ja kertoa sua rakastan...
-mieheltä
Haluisin suudella H naista
13
78
Vastaukset
- Anonyymi
H haluaa samaa yhden miehen kanssa!
- Anonyymi
Jos ottaisit kiinni mun kädestä ja katsoisit mua silmiin niin... Olisin maailman onnellisin!
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ottaisit kiinni mun kädestä ja katsoisit mua silmiin niin... Olisin maailman onnellisin!
TSitä tahtoisin yhden saman kirjaimisen kanssa kuin olet. En tiedä haluaako sen mun.
-h - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä tahtoisin yhden saman kirjaimisen kanssa kuin olet. En tiedä haluaako sen mun.
-hOlen tero ja haluisin erään H naisen kanssa :) vain hän voi tehdä mut onnelliseksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tero ja haluisin erään H naisen kanssa :) vain hän voi tehdä mut onnelliseksi...
Kyllä mä nyt vien tämän koko T&H:n tästä rämpimästä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä nyt vien tämän koko T&H:n tästä rämpimästä :)
Rakastan sinua H :) en ees tiedä mihin mut viet...
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TTaitaa olla se haavemaan nainen Hta kaipaavan perässä. Se vokaalinainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TPistän pussukkaan ja laitan suun tukkoon. Sitä tarkoitin x'D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistän pussukkaan ja laitan suun tukkoon. Sitä tarkoitin x'D
Ahaa... :) Minäpäs laitan suutani sitte vähän soukemmalle.
- Anonyymi
Yhtä ihanaa fyssari H naista tahtoisin suukotella ja halitella
- Anonyymi
… ei saa kiusata ajatuksella, tulee kova ikävä :)
- Anonyymi
Sinua taitaa kiusata aika monet ajatukset ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam26814395Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu687293Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117121Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä635147K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1134882Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754724Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1014505PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *214417Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784177Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023968