Deittailija, kumppanin puolison tai ystävien etsijä

Anonyymi-ap

Kuinka varmistat seurasi turvallisuuden jollei ole valmiiksi tunnettu, samoista lähipiireistä, kaverin kaveri tmv?
Kerran vaaralliseen umpihulluun törmänneenä kiinnostaisi tietää.

81

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, pitää kirjoitella riittävästi ennen kuin tapaa. Esittää suoria kysymyksiä. Ekat treffit sovitaan aina julkiselle paikalle, missä muitakin ihmisiä. Eikö nää oo ihan perusjuttuja? Lisäksi luottamalla omaan vaistoon.

      • Anonyymi

        Lisään. Pitämällä omista rajoista kiinni. Jos jokin haiskahtaa tai on epävarma olo tai sua painostetaan jotenkin, deitin ehdotuksiin jatkoista hänen kämpilleen ei pidä suostua. Treffit voi päättää koska vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään. Pitämällä omista rajoista kiinni. Jos jokin haiskahtaa tai on epävarma olo tai sua painostetaan jotenkin, deitin ehdotuksiin jatkoista hänen kämpilleen ei pidä suostua. Treffit voi päättää koska vain.

        Hyviä huomioita. 👍

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään. Pitämällä omista rajoista kiinni. Jos jokin haiskahtaa tai on epävarma olo tai sua painostetaan jotenkin, deitin ehdotuksiin jatkoista hänen kämpilleen ei pidä suostua. Treffit voi päättää koska vain.

        Hyviä neuvoja, mutta joku voi aluksi olla ihan normaalisti ja näytellä ihan toista mikä on ja ongelmia alkaa tulla vasta myöhemmin. Siinä ei aina auta vaistokaan mitään. Rajat on tärkeät ja jos joku ilmaisee pientäkin rajan ylittämistä vaikka vitsin varjolla, kannattaa heti katkaista välit kokonaan jos se on mahdollista. Ne jotka yrittää vahingoittaa muita aloittaa ensin pienillä asioilla. On aika mahdotonta selvittää tuntemattomasta tarpeeksi ennenkuin jo ehtii tapahtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä neuvoja, mutta joku voi aluksi olla ihan normaalisti ja näytellä ihan toista mikä on ja ongelmia alkaa tulla vasta myöhemmin. Siinä ei aina auta vaistokaan mitään. Rajat on tärkeät ja jos joku ilmaisee pientäkin rajan ylittämistä vaikka vitsin varjolla, kannattaa heti katkaista välit kokonaan jos se on mahdollista. Ne jotka yrittää vahingoittaa muita aloittaa ensin pienillä asioilla. On aika mahdotonta selvittää tuntemattomasta tarpeeksi ennenkuin jo ehtii tapahtua.

        Oma vainu ei ole vielä pettänyt että siihen luotan. Mulla onkin kaikki aistit ns auki koko ajan että nalkkiin jää helposti mun kans. Mistä vain:p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma vainu ei ole vielä pettänyt että siihen luotan. Mulla onkin kaikki aistit ns auki koko ajan että nalkkiin jää helposti mun kans. Mistä vain:p

        Moni luottaa vaistoon tai kykyynsä lukea muita kunnes huomaa ettei voikaan luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni luottaa vaistoon tai kykyynsä lukea muita kunnes huomaa ettei voikaan luottaa.

        Puhuinkin itsestäni. Sä voit puhua omasta puolestasi jos haluat yleistämisen sijaan. Liika pelottelukaan ole hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuinkin itsestäni. Sä voit puhua omasta puolestasi jos haluat yleistämisen sijaan. Liika pelottelukaan ole hyväksi.

        Niinhän sä luulet. Tosiasioiden kertominen ei ole pelottelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä luulet. Tosiasioiden kertominen ei ole pelottelua

        Ahaa, jankkaamista luvassa tänäänkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, jankkaamista luvassa tänäänkin

        Kyllä sullakin alkaa raksuttaa, jos joudut tosipaikan eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, jankkaamista luvassa tänäänkin

        Sä vaikutat jo tämän perusteella kylmältä tyypiltä jota on syytä välttää, mutta kaikki ei ole yhtä ilmeisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä vaikutat jo tämän perusteella kylmältä tyypiltä jota on syytä välttää, mutta kaikki ei ole yhtä ilmeisiä.

        Sulla taas menee huumori ohi vaikka mitkä apuvälineet olis käytös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taas menee huumori ohi vaikka mitkä apuvälineet olis käytös.

        Kiva että muiden hätä naurattaa sua. Mitä kertoo?


    • Anonyymi

      En mitenkään. Mulla on ollut hyvä tuuri. Tekisi mieli väittää, että olen taitavana välttänyt ongelmat muttei se ole totta. Kohdalle on sattunut hyviä tyyppejä. Muustakin olen kuullut, lähipiiristäkin aikoinaan. Varovaisuus kannattaa aina.

      Onneksi ei tarvitse etsiä seuraa enää, kaikki häröily senkun lisääntyy.

      Tsemppiä, hae apua ja puhu kavereille!

      • Anonyymi

        Nykyään törmää helpommin vaarallisiin tyyppeihin. Ennen oli turvallisempaa tutustua, kun nyt pitäisi tehdä etukäteisselvitys ja kysellä ympäriinsä tietääkö joku jotakin ennenkuin on missään tekemisissä, kertoo mitään itsestään, antaa yhteystietojaan jne. Niilllä on tuuria jotka on löytäneet kestävän suhteen ja laajan pysyvän kaveripiirin jo nuorena. Voivat hengailla niiden kanssa eikä tarvitse tutustua vanhemmalla iällä enää keneenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään törmää helpommin vaarallisiin tyyppeihin. Ennen oli turvallisempaa tutustua, kun nyt pitäisi tehdä etukäteisselvitys ja kysellä ympäriinsä tietääkö joku jotakin ennenkuin on missään tekemisissä, kertoo mitään itsestään, antaa yhteystietojaan jne. Niilllä on tuuria jotka on löytäneet kestävän suhteen ja laajan pysyvän kaveripiirin jo nuorena. Voivat hengailla niiden kanssa eikä tarvitse tutustua vanhemmalla iällä enää keneenkään.

        Kannattaa tosiaan pysyä vanhan ystäväpiirin kesken, ellei ole pakottavaa tarvetta tavata muita. Ihmisen tuntee vasta kymmenien vuosien tiiviin kanssakäymisen myötä kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa tosiaan pysyä vanhan ystäväpiirin kesken, ellei ole pakottavaa tarvetta tavata muita. Ihmisen tuntee vasta kymmenien vuosien tiiviin kanssakäymisen myötä kunnolla.

        Höpö höpö.. voi silloin menettää paljon hyviä tuttavuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.. voi silloin menettää paljon hyviä tuttavuuksia.

        Joo voi menettää mutta kaikkea ei elämässä voi eikä ehdi saada muutenkaan.


    • Anonyymi

      Millään "vaistolla" ei tee pskaakaan, kuka niin kuvittelee.

      • Anonyymi

        Näin juuri, lapsellista höpistä jostain vaistoista.


    • Anonyymi

      Mä olen joutunut ton kaltaisen tyypin takia mukaan tapahtumasarjaan, jonka jälkeen on pelkkää sattumaa että olen hengissä enää. Siinä kohtaa voi useammalta loppua huumorintaju, mulla se loppui jo sitä ennen. Turha kenenkään tulla puhumaan mitään pskaa vaistoista.

    • Itse luotan intuutioon ja kun toisen kanssa viestittelee, niin kyllähä nyt jotain selviää, että kannataako lähteä treffeille vai ei. Ihmettelen näitä liian varovaisia ja arkoja tutustumaan uusiin ihmisiin, en mä nyt sano, etteikö kannata olla varovainen, mutta maalaisjären käyttö sallittua. Itse olen ainakin löytänyt vaan hyviä tuttavuuksia, menettää paljon, jos ei uskalla tutustua uusiin ihmisiin.

      • Anonyymi

        Intuitio ei sano mitään edes vastanaamaa, viesteistä nyt puhumattakaan.


    • Anonyymi

      Jaa-a leidit, se on virkistävän päiväriidan aika. Ennustan suotuisaa säätä asian suhteen.
      Jäikö eiliseltä jotain vielä purkamatta?😂

      • Anonyymi

        Suksi kuuseen häiriköimästä, tässä puhutaan asiaa.


    • Anonyymi

      Ainoa varma ellei itse tunne on, että läheinen ystävä tuntee pitkältä ajalta. Kenen tahansa puheisiin ei voi luottaa. Jos yksikin häivähdys rajan ylittämisestä tulee, heti poikki kaikki vaikka pukkaisi mitä meriselitystä.

    • Anonyymi

      Jotenkin tuntuu, että nuoret on avoimepia tutustumaan ja onko tämä enemmän keski-ikäisten juttu. Kyllä mäkin luotan maalaisjärkeen ja vaistoon toisesta ihmisestä. Menettää paljon, jos ei uskalla edes tutustuu ja mitenkähän sen kumppanin muuten löytää?

      • Anonyymi

        Tottakai nuoret on avoimempia kun ei ole vielä huonoja kokemuksia. Paljon voi menettää jos ei uskalla tutustua ja paljon voi menettää silloinkin jos uskaltaa. Tuurista kiinni.


      • Anonyymi

        Avoimuus loppuu just siihen ekaan pskaan kokemukseen. Jotkut selviää elämän läpi ilman sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avoimuus loppuu just siihen ekaan pskaan kokemukseen. Jotkut selviää elämän läpi ilman sitä.

        Silloin ihmisestä tulee katkera ja yksinäinen.


    • Anonyymi

      Oon vain yhteen vähän hulluun naiseen tutustunut. Tai seurusteltiin me muutama kuukausi. Hulluus näkyi jo heti alkumetreillä, ärsyttämään alkoi vasta parin kk päästä. En ole aikuisiällä enää törmännyt sekopäihin. Tai sitten se olen minä jota pitää välttää xD

      • Anonyymi

        No jos näkyi alkumetreillä, niin miks jatkoit seurustelua?


      • Anonyymi

        Todellakin sua pitää välttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos näkyi alkumetreillä, niin miks jatkoit seurustelua?

        Olin nuori ja seksistä seonnut. Koska en ollut aikaisemmin seurustellut vielä naisen kanssa. Meillä oli myös yhteinen kaveripiiri.


    • Anonyymi

      Millainen on mielestänne hullu? Joskus ihmiset itse käyttäytyvöt huonosti ja jos siihen reagoi onkin hullu. Tunnetaidot ovat aika tärkeitä asioita. Paljon itsekkäitä ihmisiä, jotka eivät osaa asettua toisen asemaan, koska heillä itsellään niin paljon täyttymättömiä tarpeita, joko emotionaalisia vrt" on vaan niin kiva, kun joku tykkää". Halutaan saada toinen ihastumaan itseen ja sitten hylätään, kun löytyy "parempi". Tai taloudellista, seksuaalista hyväksikäyttöä.

      Kukaan ei ole toisen lelu. Muistetaan käyttäytyä kunnioittavasti itsekin. Pitää osata olla aito tunteissaan alusta asti, rehellinen mutta huomaavainen. Pahasti loukatut ihmiset loukkaavat toisia lisää.

      • Anonyymi

        Ap ei ole vahingoittanut ketään, eikä aio tehdä sitä vastaisuudessakaan.


      • Anonyymi

        Itse en lähde deittailemaan mm persoonalisuushäiriödiagnoosin saaneita. Esim bipo.

        Nimimerkillä liikaa epävakaita ihmisiä jo läheisissä. Tämä on terveysvalinta mulle.


    • Anonyymi

      no aloittaja mitä vaarallinen umpihullu teki?

    • Anonyymi

      Kuulostaapa pelottavalta, olethan saanut tukea ja selvinnyt jaloillesi? Hämmentävän moni ei näytä kiinnittävän tuohon mitään huomiota vastaillessaan. Onko täällä sitten poikkeuksellisen parkkiinntunutta lukijakuntaa. Vai ovatko tämän kaltaiset kokemukset nykyään jo tavanomaista ja tuttua monelle. Omalle kohdalleni ei ole sattunut vaaratilanteita laisinkaan. Olen tarkka siitä ketä lähden edes tapaamaan ja selvitän puhelimessa jo mikä on naisiaan. Sanotaan pikemminkin että pyrin siihen, eihän se nyt ole sataprosenttisen varmaa ja erehtymisen mahdollisuuksia on. Toiset kyllä valehtelevat paljonkin alkuvaiheessa ja puhuvat ristiin. Pyrin myös kysymään heti tuttavapiirissä, jos joku tietää jotain ja otan viimeistään kolmanteen tapaamiseen ystävän mukaan jollain verukkeella saadakseni toisenkin arvion. Tämä on osoittautunut toimivaksi systeemiksi. Puhdasta onneakin on varmasti ollut matkassa.

      • Anonyymi

        Täällä näyttää olevan paljon empatiakyvytöntä väkeä, myös paljon kovia kokeneita joita symppaan vaikka muut ei korviaan lotkauta. Masentava paikka kun kaikki tavalliset naiset on kaikonneet.


      • Anonyymi

        Alan pyytää luotettavan ystävän arvion ennen kuin ryhdyn mihinkään puheisiin & tekemisiin. Kaikkia pieninmpiäkin merkkejä on tarkkailtava alusta asti. Lisäksi olisi hyvä päästä haastattelemaan jotakuta joka tuntee. Voi olla joissakin tapauksissa aikaa vievää mutta mikä kiire siinä olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alan pyytää luotettavan ystävän arvion ennen kuin ryhdyn mihinkään puheisiin & tekemisiin. Kaikkia pieninmpiäkin merkkejä on tarkkailtava alusta asti. Lisäksi olisi hyvä päästä haastattelemaan jotakuta joka tuntee. Voi olla joissakin tapauksissa aikaa vievää mutta mikä kiire siinä olisi.

        Ap:n vastaus


    • Anonyymi

      Onpa täällä vainoharhaista porukkaa. Vai että pitää tuntea kymmeniä vuosia. Tai että tarvitsee ystävän mielipiteen toisesta.

      mitäh ...

      • Anonyymi

        Järkihommaa, kaikenlaista kengänkuluttajaa on liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkihommaa, kaikenlaista kengänkuluttajaa on liikkeellä.

        Näin juuri, vaarallisia on yllättävän paljon.


      • Ihan samaa mieltä asiasta ja voihan siinä tulla pitkä yksinäisyys, jos kehenkään ei luota.


    • Anonyymi

      Yksi keino on kysyä naisehdokkaan eksiltä. Täähän toimii vain jos eksät on järjissään olevia ja tietää ne. Ystävien kohdalla voi kysyä niiden muilta ystäviltä minkälainen on kaverina.

      • Anonyymi

        Moni muuten tekee noin. Siis kysyy eksiltä.


      • Anonyymi

        Työkavereilta ei ainakaan kannata kysyä mitään, monet on siellä valheroolissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työkavereilta ei ainakaan kannata kysyä mitään, monet on siellä valheroolissa.

        Turhempi jos kysyy sukulaisilta, koska ne pitää oman suvun puolta. Jolleivat pidä niin koko suku on sekoa, eikä niihin kannata sekaantua ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhempi jos kysyy sukulaisilta, koska ne pitää oman suvun puolta. Jolleivat pidä niin koko suku on sekoa, eikä niihin kannata sekaantua ollenkaan.

        Sukulaiset nyt on ihan poissuljettuja tiedonlähteitä.


      • Anonyymi

        Mustasukkaiset, katkerat ja kateelliset exät puhuu pahaa ja perättömiä. Samoin kateelliset, mustasukkaiset ja epävarmat tuttavat ja kaverit. Myös parempi kaveri saattaa puhua täysin perättömiä jos on itse salaa ihastunut eikä saa vastakaikua tai on heikkoitsetuntoinen, katkera ja kateellinen tai jos itsellä menee noin muuten omassa elämässä huonosti. Korruptoituneet työkaveritkin puhuu täyttä pskaa, samoin työnantajat, te-toimisto, kela ja kunta. Lehdistökin puhuu täysin perättömiä samoin poliisi. Vanhemmatkin puhuu täyttä paskaa, koska kukaan tai mikään ei koskaan kelpaa heille eli teet niin tai näin niin kaikki on aina jokatapauksessa aina väärin ja mikään ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni muuten tekee noin. Siis kysyy eksiltä.

        Siis kysyä eksiltä?
        ok.
        No ei kovin yleistä ainakaan ystävien heteropiireissä. Mulla ei siis kavereina ole lesboja.
        Ihan olis kiva tietää mitä nämä "pahat" sitten on tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kysyä eksiltä?
        ok.
        No ei kovin yleistä ainakaan ystävien heteropiireissä. Mulla ei siis kavereina ole lesboja.
        Ihan olis kiva tietää mitä nämä "pahat" sitten on tehnyt?

        Tässä on muuten yksi hyvä syy, miksei tee mieli hengailla missään "lesbokuppikunnissa.":

        -->liian ahtaat piirit jossa tyypit vaikuttaa olevan liian kiinnostuneita toistensa asioista ja ihmissuhteiden tilasta.

        -->negatiivisuus ja rajaton käytös, mm varattuja ihmisiä vikitellään ja lyödään kiilaa väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on muuten yksi hyvä syy, miksei tee mieli hengailla missään "lesbokuppikunnissa.":

        -->liian ahtaat piirit jossa tyypit vaikuttaa olevan liian kiinnostuneita toistensa asioista ja ihmissuhteiden tilasta.

        -->negatiivisuus ja rajaton käytös, mm varattuja ihmisiä vikitellään ja lyödään kiilaa väliin

        Juurikin näin.


    • Tuota tuskin voi koskaan täysin varmistaa. Näin jonkin verran elämää ja ihmisiä nähneenä sanosin, jotta saattaa joskus näyttää alussa aivan muulta kuin vähän ajan päästä tai lopussa. Lopun laitoin tuohon, koska itellä ei ole ollut tapana jatkaa semmosia "suhteita" tai ystävyyksiä, jos alkaa ilmenemään isompia ongelmia.

      • Anonyymi

        Joo heti poikki jos alkaa häröilemään.


    • Anonyymi

      Minä uskon, että hulluja on hyvin vähän. Ihmiset meidän porukoissa ovat rikkinäisiä, monilla negatiivisia kokemuksia ihmisistä ja torjutuksi tulemista. Näitä kipupisteitä kannattaisi hoitaa, mutta on helpompi syytellä muita kuin ottaa vastuuta itse. Usein näissä tilanteissa kyse erimielisyyksistä ja kommunikaatio-ongelmista.
      Väkivalta ei ole koskaan oikein, eikä ahdistelu jne onhan näitäkin varmasti.

      • Anonyymi

        Ap:ta vahingoittanut nainen ei ollut porukoista eikä piireistä. Ei ollut myöskään sääliteltävä huonossa jamassa oleva ressukka vaan täysin vastuussa toiminnastaan. Erimielisyyksiä ei ollut, ei minkäänlaista syyn tynkääkään. Vain pahuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap:ta vahingoittanut nainen ei ollut porukoista eikä piireistä. Ei ollut myöskään sääliteltävä huonossa jamassa oleva ressukka vaan täysin vastuussa toiminnastaan. Erimielisyyksiä ei ollut, ei minkäänlaista syyn tynkääkään. Vain pahuutta.

        Jaksamisia. Mätiä omenoita löytyy joskus maasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksamisia. Mätiä omenoita löytyy joskus maasta.

        Kiitos. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap:ta vahingoittanut nainen ei ollut porukoista eikä piireistä. Ei ollut myöskään sääliteltävä huonossa jamassa oleva ressukka vaan täysin vastuussa toiminnastaan. Erimielisyyksiä ei ollut, ei minkäänlaista syyn tynkääkään. Vain pahuutta.

        Tässä näkee, että varminta on hakea seuransa tunnetuista porukoista. Siellä tiedetään kuka on mikäkin naisiaan ja huono maine leviää äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä näkee, että varminta on hakea seuransa tunnetuista porukoista. Siellä tiedetään kuka on mikäkin naisiaan ja huono maine leviää äkkiä.

        Vissi perä. Ongelma tulee, jos ei löydä seuraa sieltä tunnetusta porukasta. Kuten monille kuitenkin käy. Silloin joku tuntemattomampikin voi kiinnittää huomion. Mikä on paha virhe. Kuten tuli todistettua. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä näkee, että varminta on hakea seuransa tunnetuista porukoista. Siellä tiedetään kuka on mikäkin naisiaan ja huono maine leviää äkkiä.

        Mites he joilla ei ole porukoita, jotka ei asu kaupungeissa ja verkoistoidu? Ja meneekö se sitten tyttökaverien kierrättämiseksi, jos samat naamat pyörii kainalosta toiseen eikä uutta verta uskalla lähestyä kukaan?

        Minun korvaan kuulostaa vähän hysteeriseltä, anteeksi.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites he joilla ei ole porukoita, jotka ei asu kaupungeissa ja verkoistoidu? Ja meneekö se sitten tyttökaverien kierrättämiseksi, jos samat naamat pyörii kainalosta toiseen eikä uutta verta uskalla lähestyä kukaan?

        Minun korvaan kuulostaa vähän hysteeriseltä, anteeksi.

        Jasu

        Toi oli hyvä pointti👍


    • Anonyymi

      Ei auta kuin kokeilla , jos haluaa. Eroon pääsee aina. Se että haluaa tutustua ei tarkoita mitään sitoutumista.

    • Anonyymi

      Onko niitä vinksahtaneita sitten paljonkin naisissa ja milleen ne ovat vinksahtamisensa näyttäneet?

      Itse ajattelen, että pitää malttaa rauhassa tutustua ja jutella tarkalla korvalla asioista, sopia tapaaminen julkiseen paikkaan ja muutenkaan ei pidä olla liian helppo heittäytymään kaikkeen mukaan.

      Jos nyt joku uhkausi väkivalla esim. minua niin saa olla aika vahva tai ovela, jos meinaa fyysisesti pärjätä. Enkä kyllä ota lahjaksi selkääni nauseltakaan, en ole ottanut miehiltäkään.

      Tulee kuttia kaaliin ittelleenkin, jos kiinni käy.

      Jasu

    • Tuskinpa on paljon edes mitään vinksahtaneita ja eiköhön tuo nyt ole vähän jo liioittelua. Kyllä, se on loputon yksinäisyys, jos joku täytyy löytyä ns piireistä ja vielä ruveta sukulaisilta varmistelemaan.. Yksi hyvä sääntö on, että liian hyvä ollekseen totta, niin silloin olen varpaillani. Jos on ollut huono kokemus, niin ei siitä saa lannistua.

      • Anonyymi

        Älä tule mestaroimaan ja vähättelemään toisen aloitukseen. Tiedän ja osaan arvioida onko tehty väkivaltaa vai ei. Vai eikö sun mielestä väkivallan tekijä ole vaarallinen umpihullu?


      • Anonyymi

        Mitä jos makaat tajuttomana jossain jonkun tekojen seurauksena, miltä se tuntuu? Onko liioittelua sanoa vaaralliseksi?


      • Anonyymi

        Tiedätkö mitä syvää valkohehkuista raivoa ja halveksuntaa se kaikki pska saa tuntemaan? Ellet tiedä, älä sekaannu asiaan.


      • Anonyymi

        Itselläkin ollut huonoja kokemuksia, mutta ainahan niistä tilanteista pääsee pois. Maalaisjärellä pääsee pitkälle, voi hyvänen aika sentään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos makaat tajuttomana jossain jonkun tekojen seurauksena, miltä se tuntuu? Onko liioittelua sanoa vaaralliseksi?

        No ei kait ole pakko mennä kenenkään kotiin ensi treffeillä ja musta tuntuu, että enemmän taitaa olla hulluja tällä palstalla


    • Anonyymi

      Senkun pidätte seuraa vaikka itse pirun kanssa, jollette usko tosiasioita ja mieli tekee hankaluuksia. Mä en siihen toista kertaa erehdy.

      Kivaa joulun aikaa,
      Ap

      • Anonyymi

        Olet kai puhunut tosta jonkun kanssa muutenkin kuin täällä?


      • Anonyymi

        Itse löysin pari vuotta sitten kumppanin ja onneks uskaltauduin, enkä jäänyt neljän seinän sisälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kai puhunut tosta jonkun kanssa muutenkin kuin täällä?

        Ap on puhunut tästä asiasta yli kymmenen kanssa juurta jaksain ja aikoo mennä vielä terapiaankin puhumaan.
        Aloituksen tarkoituksena ei ollut käydä tapahtunutta läpi sen enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse löysin pari vuotta sitten kumppanin ja onneks uskaltauduin, enkä jäänyt neljän seinän sisälle.

        Hyvä sulle. Ap ei ole jäänyt neljän seinän sisälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on puhunut tästä asiasta yli kymmenen kanssa juurta jaksain ja aikoo mennä vielä terapiaankin puhumaan.
        Aloituksen tarkoituksena ei ollut käydä tapahtunutta läpi sen enempää.

        Taitaa terapiapaikat olla aika vähissä nykyään..


    • Anonyymi

      Pakkoko sinne Kanalaan on ängetä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe