Kulli kovana katselin kuinka vaimoani naidaan, olenko outo?

Anonyymi-ap

Epäilykseni alkoi sattumalta, kun päivällä oli satanut vähän lunta ja ja harjasin puutarhanauolelta rappusilta sitä pois, ihmettelin tuoreita jälkiä nurmikollani joista päättelin jonkun tulleen päivällä sisään terassin kautta.
Olin varma ettei ne olleet omiani ja kovin ne mäyttivät tosi osokokoisiltakin, ainakin 45 numeroisilta, en maininnut niistä vaimolleni. Päättelin että joku rivitalostamme oleva naapuri oli käynyt meillä kun vaimoni oli ollut päivällä kotona viettämässä vapaapäivää vuorotyössä kun oli. Kävin itse töissä kolmesti viikossa ja loput oli etätyötä. Aikani pohdittuani tajusin että pikku vaimoni pettää minua päivisin kun olen 100 kilsan päässä töissä ja päähäni iski ajatus että laittaisin pari pientä näkymätöntä kameraa makkariin kun vaimoni olisi poissa. Tulin perjantaina kotiin ja otin kameroista muistikortit ja sulkeuduin työhuoneeseeni niitä katselemaan vaimoltani salaa ja heti tärppäsi, joku pani pikku vaimoani joka viikko perjantaisin.
Ensin kuului vain kuinka terassin oveen koputettiin ja oven suljettua kuului englantia puhuvan miehen keskustelua johon vaimoni vastasi ja englanniksi mutta sitten alkoi tapahtua. Molemmat tulivat makuuhuoneeseen ja jo matkalla olivat isoimmat vaatteet pudonneet pois ja vaimollani vain mustat pitsihousut yllään oli vähän hämärää ja miehen kalu hedilui melkein senttien päässä kamerasta ja selvästi näin kuinka kiimatippa venyt nytkähtelevästä kullinpäästä.
Ja kirosin ääneen, miehen kalu olikin aivan musta ja melkoisen iso ja käyrähkö, vaimoni otti sen pieneen suukkuunsa tottuneesti ja alkoi imemään sitä posket lommolla, näki ettei ollut ensimmäistä kertaa suukussa, niin varmat olivat otteet. Imutus jatkui melko kauan ja kohtahan vaimoni oli selällään sänkymme päädyssä jalat harallaan pystyssä, nyt meni mies vuorostaan imuttamaan pillua, näkyi vain musta kikkarapää joka kuuluvasti lutkutti pikku vaimoni pillua. Vaimon jalat tärisivät ja varpaat olivat aivan kippurassa, taisi jo alkaa ensimmäistä orkkua alkaa pukkaamaan äänistäkin päätellen. Mies lopetti lutkutuksen ja nyt vasta näin kuinka hemmetin isoa kullia kohta vaimoni alkaa saamaan, pussitkin olivat nyrkkini kokoise. Olin tosi kiukkuinen ja meinasin välittömästi kutsua vaimoni katsomaan, mutta sitten huomasin kuinka tilanne alkoi muakin kiihoittamaan, kullini oli jo aivan jäykkänä, oudolta tuntui. Vaimoni oli edelleen jalat pystyssä ja miehen noustua huomasin kuinka pillu selvsti kiilsi ja klitorinkin nöpötti pystyssä kuin pikkusormi. MIes asetteli kulliansa pillun huulille ja kasteli tatin vaimoni kiimaliemellä ja alkoi painamaan kullia hitaasti sisään, vaimo ynisi kiimassa ja nythän ne jalat vasta väpättivätkin kullin alettua hitaasti painumaan pilluun syvemmälle.
Kullin ollessa täysin pohjassa, vaimoni koitti työntää miestä taaemmaksi, varmaan pitkä ja paksu kulli vähän sattui ensityönnöillä, huomasin kuinka timmissä kunnossa äijä olikaan, melkoiset lihaksetkin. Kullin kiihdyttäessä tahtiaan isot pussit alkoivat pitämään melkoista pauketta mäiskähtäessään vaimoni peppuvakoon, vaimo oli selvästi saamassa kunnon orkkua, upotti kyntensä miehen selkään ja alkoi antamaan vastatyöntöjä minkä voi kun iso äijä oli lukinnut pienikokoisen vaimoni alleen.
Paukutus jatkui ja jatkui ja tarkensin lähikuvaan josta kohta näkyi kuinka miehen siemenputki alkoi nytkähtelemään lastin lähteässä sykäyksittäin vaimoni pillunperälle. Mies karjaisi kuuluvasti kun lastia tyhjennettiin, vaimon jalat tärisivät melkoisesti, taisi tehdä melkoisen gutaa parhaillaan ja kullin ollessa täysin pohjassa purskahteli paksua spermaakin jo uloskin. Olin kauhuissani jos vaimoni on unohtanut pillerit ja kohta meillä olisi tumma kikkarapäinen vauva tulossa. Nythän vähän nolotti, kullini oli aivan kovana ja olin niin kiihoittunut näkemästäni, että lähdin välittömästi wonkaamaan pillua vaimoltani joka otti parhaillaan pyykkiä pesukoneesta, halusin heti naida ja revin nopeasti sortsit vaimoltani ja työnsik kullini raakana vaimon kuivahkoon pilluun joka tosin kastui melko nopeasti. oli tosi kiihoittavaa kun ajattelin kuinka pillussa oli vain tunteja sitten työstänyt kiimainen vieras kulli, laukesin melkein heti ja kyllä vaimoni ihmetteli mikä muhun oli oikein mennyt. Panon jälkeen vaimo ripusti pyykkiä narulle ja ne mustatkin pikkuhousut jota vaimo pyöritteli kädessään, varmaan katseli oliko pillun kiimaliemita housuista häipyneet.
Mietin paljastaisinko vaimon pettämisen, mutta päätin katsella vähän aikaa joskos päiväsessiot jatkuvat useinkin, olin kuitenkin saanut selville että se äijä on kaupunkiimme tullut korisjoukkueeseen pelaamaan hyvällä palkalla ja vaimonikin kävi usein otteluja katsomassa. Oli ollut siskonsa kanssa hiljattain kapakassa, sieltäkös oli äijän löytänyt? Asui vuokralla viereisessä rivarissa, oli lyhyt matka tulla tyhjedntämään kassinsa meille päivisin. Oli taas perjanta ja olin töissä, ajattelin kuinka taas pikkuvaimoni saa mustaa makkaraa sisäänsä, jotenki se kiihoitti ja jouduin vetämään usein päivällä käteen. jatkuu...

7

8901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten heräsin

    • Anonyymi

      Wauuuu!!!
      Meillä vaimo jos saman tuon, niin olisi lähtö taipaleelle !!

      • Meillä sovittiin että pääsen liukkaille.


    • Anonyymi

      Kului pari viikkoa ja huomasin kuinka joka perjantai iltapäivällä sama juttu toistui kahdelta ja siitä sainkin idean ja lähdinkin töistä aikaisemmin ja hiivin yläkertan toiseen makuuhuoneeseen ja kuuntelin kuinka viereisewssä huoneessa äänistä päätellen pannaan lihaa piilooon, kuului melkoinen mäiskintä ja vaimoni huuto orkkua saadessaan.
      Odotin oikeaa hetkeä ja kun mies äänistä päätellen poistui taas terassiin menevästä ovesta huhuilin kuuluvasti vaimolleni että tulinkin aikaisemmin töistä, oletko päikkäreillä.
      Siellähän hän makasi torkkupeiton alla ja oli juuri ehtinyt vetää hätäisesti pikkuhousut jalkaansa, eikä ollut ehtinyt edes alapesulle, huomasin kuinka koko huone tuoksui spermalle. Riisuiduin nopeasti ja sanoinettä haluaisin vetästä pikaiset päiväpanot, kullini oli täydessä seisokissa ja vedin torkkupeiton pois nopeasti, vaimo oli melkoisen yllätynyt ja piti tiukasti jalkojansa yhdessä ja koitti käsillänsä peitellä pimppiään joka varmasti oli tosi käytetyn näköinen.
      Ensin kieltäytyi antamasta, mutta aikansa wongattuani suostui viimein ja aloin riisumaan pikkuhousuja jotka olivat melkoisen rähmäiset miehen spermasta, en ollut huomaavinaan ja sanoin vain että oli varmaan nähnyt märkii unii päikkäreillä, juu, juu sanoi vain ja oli tosi nolon näköinen. Ei meinannut millään aukaista jalkojaan ja lopulta ne kuitenkin avautuivat ja huomasin kuinka käytetyn näköinen ja rähmäinen koko pillu olikin, karvatkin aivan spermassa ja pillunhuulet hohkasivat tummanpunaisina ja taisi klittakin vielä nöpöttää, En ollut huomaavinaan moista ja kullini vain kovettui entisestään kun katselin vaimoni pillua joka oli justiinsa saanut melkoista kullia sisäänsä ja vähän sieltä valahti tuoretta spermaakin vielä.
      Olet tosiaan nähnyt päikkäreilläsi märkiä unia, sanoin ja ihailin vielä kiimapillua ja sen turvotusta, juu, taisin nähdä, sanoi hiljaa, työnsin varovasti kullia sisään ja kylläpäs tuntui jälkiliukkaat hyvältä.
      Oli se melkoisen kiihoittavaa, kun huomasin kuinka yllättynyt vaimoni oli ja en montaa iskua ehtinyt antaa ja laskin spermalastini entisen päälle.
      Kehuin vaimolleni, kuinka kiimainen ja liukas hänen pillunsa olikaan ja pahoittelin että olin lauennut niin nopeasti ettei ollut ehtinyt mukaan ja sanoin että oli mulla yllätyskin mukanani, olin käynyt sexsiliikkeessä ja nostin yllätykseni vaimon näkyville.
      Vaimon ilme oli melkoinen kun näytin melkoisen paksua motoroitua tekokullia joka oli tuetysti pikimusta ja paukutin sillä alavatsaa ja pikkusen työnsinkin sitä sisään.
      Vaimo oli tosi yllättynyt ja levitti vaistomaisesti jalkansa mustan kullin nähtyään, saanko laittaa sitä vähän sisääsi, kysyin ja hitaasti työnsin sitä kiimapilluun sisään, vaimo huokaisi ja säädettyäni sen värähtelemään ja tekemään edestakaista liikettä automaattisesti, huomasin kuinka alkoi tekemään hyvää jalat vain vapisivat kun orkkua alkoi pukkaamaan. Sääsin pikkuhiljaa sitä voimakkaamalle ja siitäkös riemu syntyi, oli hienoa katsella kun vaimoni silmät kiinni nautti tekokullista jossa oli mitä omituisempia toimintoja. Tämän jälkenhän pillu oli melkoisen turvonnutkin ja vaimo uupuneena meni vessaan alapesulle ja sieltä tullessaan tokaisi, että oli äskein saanut parhaan orkun ikinä - mahtoikohan tajuta vihjeeni, ainakin pallopoijan käynnit harvenivat ja loppuvuodestä sen sopimus umpeutui ja lähti takaisin, mutta mustaa kullia vaimoni edelleen saa, heh.

      • Mutta hyvä novelli. Hienosti kirjoitettu.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Mutta hyvä novelli. Hienosti kirjoitettu.

        Kiihoittava tarina, liekö ollut totta, mutta kyllä teinipilluni kostui ja hain netistä "mustaa makkaraa" ja sormetin tunnin itteäni ja nyt on tuolinikin märkänä orkun jäljiltä.
        Ensikerralla laitan pyyhkeen alle, heh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihoittava tarina, liekö ollut totta, mutta kyllä teinipilluni kostui ja hain netistä "mustaa makkaraa" ja sormetin tunnin itteäni ja nyt on tuolinikin märkänä orkun jäljiltä.
        Ensikerralla laitan pyyhkeen alle, heh.

        Aina oppii uutta. Ei mikään käsipyyhe siis.


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe