Hyvän mielen ketju

Anonyymi-ap

Mikä teidät on lähiaikoina saanut hyvälle mielelle? ja tässä ketjussa ei saa riidellä, eikä loukata toista.

50

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monetkin pienet ja itsestäänselvyytenä pidettävät asiat. Arki, johon kuuluu perhettä, ystäviä, työtä ja aktiviteettia, unohtamatta lepoa kotosalla. Paljon hyvää, aina vaan ei osaa näitä tarpeeks arvostaa.

      • Totta. Pienistä arkipäivän asioista voi saada hyvän mielen😊


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Totta. Pienistä arkipäivän asioista voi saada hyvän mielen😊

        Kyllä. Ne pienet jutut yhdessä, on suuri kokonaisuus. Eikä ollenkaan huonompi kokonaisuus olekaan. Syytä hymyyn on.


    • Just tulin saunasta ja siellä pahat asiat unohtuu. Vielä haluan kaivella joulukoristeita esiin ja vähän fiilistellä joulua🎄Tietty sain tänään ystävältä kannustavan viestin ja jaksan taas eteenpäin❣️

    • Anonyymi

      Ehkäpä sisäisen maailmani uusi järjestys. Jos nyt mietin ihan vaan itsestäni tulevaa hyvää mieltä. Perhe, etenkin lapset nyt on aina mulle ilon lähde.

      Ja semmonen pikkuruinen talvikko neiti on myös syypää mun hymyyn. Ihana pieni eläväinen. Miten joku olento voi olla niin suloinen. Kaikki on niin pikkuruista ja nättiä. Nenästä hännänpäähän. ❣️

      Se luonnekin.

      Jasu

    • Pääsin tällä viikolla taas treenaamaan ryhmässä lajia josta tykkään 😊 Toimistolla käydyt mukavat kahvipöytä- ja lounaskeskustelut kivojen tyyppien kanssa piristävät. Ja sitten ne pari erityisen ihanaa ihmistä lähellä ja vierellä, saavat hymyn huulille ☺️ 🥰

    • Anonyymi

      Serkun soitto ja jutteleminen hänen kanssaan toi iloa arkipäivään

    • Anonyymi

      Olipa mahtavaa kun kaikki naurettiin ja huudettiin yhteen ääneen.

    • Löysin muhevannäköisen prätkän, joka taitaa olla ensi kaudella maanteillä minulla 😁 kaupanteko vielä kuitenkin kesken, mutta lähellä sopua jo ollaan. Muutama yksityiskohta työn alla, niin .. wruum ..

      • Anonyymi

        Ja pullet purjeet lepattais


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja pullet purjeet lepattais

        Sulla on ilmeisesti jokin ongelma? Vähän on levy jäänyt päälle. Eikös tunnukin mukavalta olla kuin lapsi 😂


      • satama100 kirjoitti:

        Sulla on ilmeisesti jokin ongelma? Vähän on levy jäänyt päälle. Eikös tunnukin mukavalta olla kuin lapsi 😂

        Ja tää oli hyvällä sanottu, ei pahalla. Huumorilla pelkästään kuten tuokin purjehtiva yksilö.


      • Vau! Mullakin semmonen ollu haaveissa, vaan eipä ole vielä korttiakaan, jolla tuommosta sais ajaa 😅 Jos jonain kesänä sitten. Kakspyöräsistä ei oo kokemusta kuin fillarista ja moposkootterista. Neljällä renkaalla nykysellään menen, vaan oispa semmonen kaksrenkainen kivasti kiihtyvä makea peli, etenkin kun selkäpuolella ois joku kiva tyyppi tiukasti kiinni 😉 tai kävis tuo paikka kyllä mullekin, kun ohjastajana ois homman osaava,


      • Anonyymi

        Mimmonen prätkä syyhyttää, malli ja merkki vaikka? :)

        Mä olen joskus harrastanut moottoripyöräilyä, ihan huviksi ja hyödyksi. Kawasaki Ninja 600cc on viimeisin katupyörä mikä meni mun isälle ajoon, kun itsellä jäi mielenkiinto ja aika vähiin lasten syntymien myötä.

        Nyt kiinnostais enemmän motocross, tiedä vaan miten kroppa kestää. On vähän kaikenlaista vikaa jo nikamissa ja nivelissä.

        Jasu


      • Anonyymi

        Vai tääkö onkin Emppis? Kokeilisitko? :D

        https://youtu.be/eJ3yyndHL8k

        Ite olen nuorena kahjona tykännyt leikkiä hengelläni kovaa ajaen ja stuntteja tehden. Pikkupyörällä kylläkin stuntit, enää en pystys tuohon tasapainoiluun, liian vanha ja jäykkä.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai tääkö onkin Emppis? Kokeilisitko? :D

        https://youtu.be/eJ3yyndHL8k

        Ite olen nuorena kahjona tykännyt leikkiä hengelläni kovaa ajaen ja stuntteja tehden. Pikkupyörällä kylläkin stuntit, enää en pystys tuohon tasapainoiluun, liian vanha ja jäykkä.

        Jasu

        Mitähän on taas A.I. täältä lakassu, kun näky vaan ilmotuksissa 😐


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mitähän on taas A.I. täältä lakassu, kun näky vaan ilmotuksissa 😐

        Tik Tokin pätkä missä Beth niminen nainen ajaa moottorioyörällä lyhyessä hameessa. Verkkosukkiksissa. Kinkku verkotettuna. Sinappihuntu puuttui. :) nam.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mimmonen prätkä syyhyttää, malli ja merkki vaikka? :)

        Mä olen joskus harrastanut moottoripyöräilyä, ihan huviksi ja hyödyksi. Kawasaki Ninja 600cc on viimeisin katupyörä mikä meni mun isälle ajoon, kun itsellä jäi mielenkiinto ja aika vähiin lasten syntymien myötä.

        Nyt kiinnostais enemmän motocross, tiedä vaan miten kroppa kestää. On vähän kaikenlaista vikaa jo nikamissa ja nivelissä.

        Jasu

        Tuli joskus aikoinaan ajettua jääratacrossia, nyt ei pysty enää siihen. Tää, mikä on tässä työn alla, on Suzuki Intruder 800 cc, modattu melkoisen mukavasti, nätinnäköinen pärrä. Pienesti tehty cocktailii toisen pyörän osien kanssa, joita sitten muotoiltu vielä ja maalattu kuviointeja, laitettu katu-uskottavaa matskua 😁 kromi kiiltää ja hyvä saundi on 👍 ollut vähän pienempiä pyöriä tässä aiemmin, mutta nälkä kasvaa syödessä ja mietityttää, pitäisikö kerralla ahmia vielä himpun verran isompi satsi, kun se sitten kuitenkin alkaa tuntua liian pieneltä. Kyykyt ei oo mua varten, se tuli nyt täyteen ja kohteena siis jälleen customit. Nyt hyvä aika vuodesta hommata, kun saa edullisemmin, paljonkin edullisemmin kuin sit keväällä. Ja jos ei tuo Intikka tuntuisikaan sitten pidemmän päälle hyvältä, niin äkkiäkös tuon vaihtaa sit 👍


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vau! Mullakin semmonen ollu haaveissa, vaan eipä ole vielä korttiakaan, jolla tuommosta sais ajaa 😅 Jos jonain kesänä sitten. Kakspyöräsistä ei oo kokemusta kuin fillarista ja moposkootterista. Neljällä renkaalla nykysellään menen, vaan oispa semmonen kaksrenkainen kivasti kiihtyvä makea peli, etenkin kun selkäpuolella ois joku kiva tyyppi tiukasti kiinni 😉 tai kävis tuo paikka kyllä mullekin, kun ohjastajana ois homman osaava,

        Kannattaisi kokeilla jollain radalla esimerkiksi, jos jollain tutulla on jokin pyörä, miltä tuntuu ajaminen. Koukkuun siihen kyllä jää ja helposti jääkin 👍😁


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Tuli joskus aikoinaan ajettua jääratacrossia, nyt ei pysty enää siihen. Tää, mikä on tässä työn alla, on Suzuki Intruder 800 cc, modattu melkoisen mukavasti, nätinnäköinen pärrä. Pienesti tehty cocktailii toisen pyörän osien kanssa, joita sitten muotoiltu vielä ja maalattu kuviointeja, laitettu katu-uskottavaa matskua 😁 kromi kiiltää ja hyvä saundi on 👍 ollut vähän pienempiä pyöriä tässä aiemmin, mutta nälkä kasvaa syödessä ja mietityttää, pitäisikö kerralla ahmia vielä himpun verran isompi satsi, kun se sitten kuitenkin alkaa tuntua liian pieneltä. Kyykyt ei oo mua varten, se tuli nyt täyteen ja kohteena siis jälleen customit. Nyt hyvä aika vuodesta hommata, kun saa edullisemmin, paljonkin edullisemmin kuin sit keväällä. Ja jos ei tuo Intikka tuntuisikaan sitten pidemmän päälle hyvältä, niin äkkiäkös tuon vaihtaa sit 👍

        Vautsi, jääratacrossikin maittais. Olen vaan pikkusen liian ikääntyneenä innostunut lajeista, mitkä vaatii kunnossa olevaa fysiikkaa. :(

        On varmasti ollut mahtavaa vetää haipakkaa jädellä.

        Okei, joo tiedän Intruderin kyllä, originaalin paketin. Mutta sulle tulee nyt sitten tuunattuna semmonen. :)

        Ei muakaan enää katupyörät nappaa, eikä niillä voi missään kunnolla ajaakkaan. Radalla pitäis ajaa, jos ajaa haluaa eikä körötellä.

        Joku offroad olis kiva hommata, mutta kun on niin persjalkanen et tarvii tikapuut päästäkseen satulaan ja pois.

        Ei muuta kun maittuvia kilsoja ja nauti minunkin puolesta. :)

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vautsi, jääratacrossikin maittais. Olen vaan pikkusen liian ikääntyneenä innostunut lajeista, mitkä vaatii kunnossa olevaa fysiikkaa. :(

        On varmasti ollut mahtavaa vetää haipakkaa jädellä.

        Okei, joo tiedän Intruderin kyllä, originaalin paketin. Mutta sulle tulee nyt sitten tuunattuna semmonen. :)

        Ei muakaan enää katupyörät nappaa, eikä niillä voi missään kunnolla ajaakkaan. Radalla pitäis ajaa, jos ajaa haluaa eikä körötellä.

        Joku offroad olis kiva hommata, mutta kun on niin persjalkanen et tarvii tikapuut päästäkseen satulaan ja pois.

        Ei muuta kun maittuvia kilsoja ja nauti minunkin puolesta. :)

        Jasu

        Kiitti 👍 no joo, on tässä ittellänikin sama probleema, ettei oo pituudella pilattu, pitäisi sitten madalluttaa pyörää, jos katupyörää aattelis, mutta oon nyt niin noihin customeihin innostunut, kun löytyy hyvä ajoasento, on kuin nojatuolissa, jalat ylettyy hyvin maahan ja helppo hallita niin maantiellä kuin kaupungissa, koska painopiste on alhaalla. Mutta mutta .. itse asiassa pituudella ei ole merkitystä, kun oppii tekniikan, miten toimii korkeamman pyörän kanssa. Jos ei ois paikat niin kankeat kuin ne nyt ovat, niin luultavasti opettelisin sen, ei näyttänyt kovinkaan vaikealta yhdellä huoltsikalla, kun vielä jopa mua lyhyempi nainen ajoi siihen tankkaamaan pyörällään, ja sen naisen kaula oli sen pyöränsä tankin kohdalla suurin piirtein ja hyvinkin helpon näköisesti hyppäsi siihen takaisin , kun oli tankannut. Silleen hieman kuin varaslähdön ois ottanut eli pienesti kaasua ja samantien kyytiin suoraan maasta. Vauhdissahan se pysähtyikin siihen tullessaan, lopussa jarru kevyesti kiinni, nyökähti hieman eteenpäin paikallaan ja nainen olikin jo maassa ennenkuin pyörä pysähtyi niiaten kevyesti.


    • Anonyymi

      Aika lyhyeks jäi ketju. Ai niin, tää oliki lebe ketju.

    • Anonyymi

      Hauskat pikkujoulut, hyvä keskustelu kaverin kanssa, suksien osto, luminen maisema.

      • Anonyymi

        Mullakin oli tosi hauskat pikkujoulut justiinsa!


    • Anonyymi

      Iloa tuo:

      - kun huomasin aamulla, että olin saanut nukuttua jopa kymmeneen asti! Mitä enemmän kello vkonloppuna on, kun herää sen parempi :)

      - mies oli muistanut ostaa pölynimuriin pusseja

      - ajatus päivän ensimmäisestä kahvikupista!

      - lapset, koira ja tuleva joulu - se että koronaoireet hellittää kahden vuoden kärsimisen jälkeen. Jaksan taas!

    • Lisään vielä, että äsken tuli hyvä mieli, kun rakas ystäväni soitti minulle ja sanoi, ettei olisi selvinnyt ilman minun tukeani ja kuunteluani ja kiitteli minua. Hän sairastui vähän aikaa sitten vakavasti ja oli peloissaan ja kävi läpi paljon muitakin tuntemuksia, joita hän sitten purki minulle. Olin häntä varten yötä päivää nuo kriittisimmät hetket. Nyt kun lääkebalanssi hänellä on saatu viimein kohdilleen, niin iloisena soitti minulle ja siitä tuli tosi hyvä mieli 😊

      • Anonyymi

        Upeasti toimit, monesta ei ole mihinkään noissa tilanteissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Upeasti toimit, monesta ei ole mihinkään noissa tilanteissa.

        Kiitos 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeasti toimit, monesta ei ole mihinkään noissa tilanteissa.

