Narsistin uhreilla ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa: syödä p..skaa tai joutua hylätyksi. Narsisti ei tee uhrinsa kanssa yhteistyötä vaan aina mennään narsistin normien mukaisesti. Narsisti saa palkkion työstä jonka uhri on tehnyt.
Ole aina alemmassa asemassa ja alempiarvoinen ja tottele ja tee tai ole tekemättä kaikki komennot tulevat aina narsistilta. Uhrin arvo ihmisenä on 0.
Narsistin uhrin arvo
17
225
Vastaukset
- Anonyymi
On vielä kolmas vaihtoehto, olla uskomatta narsistin juttuja ja jättää hänet niitä itsekseen pyörittelemään. Hankalaksi kolmannen vaihtoehdon tekee lähinnä se, että se sitten kovasti ihmetyttää ulkopuolisia, mutta minä vain en ymmärrä psykologista keksintöä, että aina kaikesta pitäisi niin kauheasti traumatisoitua, Mielestäni moinen asenne ne traumnat juuri tuottaa kun olisi olemassa helppo vaihtoehto: vähät välittää niistä narsistin jutuista . Miksi ne on melkein kaikille niin tärkeitä?
- Anonyymi
Nyt tuli asiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli asiaa!
Olen itse samaa mieltä :)
- Anonyymi
Kun huomaa epäreilua kohtelua voi myös perääntyä.
- Anonyymi
Siis aikuiset ihmiset..? Otapa jalat allesi.
- Anonyymi
Voi olla niinkin
- Anonyymi
Näin se vaan on
- Anonyymi
Isot tai pienet samoin perse
- Anonyymi
Se ei ole paha asia, jos joutuu narsistin "hylkäämäksi". Pääseepähän myrkyllisestä ihmisestä eroon. Se on vain hyvä juttu.
Koska narsisti lyttää uhrin itsetunnon.
Olet arvokas ihminen, vaikka narsku sanoisi mitä.- Anonyymi
Täytyypä sitten paeta, ku tuntuu et ympärilläni ei muita olekkaan, kumma ku olen vielä elossa! Paljon olen verta ja kyyneleitä luovuttanut, jospa se ilo palais joskus elämääni! Olen erään valehtelijan uhri, toivottavasti taivaan Isä auttaa minua, koska olen lähes syytön uhri!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyypä sitten paeta, ku tuntuu et ympärilläni ei muita olekkaan, kumma ku olen vielä elossa! Paljon olen verta ja kyyneleitä luovuttanut, jospa se ilo palais joskus elämääni! Olen erään valehtelijan uhri, toivottavasti taivaan Isä auttaa minua, koska olen lähes syytön uhri!!
Sama tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tilanne.
Vaikea muutenkaan käsittää ihmisten ilkeyttä
- Anonyymi
Narsisti pissaa silmään kaikkia viranomaisia eivätkä he siitä välitä, vaan suojelevat narsistia ja jättävät uhrit pärjäilemään ihan omin voimin. On ihan omakohtainen kokemus. Kukaan ei pysäytä narsistia, joten hän saa tehdä niin paljon pahaa kuin sielu sietää - ja sehän sietää läheisten kiduttamisesta tappamiseen asti. Narsismille tulee saada ihan oma diagnoosi tautiluokitukseen, jotta hänen käytöksensä saadaan pysäytettyä ajoissa ja hän saa itselleen hoitoa ennen kuin kauhein tapahtuu.
- Anonyymi
Narsismin ongelma on tosiaan vakavampi kuin viranomaiset tunnistavat,
Asiantilaan pitäisi tulla muutos, Valtava kasa muita ongelmia voi johtua jonkun narsismista,
Mutta ei narsistin hoitaminen pulmaa ratkaise, eikä uhrinkaan hoitaminen, vaan pitäisi tajuta mitä siinä oikeasti tapahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsismin ongelma on tosiaan vakavampi kuin viranomaiset tunnistavat,
Asiantilaan pitäisi tulla muutos, Valtava kasa muita ongelmia voi johtua jonkun narsismista,
Mutta ei narsistin hoitaminen pulmaa ratkaise, eikä uhrinkaan hoitaminen, vaan pitäisi tajuta mitä siinä oikeasti tapahtuu.Ehkä ongelmaa ei hoideta koska viranomaisille ei ole oikein käyttökelpoista käsitettäkään ilmiön huomioimiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ongelmaa ei hoideta koska viranomaisille ei ole oikein käyttökelpoista käsitettäkään ilmiön huomioimiseen.
Narsistit on pahempia kuin olen tajunnutkaan,
Minut myös hiljennettiin aiheesta, mikä oli hyvin huono asia,
- Anonyymi
Surullista
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768