Yhtä asiaa en ymmärrä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena niissä joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma
1. En ymmärrä miksi muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena heti vaatii olemaan kaveri ja eivät osaa kirjoittaa yhtä pitkiä viestejä kuten minä.
Eikö ne muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vittu voi ymmärtää että ei heti voi olla kaveri ensin täytyy kirjoittaa pitkiä viestejä ja kirjeitä ja ajatusten täytyy kohdata niin että ymmärtää toista ja jos muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vihaa Kehitysvamma sanaa ja minä olen kiinnostunut lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja ei silloin voi tulla ymmärrystä.
Vastauksia??
1
443
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091763Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272918- 67867
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö109677- 32591
- 88557
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61549- 32540
- 42532
- 37520