Narsistin uhrin arvo

Anonyymi-ap

Narsistin uhreilla ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa: syödä p..skaa tai joutua hylätyksi. Narsisti ei tee uhrinsa kanssa yhteistyötä vaan aina mennään narsistin normien mukaisesti. Narsisti saa palkkion työstä jonka uhri on tehnyt.

Ole aina alemmassa asemassa ja alempiarvoinen ja tottele ja tee tai ole tekemättä kaikki komennot tulevat aina narsistilta. Uhrin arvo ihmisenä on 0.

17

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On vielä kolmas vaihtoehto, olla uskomatta narsistin juttuja ja jättää hänet niitä itsekseen pyörittelemään. Hankalaksi kolmannen vaihtoehdon tekee lähinnä se, että se sitten kovasti ihmetyttää ulkopuolisia, mutta minä vain en ymmärrä psykologista keksintöä, että aina kaikesta pitäisi niin kauheasti traumatisoitua, Mielestäni moinen asenne ne traumnat juuri tuottaa kun olisi olemassa helppo vaihtoehto: vähät välittää niistä narsistin jutuista . Miksi ne on melkein kaikille niin tärkeitä?

      • Anonyymi

        Nyt tuli asiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli asiaa!

        Olen itse samaa mieltä :)


    • Anonyymi

      Kun huomaa epäreilua kohtelua voi myös perääntyä.

    • Anonyymi

      Siis aikuiset ihmiset..? Otapa jalat allesi.

    • Anonyymi

      Voi olla niinkin

    • Anonyymi

      Näin se vaan on

    • Anonyymi

      Isot tai pienet samoin perse

    • Anonyymi

      Se ei ole paha asia, jos joutuu narsistin "hylkäämäksi". Pääseepähän myrkyllisestä ihmisestä eroon. Se on vain hyvä juttu.

      Koska narsisti lyttää uhrin itsetunnon.

      Olet arvokas ihminen, vaikka narsku sanoisi mitä.

      • Anonyymi

        Täytyypä sitten paeta, ku tuntuu et ympärilläni ei muita olekkaan, kumma ku olen vielä elossa! Paljon olen verta ja kyyneleitä luovuttanut, jospa se ilo palais joskus elämääni! Olen erään valehtelijan uhri, toivottavasti taivaan Isä auttaa minua, koska olen lähes syytön uhri!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypä sitten paeta, ku tuntuu et ympärilläni ei muita olekkaan, kumma ku olen vielä elossa! Paljon olen verta ja kyyneleitä luovuttanut, jospa se ilo palais joskus elämääni! Olen erään valehtelijan uhri, toivottavasti taivaan Isä auttaa minua, koska olen lähes syytön uhri!!

        Sama tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne.

        Vaikea muutenkaan käsittää ihmisten ilkeyttä


    • Anonyymi

      Narsisti pissaa silmään kaikkia viranomaisia eivätkä he siitä välitä, vaan suojelevat narsistia ja jättävät uhrit pärjäilemään ihan omin voimin. On ihan omakohtainen kokemus. Kukaan ei pysäytä narsistia, joten hän saa tehdä niin paljon pahaa kuin sielu sietää - ja sehän sietää läheisten kiduttamisesta tappamiseen asti. Narsismille tulee saada ihan oma diagnoosi tautiluokitukseen, jotta hänen käytöksensä saadaan pysäytettyä ajoissa ja hän saa itselleen hoitoa ennen kuin kauhein tapahtuu.

      • Anonyymi

        Narsismin ongelma on tosiaan vakavampi kuin viranomaiset tunnistavat,
        Asiantilaan pitäisi tulla muutos, Valtava kasa muita ongelmia voi johtua jonkun narsismista,
        Mutta ei narsistin hoitaminen pulmaa ratkaise, eikä uhrinkaan hoitaminen, vaan pitäisi tajuta mitä siinä oikeasti tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsismin ongelma on tosiaan vakavampi kuin viranomaiset tunnistavat,
        Asiantilaan pitäisi tulla muutos, Valtava kasa muita ongelmia voi johtua jonkun narsismista,
        Mutta ei narsistin hoitaminen pulmaa ratkaise, eikä uhrinkaan hoitaminen, vaan pitäisi tajuta mitä siinä oikeasti tapahtuu.

        Ehkä ongelmaa ei hoideta koska viranomaisille ei ole oikein käyttökelpoista käsitettäkään ilmiön huomioimiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ongelmaa ei hoideta koska viranomaisille ei ole oikein käyttökelpoista käsitettäkään ilmiön huomioimiseen.

        Narsistit on pahempia kuin olen tajunnutkaan,
        Minut myös hiljennettiin aiheesta, mikä oli hyvin huono asia,


    • Anonyymi

      Surullista

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe