ja kertoa sua rakastan...
-mieheltä
Haluisin suudella H naista
13
94
Vastaukset
- Anonyymi
H haluaa samaa yhden miehen kanssa!
- Anonyymi
Jos ottaisit kiinni mun kädestä ja katsoisit mua silmiin niin... Olisin maailman onnellisin!
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ottaisit kiinni mun kädestä ja katsoisit mua silmiin niin... Olisin maailman onnellisin!
TSitä tahtoisin yhden saman kirjaimisen kanssa kuin olet. En tiedä haluaako sen mun.
-h - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä tahtoisin yhden saman kirjaimisen kanssa kuin olet. En tiedä haluaako sen mun.
-hOlen tero ja haluisin erään H naisen kanssa :) vain hän voi tehdä mut onnelliseksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tero ja haluisin erään H naisen kanssa :) vain hän voi tehdä mut onnelliseksi...
Kyllä mä nyt vien tämän koko T&H:n tästä rämpimästä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä nyt vien tämän koko T&H:n tästä rämpimästä :)
Rakastan sinua H :) en ees tiedä mihin mut viet...
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TTaitaa olla se haavemaan nainen Hta kaipaavan perässä. Se vokaalinainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TPistän pussukkaan ja laitan suun tukkoon. Sitä tarkoitin x'D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistän pussukkaan ja laitan suun tukkoon. Sitä tarkoitin x'D
Ahaa... :) Minäpäs laitan suutani sitte vähän soukemmalle.
- Anonyymi
Yhtä ihanaa fyssari H naista tahtoisin suukotella ja halitella
- Anonyymi
… ei saa kiusata ajatuksella, tulee kova ikävä :)
- Anonyymi
Sinua taitaa kiusata aika monet ajatukset ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1406321Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto715249Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143685Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213280Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1172457Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12028Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne171338- 811198