jäädä pysyvästi mieleen?
Voiko yksi kohtaaminen
67
1371
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi. Kun kuluu aikaa varmasti unohtaa jos haluaa. Haluan unohtaa lopullisesti ex ihastuksen. Tietystä syystä...
- Anonyymi
Kohtaaminen vois pysyä mielessä pitkään.
Mutta mitä sinä teet käytännösdä ratkasee...
Ajatukset on ajatuksia teot on tekoja...
Niillä teolla pääsee irti.
Ajatelmst muuttuvat ja vaihtuvat ja unohtuvat...
Teot ei.
Kiviaydän - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtaaminen vois pysyä mielessä pitkään.
Mutta mitä sinä teet käytännösdä ratkasee...
Ajatukset on ajatuksia teot on tekoja...
Niillä teolla pääsee irti.
Ajatelmst muuttuvat ja vaihtuvat ja unohtuvat...
Teot ei.
KiviaydänMutta jos ei enää koskaan näe eikä tiedä hänestä mitään niin..Kai se jää sinne haaveisiin sitten..
Voi jäädä ja sopivissa olosuhteissa jääkin.
- Anonyymi
Voi
- Anonyymi
Voi. Minkälainen kohtaaminen aplla?
- Anonyymi
Ehkä en avaa sitä tänne. Kyllä se mut muistaa, jos jäin sen sydämeen.
- Anonyymi
Joskus jää pitemmäksi aikaa, jos ihminen on herkässä tilassa.
https://youtu.be/OaHnHj5b85Q- Anonyymi
Joskus taas jää pysyvästi eikä voi unohtaa vaikka kuinka yrittäsikin
- Anonyymi
Viimeiset hitaat 🙃 https://youtu.be/4woAnRXL3J0
- Anonyymi
Tottakai voi.
- Anonyymi
Voi, mutta ei pitäisi. Ois helpompaa kun ei jäis.
- Anonyymi
Millainen kohtaaminen? Ihan tuntemattoman ensi kohtaaminen vai jo tunnetun ensikohtaaminen?
- Anonyymi
Tuntemattoman. Vaihdettiin vain muutamia lauseita. Itse en ehtinyt sanoa mitään ihmeellistä, mutta hän ehti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntemattoman. Vaihdettiin vain muutamia lauseita. Itse en ehtinyt sanoa mitään ihmeellistä, mutta hän ehti.
Mitä hän sanoi sinulle ja missä tilanteessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän sanoi sinulle ja missä tilanteessa?
-Tuntemattomen miehen kanssa muutama sana vaihdettiin( Tays) ja upea tunne jäi kohtaamisesta.
-Joten mahdollista on, on jäädä mieleen .
- Anonyymi
Ei jää. Rakastuin yhteen varmaan viiden kohtaamisen jälkeen. Kyllä se vaatii aikansa.
- Anonyymi
Ei välttämättä
- Anonyymi
Kyllä voi. Jotkut ihmiset jäävät mieleen ensikohtaamisesta alkaen eivätkä unohdu.
- Anonyymi
Kyllä voi. Minulle kävi näin keväällä kun kohtasin jonkin verran nuoremman miehen ja katsoimme toisiamme ohi mennessämme. Sen jälkeen en ole häntä nähnyt.
- Anonyymi
Ehkä se ei olis jäänytkään mieleen jos en ois tuntenut samoin. Tunsin, mutta hän ei saanut koskaan tietää sitä. Hän tunnusti mulle, mitä ajatteli.
- Anonyymi
Siis toinen tunnusti sulle ja vaikka tunsit samoin niin et sitten kertonut tätä hänelle? Miksi ihmeessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis toinen tunnusti sulle ja vaikka tunsit samoin niin et sitten kertonut tätä hänelle? Miksi ihmeessä?
Hän tuli siihen niin yllättäen. Katsottiin kyllä pitkään toisiamme, hymyiltiin. Mutta en osannut reagoida enempää siinä hetken kestävässä tilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tuli siihen niin yllättäen. Katsottiin kyllä pitkään toisiamme, hymyiltiin. Mutta en osannut reagoida enempää siinä hetken kestävässä tilanteessa.
