Prinssi unten maahan uneksimaan haihtuu. Ottaa mukaansa ihanan rinsessan. Pienen pörröisen jellonan. 🤴🏽💗👸🏼
Torstai ilta yöksi taittuu
56
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Wau❤
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176460975
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Anteeksi... Pikkutytöstä eläimiin. Hyvin menee.🤣🤣🤣
- Anonyymi
Taitaa pedarilla koittaa kylmä joulu
PalstaRinssi kirjoitti:
Olet silloin täysin väärässä ketjussa. Voit kadota.
Minä en missään ylilaudalla seikkaile ollenkaan. Tiedoksi vain.
- Anonyymi
On ihanaa käydä nukkumaan...silmät sulkea nähdä suloisia unia...joissa voi onnen maahan kulkea...☁️🐑
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin on todellakin. Hyvää ja kaunista unta. ☺️
Laskeutukoon koko valtakuntaan!☁️🐑🐔
- Anonyymi
Joo, pervo pappa maahan kuseksimaan haihtuu, että loronloron vaan 🤣
- Anonyymi
Mitä vielä, sun rinsessas on kookas ja muhkea, eikä enää niin nuorikaan iältään, mutta kuitenkaan se ei ole vielä aikuistunut.
Pikkulinnut kertoi - Anonyymi
Hyvää yötä 👏
- Anonyymi
Torstaiuni iltaan käy, pörröpalleron mukaan viet, prinsessalle ilon tuot.🫠
Kauniita unia.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kauniita unia sinnekin. 🌛🌜
Hyvää yötä Rinssille, kirjoitat hyvin kiitos, että piristät meidän kaikkien horoskooppimerkkien päivää😻
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä Rinssille, kirjoitat hyvin kiitos, että piristät meidän kaikkien horoskooppimerkkien päivää😻
Hyvää yötä ♓♒♑♐♏♎♍♌♋♊♉♈
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää yötä ♓♒♑♐♏♎♍♌♋♊♉♈
Haleja Ec 🤗🤗🤗🤗🤗
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kauniita unia sinnekin. 🌛🌜
Kiitti ⭐️
- Anonyymi
Jellona on arvaamaton😻
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kauniita unia ja ihanan rinsessan unikuvia 👸💖🤴
- Anonyymi
Missäpäin rinssi asustaa, entä voiko ikää paljastaa 🤗👸💖🤴
- Anonyymi
👸Etelässä asustaa, iältään melkein samaa luokkaa kuin 🤴 on hän vaan, paitsi muutamia vuosia nuorempi 🤗
Ok. Kiva... Hyvää yötä. Minä jään palstalta pois nyt. Ei ollut kaivattuni koskaan täällä. Eikä minusta välittänyt ikinä. 😊
PalstaRinssi kirjoitti:
Ok. Kiva... Hyvää yötä. Minä jään palstalta pois nyt. Ei ollut kaivattuni koskaan täällä. Eikä minusta välittänyt ikinä. 😊
Elän loppuelämän yksin.
- Anonyymi
Elä lähde rinssi hyvä, 👸💖🤴, 👸 sua kaipaa 💗
- Anonyymi
Rinsessa ei taida enää kaivata. Sori siitä urpo.
- Anonyymi
Rinsessa mitään kaipaile!
Sellaista taas sitten. Hyvää joulua ja uutta vuotta.
- Anonyymi
Voi kunpa pääsisin pörrttää😻grr
- Anonyymi
Et nähnyt minua varmaan vielä ole, mutta 👸 silti🤴kaipaa 👸💗🤴
Miten voit kaivata minua jos et tiedä kuka ja mikä olen? 🤴
Minulla oli ihan oikea kaivattu joka taas puolestaan ei kaipaa minua. Sellaista tämä minun elämä on.
- Anonyymi
Jellonan rakas on äkänen pässi, oinas, sarvipää
Itsepäinen, ihana pässinpää
Kun kissa sille kehrää, on se lauhkea kuin lammas
Mukava, ihana 😘😘❤
Ihanampaa löydy ei - Anonyymi
Tiedän että kaipaat jotain ihmistä, joka ei kaipaa sinua, mutta kaipaus haalistuu ja unohtuu pikkuhiljaa ajan saatossa , 👸 Myös kaipasi kovin ja ei vastakaikua silti saanut kaipaukselleen. Aika parantaa haavat, ja 🦁:n on myös nuoltava haavansa...
- Anonyymi
Sen tiedän että 🤴luonteeltaan on hellä ja hyvä. Ja jos häneen ihastuu, on 💖syvä 👸💗🤴
- Anonyymi
Ei kannata repiä haavoja auki, vaikka vaikeaa se on, vaan suunnata kohti uutta tulevaisuutta. Jättää repivä, raastava ikävä, jota ei saa niin taakseen. Se satuttaa, mutta aika lopulta parantaa 👸💖🤴
- Anonyymi
Ja lopulta kehen ihastut, niin vastakaikua sä saat 👸💖🤴 Usko vaan, tulevaisuus ihana sua 🤴odottaa
- Anonyymi
Ei ole, se kyllä pysähtyy ja pääset kyytiin 👸💖🤴
- Anonyymi
🦁👸 Menee myös nukkumaan, aikainen nousu myös odottaa, hyvää yötä 🤴
- Anonyymi
🤴Älä itke . 👸pyyhkii sun kyyneleet syvät ja toivottaa sulle unet hyvät 🤗
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541392Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341001Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946- 52854
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801