Miten vaimonne pukeutuu pikkujouluihin ?

Anonyymi-ap

Jos et itse ole sinne menossa tai pääse ? Onko niin, kuin runailija sen ilmaisi " Kadulla kulkee naisia, jotka pukeutuvat riisuuntumista varten". Kokemuksia ja kannanottoja ?

41

1958

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avosukkahousuihin ja hameeseen, toppi ja korkkarit, liekö alla mitään, en ole tarkastanut.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­­N­­­y­m­f­­o­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17647930Z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Legginsit ja sifonkipaita. Siis ne näkyvät päälle päin ja kamelinvarvas tietenkin.

    • Anonyymi

      Unohdit oleellisen asian eli mitkä pikkujoulut ovat Kyseessä? Työpaikan, koulun, seuran, seurakunnan, jne.

    • Anonyymi

      Meillä vaimo menee minihameessa ja korkkareissa. Alla taitaa olla sukat ja sukkanauhaliivit ja ilmeisesti ainakin lähtiessä pikkarit ja ritsikat.

      • Anonyymi

        Ooh yeah, soon sinnepäin.


      • Anonyymi

        Ja missä kunnossa hän tulee takaisin :) kun tuollaisella varustuksella on lähdössä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja missä kunnossa hän tulee takaisin :) kun tuollaisella varustuksella on lähdössä ?

        Urbaani legenda kertoo, että 45 v. hyperseksuaalinen rouva olis harrastanut seksiä 4 miehen kanssa pikkujouluissa. Tai siis oikeastaan kahden kanssa siellä firman jouluissa ja kahden kanssa tilataksin takapenkillä. Ei edes pikkareita ottanut pois, vaan puntista sisään ja sillä lailla, ilman kondomia tietty. No kyllä vaimo puhkinaidulta näyttikin, 2.5 promillen humalassa. Seuraava päivä meni nukkuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urbaani legenda kertoo, että 45 v. hyperseksuaalinen rouva olis harrastanut seksiä 4 miehen kanssa pikkujouluissa. Tai siis oikeastaan kahden kanssa siellä firman jouluissa ja kahden kanssa tilataksin takapenkillä. Ei edes pikkareita ottanut pois, vaan puntista sisään ja sillä lailla, ilman kondomia tietty. No kyllä vaimo puhkinaidulta näyttikin, 2.5 promillen humalassa. Seuraava päivä meni nukkuessa.

        Noissa firman pikkujouluissa varatuilla naisilla ei ole mitään kiirettä kotiin, mutta sinkut livahtaa ennen puolta yötä pois tarjonnasta.


      • Anonyymi

        Menossa Uskonlahkon pikkujouluun ylistämään Herraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja missä kunnossa hän tulee takaisin :) kun tuollaisella varustuksella on lähdössä ?

        Täynnä pyhää henkeä ja anteeksiantoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noissa firman pikkujouluissa varatuilla naisilla ei ole mitään kiirettä kotiin, mutta sinkut livahtaa ennen puolta yötä pois tarjonnasta.

        Näin se on. Meidän firman juhlissa muodokas 45 v. neljän lapsen äiti, joka on ollut miehensä kanssa lukiosta saakka, harrastaa aina seksiä jonkun kanssa. Sinkkuja ei loppuillasta näy. Varatut joko ryyppäävät tai naivat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Meidän firman juhlissa muodokas 45 v. neljän lapsen äiti, joka on ollut miehensä kanssa lukiosta saakka, harrastaa aina seksiä jonkun kanssa. Sinkkuja ei loppuillasta näy. Varatut joko ryyppäävät tai naivat.

        Nöäin se on meilläkin. Jos kerran vuodessa irroitellaan kavereiden kanssa niin entäs sitten.


    • Anonyymi

      Minihameessa menee, ilman pikkuhousuja. Niinkuin yleensäkin baareihin, festareille yms.
      Paitana sellainen että muodot näkyy, se ei kylläkään paljoa vaadi...

      • Anonyymi

        Kyllä mun vaimo pukeutuu aina siveellisesti, pikkarit ja rintsikat päällä, tai siis alla. Stayupit ja korkkarit myös. Tosin joskus sukat ovat repeytyneet ja rintsikat jääneet johonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mun vaimo pukeutuu aina siveellisesti, pikkarit ja rintsikat päällä, tai siis alla. Stayupit ja korkkarit myös. Tosin joskus sukat ovat repeytyneet ja rintsikat jääneet johonkin.

        Mun vaimolla pikkarit löytyivät käsilaukusta aamulla ja voin olla varma, että ne olivat lähtiessä jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimolla pikkarit löytyivät käsilaukusta aamulla ja voin olla varma, että ne olivat lähtiessä jalassa.

        Joo,joo, mutta mun vaimo laittaa farkut ja villapaidan ja pukeutuu muutenkin trendikkäästi valkoisiin lenkkareihin. Noo, kerran avasin hänen käsilaukkunsa ennen lähtöä. Siellä oli 12 cm.n korkkarit ja korkkarin sisään oli työnnetty, sukat ja sukkanauhaliivit. Ensin en meinannut huomatakkaan, kun olivat niin hyvin sullottu kenkien sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,joo, mutta mun vaimo laittaa farkut ja villapaidan ja pukeutuu muutenkin trendikkäästi valkoisiin lenkkareihin. Noo, kerran avasin hänen käsilaukkunsa ennen lähtöä. Siellä oli 12 cm.n korkkarit ja korkkarin sisään oli työnnetty, sukat ja sukkanauhaliivit. Ensin en meinannut huomatakkaan, kun olivat niin hyvin sullottu kenkien sisään.

        Ei kannata tutkia vaimon käsilaukkua pikkujouluihin lähdön aikoihin.


    • Anonyymi

      No sellaistahan se on, vauhtia ja vaarallisia suhteita. Vaimo tuli humalassa sunnuntai-yönä puolen yön aikaan kahden harkkapojan kanssa kotiin. Oli koukannut ne jostakin mukaansa jatkoille. Mä lähdin kaljalle ja toivotin pojille hauskaa pikkujoulua.

    • Anonyymi

      En tiennytkään että meidän mies käyttää stayuppia ja naisten punaisia stringiä. Sellaiset löytyi puvun taskusta. Minulla kun on pelkkiä sukkahousuja ! ?

    • Anonyymi

      Pelkkiin stringeihin ja Diorin vartalovoiteeseen. 😉

      • Anonyymi

        Stringit on siitä kivat että ne on helppo siirtää sivuun ottaessa takaapäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stringit on siitä kivat että ne on helppo siirtää sivuun ottaessa takaapäin

        Ei kyllä ole... joko "ranskalaiset" Tai sitten hyvin venyvästä materiaalista perus pikkarit.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Justiinsa heräsin ja ihmettelin ettei vaimoa näkynyt vieressä, oli eilen työporukan kanssa pikkujouluissa, menin olkkariin ja siellä se makasi olohuoneen sohvalla täydessä unessa, vaatteet oli mytyssä lattialla ja päällään vain pikkarit, katsoin että niin saaneen näköinen oli 60v pyöreä puumani, en viitsinyt herättää ja kysyä että oliko vientiä koska näin että imetty on kunnolla fritsuja kaulaan ja sen isoihin tisseihin, kullini alkoi kyllä seistä kun ajattelin ja fantasoin kuinka vaimoni on saanut vierasta kullia ja harmitti kyllä kun vaimoni ei yöllä ollut tullut viereeni ja päästänyt vielä minutkin liukkaille, näin kyllä että pikkarit oli spermasta tahraiset eli on antanut ukkojen paljaalla nussia, antaa nukkua rauhassa enkä ala utelemaan ennekuin vasta illalla kun mennään sänkyyn niin silloin saa kertoa kuinka kivaa on ollut niin saan varmaan kiimaista puumaani kunnolla taas naida ja nauttia ;) fantasoiden että pääsen liukkaille ukkojen jälkeen ....

    • Anonyymi

      Vaimo lähti perjantaina Tallinnan risreilylle, yrityksen pikkujoulut jossa kolmisen kymmentä työn tekijää mukana. Soitti illalla tuleekin vasta tänään kotia, jäivät jatkoille yhden työ kaverin luokse. Kysyin oletko saanut seksiä vastas tietenkin olen, kuuluu juhlan luonteeseen. T. Parivaihtoa vuodesta 2011 harrastettu.

    • Anonyymi

      Meillä ei niinkään ole tärkeää vaimolle paljastavasti pukeutuminen juhliin lähdettäessä. Yleensä päällä on polvipituinen hame tai mekko joka nuolee hänen pyöreää takamustaan. Kenellekään ei jää epäselväksi millaista herkkua on tarjolla. Eniten aikaa hän käyttää kulmakarvojen, säärikarvojen ja häpykarvojen siistimisen. Juhlien tarkoitus ei jää kotona epäselväksi.

    • Anonyymi

      Pukeutuminen on yleensä tuollaista edellä esitettyjä variaatioita. Ongelmaksi on muodostunut vaimon sammuminen juhlapaikalle ja hänen kotiin saamiseensa liittyvät toimenpiteet. Serkku on taksisuhari ja tuntee myös vaimoni. Olen antanut hänelle valtuuden ja myös maksanut tuplapalkan tuosta. Hän kantaa sammuneen vaimon taksiinsa ja taksista kotimme eteisiin. Aamulla käyn herättelemässä vaimon eteisen lattialta. On tuo rankkaa tuo pikkujoulujuhliminen.

    • Anonyymi

      Kun kerrankin on lupa ja mahdollisuus pukeutua juhliin hieman eroottisemmin, minä ainakin puen huomenna työpaikan pikkujouluihin seksikkään lyhyen punaisen mekkoni joka tyhjän panttina kaapissa pitkään on lojunut ja eroottiset alusasut sukkanauhoineen sekä korkosaappaat, katselisi mieheni minua vaikka kuinka tuomitsevasti lähtiessäni!
      RL46

      • Anonyymi

        Samoin pukeudun kun juhliin lähden yksin. Huomannut miehessäni silloin mustasukkaisuutta sekä aitoa välittämistä joka arjessa unohtuu. Juhlissa herättää kihelmöintiä myös vieraiden miesten kiinnostus minua kohtaan jotka yrittää päästä sänkyyn kanssani. Rva 46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin pukeudun kun juhliin lähden yksin. Huomannut miehessäni silloin mustasukkaisuutta sekä aitoa välittämistä joka arjessa unohtuu. Juhlissa herättää kihelmöintiä myös vieraiden miesten kiinnostus minua kohtaan jotka yrittää päästä sänkyyn kanssani. Rva 46

        Miehille merkki voi lähestyy ilman torjutuksi tulemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin pukeudun kun juhliin lähden yksin. Huomannut miehessäni silloin mustasukkaisuutta sekä aitoa välittämistä joka arjessa unohtuu. Juhlissa herättää kihelmöintiä myös vieraiden miesten kiinnostus minua kohtaan jotka yrittää päästä sänkyyn kanssani. Rva 46

        Mustasukkaisuutta ilmenee ja mies kyllä tällöin huomioi minutkin vaikka muutoin olen kuin ilmaa hänelle.
        Kyllä juhlissa saama vieraiden miesten huomio kihelmöi kivasti ja kun he kukin tyylillään yrittävät houkutella seksiin.
        Harmi kun pikkujouluja vietetään vain kerran vuodessa.
        RL46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehille merkki voi lähestyy ilman torjutuksi tulemista.

        Kyllä pukeutumisella voi viestiä monenlaisesti, myös sen että nainen ei juuri nyt torju lähentymisyrityksiä.
        RL46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkaisuutta ilmenee ja mies kyllä tällöin huomioi minutkin vaikka muutoin olen kuin ilmaa hänelle.
        Kyllä juhlissa saama vieraiden miesten huomio kihelmöi kivasti ja kun he kukin tyylillään yrittävät houkutella seksiin.
        Harmi kun pikkujouluja vietetään vain kerran vuodessa.
        RL46

        Pari kertaa yhdessä olon aikana mies vienyt jalat altani ja päätynyt hotelli huoneeseen. Ekalla kerralla morkkis vaivas muutaman päivän, muutui ihanaksi pikku salaisuudeksi itselle. Rva 46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari kertaa yhdessä olon aikana mies vienyt jalat altani ja päätynyt hotelli huoneeseen. Ekalla kerralla morkkis vaivas muutaman päivän, muutui ihanaksi pikku salaisuudeksi itselle. Rva 46

        Viime vuonna päädyin nuoren miehen kanssa vessaan pikaisille ja morkkis tuosta kesti useamman päivän. Onneksi tuo nuorukainen vaihtoi työpaikkaa hyvin pian tapahtuneen jälkeen kun hävetti aina hänet töissä nähdä. Tapaus kuitenkin on varmastikin muiden käyttäytymisen perusteella tullut kaikkien tietoon mutta sen kanssa on vaan nyt elettävä.
        RL46


    • Anonyymi

      Pikkujoulun aikaan voi luvan kanssa pukeutua seksikkäästi ja antautua miespuolisten työkavereiden hipelöitäviksi ja jos tulee kuuma tapaus niin riisua itsensä alasti muiden katseltaviksi ja kimpassa naitavaksi

      • Anonyymi

        Kyllä sitä voi antautua hieman työkaveri miesten hiplattavaksi mutta tuskin siinä huumassa kuitenkaan ihan alasti minä ainakaan tulen riisuuntumaan muiden katseltavaksi ja kimpassa otettavaksi.
        Mutta olen ollut pikkujouluissa jossa ex työkaverini oli aivan sekaisin juomingeista, strippasi pöydällä lähes alastomaksi ja myös luultavasti antoi useammalle itseänsä.
        Tätä naista ei enää työpaikalla koskaan näkynyt!
        RL46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä voi antautua hieman työkaveri miesten hiplattavaksi mutta tuskin siinä huumassa kuitenkaan ihan alasti minä ainakaan tulen riisuuntumaan muiden katseltavaksi ja kimpassa otettavaksi.
        Mutta olen ollut pikkujouluissa jossa ex työkaverini oli aivan sekaisin juomingeista, strippasi pöydällä lähes alastomaksi ja myös luultavasti antoi useammalle itseänsä.
        Tätä naista ei enää työpaikalla koskaan näkynyt!
        RL46

        Se olis kiva ollut nähdä jos vielä oli hyvä vartalo sillä ja kivat tisut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olis kiva ollut nähdä jos vielä oli hyvä vartalo sillä ja kivat tisut.

        Takuulla miehille mieluinen nainen hän on.
        RL46


    • Anonyymi

      Tänään vaimon pikkujoulut asuna avoverkkosukat punaiset pushupliivit nahkainen minihame piikkikorkkarit avonainen kauluspaita alkuillasta lähetin fotoa oli sheivannut posliiniksi pillunsa ja pyysi kirkkaamman makkaran tyynylle oli jättänyt stringit kotiin hitto et pamahti kalu seisomaan samaten 55vmies

    • Anonyymi

      Ei sillä mitään väliä kuin pukeutuu. Pyllistää se jos haluaa ja vaatteet ei estä

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      56
      2960
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1477
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1163
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      63
      1063
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      957
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      950
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      872
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      751
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      748
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      732
    Aihe