Katsoit mua niin nätisti, syvälle sieluun. En mä sitä ikinä unohda. Hymyillään kun tavataan ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoit mua niin nätisti, syvälle sieluun. En mä sitä ikinä unohda. Hymyillään kun tavataan ;)
Milloin ja missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ja missä?
Yhdessä tapahtumassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessä tapahtumassa
Oliko siellä musiikkia?
- Anonyymi
Kai se joillakin voi. Itsellä jäänyt moni mieleen, mutta yhtäkään en kyllä ikävöi.
- Anonyymi
Mullakin on uusi elämä, mutta jostain syystä en unohda häntä. Varmaan koskaan. Mutta ei se mua haittaa, kivoja muistoja kuitenkin jäi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin on uusi elämä, mutta jostain syystä en unohda häntä. Varmaan koskaan. Mutta ei se mua haittaa, kivoja muistoja kuitenkin jäi.
Oliko viime kesä kun tämä tapahtui..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko viime kesä kun tämä tapahtui..
Ehkä me nähdään ensi kesänä siellä samassa paikassa missä kohdattiin ❤️
- Anonyymi
Voi, niin on käynyt minulle. Mutta nyt kun tarkempaa mietin niin olen nähnyt hänet aikaisemminkin yhden baarin terassilla, en vaan millään muista kuinka kauan siitä on? :)
- Anonyymi
Siitä on jo vuosia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on jo vuosia
Voi myös olla että ollaan käyty treffeillä. Muistan että pidin hänestä.. mutta silloinen välimatka oli esteenä, hän asui muistaakseni Forssassa.
- Anonyymi
Kyllä se vaan voi jäädä. Ikävä kyllä. Mies olen..
- Anonyymi
Tottakai. Muistan kohtaamisia, joissa en uskaltanut mennä edes juttelemaan, vaikka olisi ehkä pitänyt. Eli voiko laskea ihastukseksikaan - no toki ihan ihastuttavalta vaikutti.
- Anonyymi
Miks ei vois
- Anonyymi
Kyllä voi jäädä mieleen, onko se sitten se kuuluisa lähtemätön vaikutus
- Anonyymi
Tiedän ettei enää koskaan nähdä. Mutta kiitos sinulle kun tulit mua kohti. En tule sitä koskaan unohtamaan. Haaveilen siitä, minkälaista meillä olis voinut olla. Tiedän realiteetit, mutta haaveilen silti.
- Anonyymi
Milloin tämä kohtaaminen tapahtui?
- Anonyymi
Haaveilen minäkin. Hänen katseensa jäi mieleen ikuisiksi ajoiksi. Harmittaa, kun ei puhuttu. Olisin halunnut kertoa, mitä tunnen.
- Anonyymi
no siis,miten sen vois unohtaa ? muuta kuin jos dementia iskee,niin ehkä sitten...oli se semmosta pyöritystä,kuin ois pyörremyrsky iskeny :D
- Anonyymi
En tiedä mutta kesto-oksetus jäi ainakin.
- Anonyymi
Harmi että osalle on jäänyt huonompia muistoja ja katkeruutta. Mulla on ainakin kauniit muistot. Vaikka aikaa on mennytkin ja tiedän ettei tulla enää tapaamaan.
- Anonyymi
Varmaan ja tietenkin voikin. Miksei sillä aivan hyvin voi.
- Anonyymi
Tietysti se ensimmäinen kohtaaminen noin kaksi vuotta sitten hänen, n luonaan on jäänyt ikuisesti mieleen.
Ne ensimmäiset halaamiset ja suudelmat sekä se pari tuntinen siitä kun astuin hänen asuntoonsa on ikuisesti jäänyt mieleeni. Ihania asioita ehti tapahtua lyhyessä ajassa.
Kivaa pakkaspäivää ❄️☺️hänelle, vaikka tuskin hän täällä palstalla aikaansa viettääkään. - Anonyymi
Kai sellainen jää dorka
- Anonyymi
Hyvin sanottu
- Anonyymi
no voiphan se jiähä,tietenniii
- Anonyymi
Kyllä kokonainen hirvilauma , juoksee tien yli !
- Anonyymi
Ihastuin teini-iässä erääseen ihmiseen, jonka kanssa ei tapahtunut mitään.
Joskus vuosien varrella näin vain vilahduksia.
N kuusi vuotta sitten jouduin pohtimaan elämääni hyvin hyvin syvällisesti.
Tarvitsin omaa hiljaisuutta ja lähdin ajelemaan autolla.
Yht´äkkiä hän ajoi vastaan erään hypermarketin luona.
Seuraavana päivänä aivan vastakkaisella suunnalla kaukana hän oli tankkaamassa
ennen minua. Lähdin ajamaan ja jonkin ajan kuluttua hän ohitti.
Seuraavana päivänä etsiessäni auton pientä korjausneuvoa Suomi 24.stä
Aloitussivulla oli kertomus noista kohtaamisista.
Silloin siinä oli aina viimeisimpiä kirjoituksia.
Vastasin siihen ja yhä olen täällä. - Anonyymi
Todellakin. .
- Anonyymi
Tietysti voi ja parikin tällaista kohtaamista on vuosien takaa jäänyt mieleen
- Anonyymi
Hyvässä että pahassa....voi.
- Anonyymi
Kyllä voi, tunnen vieläkin ihollani sen ainoan irl kohtaamisen. Se oli hänen puoleltaan sellaista varovaista kontaktin ottamista, vaikka sanat sinkoilivat. Lopulta yllättäen olin lämpöisessä halauksessa, ja sitten se oli. Mutta minä en pääse siitä yli, odotan siitä encorea.
- Anonyymi
Jäi mieleen tuo virheosuma.
- Anonyymi
Voi ja perjantaina minulla luultavasti oli tällainen kohtaaminen, vieläpä pelkän ruudun välityksellä.
- Anonyymi
Voi, mutta yleensä on hyvä yrittää aktiivisesti unohtaa.
- Anonyymi
Miksi pitäis unohtaa? Arki on välillä aika puuduttavaa. Haaveilu on kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäis unohtaa? Arki on välillä aika puuduttavaa. Haaveilu on kivaa.
Koska realismi. Ei täällä hattarahöttö elätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska realismi. Ei täällä hattarahöttö elätä.
Aina saa haaveilla. Joku voi saada siitä voimaa.
- Anonyymi
Ei kovin kauaksi aikaa, vaikka olisi nähnyt tavallaan useammankin kiinnostavan oloisen. En mieti ketään heistä arkea eläessäni, koska heihin ei liity kaipaavia tunteita. Oeln tottunut olemaan itsenäinen.
- Anonyymi
Kyllä vaan...jos kohtaat jonkun tilanteessa "oon vaan tanssimassa"ja kyseinen henkilö on jotain jollaisesta voi vain unelmoida...siinä menee niin sekaisin ettei viimeisten valssien jälkeen kotimatkalla muista kääntyä oikeesta risteyksestä vaan ajelee mukavasti ohi...eikä näissä sitä encorea sitten tule vaikka kuinka haluis. Näistä on paljon lauluja tehty. Sä olit mulle unelmaa mutta maailma on totta.
- Anonyymi
Riippuu ilmanalasta ehkä https://youtu.be/OSFPOdCmHB0
- Anonyymi
Entinen naapurin nainen alaovella viime vuonna kesällä, vaaleat hiukset. Olit lastasi vastassa auton luona.
Olisiko saanut sanaa suusta jutellessa kun tuntui niin ihmeelliseltä. Asutkohan siellä vielä. Muutin junaradan toiselle puolen kaksi päivää myöhemmin. Olit puhtaan valkea, ei mitään huonoa, mutta tuli tunne että olit uupunut.
Katsoit minua tarkkaan. Kunpa tietäisin mitä ajattelit.- Anonyymi
Tuntomerkkejä tallensi tulevaa varten?
- Anonyymi
Voi kai miks ei vois se että onko sillä siltikään mitään merkitystä onkin si jo eri juttu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069696
- 494741
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421991Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021986- 241670
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131441Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401339Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30923Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31922