Yhtä asiaa en ymmärrä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena niissä joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma
1. En ymmärrä miksi muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena heti vaatii olemaan kaveri ja eivät osaa kirjoittaa yhtä pitkiä viestejä kuten minä.
Eikö ne muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vittu voi ymmärtää että ei heti voi olla kaveri ensin täytyy kirjoittaa pitkiä viestejä ja kirjeitä ja ajatusten täytyy kohdata niin että ymmärtää toista ja jos muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vihaa Kehitysvamma sanaa ja minä olen kiinnostunut lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja ei silloin voi tulla ymmärrystä.
Vastauksia??
1
368
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4075933Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?242237Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251849Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http911441Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko107977- 57968
- 59964
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133939- 78871
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te75841