Rakkaus tarkoittaa halua olla yhdessä

Anonyymi-ap

31

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietysti näin.

    • Anonyymi

      Noin olen ajatellut sen olevan. Siksi olen tarkoituksellisesti ohittanut monia ihmisiä.

    • Anonyymi

      Toisten käyttäminen omiin tarpeisiin on rumaa. Rakkauden teot on kauniita ❤

      • Anonyymi

        Silti voi paljastua 20v jälkeen, että toinen on käyttänyt sinua kokoajan omiin tarpeisiinsa, vaikka on sanonut rakastavansa. En usko enää rakkauteen parisuhteessa, mutta uskon rakkauteen eri muodoissa. Uskon äidin rakkauteen, ystävien väliseen rakkauteen jne.


    • Anonyymi

      Kauanko sen halun täytyy kestää että se vielä on rakkautta?

      • Anonyymi

        Kysy siltä.


    • Anonyymi

      Juuri siksi vain omanikäinen ystäväksi, tai kumppaniksi, jos ollaan samaa mieltä siitä mitä kumppanina olo tarkoittaa ja mitä siihen ei kuulu.

      • Anonyymi

        Kaikki muuttuvat

        Vähitellen

        Elämämme se mukana

        Tavat

        Arvot

        Se

        Mikä on tärkeää


        Toivottavasti oikeaan suuntaan


    • Anonyymi

      Niin ja jos kohde kieltäytyy ei ole rakkautta kääntää kelkkaansa ja alkaa haukkua tai yrittää vahingoittaa häntä. Rakkautta on hyväksyä se ja antaa toisen olla rauhassa jos niin haluaa.

      • Anonyymi

        Kenen pitäisi sun mielestä olla rauhassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen pitäisi sun mielestä olla rauhassa

        I wanna hold your hand


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joitakin prepositioita ja adjektiiveja täällä esitetyistä rakkaushöpinoistä poimittu: aito, ateistin, ehdoton, elämäni, ensi, epäuskovaisten, helppo, ikuinen, keskinäinen, kielletty, meidän, minun, mun, oikea, pyyteetön, sokea, suurempi, suuri, suurin, tää, tämä, tavaton, täydellinen, tosi, uusi, vahvempi, yksipuolinen.

      Onnellinen rakkaus on olemassa silloin kun kummatkin kokevat saavansa paljon enemmän kuin kokevat antavansa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Joku, joka todella rakastaa sinua, ei tarvitse sinua vaan valitsee sinut." En ole varma tästä lauseesta. Omalla kohdalla kyse ei ollut valinnasta, ennemmin se tapahtui tahdoin tai en. Ja sitten vielä että aitoa rakkautta ei tarvita, olen erimieltä tässäkin. Tarvitsen tän rakkauden, mutta en siksi että käytän hyväksi ja omaa etua ajatellen, vaan siksi että minun tarvii päästä antamaan ja näyttämään tunteeni eli rakkauteni sille kenelle ne on tarkoitettu.

      • Anonyymi

        Ja jos kyse oli valinnasta, minä en sitä valintaa tehnyt. Siinä oli mukana jotain yliluonnollista johdattamassa ja tekemässä valintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos kyse oli valinnasta, minä en sitä valintaa tehnyt. Siinä oli mukana jotain yliluonnollista johdattamassa ja tekemässä valintaa.

        Ei yliluonnollista vaan biologiasi toimintaa jota et tiedostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yliluonnollista vaan biologiasi toimintaa jota et tiedostanut.

        Sielua ei biologialla selitetä. Biologian mukaan aurinkokunnan ulkopuolista elämää ei ole, ennen kun se on löydetty.


    • Anonyymi

      "Rakkaus tarkoittaa halua olla yhdessä"

      Toden totta, jo Juice opetti: Meill' on tahto nisäkkäin, olla sisäkkäin.

      • Anonyymi

        Tuo on menny multa ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on menny multa ohi

        Kolahtiko kuitenkin "sinä rakastat minua, pienestä pitäen" siinä mielessä että mistä hän silloin pitää (kiinni)?


