Anteeksi kittie ku aloitin uuden joulu aiheen ketjun, mutta eikö ketkään muut pidä joulusta kuin rekatut?
Miks jopa joulu ketjussa ollaan ilkeitä?
Joko mietitte joulua.
Jatkan matkaa, mutta haluan kaikille toivottaa joulu mieltä ja ollaan toisilleen mukavia
Joulu odotusta (rekkaatuille) ja muillekin
10
224
Vastaukset
Tuskin Kittie siitä loukkaantuu, vaikka teit aloituksen.
Siinä ketjussa kävi niin moni urpo sitä pilaamassa. Oli raasuressua, harhamaailmassa elävää sekä katkeraa mustasukkasta uikutusta...
Itse asiaan, niin pitäähän tuota joulua jo vähän miettiä, kun ensi viikolla alkaa jo joulukuu..Goodbye to this nickname and this time. Time to say goodbye. You were good company, but goodbye says this nickname.
- Anonyymi
Nyt on vasta marraskuu ja kaljakori kilisee.
Ei mitään anteeksi pyytelyä, saat ihan vapaasti tehdä oman avauksen tänne.
Mitä joululahjoja toivotte itsellenne?
Itse toivon uusia kirjoja ja öljyvärejä..Vastaan samoin, kuin muinakin vuosina, etten tarvitse mitään tavaraa.
Mulle riittää, että joulu on rauhallinen ja lämminhenkinen, sekä että kaikki ollaan terveitä ja hyvillä mielin.- Anonyymi
Toivon että partaheppu jättää merenneitonikin!
~Pappatunturi~
- Anonyymi
Lämpösukat ja vaatekauppaan lahjakortin.
- Anonyymi
Ihanaa Jouluajan rakkautta kaikille
- Anonyymi
Kyllä on imelää passkaa TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??? TULIHAN SE hahahahaha hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394568Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532464Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 111850
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70824- 136771
- 48760
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48716- 52690