Osaisiko joku kyseisen veneen omistaja kertoa minkä halkaisijan tulppa veneen perän "sadevesirööriin" istuu?
Bella 490R
7
338
Vastaukset
- Anonyymi
Liian vaikea itse mitata?
- Anonyymi
Valitettavasti tuo unohtui syksyn viimeisellä reissulla mitata eikä asioikseen viitsisi useampaa sataa kilometriä sen takia ajella. Keväällähän tuon sitten voi mitata kyllä mutta kivempi olisi jos sopiva tulppa olisi jo ensimmäisellä reissulla matkassa mukana niin säilyisi jalat ja kamat kuivina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti tuo unohtui syksyn viimeisellä reissulla mitata eikä asioikseen viitsisi useampaa sataa kilometriä sen takia ajella. Keväällähän tuon sitten voi mitata kyllä mutta kivempi olisi jos sopiva tulppa olisi jo ensimmäisellä reissulla matkassa mukana niin säilyisi jalat ja kamat kuivina.
Kannattaisikohan kysyä veneen valmistajalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisikohan kysyä veneen valmistajalta?
Kannattaisi ja olisin kysynytkin jos Bellan sivuilta jotkut yhteystiedot löytyisi. Yhteystietojen sijaan löytyy kehotus olla huolto- ja varaosa-asioissa yhteydessä lähimpään jälleenmyyjään ja jälleenmyyjä taas kyselee minulta mittaa :-)
- Anonyymi
Eikö siellä satojen kilometrien päässä ole jossain suht lähellä tarvikeliikettä, josta sitten keväällä saa sen tulpan kun sinne päin lähtee?
- Anonyymi
Tulppa kannattaa olla oikean kokoinen ja hyvin kiinni. Muuten käy kuin Tapio Lehtiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201