Viikonloppuisin on ihanaa katsoa romanttisia elokuvia! ( REK )

Anonyymi-ap

Oikein ihku rakkausleffa on ihanan hellyttävä, mikä teidän suosikki on?

23

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitään passkaa ei katota TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??? TULIHAN SE hahahahaha hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA

      • Anonyymi

        Aloitus oli kaunis mutta toi vastaus on törkeä


    • Anonyymi

      Pulp Fiction, ikiklassikko sisältää myös sopivasti romintiikkaakin.

    • Anonyymi

      Texasin moottorisahamurhaaja.

      • Anonyymi

        Hohto kuuluu parhaimpiin myös. Sitä oikeaa rakkautta, ihkua.


    • Yksinäinen Perhossa ja 101 perholaista, hah hah haaa!!!...

    • Nekromantik on vuonna 1987 valmistunut kauhun elementtejä omaava elokuva, jonka ohjasi Jörg Buttgereit. Juonessa pariskunta törmää ruumiiseen, joka innoittaa heidän seksielämäänsä. Toinen nekrofiliaa käsittelevä elokuva on Lynne Stopkewichin ohjaama Kissed, joka ilmestyi vuonna 1996. Espanjassa tehty The Corpse of Anna Fritz kertoo Pausta joka on ruumishuonella töissä. Kun sinne tuodaan näyttelijä Anna Fritzin ruumis tulevat hänen kaverinsa käymään siellä.
      Nämä ovat myös lähellä sydäntäni ja katson niitä usein beta videoillani, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Huhhuh mitä tekstiä perhon majuri tänne laittoi


    • Anonyymi

      Miesten keskinen kanssakäyminen ja anopin ruumis siinä tosimiehen elämä, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Herra siunaa tätä julmaa ja syntistä kapteenia pyhällä Hengelläsi ja pelasta hänen sielunsa


    • Anonyymi

      Koskaan ei ole liian myöhäistä tehdä parannusta. Itse pidän Syvä Kurkku elokuvaa romanttisimpana ikinä. Siunattua sunnuntai-iltaa kaikille!

      • Anonyymi

        Saksalainen hydrauliikka tuo sielulle rauhan, hallet sille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalainen hydrauliikka tuo sielulle rauhan, hallet sille!

        Herra siunaa tätä syntistä


    • Anonyymi

      Keski-Pohjalaista romantiikkaa kuvaa parhaiten Pasolinin ohjaama elokuva "Salo eli Sodoman 120 päivää".
      Tässä elokuvassa on hyvin kuvattu Kokkolan ja Keski-Pohjanmaan henkinen tila...

    • Anonyymi

      Höpö höpö viikonloppuna ryypätään samoin kuin arkenakin, piti töihin tai ei. Herrasmiehiä ollaan.

    • Anonyymi

      Mikä tätä kaupunkia oikein vaivaa...!?

      • Anonyymi

        Herrasmiesmäisyys, maakunnasta levinnyt.


      • Anonyymi

        Oiskohan matala koulutusaste ja keskenään lisääntyminen? Mitä luulet?


    • Anonyymi

      Mitään romanttisia elokuvia edes tule nykyään tv stä' eihän sieltä tule kuin uusintoja ja suomalaisia paskalakki sarjoja joita nämä paskalakkien vw trasporttreihin t5 pakuihin on ahdettu sieltä he kuvaavat tilanteita että kamerat vaan heiluu ja antavat välillä vähän omiaanki o kommauksia tilanteissa,tylsiä ne paskalakki sarjat heh:)

    • Anonyymi

      Kunnon sakemanni hydrauliikkaa ja utarevoidetta tekee hyvää se

      • Anonyymi

        Tuo kuulostaa eläinsuojelurikkomusasialta


    • Anonyymi

      En katso koskaan romanttisia rakkausleffoja.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe