Että ME tiedämme, kuinka asiat on. Ja että asiat järjestyvät. Ennemmin tai myöhemmin. ❤🧩
Minä lähden siita
20
648
Vastaukset
- Anonyymi
Mie en tiedä mitää
- Anonyymi
Se useimmiten menee noin.
- Anonyymi
Hyvä ajatus!
- Anonyymi
Huolestuttava viesti. Sekö lienee tarkoituksesikin
- Anonyymi
Se on juuri sen palapelin pointti.
- Anonyymi
Mieluummin sitten ennemmin.
- Anonyymi
Ainakin hänet tuntien se on sitten joskus paljon myöhemmin.
- Anonyymi
Oot vähän menny kyllä sekaisin.
- Anonyymi
Paha sanoa! Voi olla. En silti odota liikoja. Eletään omia elämiä ja katsotaan millaisia tulevaisuuden kohtaamiset tulee olemaan.
- Anonyymi
Asiat järjestyvät aina. Pitää olla vaan pää kunnossa, niin kaikki onnistuu.
- Anonyymi
Ei järjesty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei järjesty
Jollain tapaa järjestyy, vaikkei aina just sillä tavalla kuin ajatteli.
- Anonyymi
Meitä on vaan aika monta täällä
- Anonyymi
Sivusta
Kyllä se vastapuolikin varmasti tietää. Totuudella on aina toinenkin puoli. - Anonyymi
Minä lähden siitä että emme tiedä. Me vaan kuvittelemme että hän on täällä.
- Anonyymi
Meillä on irl yhteinen tieto menneestä. En minä ole järjestämässä toista yhtään mihinkään irl, vaan haluan että tunnetilamme on toistemme tiedossa ja yhteinen. Ja että sillä on merkitystä. T. Ap nainen
- Anonyymi
Aika hurjaa. Koska tunnetilat ovat aloittaneet kypsymisens?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hurjaa. Koska tunnetilat ovat aloittaneet kypsymisens?
Jotain 8 vuotta sitten 😄
- Anonyymi
Konttaako joku jo jossain?
- Anonyymi
Minä lähden siitä, että ainakaan yhdenkään oman lapsen ikäisen kanssa asiat eivät järjesty! Ihmiset tuskin lakkaavat ns. esittämästä. Maanantaina taas arvioidaan mitä kuulee ja näkee. Joka ikinen sana kuunnellaan ja joka ikinen näkymä tulkitaan sisäisen maailman herkkyydellä. Epäilen suuresti, että hiljaisuus puuttuu yhä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437