Hyvää perjantaita haaveisiin

Anonyymi-ap

Onko omaa kaivattua löytynyt? Miehelle kysymystä. :)

88

728

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärrän että olen tylsintä jutteluseuraa kun kaipaan vaan sitä omaa jmiestä. ap

• Anonyymi

On, kaipaan T kirjaimella alkavaa naista.

• Anonyymi

Kiva jos on löytynyt jollekin. Minä täällä niin pitkään kaipaillut ja en ole löytänyt oikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva jos on löytynyt jollekin. Minä täällä niin pitkään kaipaillut ja en ole löytänyt oikeaa.

Harmi:( toivottavasti löydätte ja voitte perustaa perheen😒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi:( toivottavasti löydätte ja voitte perustaa perheen😒

Jospa ensin tutustuisi siihen mieheen. Jokin hänessä oli kun jäin kaipaamaan. Jo kasvot ja silmät kun näkee saavat ihme pakoreaktion aivoissa aikaan. Järki sumenee kokonaan. :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa ensin tutustuisi siihen mieheen. Jokin hänessä oli kun jäin kaipaamaan. Jo kasvot ja silmät kun näkee saavat ihme pakoreaktion aivoissa aikaan. Järki sumenee kokonaan. :/

Niin, mutta sanoit että et ole löytänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta sanoit että et ole löytänyt?

Löysin viime vuonna. Ei olla kohta vuoteen törmäilty. Ja palstalta ei ole löytynyt. Turhaa täällä edes huutelen ajankuluksi. :/

• Anonyymi

Tiina?

• Anonyymi

Ei ole oikein muutakaan reittiä. Enkä minä telkkariin pääsisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löysin viime vuonna. Ei olla kohta vuoteen törmäilty. Ja palstalta ei ole löytynyt. Turhaa täällä edes huutelen ajankuluksi. :/

Missä törmäsitte viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä törmäsitte viimeksi?

Siellä missä aina nähtiin. Silleen että molemmat näki toisensa.

• Anonyymi

Tuomohannaaa pus pus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä missä aina nähtiin. Silleen että molemmat näki toisensa.

Olet nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuomohannaaa pus pus

MNaiselle pus pus 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet nainen?

Nainen olen en H, Mtai N mitä tuossa sanotaan.

• Anonyymi

Miksi hehku ei keskity irl miehensä?

• Anonyymi

*mieheensä

Piti sanoa.

• Anonyymi

En tiedä jospa kysyisit itse hehkulta asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä jospa kysyisit itse hehkulta asiaa.

Onko teillä useinkin tapana keskustella fiktiivisistä palstan satuolennoista kuin lähemmistäkin tuttavista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko teillä useinkin tapana keskustella fiktiivisistä palstan satuolennoista kuin lähemmistäkin tuttavista?

Eipä ole tapana minulla ainakaan. Tuosta toisesta en tiedä.

• Anonyymi

Hyvää perjantaita ja viikonloppuu sullekin :). Ei oo Hoota löytyn enkä ole ettinytkään. Olen kyllä huomannut et monta alotusta h-naisille on ollut nyt täällä :).

• Anonyymi

Ja et oo tylsää juttuseuraa :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja et oo tylsää juttuseuraa :).

Kiitän. :) hyvää viikonloppua. :) aika monta näyttänyt olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitän. :) hyvää viikonloppua. :) aika monta näyttänyt olevan.

Jep. Miten on viikko mennyt ja mitkä on mietteet jiistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Miten on viikko mennyt ja mitkä on mietteet jiistä?

Tässähän tämä. Perinteisesti. :) jii on ollut ajatuksissa jostain syystä enemmän kuin normaalisti. Välillä enemmän ja välillä vähemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässähän tämä. Perinteisesti. :) jii on ollut ajatuksissa jostain syystä enemmän kuin normaalisti. Välillä enemmän ja välillä vähemmän.

Joo silleehän se tuppaa menemään. Kyl itse olen aika luovuttanut sen H-naisen suhteen :(.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo silleehän se tuppaa menemään. Kyl itse olen aika luovuttanut sen H-naisen suhteen :(.

