Kun toista ei kiinnosta.
Kyllä sen vaan huomaa
17
78
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko tehnyt kiinnostuksen eteen jotain
- Anonyymi
Olen ja tuntuu että hän ottaa kaiken mitä teen vaan itsestään selvyytenä. Nyt olen alkanut miettimään ettei häntä ehkä ikinä kiinnostanutkaan vaikka muuta sanoo.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17646169h
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei välttämättä
- Anonyymi
Riippuu ihan tilanteista;)
- Anonyymi
Kyllä tosiaankin!
- Anonyymi
Hyvä näin. Osaat sitten kiertää tapaukset.
- Anonyymi
Minua olisi kiinnostanut ja sen kiinnostuksen ilmaisinkin. Mutta kun toinen ei kiinnostunut samalla tavalla, poistuin estradilta.
- Anonyymi
On voinut mennä hämilleen siitä eikä osannut tehdä mitä olisi pitänyt? Joskus tilanne tulee puskista😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On voinut mennä hämilleen siitä eikä osannut tehdä mitä olisi pitänyt? Joskus tilanne tulee puskista😐
Sellasta se elämä välillä on. Mitä olisi pitänyt tehdä? Palasin puskiin.
- Anonyymi
Luulin että meistä ois joitain tullut
Ei ketään enää kiinnosta.
- Anonyymi
Joo..ei niin❤
- Anonyymi
Kyllä sen huomaa, varsinkin kun sanovat sen päin naamaa..
- Anonyymi
Toki huomaa. Silloin ei kyllä kannata itseään tuputtaakaan. :)
Jasu - Anonyymi
Tai jotain muuta kriittistä häppeninkiä
- Anonyymi
Joo vähintäänkin sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169