IS kovis 26.11.

Anonyymi-ap

Pallosen/Lavoniuksen kakspuolonen. Parkkisen piilis.

Toivon, että eräs ei kirjoita tähän lankaan. Muuten sana on vapaa.

25

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peitteellisiä, vedoissa, kahvoin?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs ajatteli, että tätä ei lasketa

        Toiveet ei koske häntä. Tästä lähtien luulen ettei HP kunnioita erään toiveita tippaakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toiveet ei koske häntä. Tästä lähtien luulen ettei HP kunnioita erään toiveita tippaakaan.

        HP toimi törkeästi - laittoi erittäin hyvin toimivaan vinkkisäikeeseen paljastuslistan ja pilasi totaalisesti säikeen. En halunnut antaa mitään apua tässä säikeessä, joten linkitin säikeeseen, jossa autoin.

        En tätä säiettä 2022-11-27 17:41:35 kommentilla pilannut, mutta HP tuli pilaamaan aloittamani säikeen.

        Hän olisi voinut laittaa paljastuslintansa tähän säikeeseen eikä hänen olisi ollut pakko varta vasten pilata aloittamaani säiettä. HP trollasi erittäin pahasti aloittamani säikeen. HP on todellinen ilkimys. Toiminta oli pelkkää ilkeilyä.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        HP toimi törkeästi - laittoi erittäin hyvin toimivaan vinkkisäikeeseen paljastuslistan ja pilasi totaalisesti säikeen. En halunnut antaa mitään apua tässä säikeessä, joten linkitin säikeeseen, jossa autoin.

        En tätä säiettä 2022-11-27 17:41:35 kommentilla pilannut, mutta HP tuli pilaamaan aloittamani säikeen.

        Hän olisi voinut laittaa paljastuslintansa tähän säikeeseen eikä hänen olisi ollut pakko varta vasten pilata aloittamaani säiettä. HP trollasi erittäin pahasti aloittamani säikeen. HP on todellinen ilkimys. Toiminta oli pelkkää ilkeilyä.

        Mitäs toimit vastoin säikeen perustajan toivetta. Kun kerran ehdoin tahdoin toimit niin, niin miksi ihmeessä kuvittelet, että sinun aloittamissasi säikeissä kunnioitettaisiin sinun toiveitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs toimit vastoin säikeen perustajan toivetta. Kun kerran ehdoin tahdoin toimit niin, niin miksi ihmeessä kuvittelet, että sinun aloittamissasi säikeissä kunnioitettaisiin sinun toiveitasi.

        HP avasi oman säikeensä toiveesi mukaan. Pysyi poissa säikeestäsi ja toivoi sinun pysyvän pois omastaan. Mitä sinä teet? Kirjoitat säikeeseen ja nyt uliset kun HP tekee saman sinun säikeeseesi. Oletko ihan kukkuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        HP avasi oman säikeensä toiveesi mukaan. Pysyi poissa säikeestäsi ja toivoi sinun pysyvän pois omastaan. Mitä sinä teet? Kirjoitat säikeeseen ja nyt uliset kun HP tekee saman sinun säikeeseesi. Oletko ihan kukkuu?

        Kirjoitin 2022-11-27 17:41:35 vain siksi, että kysyjä huomasi, että autan kysytyissä kohdissa toisessa säikeessä. Toki olisin voinut laittaa vinkit esille täällä mainitsematta, mutta arvelin, että se ei haittaisi tässä säikeessä. Jos en olisi laittanut yhtä kommenttia eilen tänne, eilisen päivän mainio keskustelu olisi saattanut jäädä käymättä. Toinen säie toimi kiitettävän hyvin aina siihen asti kun HP tuli sen pilaamaan.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Kirjoitin 2022-11-27 17:41:35 vain siksi, että kysyjä huomasi, että autan kysytyissä kohdissa toisessa säikeessä. Toki olisin voinut laittaa vinkit esille täällä mainitsematta, mutta arvelin, että se ei haittaisi tässä säikeessä. Jos en olisi laittanut yhtä kommenttia eilen tänne, eilisen päivän mainio keskustelu olisi saattanut jäädä käymättä. Toinen säie toimi kiitettävän hyvin aina siihen asti kun HP tuli sen pilaamaan.

        Tämän säikeen aloittaja saattaa olla sitä mieltä, että sinä pilasit tämän säikeen. Mutta sinullehan kaikki on minä, minä ja vielä kerran minä. Niin ja tuliko kysymys sinun säikeeseesi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämän säikeen aloittaja saattaa olla sitä mieltä, että sinä pilasit tämän säikeen. Mutta sinullehan kaikki on minä, minä ja vielä kerran minä. Niin ja tuliko kysymys sinun säikeeseesi?

        Kun kysymyksiin ei sunnuntaina 27.11.2022 tullut vastauksia, halusin auttaa aloittamassani säikeessä. Kysyjä sai kauttani kysymyksiinsä apua. Toista ratkojaa ajattelin.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Kun kysymyksiin ei sunnuntaina 27.11.2022 tullut vastauksia, halusin auttaa aloittamassani säikeessä. Kysyjä sai kauttani kysymyksiinsä apua. Toista ratkojaa ajattelin.

        Huuhaa: "Kun kysymyksiin ei sunnuntaina 27.11.2022 tullut vastauksia, halusin auttaa aloittamassani säikeessä."

        Valetta. Huuhaa nimittäin postasi linkin omaan säikeeseensä kokonaista 21 minuuttia noiden kysymysten jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huuhaa: "Kun kysymyksiin ei sunnuntaina 27.11.2022 tullut vastauksia, halusin auttaa aloittamassani säikeessä."

        Valetta. Huuhaa nimittäin postasi linkin omaan säikeeseensä kokonaista 21 minuuttia noiden kysymysten jälkeen.

        Miksi aina valehtelee? Eikö voi olla valehtelematta? Miten selittää itselleen käytöksensä?


      • Tapio-Huuhaa
        Anonyymi kirjoitti:

        Huuhaa: "Kun kysymyksiin ei sunnuntaina 27.11.2022 tullut vastauksia, halusin auttaa aloittamassani säikeessä."

        Valetta. Huuhaa nimittäin postasi linkin omaan säikeeseensä kokonaista 21 minuuttia noiden kysymysten jälkeen.

        Oli kyllä lyhyt odotusaika, mutta joka tapauksessa ei niihin 27.11.2022 kuitenkaan vastattu.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Oli kyllä lyhyt odotusaika, mutta joka tapauksessa ei niihin 27.11.2022 kuitenkaan vastattu.

        Sinulla on valtava pätemisen tarve.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Oli kyllä lyhyt odotusaika, mutta joka tapauksessa ei niihin 27.11.2022 kuitenkaan vastattu.

        Mutta eikö tärkeintä ole se, että kysyjä sai apuja eikä se, kuka avun on antanut.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Mutta eikö tärkeintä ole se, että kysyjä sai apuja eikä se, kuka avun on antanut.

        Itse olet vaatinut säikeiden erottamista. Sehän loppui nyt kyllä varmasti. Leiki hippaa omilla sivuillasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet vaatinut säikeiden erottamista. Sehän loppui nyt kyllä varmasti. Leiki hippaa omilla sivuillasi.

        Kun laitoin linkin, siitä ei olusi tarvinnut nostaa numeroa. No jatkossa en laita edes sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet vaatinut säikeiden erottamista. Sehän loppui nyt kyllä varmasti. Leiki hippaa omilla sivuillasi.

        "Hipp"toimi täällä eilen kiitettävän hyvin - kivs olusi, jos toimisi muulloinkun.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        "Hipp"toimi täällä eilen kiitettävän hyvin - kivs olusi, jos toimisi muulloinkun.

        Siansaksaa


      • Meni vahingossa väärään säikeeseen, pahoittelen.


    • "Toivon, että eräs ei kirjoita tähän lankaan. Muuten sana on vapaa."

      Tämä on lähtökohtaisesti minusta totaalisen väärä lähestymistapa.

      Säikeen toimintatapaa on ihan ok pyytää, mutta henkilöön liittyvät diskriminoinnit ovat lähtökohtaisesti vapailla foorumeilla väärin.

      Olisi kiva, jos erottelu tehtäisiin jatkossa vain toimintatavan mukaan.

      • Anonyymi

        Miksi päsmäröit vapaalla foorumilla? Miksi aina päsmäröit? Etkö voi olla päsmäröimättä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi päsmäröit vapaalla foorumilla? Miksi aina päsmäröit? Etkö voi olla päsmäröimättä?

        Tämön säikeen aloittaja myös päsmäröi mitä suurimmassa määrin vapaalle foirumille sopimattomalla tavalla.

        Itse esitin toiveen käsittelytavoista. Jos sitä puolin sun toisin noudatettaisiin ältyttäisii todella suurelta määrältä tarpeetonta kärhämöintiä. Ja jos ei sovita käsittelytapoja säikeen alussa, on aina kärhämöintiä ja sanomista.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Tämön säikeen aloittaja myös päsmäröi mitä suurimmassa määrin vapaalle foirumille sopimattomalla tavalla.

        Itse esitin toiveen käsittelytavoista. Jos sitä puolin sun toisin noudatettaisiin ältyttäisii todella suurelta määrältä tarpeetonta kärhämöintiä. Ja jos ei sovita käsittelytapoja säikeen alussa, on aina kärhämöintiä ja sanomista.

        Uusiksi kun edellinen oli siansaksaa.

        Tämän säikeen aloittaja myös päsmäröi mitä suurimmassa määrin vapaalle foorumille sopimattomalla tavalla.

        Itse esitin toiveen käsittelytavoista. Jos sitä puolin sun toisin noudatettaisiin vältyttäisiin todella suurelta määrältä tarpeetonta kärhämöintiä. Ja jos ei sovita käsittelytapoja säikeen alussa, on aina kärhämöintiä ja sanomista.

        Lisäys.
        Kaikki nyt vaan eivät täällä halua samoja toimintatapoja kaikille osallistujille. Jotkut ovat ihmetelleet, miten täällä paljastellaan palkintoristikoiden ratkaisusanoja. Toiset taas niitä haluavat. Kaikkien toiveita on ihan mahdoton toteuttaa samassa säikeessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe