Minä lähden siita

Anonyymi-ap

Että ME tiedämme, kuinka asiat on. Ja että asiat järjestyvät. Ennemmin tai myöhemmin. ❤🧩

20

494

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mie en tiedä mitää

• Anonyymi

Se useimmiten menee noin.

• Anonyymi

Hyvä ajatus!

• Anonyymi

Huolestuttava viesti. Sekö lienee tarkoituksesikin

• Anonyymi

Se on juuri sen palapelin pointti.

• Anonyymi

Mieluummin sitten ennemmin.

• Anonyymi

Ainakin hänet tuntien se on sitten joskus paljon myöhemmin.

• Anonyymi

Oot vähän menny kyllä sekaisin.

• Anonyymi

Paha sanoa! Voi olla. En silti odota liikoja. Eletään omia elämiä ja katsotaan millaisia tulevaisuuden kohtaamiset tulee olemaan.

• Anonyymi

Asiat järjestyvät aina. Pitää olla vaan pää kunnossa, niin kaikki onnistuu.

• Anonyymi

Ei järjesty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei järjesty

Jollain tapaa järjestyy, vaikkei aina just sillä tavalla kuin ajatteli.

• Anonyymi

Meitä on vaan aika monta täällä

• Anonyymi

Sivusta
      Kyllä se vastapuolikin varmasti tietää. Totuudella on aina toinenkin puoli.

• Anonyymi

Minä lähden siitä että emme tiedä. Me vaan kuvittelemme että hän on täällä.

• Anonyymi

Meillä on irl yhteinen tieto menneestä. En minä ole järjestämässä toista yhtään mihinkään irl, vaan haluan että tunnetilamme on toistemme tiedossa ja yhteinen. Ja että sillä on merkitystä. T. Ap nainen

• Anonyymi

Aika hurjaa. Koska tunnetilat ovat aloittaneet kypsymisens?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hurjaa. Koska tunnetilat ovat aloittaneet kypsymisens?

Jotain 8 vuotta sitten 😄

• Anonyymi

Konttaako joku jo jossain?

• Anonyymi

Minä lähden siitä, että ainakaan yhdenkään oman lapsen ikäisen kanssa asiat eivät järjesty! Ihmiset tuskin lakkaavat ns. esittämästä. Maanantaina taas arvioidaan mitä kuulee ja näkee. Joka ikinen sana kuunnellaan ja joka ikinen näkymä tulkitaan sisäisen maailman herkkyydellä. Epäilen suuresti, että hiljaisuus puuttuu yhä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      3747
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      64
      1687
    3. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      78
      1437
    4. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1222
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      70
      1159
    6. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      337
      1053
    7. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      1024
    8. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      947
    9. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      43
      900
    10. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      892
    Aihe