Herään aamuisin ikävään

Anonyymi-ap

Tulet mieleeni monta kertaa päivän aikana. Mietin mitä olisi voinut olla. Mietin olivatko sanasi totta ja olinko minä kuitenkaan sinulle tärkeä.
Sitä sinä olit minulle; tärkeä. Et tule ymmärtämään miten tärkeä olit, miten suuressa osassa elämässäni olit. Olit niin tutun tuntuinen, niin lähellä, vaikka olitkin kaukana.

Sinä olit minulle turva, vaikka et sitä tiennytkään.

Olen surullinen siitä, että sinä et enää ole elämässäni. Kaikki on poissa ja sinä olet kadonnut. Sinua minä kuitenkin kaipaan, kaipaan koko sydämestäni.

-N

26

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä, että tuollaisia on tänne turha kirjoittaa. Palstoilta et lohtua löydä, et totuutta etkä vastausta. Sinua ei tue kukaan, et voi luottaa kehenkään. Jokainen vastaus menee ohi. Olen huomannut, että elämässä voi luottaa vain itseensä, ei kehenkään muuhun. Vakuutteluistaan huolimatta, ovat ne kaikki tyhjiksi osoittautuneet. Löydät turvan, pysyvyyden, luotettavuuden, rakkauden vain omasta itsestäsi. Heikkona hetkenä saatat huutaa jopa Korkeinta avuksesi, mutta hän ei kuule eikä vastaa. Yksin olet sinä ihminen, koko elämän yksin kaikessa, syntymästä kuolemaan. Vain kaiku huhuiluusi vastaa.
      Näin minä olen kokenut, ja se on totuus.
      Kaikki haikailu on turhaa.

      • Anonyymi

        Minä olen toista mieltä. Palstalle on nimenomaan hyvä purkaa tuntojaan, ettei ne patoutunut sisään. Kaikilla ei ole mahdollisuutta jakaa näitä ajatuksia esim ystävien kanssa. Aloitus voisi olla omasta kynästäni. - Nainen sivusta


      • Anonyymi

        Olen aina kirjoittanut tuntojani ulos, pois sisältäni. Se tuo sen lohdun, joka on minun mahdollista saavuttaa. Voin myös mielessäni miettiä, josko hän, jota ajattelen tietää tai näkee - sitä en voi minä tietää, etkä liioin sinä.

        Mitä uskon kysymyksiin tulee niistä jokainen tuntee eri tavoin; niin kuin se itselle sopiva on. Sinun oikea tai minun oikea, ei ole jonkun toisen oikea.

        Olen itseni kanssa yksin ja tiedän, että olen ajatusteni kanssa yksin.

        Kiitos kommentistasi.

        -N


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen toista mieltä. Palstalle on nimenomaan hyvä purkaa tuntojaan, ettei ne patoutunut sisään. Kaikilla ei ole mahdollisuutta jakaa näitä ajatuksia esim ystävien kanssa. Aloitus voisi olla omasta kynästäni. - Nainen sivusta

        Ajattelen samoin, mutta minä en puhu tunteistani, vaikka olisi joku jolle puhua. Pidän aina tunteeni ja ajatukseni ominani. Ainoa, jolle puhuin oli hän, jota tässä kaipaan.

        Kiitos sinulle kommentistasi

        -N


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina kirjoittanut tuntojani ulos, pois sisältäni. Se tuo sen lohdun, joka on minun mahdollista saavuttaa. Voin myös mielessäni miettiä, josko hän, jota ajattelen tietää tai näkee - sitä en voi minä tietää, etkä liioin sinä.

        Mitä uskon kysymyksiin tulee niistä jokainen tuntee eri tavoin; niin kuin se itselle sopiva on. Sinun oikea tai minun oikea, ei ole jonkun toisen oikea.

        Olen itseni kanssa yksin ja tiedän, että olen ajatusteni kanssa yksin.

        Kiitos kommentistasi.

        -N

        Hänen ikänsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen samoin, mutta minä en puhu tunteistani, vaikka olisi joku jolle puhua. Pidän aina tunteeni ja ajatukseni ominani. Ainoa, jolle puhuin oli hän, jota tässä kaipaan.

        Kiitos sinulle kommentistasi

        -N

        Niin muistan sen niin elävästi, kun hän, n avasi sydämensä ja kertoi kaiken mitä oli kokenut ja tuntenut elämänsä aikana, eri aikakausina. Ne asiat eivät koskaan unohdu ja ovat tarkoitettu vain minun tietooni.
        Siitä pidän myös kiinni.


    • Anonyymi

      Olit jos olet se oikea.

    • Anonyymi

      Olet, hyvin tärkeä ja rakastan aina.

      Tämä on väärä paikka, koska tieto ei saavuta oikeaa.

      • Anonyymi

        Niinpä. Turhaan sinäkin siinä vakuuttelet. Yksi puhuu aidasta ja toinen aidanseipäästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Turhaan sinäkin siinä vakuuttelet. Yksi puhuu aidasta ja toinen aidanseipäästä.

        Jos olet tuota mieltä niin miksi kyttäät näitä? Herättää epäilyksiä tuollainen kommentointi.


    • Anonyymi

      Jos on alla pyörätön hervoinen eli renkssaton Ford M
      ustangi

    • Ei muuta kuin Tinderi taikka vastaava laulamaan. Niin minuakin aina ohjeistetaan ja käsketään olla hiljaa kaipailematta.

      • Ja niistäkään et löydä yhtään ketään.


    • Anonyymi

      En olekaan vielä ajanut nastoilla sakkotietä, enkä aja vastedeskään.

    • Anonyymi

      Mun mielestä sinä oot paras 😻

    • Anonyymi

      Sinä myös minulle, olet mukanani sydämessäni kaikkialla aina.

    • Anonyymi

      Tulen muutenkin monta kertaa päivässä. Olen seksuaaIisesti latautunut

      • Anonyymi

        Sääliksi käy ulkkarinaistasi. Tietääkö hän harrastuksistasi?


    • Anonyymi

      Minä en edes pidä sinusta.

    • Anonyymi

      Herään nykyisin sillä mielellä, että valehtelijat saavat ansionsa mukaan.

    • Anonyymi

      Kaunis viesti, turvallisuus on usein tärkeä ominaisuus. Läheisyys ja tunne kahdenkeskisestä yhteydestä ja toisistaan pitämisestä, jää aina muistoihin.

      https://youtu.be/mVGaUoBNYd4

      • Anonyymi

        Valheellisia "muistoja".


    • Anonyymi

      Heräilen uneksuen pikkuhiljaa nykyään. Vuorokauden parhaat hetket.

    • Anonyymi

      Voi niin minäkin, minun skorpionini.

      • Anonyymi

        😌😌


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1727
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      230
      1387
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      253
      1011
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      895
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      745
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      725
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      37
      687
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      26
      665
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      664
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      30
      654
    Aihe