Tulet mieleeni monta kertaa päivän aikana. Mietin mitä olisi voinut olla. Mietin olivatko sanasi totta ja olinko minä kuitenkaan sinulle tärkeä.
Sitä sinä olit minulle; tärkeä. Et tule ymmärtämään miten tärkeä olit, miten suuressa osassa elämässäni olit. Olit niin tutun tuntuinen, niin lähellä, vaikka olitkin kaukana.
Sinä olit minulle turva, vaikka et sitä tiennytkään.
Olen surullinen siitä, että sinä et enää ole elämässäni. Kaikki on poissa ja sinä olet kadonnut. Sinua minä kuitenkin kaipaan, kaipaan koko sydämestäni.
-N
Herään aamuisin ikävään
26
531
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sitä mieltä, että tuollaisia on tänne turha kirjoittaa. Palstoilta et lohtua löydä, et totuutta etkä vastausta. Sinua ei tue kukaan, et voi luottaa kehenkään. Jokainen vastaus menee ohi. Olen huomannut, että elämässä voi luottaa vain itseensä, ei kehenkään muuhun. Vakuutteluistaan huolimatta, ovat ne kaikki tyhjiksi osoittautuneet. Löydät turvan, pysyvyyden, luotettavuuden, rakkauden vain omasta itsestäsi. Heikkona hetkenä saatat huutaa jopa Korkeinta avuksesi, mutta hän ei kuule eikä vastaa. Yksin olet sinä ihminen, koko elämän yksin kaikessa, syntymästä kuolemaan. Vain kaiku huhuiluusi vastaa.
Näin minä olen kokenut, ja se on totuus.
Kaikki haikailu on turhaa.- Anonyymi
Minä olen toista mieltä. Palstalle on nimenomaan hyvä purkaa tuntojaan, ettei ne patoutunut sisään. Kaikilla ei ole mahdollisuutta jakaa näitä ajatuksia esim ystävien kanssa. Aloitus voisi olla omasta kynästäni. - Nainen sivusta
- Anonyymi
Olen aina kirjoittanut tuntojani ulos, pois sisältäni. Se tuo sen lohdun, joka on minun mahdollista saavuttaa. Voin myös mielessäni miettiä, josko hän, jota ajattelen tietää tai näkee - sitä en voi minä tietää, etkä liioin sinä.
Mitä uskon kysymyksiin tulee niistä jokainen tuntee eri tavoin; niin kuin se itselle sopiva on. Sinun oikea tai minun oikea, ei ole jonkun toisen oikea.
Olen itseni kanssa yksin ja tiedän, että olen ajatusteni kanssa yksin.
Kiitos kommentistasi.
-N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen toista mieltä. Palstalle on nimenomaan hyvä purkaa tuntojaan, ettei ne patoutunut sisään. Kaikilla ei ole mahdollisuutta jakaa näitä ajatuksia esim ystävien kanssa. Aloitus voisi olla omasta kynästäni. - Nainen sivusta
Ajattelen samoin, mutta minä en puhu tunteistani, vaikka olisi joku jolle puhua. Pidän aina tunteeni ja ajatukseni ominani. Ainoa, jolle puhuin oli hän, jota tässä kaipaan.
Kiitos sinulle kommentistasi
-N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina kirjoittanut tuntojani ulos, pois sisältäni. Se tuo sen lohdun, joka on minun mahdollista saavuttaa. Voin myös mielessäni miettiä, josko hän, jota ajattelen tietää tai näkee - sitä en voi minä tietää, etkä liioin sinä.
Mitä uskon kysymyksiin tulee niistä jokainen tuntee eri tavoin; niin kuin se itselle sopiva on. Sinun oikea tai minun oikea, ei ole jonkun toisen oikea.
Olen itseni kanssa yksin ja tiedän, että olen ajatusteni kanssa yksin.
Kiitos kommentistasi.
-NHänen ikänsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen samoin, mutta minä en puhu tunteistani, vaikka olisi joku jolle puhua. Pidän aina tunteeni ja ajatukseni ominani. Ainoa, jolle puhuin oli hän, jota tässä kaipaan.
Kiitos sinulle kommentistasi
-NNiin muistan sen niin elävästi, kun hän, n avasi sydämensä ja kertoi kaiken mitä oli kokenut ja tuntenut elämänsä aikana, eri aikakausina. Ne asiat eivät koskaan unohdu ja ovat tarkoitettu vain minun tietooni.
Siitä pidän myös kiinni.
- Anonyymi
Olit jos olet se oikea.
- Anonyymi
Olet, hyvin tärkeä ja rakastan aina.
Tämä on väärä paikka, koska tieto ei saavuta oikeaa.- Anonyymi
Niinpä. Turhaan sinäkin siinä vakuuttelet. Yksi puhuu aidasta ja toinen aidanseipäästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Turhaan sinäkin siinä vakuuttelet. Yksi puhuu aidasta ja toinen aidanseipäästä.
Jos olet tuota mieltä niin miksi kyttäät näitä? Herättää epäilyksiä tuollainen kommentointi.
- Anonyymi
Jos on alla pyörätön hervoinen eli renkssaton Ford M
ustangi Ei muuta kuin Tinderi taikka vastaava laulamaan. Niin minuakin aina ohjeistetaan ja käsketään olla hiljaa kaipailematta.
- Anonyymi
En olekaan vielä ajanut nastoilla sakkotietä, enkä aja vastedeskään.
- Anonyymi
Mun mielestä sinä oot paras 😻
- Anonyymi
Sinä myös minulle, olet mukanani sydämessäni kaikkialla aina.
- Anonyymi
Tulen muutenkin monta kertaa päivässä. Olen seksuaaIisesti latautunut
- Anonyymi
Sääliksi käy ulkkarinaistasi. Tietääkö hän harrastuksistasi?
- Anonyymi
Minä en edes pidä sinusta.
- Anonyymi
Herään nykyisin sillä mielellä, että valehtelijat saavat ansionsa mukaan.
- Anonyymi
Kaunis viesti, turvallisuus on usein tärkeä ominaisuus. Läheisyys ja tunne kahdenkeskisestä yhteydestä ja toisistaan pitämisestä, jää aina muistoihin.
https://youtu.be/mVGaUoBNYd4- Anonyymi
Valheellisia "muistoja".
- Anonyymi
Heräilen uneksuen pikkuhiljaa nykyään. Vuorokauden parhaat hetket.
- Anonyymi
Voi niin minäkin, minun skorpionini.
- Anonyymi
😌😌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121802Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1491255- 49982
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126932Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75886- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771