Jospa löytyisi sitten joku muu. Kaikki mielestäni tapahtuu kuten on tarkoitettu joten se h nainen ei sitten ollut sinulle se oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa löytyisi sitten joku muu. Kaikki mielestäni tapahtuu kuten on tarkoitettu joten se h nainen ei sitten ollut sinulle se oikea.

Nii. Oonko sanon jotain väärää? Vaikutat erilaiselta mua kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii. Oonko sanon jotain väärää? Vaikutat erilaiselta mua kohtaan?

Et oo sanonu mitään väärää. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et oo sanonu mitään väärää. :)

Kiva :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva :).

Mutta kyllä sinä muita varmasti löydät. Mies jolla on tunteita ja muutenkin välittämisen kyky on varmasti aarre jollekin naiselle. Kunhan et mitään sellaista tunteetonta ota saat varmasti paremman. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllä sinä muita varmasti löydät. Mies jolla on tunteita ja muutenkin välittämisen kyky on varmasti aarre jollekin naiselle. Kunhan et mitään sellaista tunteetonta ota saat varmasti paremman. :)

Mukavasti sanottu, kiitos :). Ja samat sanat sulle, mutta toivotaan nyt että se jii huomaisi kuin kiva olet :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavasti sanottu, kiitos :). Ja samat sanat sulle, mutta toivotaan nyt että se jii huomaisi kuin kiva olet :).

Huomasi se ehkä viime vuonna mutta en tiedä onko palstalla tai tietääkö että kaipaan. Ehkä odottaa jotain parempaa hetkeä tai jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasi se ehkä viime vuonna mutta en tiedä onko palstalla tai tietääkö että kaipaan. Ehkä odottaa jotain parempaa hetkeä tai jotain.

Voi olla :). Toivon että kohtaisitte jotenkin toisenne ja pääsisitte puhumaan. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla :). Toivon että kohtaisitte jotenkin toisenne ja pääsisitte puhumaan. :)

Niin minäkin toivon mutta tuskin tapahtuu enää. Ei me nähdä. :( hänessä vain oli sitä jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin toivon mutta tuskin tapahtuu enää. Ei me nähdä. :( hänessä vain oli sitä jotain.

Nytkin mielessä pyörii kuinka nauraisin hänen kanssaan ja olisin onnellinen. Pientä hymyä molemminpuolin. Hänen katseensa ja sen ajattelu saa tuntemaan. En mahda mitään näille tunteille ja en tiedä yhtään onko yksipuolista. Mieli kuvittelee meille kaikenlaista tapaamisia juttelua läheisyyttä ja sen tuntee hyvin voimakkaasti. Jos kaikki se on vain yksipuolista niin olen varmaan hullu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nytkin mielessä pyörii kuinka nauraisin hänen kanssaan ja olisin onnellinen. Pientä hymyä molemminpuolin. Hänen katseensa ja sen ajattelu saa tuntemaan. En mahda mitään näille tunteille ja en tiedä yhtään onko yksipuolista. Mieli kuvittelee meille kaikenlaista tapaamisia juttelua läheisyyttä ja sen tuntee hyvin voimakkaasti. Jos kaikki se on vain yksipuolista niin olen varmaan hullu.

No etkä ole hullu. Kuvittelin minäkin vaikka mitä ja se on minusta ihan normaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No etkä ole hullu. Kuvittelin minäkin vaikka mitä ja se on minusta ihan normaalia.

Niin kai sitten. Helposti ajattelee että yksipuolisesti tuntee näin vahvasti että onko oma päänuppi ihan sekaisin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kai sitten. Helposti ajattelee että yksipuolisesti tuntee näin vahvasti että onko oma päänuppi ihan sekaisin. :)

Tunnistan tunteesi ja ajatuksesi. Mutta en
        sitä hulluudeksi sanoisi :). Voi olla et se mies käy läpi samoja ajatuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnistan tunteesi ja ajatuksesi. Mutta en
        sitä hulluudeksi sanoisi :). Voi olla et se mies käy läpi samoja ajatuksia?

Jos sinä miehenä noita tunnistat niin ehkä hänkin miehenä voi tuntea ja tunnistaa noita ajatuksia. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä miehenä noita tunnistat niin ehkä hänkin miehenä voi tuntea ja tunnistaa noita ajatuksia. :)

Niin voikin :). Ja se katseiden vaihtelu viittaa myös siihen. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voikin :). Ja se katseiden vaihtelu viittaa myös siihen. :)

Mutta eihän me sitä silti tiedetä tunteeko hän tuolla tavalla vaikka katseli. :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eihän me sitä silti tiedetä tunteeko hän tuolla tavalla vaikka katseli. :/

No ei tiedetä ei, mutta jos minun pitäisi arvella kertomuksiesi perusteella niin jotain hän tuntee :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tiedetä ei, mutta jos minun pitäisi arvella kertomuksiesi perusteella niin jotain hän tuntee :).

Niin varmaan silloin kun vielä nähtiin. Nykyään varmaan jo unohtanut ajan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan silloin kun vielä nähtiin. Nykyään varmaan jo unohtanut ajan kanssa.

No ethän sinäkään oo unohtanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ethän sinäkään oo unohtanut

En ole mutta hän on voinut unohtaa kun onhan siitä kohta jo vuosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mutta hän on voinut unohtaa kun onhan siitä kohta jo vuosi.

Ehkä on tai ei. Ei voi tietää mikä hänellä oli tilanne ettei lähestynyt. Ehkä sillä hetkellä ei vaan voinut lähestyä vaikka ois halunnut :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä on tai ei. Ei voi tietää mikä hänellä oli tilanne ettei lähestynyt. Ehkä sillä hetkellä ei vaan voinut lähestyä vaikka ois halunnut :).

Niin voihan se olla mahdollista. Olisi kuitenkin laittanut vaikka somessa viestiä mutta ei sitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voihan se olla mahdollista. Olisi kuitenkin laittanut vaikka somessa viestiä mutta ei sitäkään.

No tietääkö hän sun nimen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tietääkö hän sun nimen?

Tietää tietenkin nimeni ja mille näytän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietää tietenkin nimeni ja mille näytän.

No okei, sori kysymyksestä. En voinut tietää kun sanoit ettette ole puhuneet ja et lähesty tuntematonta. No ette te ole tuntemattomat, mene sinne someen ja laita kaveripyyntö tai viestiä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No okei, sori kysymyksestä. En voinut tietää kun sanoit ettette ole puhuneet ja et lähesty tuntematonta. No ette te ole tuntemattomat, mene sinne someen ja laita kaveripyyntö tai viestiä. :)

Ei me olla puhuttu mutta tiedetään toisemme. Joten ollaan tuttuja tuntemattomia enkä lähesty kun en tiedä mikä oli hänen syynsä ettei tullut puhumaan. Voi olla ettei halunnut. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näen taas filmikelana päässä hetkiä viime vuodelta kun hän tuli minua katsomaan tai kun katseet osuivat yhteen. Mitenhän näistä ajatuksista pääsisi eroon. :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me olla puhuttu mutta tiedetään toisemme. Joten ollaan tuttuja tuntemattomia enkä lähesty kun en tiedä mikä oli hänen syynsä ettei tullut puhumaan. Voi olla ettei halunnut. :(

Mutta ehkä sun täytyy unohtaa toi ajatus että et lähesty kun et tiedä miksei lähestynyt. Te tiedätte toisenne jollain tasolla, jotain teillä on mistä voisitte puhua. Eihän sun heti tarvii kysyä hänen tunteista :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ehkä sun täytyy unohtaa toi ajatus että et lähesty kun et tiedä miksei lähestynyt. Te tiedätte toisenne jollain tasolla, jotain teillä on mistä voisitte puhua. Eihän sun heti tarvii kysyä hänen tunteista :).

Ei tietenkään mutta odotin häneltä lähestymistä ja vinkkasinkin sitä. Ei silti tehnyt joten. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kannattaa katsoa horisonttiin vähän jos ei vasta kaikua tai pelleilyä jahka muun kanssa siirry eteenpäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kannattaa katsoa horisonttiin vähän jos ei vasta kaikua tai pelleilyä jahka muun kanssa siirry eteenpäin

Mitä pelleilyä? :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään mutta odotin häneltä lähestymistä ja vinkkasinkin sitä. Ei silti tehnyt joten. :(

Tajusko hän sen vinkkauksen? Me miehet ollaan vähä yksinkertaisia tollasissa asioissa :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajusko hän sen vinkkauksen? Me miehet ollaan vähä yksinkertaisia tollasissa asioissa :).

No en tiedä yhtään. Sanoin sen aika suoraan mutta en tiedä tajusiko kun ei vastannut mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tiedä yhtään. Sanoin sen aika suoraan mutta en tiedä tajusiko kun ei vastannut mitään.

Ahaa. Sori mut en pysy ihan kärryillä. Olette puhuneet kumminkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ongelma siinä on kun kuvittelen sen miehen olevan joku nero huippuälykäs kaiken tajuaja ja ajatustenlukija. Luulen että olin hänen edessään ihan avoin kirja ja hän vain katsoi että jaahas tuollainen avuton tyyppi minua yrittää. Hänellä oli ilme aina peruslukemilla ja muutenkin olemus hyvin kylmänviileä mitä nyt nähtiin. Ei ollenkaan kuten minä eli sekoilen ja poukkoilen ympäriinsä tunteiden vietävänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa. Sori mut en pysy ihan kärryillä. Olette puhuneet kumminkin?

Ei me kasvotusten muuten kyllä jotain pienesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ongelma siinä on kun kuvittelen sen miehen olevan joku nero huippuälykäs kaiken tajuaja ja ajatustenlukija. Luulen että olin hänen edessään ihan avoin kirja ja hän vain katsoi että jaahas tuollainen avuton tyyppi minua yrittää. Hänellä oli ilme aina peruslukemilla ja muutenkin olemus hyvin kylmänviileä mitä nyt nähtiin. Ei ollenkaan kuten minä eli sekoilen ja poukkoilen ympäriinsä tunteiden vietävänä.

Ihmiset voi käyttäytyä hyvin erilailla ihastuksen edessä. Voi olla että se halusi vaan jotenkin näyttää "coolilta". Ehkä minäkin tiedostamattani saatoin vaikutta loppujen lopuksi aika etäiseltä sen Hoo naisen silmissä. Tosin välillä ei esimerkiksi tavarat pysyneet käsissä hänene edessä :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset voi käyttäytyä hyvin erilailla ihastuksen edessä. Voi olla että se halusi vaan jotenkin näyttää "coolilta". Ehkä minäkin tiedostamattani saatoin vaikutta loppujen lopuksi aika etäiseltä sen Hoo naisen silmissä. Tosin välillä ei esimerkiksi tavarat pysyneet käsissä hänene edessä :).

Ei siitä pystynyt lukemaan mitään. Ei saanut tietoa tunteeko hän minua kohtaan mitään vai katsooko vain koska minäkin katsoin. Naureskelee itsekseen minulle ja epäonnistumiselle kun itse on niin täydellinen ja hieno tyyppi ja pelaili katseilla oman aikansa. Itse olen hyvin tunteellinen ihminen jos ei nyt tässä jo ole selvinnyt ja hän taas kylmänviileän oloinen. Minä kyllä näytin sen selkeästi hänelle että olen vain ihminen ja en kaikessa voi onnistua. Sekä sen että kiinnosti ja hänestä ei voi sanoa samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siitä pystynyt lukemaan mitään. Ei saanut tietoa tunteeko hän minua kohtaan mitään vai katsooko vain koska minäkin katsoin. Naureskelee itsekseen minulle ja epäonnistumiselle kun itse on niin täydellinen ja hieno tyyppi ja pelaili katseilla oman aikansa. Itse olen hyvin tunteellinen ihminen jos ei nyt tässä jo ole selvinnyt ja hän taas kylmänviileän oloinen. Minä kyllä näytin sen selkeästi hänelle että olen vain ihminen ja en kaikessa voi onnistua. Sekä sen että kiinnosti ja hänestä ei voi sanoa samaa.

No voi harmi :(. Mutta älä nyt lyttää itseäsi noin, jos se mies ei ollut oikea niin kyllä löydät toisenkin. Mä meen koht nukkumaan ku väsyttää tää viikko. Hyvää yötä ja tsemppiä :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi harmi :(. Mutta älä nyt lyttää itseäsi noin, jos se mies ei ollut oikea niin kyllä löydät toisenkin. Mä meen koht nukkumaan ku väsyttää tää viikko. Hyvää yötä ja tsemppiä :).

Tämäpä. Kyllä löydän mutta ei tästä kaipauksesta irti pääse. Hyviä unia. :)

• Anonyymi

Kaivattu on kyllä löytynyt, harmi vaan että näyttää jäävänkin sellaiseksi.

• Anonyymi

Höh kuinka niin jää vain kaivatuksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh kuinka niin jää vain kaivatuksi?

Liikaa esteitä, ei siitä sen enempää. Tässähän kysyttiinkin onko kaivattua löytynyt, joten kyllä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikaa esteitä, ei siitä sen enempää. Tässähän kysyttiinkin onko kaivattua löytynyt, joten kyllä on.

Jospa se siitä. Esteitä voi olla vaikeita tai sitten ylikin voi päästä.

• Anonyymi

Tuntui hyvälle saada naista
      Viikonloppuja

• Anonyymi

Kiva kuulla. Miksi olet palstalla?

• Anonyymi

Näytänkö siltä että löytäisin yhtöön ketään? Sitähän minäkin.

• Anonyymi

Olet varmasti hyvin komea omalla tavallasi. Niin me kaikki ollaan kauniita tai komeita jonkun silmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmasti hyvin komea omalla tavallasi. Niin me kaikki ollaan kauniita tai komeita jonkun silmään.

Just joo uskoo ken tahtoo kun on sairaus mikä muuttanut ulkonäköä rajummanpuoleisesti että saa ihan outoja tuijotuksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just joo uskoo ken tahtoo kun on sairaus mikä muuttanut ulkonäköä rajummanpuoleisesti että saa ihan outoja tuijotuksia

Anna katsoa. Ne ovat vain elämän jälkiä jotka tekevät sinusta ainutlaatuisen.

• Anonyymi

En minä tuossa ketään tunnistanutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä tuossa ketään tunnistanutkaan.

Jaa mutta tsemppailusi on täysin turhaa kun on tuomittu loppuelämäksi yksinäisyyteen tämän takia ihan kuin oisin joku irvikuva jota kaikki katsoo vinoon no tiedätte kaikki mulkut sitten kun sairastutte itse tai läheisenne ja kaikille pahoille toivon sitä niin paljn saanut turhaa kuraa niskaan kaupan päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa mutta tsemppailusi on täysin turhaa kun on tuomittu loppuelämäksi yksinäisyyteen tämän takia ihan kuin oisin joku irvikuva jota kaikki katsoo vinoon no tiedätte kaikki mulkut sitten kun sairastutte itse tai läheisenne ja kaikille pahoille toivon sitä niin paljn saanut turhaa kuraa niskaan kaupan päälle.

Niin eiköhän ne sitten tiedä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ne nuoret jaksaa harrastaa:D

• Anonyymi

Risuaita

• Anonyymi

Olet se vokaalilla alkava nainen? Tarkoittaako se A kirjainta?

• Anonyymi

Onhan niitä muitakin vokaaleja olemassa.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Missä päin sun kaivattusi on?

• Anonyymi

Ei mitään tietoa missä päin on nykyään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      273
      2514
    2. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      346
      1646
    3. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      53
      1395
    4. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1330
    5. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1311
    6. PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA

On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh
      Haapavesi
      299
      1179
    7. Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."

Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1068
    8. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1046
    9. Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
      Ikävä
      47
      839
    10. Mitä jos...

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit
      Ikävä
      60
      828
    Aihe