Anteeksi kittie ku aloitin uuden joulu aiheen ketjun, mutta eikö ketkään muut pidä joulusta kuin rekatut?
Miks jopa joulu ketjussa ollaan ilkeitä?
Joko mietitte joulua.
Jatkan matkaa, mutta haluan kaikille toivottaa joulu mieltä ja ollaan toisilleen mukavia
Joulu odotusta (rekkaatuille) ja muillekin
10
128
Vastaukset
Tuskin Kittie siitä loukkaantuu, vaikka teit aloituksen.
Siinä ketjussa kävi niin moni urpo sitä pilaamassa. Oli raasuressua, harhamaailmassa elävää sekä katkeraa mustasukkasta uikutusta...
Itse asiaan, niin pitäähän tuota joulua jo vähän miettiä, kun ensi viikolla alkaa jo joulukuu..- Anonyymi
Nyt on vasta marraskuu ja kaljakori kilisee.
Ei mitään anteeksi pyytelyä, saat ihan vapaasti tehdä oman avauksen tänne.
Mitä joululahjoja toivotte itsellenne?
Itse toivon uusia kirjoja ja öljyvärejä..Vastaan samoin, kuin muinakin vuosina, etten tarvitse mitään tavaraa.
Mulle riittää, että joulu on rauhallinen ja lämminhenkinen, sekä että kaikki ollaan terveitä ja hyvillä mielin.- Anonyymi
Toivon että partaheppu jättää merenneitonikin!
~Pappatunturi~
- Anonyymi
Lämpösukat ja vaatekauppaan lahjakortin.
- Anonyymi
Ihanaa Jouluajan rakkautta kaikille
- Anonyymi
Kyllä on imelää passkaa TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??? TULIHAN SE hahahahaha hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33180781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill682251- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161472- 1121317
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91311Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421147