        Aika monestakin kyllä on olemaan tukena toiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monestakin kyllä on olemaan tukena toiselle

        Mulle sattui että nainen johon olin ihastunut, ilkkui miksen nouse sängystä kun olin mm. kuumeessa sairaana enkä pystynyt liikkumaan paljoa yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monestakin kyllä on olemaan tukena toiselle

        Mulle sattui että nainen johon olin ihastunut, ilkkui miksen nouse sängystä kun olin sairaana mm kuumeessa enkä pystynyt liikkumaan paljoa yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sattui että nainen johon olin ihastunut, ilkkui miksen nouse sängystä kun olin sairaana mm kuumeessa enkä pystynyt liikkumaan paljoa yhtään.

        Tollanen pitää heivata heti pihalle ja pysyä kaukana. Hyi mitä porukkaa onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollanen pitää heivata heti pihalle ja pysyä kaukana. Hyi mitä porukkaa onkin.

        Ei oltu suhteessa onneksi. Sama nainen teki paljon muutakin samankaltaista pskaa. Sain kaiken selville myöhemmin.

        Joistakin on tukemaan hätätilanteessa, joistakin ei. Minimivaatimus ihmisyydelle on että osaa pitää turpansa kiinni.


      • Hyvät ystävät on kultaakin kalliimpia❣️


      • Anonyymi

        Sellainen ystävä pitäisi olla kaikilla ihmisillä . Ihanaa että vielä on olemassa empaattisia ihmisiä jotka todella välittävät toisesta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sattui että nainen johon olin ihastunut, ilkkui miksen nouse sängystä kun olin sairaana mm kuumeessa enkä pystynyt liikkumaan paljoa yhtään.

        No monesti vittuilu lopulta osuu omaan nilkkaan ja sattuu sitten ilkkujaankin. Lapselliset ihmiset rääpii päätään, kun variksen poika persettään. Kannattaa kiertää kaukaa kaikki sellaiset, joissa ilkeys ja vittuilu on päällimäisenä.

        Jasu


    • Ensi viikolla alkais loma😎 ja pääsen näkemään kotipaikkakunnalleni sukulaisia ja ystäviä. Työhaastattelukin olis ja ens vuonna puhaltaa uudet tuulet.. Iam very happy🥳😊

      • Jostain olin näkevinäni jotta olisit palaamassa kotikonnuille (?). Jos näin oli, niin onko tuossa sun nykysen sijainnin ja kotikontujen välissä pitkä jana?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jostain olin näkevinäni jotta olisit palaamassa kotikonnuille (?). Jos näin oli, niin onko tuossa sun nykysen sijainnin ja kotikontujen välissä pitkä jana?

        No semmonen reilu sata kilsaa on väliä. Pieni maaseutukaupunki on johon olis nyt tarkoitus muuttaa ensi vuoden puolella. Asuminen ja asunnot edullisia, on semmoinen yhteisöllisyys ja tekemisen meininki😊 Sitä osaa arvostaa asioita eri tavalla, kun käy välillä muualla.


    • Anonyymi

      Ze ku mies "mies" meni ovesta ulos. Sa laa.
      😅😅😅😅😅😅😅😅

    • Anonyymi

      Maisemat kuin postikortista, kyllä tässä kelpaa odottaa joulua! Olispa hauska ajaa reellä, joku saisi järkätä sateenkaarevan rekiretken.

      • Anonyymi

        Mä lähtisin heti mukaan🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä lähtisin heti mukaan🤗

        Sama, kuulostaa huippuhauskalta!


      • Anonyymi

        Täälläpäin on pulkkamäki, missä käy joukolla kaikenikäisiä. Sekin olisi hyvä tapahtuma. Rennot hauskat jutut on kaikkein parhaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläpäin on pulkkamäki, missä käy joukolla kaikenikäisiä. Sekin olisi hyvä tapahtuma. Rennot hauskat jutut on kaikkein parhaita.

        Ton tyyppisissä riennoissa olisi parhaat mahikset päästä juttelemaan ja tutustua. Ainakaan kaikki ei istuisi kaveriensa kesken.


    • Anonyymi

      Kuka on menossa Mummolaakson uuden vuoden pippaloihin?

      • Anonyymi

        Järjestetäänkö niitä, ei ole kuulunut vielä mitään?


    • Anonyymi

      Mitä mieltä joulupaidoista/neuleista? Jenkkivillitys kantautunut tännekin viime vuosina ja nytkin tuppaa jatkuvasti mainontaa niistä.

      • Anonyymi

        Ei kiitos ikinä. Kerran tuli lahjaksi ja meni ensimmäisessä pesussa pilalle. Ne on kertakäyttökamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos ikinä. Kerran tuli lahjaksi ja meni ensimmäisessä pesussa pilalle. Ne on kertakäyttökamaa.

        Ne on aika mauttomia turhakkeita.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe