttö on kuin mehupilliä ämpärissä heiluttelisi, puolmetrisellä just ja just huulille yltää. Ja muutennii se on viksu ja kaunis, ei täyttä puoltatoistasattoo killoo painane. Kyllä siinä on naista ku härkä-heikin porstuassa.
        Niin kameliiko ei ollu?

        Kissa olisi, käykö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissa olisi, käykö?

        Kissa jos ei oo pyörinyt monissa käsissä käy paremmin kuin näätä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla olisi vaihdossa tarjota uuniin unohtunut kaalilaatikko, viikon verran oli uunissa kun jäi ryyppyreissu päälle eli hyvin haudutettu, yhden lusikallisen söin siitä tänä aamuna, ihan hyvää oli. sitten mulla olisi yksi käytetty jakoavain ja eilen illalta puoliksi juotu bulkkikalja. käykö nämä? painaako se sun akka minkäverran? mie tykkäisin painaa tassulla sellaista kunnon jytäpyllyä

        No mitäh?

        Olet elämäni mies?

        "Purkkaa ja jytää"

        Nousiko sun katkarapu tai mela?
        Koska tavataan, ihana mies... Hmmm


    • Anonyymi

      Tänne kirjoittelevilla ei ole koskaan ollut emäntää, eikä muuten tule. Ei rouvat niin hirveästi ole kiinnostunut löysistä tupakoivista kaljaa kittaavista työttömistä, korkeintaan potkaisevat päähän jos kohdalle sattuu.

      • Anonyymi

        Näkyy olevan työssäkäyvissäkin laiskoja vätkylä mieslapsia, jotka vaativat kuin lapset huomiota yksinoikeudella. Miehenä neuvon naisia vierottamaan tuollaisen miehen ulos torpasta. Hyviäkin aikuiseksi kehittyneitä miehiä on, jotka kykenevät tasapuoliseen aikuisten
        parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy olevan työssäkäyvissäkin laiskoja vätkylä mieslapsia, jotka vaativat kuin lapset huomiota yksinoikeudella. Miehenä neuvon naisia vierottamaan tuollaisen miehen ulos torpasta. Hyviäkin aikuiseksi kehittyneitä miehiä on, jotka kykenevät tasapuoliseen aikuisten
        parisuhteeseen.

        Entäs jos torppa onkin miehen maksama ja omistama, niin silloin se akka lähtee torpasta.. Usein asia onkin juuri näin..


    • Anonyymi

      oletko päälläsi maananut ei jaksa nousta emäntä

    • Anonyymi

      Emäntä tarvii varmaa ilopillerin, että jaksaa nousta huussiin?👾

    • Anonyymi

      Ei ole kotia hoidettu kun ei ole akkaakaan.

      • Anonyymi

        Ei ole vieläkään kukaan tullut hakemaan emäntääni itselleen,vaikka ovat meinanneet.eipä näytä kotiorjan paikka kenellekään kelpaavan.taas on alkanut nalkuttaa.vois joku tulla,miksei useampikin samaan aikaan tulla antamaan intiimiä rakkautta sille,että ois taas pari päivää tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vieläkään kukaan tullut hakemaan emäntääni itselleen,vaikka ovat meinanneet.eipä näytä kotiorjan paikka kenellekään kelpaavan.taas on alkanut nalkuttaa.vois joku tulla,miksei useampikin samaan aikaan tulla antamaan intiimiä rakkautta sille,että ois taas pari päivää tyytyväinen.

        No nyt se alkoi ribuloimaan sohvalle.kehtasi sentään siirtyä sohvan toiseen päähän ja sanoi,että siivoa tai anna olla siinä😖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt se alkoi ribuloimaan sohvalle.kehtasi sentään siirtyä sohvan toiseen päähän ja sanoi,että siivoa tai anna olla siinä😖

        Onko yhtä viehkeä kuin tämä? https://www.youtube.com/watch?v=VFwwNRaLDPI


    • Anonyymi

      Aika keskenkasvuiselta touhulta vaikuttaa tämä emännän haukkuminen.. sorry! Samalla tämän haukkujan ei tarvitse ottaa vastuuta omista tekemisistään, kun hänen mielestään kumppani on syypää ja sitten voikin seläntakana etsii netistä hoitoa!
      Ei varmaan kauhean ihana miestyyppi naiselle, oliskohan aika laittaa kalppimaan? Miehenä omaa elämänkumppania ei ihan ensimmäiseksi tule mieleen haukkua ympäri kyliä.

      • Anonyymi

        Tollanen ukko vosuille kiertoon jos ei touhu muutu,nainen saa vaan itelleen henkisen pahoinvoinin tollaisen "klopin" kanssa olemalla. Ei voi mitään, paha mieli naisen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollanen ukko vosuille kiertoon jos ei touhu muutu,nainen saa vaan itelleen henkisen pahoinvoinin tollaisen "klopin" kanssa olemalla. Ei voi mitään, paha mieli naisen puolesta.

        Olishan akalla valtuudet lähteä lätkimään? Suomalaislla naisilla suomalaisen kanssa aviossa ei ole sitä pakkoa olla ukon kanssa, kuen lähi - idän tuontisotavateraaneilla on. Nehän tekee vaikka akkansa murhan jos akka lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olishan akalla valtuudet lähteä lätkimään? Suomalaislla naisilla suomalaisen kanssa aviossa ei ole sitä pakkoa olla ukon kanssa, kuen lähi - idän tuontisotavateraaneilla on. Nehän tekee vaikka akkansa murhan jos akka lähtee.

        Hah, jos akan huusholli niin mihin hän koistaan lähtee. Uskon, että tuossa langan avauksessa jätkän lohnake kertoo itsestään. Käänteisesti, akka teki kaiken ja maksoi vielä laskutkin. Yleensä tollanen häiskä on erittäin taitava valehtelija ja lähtee lopulta itse kun kiikarissa mielenkiintoisempi kohde, joka pönkittää jätkän pientä itsetuntoa. Eikö vauhtia vaan lähtöön tollaselle on annettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, jos akan huusholli niin mihin hän koistaan lähtee. Uskon, että tuossa langan avauksessa jätkän lohnake kertoo itsestään. Käänteisesti, akka teki kaiken ja maksoi vielä laskutkin. Yleensä tollanen häiskä on erittäin taitava valehtelija ja lähtee lopulta itse kun kiikarissa mielenkiintoisempi kohde, joka pönkittää jätkän pientä itsetuntoa. Eikö vauhtia vaan lähtöön tollaselle on annettava.

        Sitten ukko pihalle ja liukkaasti jos on naisen huusholli. Homman voi toteuttaa puolin ja toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, jos akan huusholli niin mihin hän koistaan lähtee. Uskon, että tuossa langan avauksessa jätkän lohnake kertoo itsestään. Käänteisesti, akka teki kaiken ja maksoi vielä laskutkin. Yleensä tollanen häiskä on erittäin taitava valehtelija ja lähtee lopulta itse kun kiikarissa mielenkiintoisempi kohde, joka pönkittää jätkän pientä itsetuntoa. Eikö vauhtia vaan lähtöön tollaselle on annettava.

        Jeps, ja uudelle hoidolle neuvo:
        Otathan sinä maksun jakaessasi kalliin aikasi tuon uskomattoman ihanan Urpon kanssa? Otathan?!
        (niin ammattisiskosikin fiksuina tekevät!)


      • Anonyymi

        Saa sympatiaa ja pesää kun naamakirjassa oikein valittaa. Eikä pesän antaakaan tunne syyllisyyttä.


    • Anonyymi

      Akoissa on paha suunnitteluvirhe.
      Akoissa pitäisi olla virtanappi että sen voisi sammuttaa ja pistää komeroon silloin kun sitä ei tarvita.
      Vähintäänkin äänenvoimakkuuden säätönappula pitäisi olla.

      • Anonyymi

        pitää vain päivästä toiseen kattoa patalaiskaa emäntääni ja toivoa,että älyis jäädä jonkun rakastajansa luokse loppuelämäksi...tänä aamuna taas alkoi nalkuttamaan.läksin ulos lenkkeilemään.tulin parin tunnin päästä takaisin,niin oli sama nakutus päällä.ei ollu edes huomannut,että olin ollu poissa pari tuntia😖


      • Anonyymi

        Ka, mikäpäs siinä jos sinusta ei ou mieheksi miehen tehtävään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ka, mikäpäs siinä jos sinusta ei ou mieheksi miehen tehtävään.

        Tulepa eukolleni näyttämään sitä miehen mittaa.ei moinen patalaiska enää kiinnosta.vielä parempi jos pitäisit itselläsi kokonaan.pääset vain kotiorjaksi.kaverini huijasi minua myös,että hyvän naisen saat jos viet vaan.sitä päivää olen katunut syvästi ja katkerasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitää vain päivästä toiseen kattoa patalaiskaa emäntääni ja toivoa,että älyis jäädä jonkun rakastajansa luokse loppuelämäksi...tänä aamuna taas alkoi nalkuttamaan.läksin ulos lenkkeilemään.tulin parin tunnin päästä takaisin,niin oli sama nakutus päällä.ei ollu edes huomannut,että olin ollu poissa pari tuntia😖

        Niinpä. Virta- ja volumenappeja kaivattaisiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulepa eukolleni näyttämään sitä miehen mittaa.ei moinen patalaiska enää kiinnosta.vielä parempi jos pitäisit itselläsi kokonaan.pääset vain kotiorjaksi.kaverini huijasi minua myös,että hyvän naisen saat jos viet vaan.sitä päivää olen katunut syvästi ja katkerasti.

        Ota ero ja jos lapsia niin lapset sinulle. Saat varmasti kunnollisen lempeän emännän jos itse olet kunnollinen tavoiltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ero ja jos lapsia niin lapset sinulle. Saat varmasti kunnollisen lempeän emännän jos itse olet kunnollinen tavoiltasi.

        Eroaminen ei ole laitonta eikä rangaistavaa, mutta raha-asioissa huijaaminen on.
        Eräästä seurakaverista jäi niin paskanmaku suuhun kun kuulin miten hoiti eronsa.


      • Anonyymi

        Voihan Vinetto !
        Ihan ihanaa kielihurjastelua nyt saa.
        Pöljä. Plösö. Katso peiliin. Tylsä. Sinussa EI ole mitään haluttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitää vain päivästä toiseen kattoa patalaiskaa emäntääni ja toivoa,että älyis jäädä jonkun rakastajansa luokse loppuelämäksi...tänä aamuna taas alkoi nalkuttamaan.läksin ulos lenkkeilemään.tulin parin tunnin päästä takaisin,niin oli sama nakutus päällä.ei ollu edes huomannut,että olin ollu poissa pari tuntia😖

        Uuihhhh... 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩


    • Anonyymi

      Olen minäkin maannut viikon emäntäsi kanssa. Ihan virkeähän tuo ainakin silloin oli.
      Huhmarista mökki vuokrattiin, missä lie sinulle sanonut olleensa.

      • Anonyymi

        Sanoi siellä huhmarissa sinun kanssasi olevan.olikin minullA ihana viikko.sai olla rauhassa,eikö tärvinnu ainaista jäkätystä kuunnella.hoitelit emäntänä vielä niin hyvin,että malttoi olla hiljaa peräti kolmatta päivää vielä tulonsa jälkeen.ISO KIITOS siitä sinulle.milloin viet hänet uudelle reissulle mieluiten lopullisesti😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi siellä huhmarissa sinun kanssasi olevan.olikin minullA ihana viikko.sai olla rauhassa,eikö tärvinnu ainaista jäkätystä kuunnella.hoitelit emäntänä vielä niin hyvin,että malttoi olla hiljaa peräti kolmatta päivää vielä tulonsa jälkeen.ISO KIITOS siitä sinulle.milloin viet hänet uudelle reissulle mieluiten lopullisesti😉

        Olen aina ollut sitä mieltä,ettei emäntänä polkemalla kulu.kaikki mieluiten normaalia suuremmalla varustuksella olevat miehet tervetuloa ajamaan laiskaa "diesel humaani tuolta sohvalta✨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi siellä huhmarissa sinun kanssasi olevan.olikin minullA ihana viikko.sai olla rauhassa,eikö tärvinnu ainaista jäkätystä kuunnella.hoitelit emäntänä vielä niin hyvin,että malttoi olla hiljaa peräti kolmatta päivää vielä tulonsa jälkeen.ISO KIITOS siitä sinulle.milloin viet hänet uudelle reissulle mieluiten lopullisesti😉

        Ei jaksa enää, jotenkin rupesi sen reissun jälkeen potenssi reistaamaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jaksa enää, jotenkin rupesi sen reissun jälkeen potenssi reistaamaan...

        Nyt se lähti jonkun Toyota kuskin matkaan.sormet ristissä otsa hikikarpaloilla jännityksestä toivon ,ettei enää ikinä ilmestyisi ovelleni👏🙌🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se lähti jonkun Toyota kuskin matkaan.sormet ristissä otsa hikikarpaloilla jännityksestä toivon ,ettei enää ikinä ilmestyisi ovelleni👏🙌🥳

        Ei sinulla naista ole, haaveilet vain ja ilkeyttäsi keksit tänne juttua. Menehän nyt nukkumaan pankolle.


      • Anonyymi

        Joku perähikiä Huhmari.
        En edes kehtaisi kertoa...
        Buaahhhh 🙂🙂🙂😁😁😁😁😁😁🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤


    • Anonyymi

      Jos mies moittii ja solvaa vaimoaan muille, herää vahva epäilys, että mies ei ole rehellinen. Hän peittelee omia tekoja ja todellista luonnettaan uskottelemalla olevansa hyvis ja vaimo on pahis. Persoonallisuushäiriöisestä on kysymys silloin jos mies esittää vaimolle ja sukulaisille toista päinvastaista roolia. Psykopaattisesta luonteesta jos osaa vetää roolinsa uskottavasti useammalle eri kuulijoille. Tässäkin casessa kuulisin mielelläni vaimon ja molempien sukulaisten näkemyksen.

      • Anonyymi

        Provo aloitus ja toiset ottaa tosissaan😉😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provo aloitus ja toiset ottaa tosissaan😉😃

        "Mua aina odottaa,lämmin,hellä,pehmoinen.Vaikka kylmä täällä ois,hän antaa paisteen auringon..."Matti Eskon levyltä.Kannattaa kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mua aina odottaa,lämmin,hellä,pehmoinen.Vaikka kylmä täällä ois,hän antaa paisteen auringon..."Matti Eskon levyltä.Kannattaa kuunnella.

        Toyomies laittoi viestin,että nähtävästi nyt entinen emäntäni jää hänen luoksensa🥳👏..YEEESSSSS😀nyt siitäkin päästiin eroon...yksi asia vain kyllä huolettaa jo alkuunsa toyomiehen puolesta..miksi toyomies laittoi viestiä?onko toyomies jo ottanut kotiorjan paikan,kun laiskanpölleä toivottavasti entinen emäntänä on käskenyt toyomiehen viestiä laittaa,kun itse ei ole jaksanut,mutta itse julkaisen helpotuksesta ja keräilen toivottavasti lopullisesti lähteneen emäntäni tavarat hymyillen roskakoriin,kun en uskokaan hänen niitä hakevan laiskanpölleä olemuksen tuntien,mutta jos kehtaa näyttää naamaansa,niin ohjaama roskiksen luo🙌👏👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyomies laittoi viestin,että nähtävästi nyt entinen emäntäni jää hänen luoksensa🥳👏..YEEESSSSS😀nyt siitäkin päästiin eroon...yksi asia vain kyllä huolettaa jo alkuunsa toyomiehen puolesta..miksi toyomies laittoi viestiä?onko toyomies jo ottanut kotiorjan paikan,kun laiskanpölleä toivottavasti entinen emäntänä on käskenyt toyomiehen viestiä laittaa,kun itse ei ole jaksanut,mutta itse julkaisen helpotuksesta ja keräilen toivottavasti lopullisesti lähteneen emäntäni tavarat hymyillen roskakoriin,kun en uskokaan hänen niitä hakevan laiskanpölleä olemuksen tuntien,mutta jos kehtaa näyttää naamaansa,niin ohjaama roskiksen luo🙌👏👍

        Reps, Alkaa taas vähitellen kuumumaan kuin näätä paccasella. Sä olet niin helppo, ei voi mitään.


      • Anonyymi

        Sattuipa kerran niin, ettei se nettihoito tiennyt, että mitä oikeasti ukkomiehen perheessä tapahtui. Taisivat sen hoidon "kollegatkin" tietää, missä mennään, mutta onneksi olivat hiljaa siitä. Hoito kirjaili someen kaikennäköisiä tuotoksia ja erikoisinta oli, että hän ja vain hän oli tietävinään totuuden. Sellaisia ne vaan valhella alkaneet ja valehteluun perustuvat suhteet on, ettei niiden perään pitäisi paljon huudella, kun se totuuspohja puuttuu kokonaan. Että sellainen tapaus.


    • Anonyymi

      Leipälapiolla tuollaista emäntää persuksiin ja ulos.

    • Anonyymi

      Jaa että emäntä vain sohvalla loikoilee, käymättä edes lehmiä lypsämässä, saati että edes hakisi postia laatikosta, niin silloin on jo jotakin pahasti pielessä

    • Anonyymi

      Vetele kuivat pankopojju taikka käy lampaan kimppuun kuten masait.

      • Anonyymi

        En tiiä miten teillä tai sinulla on nuo eläimiinsekaantumiset.miksi haluat sekaantua lampaaseen?moinen ajatuskin on kuvottava.rikos Suomen lain mukaan myöskin.


      • Anonyymi

        Vaihda se lammas lehmään.sielläpäin on perinteet kohdallaan.


      • Anonyymi

        Matu sanoi että aina lammas huonon suvakkiakan voittaa, kun suvakkiakalla toosa haisee ihan kesäytyneelle särjelle.😁


    • Anonyymi

      Esim libanonissa kun pakalliset (miehet)eivät naista saaneet he turvautuvat aasiin ta muihin vastaaviin.Yk hommissa kaikenlaista näkee.

      • Anonyymi

        Kumpi hirnui enepi, pantava vai panija?


      • Anonyymi

        Totta,paimen Oton veli pani lammasta vesilähteellä ja pesi kullinsa siinä lähteessä sitten.Normi pervoo näille käiväröille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi hirnui enepi, pantava vai panija?

        Tämä on nyt miehenkiintoista !
        Pliis, kerro, vastaa.


    • Anonyymi

      Pane sitä akkaas ensin ja heität sitten sen sohvan ja akan parvekkeelta alas.

      • Anonyymi

        Kerrot vissiin kokemuksesta.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot vissiin kokemuksesta.😂

        Entinen emäntäni kömpi takaisin tuohon sohvalle😖,kun luulin jo hänen lähteneen lopullisesti.ei ollut tarpeeksi hyvä ukko kuulema kenen mukaan lähti.oli iso varustukseltaan,mutta muuten huono passaamaan.nyt Lieksan miehet oikeasti mistä kunnon rakastaja emännälle,että pääsisin lopullisesti eroon tuosta sohvanvaltaajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entinen emäntäni kömpi takaisin tuohon sohvalle😖,kun luulin jo hänen lähteneen lopullisesti.ei ollut tarpeeksi hyvä ukko kuulema kenen mukaan lähti.oli iso varustukseltaan,mutta muuten huono passaamaan.nyt Lieksan miehet oikeasti mistä kunnon rakastaja emännälle,että pääsisin lopullisesti eroon tuosta sohvanvaltaajasta.

        Ehdotin,että vuokrausin hänelle oman asunnon ja maksaisin sen vuodeksi eteenpäin.ei kelvannut,kun näkisi muuten nälkää.ei jaksa sen verran kauppaan kulkea😣vaikka olisi ollut matkaa alle kilometri.ehdotin myös,että olisin maksanut taksin,ettei olisi tarvinnut kävellä.mukavampi hänen mukaansa tuossa maata.hyi mikä nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotin,että vuokrausin hänelle oman asunnon ja maksaisin sen vuodeksi eteenpäin.ei kelvannut,kun näkisi muuten nälkää.ei jaksa sen verran kauppaan kulkea😣vaikka olisi ollut matkaa alle kilometri.ehdotin myös,että olisin maksanut taksin,ettei olisi tarvinnut kävellä.mukavampi hänen mukaansa tuossa maata.hyi mikä nainen.

        I-ha-na

        😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆


    • Anonyymi

      Heitä sitä nakkilihapiirakalla otsaan. Tai sido lihis narun päähän ja houkuttele seuraamaan vedät sen metsään ettei se läski sika osaa enää takaisin.

      • Anonyymi

        Hyi miten ilkeä olet.ulkona on kylmä.vaikka tympäisee katsoa tuota sohvallamakaajaa,niin ei kylmään tuolla tavalla.saisisinkohan emäntäni sillä tavalla pölyttyneelle juoksumatolle treenaamaan,että laittaisin sille otsanauhan ja sen lihapiirakan kepin päästä siitä suuneteen roikkumaan🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi miten ilkeä olet.ulkona on kylmä.vaikka tympäisee katsoa tuota sohvallamakaajaa,niin ei kylmään tuolla tavalla.saisisinkohan emäntäni sillä tavalla pölyttyneelle juoksumatolle treenaamaan,että laittaisin sille otsanauhan ja sen lihapiirakan kepin päästä siitä suuneteen roikkumaan🤔

        Varmasti. Käytin samaa keinoa vaimooni. Lihapiirakka kepin päähän roikkumaan ja sika juoksumatolle. Itse katsoin televisiosta piirrettyjä ja akka juoksi. Akka kun oppi juoksemaan, siitä tuli kuin forrest kumppi. Juoksee vieläkin. Nyt jossain Lahdessa päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti. Käytin samaa keinoa vaimooni. Lihapiirakka kepin päähän roikkumaan ja sika juoksumatolle. Itse katsoin televisiosta piirrettyjä ja akka juoksi. Akka kun oppi juoksemaan, siitä tuli kuin forrest kumppi. Juoksee vieläkin. Nyt jossain Lahdessa päin.

        Kumpa löytyisi vielä viriili ja palvelualtis mies tuolle possukalle,ettei tarvitsisi jännittää milloin kömpii takaisin,kun nyt teki..kyllä masentaa😩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti. Käytin samaa keinoa vaimooni. Lihapiirakka kepin päähän roikkumaan ja sika juoksumatolle. Itse katsoin televisiosta piirrettyjä ja akka juoksi. Akka kun oppi juoksemaan, siitä tuli kuin forrest kumppi. Juoksee vieläkin. Nyt jossain Lahdessa päin.

        I-ha-na 😋


    • Anonyymi

      Sellaisia ne venäläiset eukot ovat, syövät, piereksivät ja makaavat.

      • Anonyymi

        Aivan kantasuomalainen on emäntäni.tuolla lattialla nyt majailee,kun ei jaksanut sohvalta kävellä,kuin pari askelmaa ja oli sohvalle liian pitkä matka,niin päätti tämän yön nukkua lattialla.vein possukalleni kilon meetwurstia yösyömisiksi äsken🤢🤢🤮🤮🤮,ettei olisi nälkä,kun aamulla heräilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kantasuomalainen on emäntäni.tuolla lattialla nyt majailee,kun ei jaksanut sohvalta kävellä,kuin pari askelmaa ja oli sohvalle liian pitkä matka,niin päätti tämän yön nukkua lattialla.vein possukalleni kilon meetwurstia yösyömisiksi äsken🤢🤢🤮🤮🤮,ettei olisi nälkä,kun aamulla heräilee.

        Miten olet päätynyt tilanteeseesi?
        Hmmm....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kantasuomalainen on emäntäni.tuolla lattialla nyt majailee,kun ei jaksanut sohvalta kävellä,kuin pari askelmaa ja oli sohvalle liian pitkä matka,niin päätti tämän yön nukkua lattialla.vein possukalleni kilon meetwurstia yösyömisiksi äsken🤢🤢🤮🤮🤮,ettei olisi nälkä,kun aamulla heräilee.

        Voi käyttää ensin metukan muuhun sitten suuhun.


    • Anonyymi

      Melko nuoria olette?
      Eikö ole vetovoimaa? Kemiaa?
      Minulla ollut elämässä enemmän kuin riittävästi 😜😅😅😅😅😅😁😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Vanha ukko elää jotain 50-lukua. Kuulema kaappihomo.


    • Anonyymi

      Miten hän voi samaan aikaan olla työtön ja kuitenkin työhön soittaa. Sinulla rikkaalla ressukalla on varmasti yksinäistä kun näitä keksit.

    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe