Miten tullaan koskelaiseksi ja missähän täällä on menomestat? Vaikuttaa ihan kivalta paikkakunnalta vaikka välillä haisee ja maatilan pojat ajavat traktoreilla ympyrää.
Äänekoskelle muuttanut
21
828
Vastaukset
- Anonyymi
TROLLI.
- Anonyymi
Tuohan oli sitten vitsi tyhmimmästä päästä
- Anonyymi
Menet torille annat turpaan, saat turpaan, ja sitten punttia nostamaan ja douppaamaan...
- Anonyymi
Oohh suuret puheet ja pienet teot pojulla oohh
- Anonyymi
Tää oli 80-90 luvun taitetta nyt meet nettii ja pieksät virtuaalisesti. 😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh suuret puheet ja pienet teot pojulla oohh
Pidä huoli omista asioistas
- Anonyymi
105k lähtee penkistä vaikka neljältä herätettäs.
- Anonyymi
105kg on hyvät lämmittely painot sarjoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
105kg on hyvät lämmittely painot sarjoissa.
Kylkiluut poikki sulla tollasilla painoilla, nostele vain sitä viinapulloasi kun et muuhun kykene
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylkiluut poikki sulla tollasilla painoilla, nostele vain sitä viinapulloasi kun et muuhun kykene
Ei ole tarvinnut vielä ikinä juoda viinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarvinnut vielä ikinä juoda viinaa.
Jaa ei äitis antanu lupaa, ja ikä ei riitä ostamaan.
No ei muuta ku nuuska huuleen ja isottelemaan pikkupojille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ei äitis antanu lupaa, ja ikä ei riitä ostamaan.
No ei muuta ku nuuska huuleen ja isottelemaan pikkupojilleSamoilla kulmilla se oli myymässä tavaraansa kuin sinunkin ätisi ja siskosi, kun äitisi sinua odotti olin jo armeijan käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoilla kulmilla se oli myymässä tavaraansa kuin sinunkin ätisi ja siskosi, kun äitisi sinua odotti olin jo armeijan käynyt.
Sori mulla ei ole siskoa. Mutta oikeat vanhemmat kyllä on, mites se sun isäs, joko oot löytänyt sen ? Ymmärrän toki että kun on tuommonen äpäräkersa, niin totuuden kaivaminen voi tehä todella kipeää, mutta se auttaa.
The truth is out there ---> - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori mulla ei ole siskoa. Mutta oikeat vanhemmat kyllä on, mites se sun isäs, joko oot löytänyt sen ? Ymmärrän toki että kun on tuommonen äpäräkersa, niin totuuden kaivaminen voi tehä todella kipeää, mutta se auttaa.
The truth is out there --->Isäsi oli sburgu, äitisi maksullinen, itse olet mt-potilas, otan osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isäsi oli sburgu, äitisi maksullinen, itse olet mt-potilas, otan osaa.
Mutta silti myö ollaan onnellisempia kuin sää voisit koskaan edes ollakkaan. Koska äpäräkersat ei voi olla onnellisia....
- Anonyymi
Menet punttisalille nostamaan egoa, sitten baareihin riehumaan sitten naiset ovat rivissä ovellasi
- Anonyymi
sitten sitten, mitä sitten..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitten sitten, mitä sitten..?
Hyppää kaivoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyppää kaivoon
Pääsit kaivosta pois, voi helvetti, hyppää takaisin.
- Anonyymi
Käytä ne kaupungin tervetuliaisliput ja mene museoon ja uimahalliin.
Minulta pääsi nauru kun muutin tänne ja katsoin miten minut toivotetaan tervetulleeksi. - Anonyymi
esinahka on liian kireällä
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2431786Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131232Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2021170Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851095Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60883TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18874- 60824
- 51816
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61773Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva125757