Monelle linssiluteelle varsin vastenmielinen joululahja.
TV-tanssit loppuu.
18
104
Vastaukset
- Anonyymi
Kanava " sammunut"
- Anonyymi
Kyllä mulla vielä näkyy.
- Anonyymi
En ymmärtänyt aiheen aloitus? Aloituksen tekijän ilmaisua ei kai linssilude? Koska itse ei kerkiä TV katsoa? Kun on elämä on some lude!
- Anonyymi
Pelkistäen: ALFA-TV loppuu.
- Anonyymi
HARMI
MIKSI
ONKO POLITIIKASTA KYSE
ALFFA TV:lle KATEELLISETko LOPETTAA ALFFAN ,, tosi harmi,- Anonyymi
Kivoja musiikkiohjelmia, Ukkolasta enkä Harkimosta tykännyt.
- Anonyymi
Ei ole kyse politiikasta. Alfan omistajat on pers'aukisia. Fyrkat loppui ja
koska se on pääasiassa persujen kanava,
mainostajat eivät halunneet mainostaa siellä. Ei tullut edes mainostuloja riittävästi
kanavan rahoittamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse politiikasta. Alfan omistajat on pers'aukisia. Fyrkat loppui ja
koska se on pääasiassa persujen kanava,
mainostajat eivät halunneet mainostaa siellä. Ei tullut edes mainostuloja riittävästi
kanavan rahoittamiseen.Ukkola, Parkkonen, Harkimo, Soini sekä eläkeläisohjelmaa vetävä SDP.n vanhempi kansanedustaja löytävät työtä muilta kanavilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkola, Parkkonen, Harkimo, Soini sekä eläkeläisohjelmaa vetävä SDP.n vanhempi kansanedustaja löytävät työtä muilta kanavilta.
Yks hailee.
En oo katsonut sitten en yhtä ainoaa ohjelmaa! - Anonyymi
Konkurssiin se loppuu. Ei siihen kateellisia tarvitse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konkurssiin se loppuu. Ei siihen kateellisia tarvitse
Harkimolle on löydettävä tilaa Yleltä, vaalit lähestyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkola, Parkkonen, Harkimo, Soini sekä eläkeläisohjelmaa vetävä SDP.n vanhempi kansanedustaja löytävät työtä muilta kanavilta.
Toivottavasti eivät löydä Soini Harkimo ja joku vanhempi demari noitten takia en voinut
katsoa kanavaa hienoa et poistuvat t. exdemari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harkimolle on löydettävä tilaa Yleltä, vaalit lähestyy.
Toivottavasti ei löydy koskaan!!!
- Anonyymi
Hankkikaa apinat satelliittilautanen niin jeesus tulee joka minuutti monelta kanavalta.
- Anonyymi
Onko huomenna vielä mahdollisuus katsoa Salmisen soittoa kanavalta 15
- Anonyymi
Harkimon " lisää rahaa" oli parempi kuin Kiljusen ohjelma.
- Anonyymi
Ei, eikä Jaloakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31511449- 2174863
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112568- 1621894
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il111247Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401040- 84931