Kolme doona kuussa! Hyvä sanna. Meillä on pm joka on perillä asioista ja kansan pulssilla.
Kolme donaa kuussa!
25
321
Vastaukset
- Anonyymi
Luitko kyseisen artikkelin vai pelkän otsikon?
- Anonyymi
Tossa selitys tyhmemmille jotka ei itse ymmärrä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009226179.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossa selitys tyhmemmille jotka ei itse ymmärrä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009226179.htmlYmmärrätkö itse mitään ja jos, niin taas pyytäen omin sanoin kerrottuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö itse mitään ja jos, niin taas pyytäen omin sanoin kerrottuna.
Miksi sitä moneen kertaan? Tuosta ymmärtää tyhmempikin. Ellei aukea ei aukea lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitä moneen kertaan? Tuosta ymmärtää tyhmempikin. Ellei aukea ei aukea lainkaan.
Sinulla ei aukea kuin nälkäinen suu, jos satuja uskot edustajista.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17646720Z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Perussuomalaisten Riikka Purra ei suostu kertomaan mitään palkkalukua.
- Anonyymi
Miksi luvata jotain mikä ei kuitenkaan toteudu ikinä,oletko tosiaan noin tyhmä että uskot vaalipuheihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luvata jotain mikä ei kuitenkaan toteudu ikinä,oletko tosiaan noin tyhmä että uskot vaalipuheihin.
Ei kukaan ole luvannut 3000 tonnia....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et katsonut keskustelua. Puheenjohtaja ei kysynyt kuinka suurta palkkaa kukin lupaa, vaan millä palkalla alkaisi tulla toimeen.
- Anonyymi
no johan on..=)
- Anonyymi
No joo. Ei oikeisto populistit persut ole palkansaajan etupuolue, vaan on palkanmaksajan etu puolue.
- Anonyymi
Kassaneiti lupaa mitä lupaa. Kokkareet, keskusta ja demarit loivat jo Suomeen vuosikausia sitten halpaduunimarkkinat, joissa ulkomailta, esim puola tai viro tuleva yritys EI MAKSA VEROJA LAINKAAN, joten he voittavat omat firmamme kilpailulla helposti.
Sama koskee muunmuassa pizzanvääntäjiä, 5v verottomuus jonka jälkeen firma serkun kummin kaiman nimiin ja sama touhu jatkuu verottomana.
Olen lukuisia kertoja kirjoittanut miten tarkalleen ottaen homma toimii.
Kassaneidin älykkyydellä ei muuta tee kuin päästelee 3 tonnin sammakoita suupielistään joissa joitakin viikkoja sitten oli muun kuin aviomiehen elin kulkemassa edestakaisin.- Anonyymi
Mitäs se "kassaneiti" nyt on luvannut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs se "kassaneiti" nyt on luvannut
Ei mitään mahdottomia mutta Purra ei lupaa mitään, eli ei ilmeisesti jatka politiikassa, tai kertoo peru politiikan linjan joka on ei mikään.
- Anonyymi
Tästä on vaikea olla eri mieltä täällä reaalimaailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään mahdottomia mutta Purra ei lupaa mitään, eli ei ilmeisesti jatka politiikassa, tai kertoo peru politiikan linjan joka on ei mikään.
On tämä hauskaa iltalukemista heh he
- Anonyymi
purra viisas, tietää että ei poliitikko voi luvata kellekkään mitään määrättyä palkkaa,,,,,,
- Anonyymi
Kun ei tee mitään, niin ei tee virheitäkään.
- Anonyymi
No kuka sitten on luvannut? Typerykset on taas lukeneet pelkästään otsikoita perehtymättä itse asiaan😁😁😁
- Anonyymi
aivan oikein,,pitää sanoa oikeassa paikassa oikeaan aikaan,,,,,
- Anonyymi
Sitä paikkaa odotellessa🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paikkaa odotellessa🤣😂
Parempi tehdä itse jotain. Keskustelussa ei luvattu palkan määrää.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa kolme doona?
- Anonyymi
Joku väsynyt heinäkenkä yritti matkia stadin slangia😁😁😁😁😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869