Että ME tiedämme, kuinka asiat on. Ja että asiat järjestyvät. Ennemmin tai myöhemmin. ❤🧩
Minä lähden siita
20
622
Vastaukset
- Anonyymi
Mie en tiedä mitää
- Anonyymi
Se useimmiten menee noin.
- Anonyymi
Hyvä ajatus!
- Anonyymi
Huolestuttava viesti. Sekö lienee tarkoituksesikin
- Anonyymi
Se on juuri sen palapelin pointti.
- Anonyymi
Mieluummin sitten ennemmin.
- Anonyymi
Ainakin hänet tuntien se on sitten joskus paljon myöhemmin.
- Anonyymi
Oot vähän menny kyllä sekaisin.
- Anonyymi
Paha sanoa! Voi olla. En silti odota liikoja. Eletään omia elämiä ja katsotaan millaisia tulevaisuuden kohtaamiset tulee olemaan.
- Anonyymi
Asiat järjestyvät aina. Pitää olla vaan pää kunnossa, niin kaikki onnistuu.
- Anonyymi
Ei järjesty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei järjesty
Jollain tapaa järjestyy, vaikkei aina just sillä tavalla kuin ajatteli.
- Anonyymi
Meitä on vaan aika monta täällä
- Anonyymi
Sivusta
Kyllä se vastapuolikin varmasti tietää. Totuudella on aina toinenkin puoli. - Anonyymi
Minä lähden siitä että emme tiedä. Me vaan kuvittelemme että hän on täällä.
- Anonyymi
Meillä on irl yhteinen tieto menneestä. En minä ole järjestämässä toista yhtään mihinkään irl, vaan haluan että tunnetilamme on toistemme tiedossa ja yhteinen. Ja että sillä on merkitystä. T. Ap nainen
- Anonyymi
Aika hurjaa. Koska tunnetilat ovat aloittaneet kypsymisens?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hurjaa. Koska tunnetilat ovat aloittaneet kypsymisens?
Jotain 8 vuotta sitten 😄
- Anonyymi
Konttaako joku jo jossain?
- Anonyymi
Minä lähden siitä, että ainakaan yhdenkään oman lapsen ikäisen kanssa asiat eivät järjesty! Ihmiset tuskin lakkaavat ns. esittämästä. Maanantaina taas arvioidaan mitä kuulee ja näkee. Joka ikinen sana kuunnellaan ja joka ikinen näkymä tulkitaan sisäisen maailman herkkyydellä. Epäilen suuresti, että hiljaisuus puuttuu yhä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772