    • Anonyymi

      Toki mutta kaipa siinä joku juju piilee että haluaa erilaisia asioita, vakka kannelle jne

    • Anonyymi

      Näin se juuri on. Usein näkee mitä kummallisempia juttuja väitettävän rakkaudeksi. Voihan sitä kehua vaikka mustan valkoiseksi, mutta eri asia kuka senkin uskoo. Jokainen näkee ketkä elämässään mukana ovat.

    • Anonyymi

      entä jos etsii rakkaudella eikä mitään pahaa ole siellä takana? ihan vain puhtaalla rakkaudella yrittää löytää/tavoittaa toista ihmistä, jota rakastaa? ei silloin voi sanoa noin, etteikö ansaitsisi sitä toista ihmistä. ennemminkin sanoisin, että se ihminen tulee itse sitten sen rakastavan osapuolen luokse tai hakeutuu läheisyyteen kuin että alkaisin väittämään, ettei ole ansainnut jotakuta. noi asiat on sellaisia, joita ei kannata sotkee toisiinsa. joskus ei vain pysty tavoittamaan toista ihmistä ja haikailee ikävissään tämän perään, koska rakastaa. siinäkö näet jotain negatiivista? eihän siinä ole edes omistushalua, koska jos sitä olisi, toimisi se ihminen silloin toisin eikä vain rakastaisi ja oottelis ja haaveilis.

    • Anonyymi

      Sitä se rakkaus on. Halu jakaa elämänsä rakastamansa ihmisen kanssa. Saada rakastaa ja olla rakastettu ilman vaatimuksia. Iloita yhdessä ja nauttia yhdessä elämän ihanuudesta ja ymmärtää toista.

      • Anonyymi

        no sitä ainakin. kuuluu siihen muutakin, mutta mitä kenenkin kohdalla .. se onkin sitten jo toinen juttu. nyt pitää lähteä mökille, ei kerkee kirjoittaa tästä aiheesta tämän enempää, jollei sitten ruuan jälkeen möksällä kännykällä jotain. hyvin kirjoitettu ja ajateltu kuitenkin tuo sun teksti. kaikki eivät aina toimi tuon mukaisesti rakkaudessaan, kaikki eivät ole samasta puusta veistettyjä, jokainen näyttää rakkautensa ja muutkin tunteensa omalla tavallaan. yhtä kaikki .. siihen kuuluu todella laaja kirjo asioita ja tunteita, myös vihaakin vaikkakaan ei siinä mielessä, miten sen ekana käsittää .. tuon vihan siis .. vihaakin kun on erilaisia, hyvässäkin :) mutta mulla ei sitä ole, pelkästään päällimmäisenä tuota rakkauden tunnetta, joskin poden sitä yksipuolisesti, muttei se ole keltään pois mistään. ei edes minulta. se on ja saa olla niin kauan kuin on ollakseen. en silti tee mitään typeriä tekoja tai harhaudu polultani. tiedän mistä puhun. olo rauhallinen ja hyvinkin seesteinen siltä osin.


    • Anonyymi

      En enää oo varma tiedänkö mitä se rakkaus oikeesti tarkottaa mutta tiedän ettei se tarkota toisen vähättelyä, valmiutta hylätä ilman syytä tai selitystä, halua nähdä toisen epäonnistuminen, haluttomuutta iloita toisen onnistumisesta, nää nyt tuli tänään mieleen. Oon taas saanu yliannostuksen suomalaisista narsisteista. Uskon kuitenkin että rakkaus on.

      • Anonyymi

        ei tietenkään toisen vähättelyä vaan nimenomaan kannustaa ja iloita toisen kanssa/puolesta, jos on jossain onnistunut oli se sitten miten pieni asia tahansa. toinen pitää huomioida, ja nimenomaan hyvässä mielessä eikä olla laittamassa alempaan kastiin. eihän se silloin rakkautta olisikaan vaan pelkästään arvostelua ja jos näin käy, niin silloin se arvostelija on kade tai mustis tai jotain muuta negaa .. hylkäämisenkin vielä ymmärrän, jos se tulee oikeista syistä, muttei saa hylätä niin, ettei kerro siitä toiselle. ja epävarmuuteen jättäminen on yks pahimpia myös. valehtelu. onhan niitä, millä saa toisen olon tuntemaan surkeeks, mutta on niitä niitäkin, millä saa toisen olon tuntemaan hyväksi enkä puhu nyt seksistä. pieni hipaisukin riittää usein kertomaan sen kaiken, minkä haluaa kertoa - hyvässä mielessä siis - tai halaus. pieni hali. ei siihen ihmeitä tarvita kuten ei myöskään tuohon alistamiseen. se alistaminen jättää pitkät arvet, hali tai kosketus hyvässä mielessä jättää pitkät arpien parantamiset parhaimmillaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tietenkään toisen vähättelyä vaan nimenomaan kannustaa ja iloita toisen kanssa/puolesta, jos on jossain onnistunut oli se sitten miten pieni asia tahansa. toinen pitää huomioida, ja nimenomaan hyvässä mielessä eikä olla laittamassa alempaan kastiin. eihän se silloin rakkautta olisikaan vaan pelkästään arvostelua ja jos näin käy, niin silloin se arvostelija on kade tai mustis tai jotain muuta negaa .. hylkäämisenkin vielä ymmärrän, jos se tulee oikeista syistä, muttei saa hylätä niin, ettei kerro siitä toiselle. ja epävarmuuteen jättäminen on yks pahimpia myös. valehtelu. onhan niitä, millä saa toisen olon tuntemaan surkeeks, mutta on niitä niitäkin, millä saa toisen olon tuntemaan hyväksi enkä puhu nyt seksistä. pieni hipaisukin riittää usein kertomaan sen kaiken, minkä haluaa kertoa - hyvässä mielessä siis - tai halaus. pieni hali. ei siihen ihmeitä tarvita kuten ei myöskään tuohon alistamiseen. se alistaminen jättää pitkät arvet, hali tai kosketus hyvässä mielessä jättää pitkät arpien parantamiset parhaimmillaan :)

        Kerrotko tätä siks että sinä kohtelet ihmisiä näin vai onko tää tällästä yleistä lätinää. Suomalaisen narsistin manipulaatioo. Yhen jutun mitä oon oppinu tekeen, käännän selkäni ja oon hiljaa. Välillä kyllä edelleen mietin että vittu mikä reppana mieheks mutta se on vaan mun ja isä taivaan välinen keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko tätä siks että sinä kohtelet ihmisiä näin vai onko tää tällästä yleistä lätinää. Suomalaisen narsistin manipulaatioo. Yhen jutun mitä oon oppinu tekeen, käännän selkäni ja oon hiljaa. Välillä kyllä edelleen mietin että vittu mikä reppana mieheks mutta se on vaan mun ja isä taivaan välinen keskustelu.

        itse kohtelen ihmisiä juurikin noin, en alenna vaan iloitsen jos heillä menee hyvin. jos menee huonosti, tulen surulliseksi ja yritän auttaa. ei ole mitään lätinää vaan ihan omia ajatuksiani ja kokemuksiani. ystäväpiirissä minut tunnetaan siitä, että oon yleensä aina valmis auttamaan ja myös huonojen hetkien aikana valmis kuuntelemaan, oli päivä tai yö. mutta osaan mäkin olla tyly, jos mua kohdellaan tylysti, useimmiten en kuitenkaan oo enkä toimi tylysti. nytkin olisi asioita, joissa voisin toimia todella tylysti, mutta ei, enpä ole tehnyt niin. en, vaikka mulle ollaan edelleenkin tylyä. aattelen, että se menee ohi ajallaan siltä toiselta. pitää paikkansa, että käännän toisenkin poskeni lyötäväksi, mikäli se saa sen toisen tuntemaan olonsa paremmaksi. loputtomiin en kuitenkaan käännä. haluan pitää itseni suurin piirtein ehjänä minäkin. se on sitä itsepuolustusta mun kohdalla. selkänikin käänsin, kunnes tuli ikävä erästä ihmistä. liian isoksi paisui se enkä voinut olla vain hiljaa. itte oon ittestäni ajatellu, että v-ttu mikä reppana mä oonkaan, mutta rakastan sen verran paljon vieläkin ja mietin, että jos se tekee minusta reppanan, niin sitten tehköön. en kuitenkaan aio tehdä asian eteen mitään, en halua mennä sorkkimaan toisten välejä, rakastamani ihminen on siis uudessa suhteessaan, ei kuulu tapoihini mennä sotkemaan kenenkään suhteita. käännän sillekin asialle selkäni, mutta rakkaudelleni häntä kohtaan en voi kääntää. en vielä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe