Joo eli laitan tänne joululahjaideoita mitä voisitte ehkäpä ostaa tänä jouluna sukulaisillenne, ystävillenne tai puolisollenne!
-Villasukat?
-Vaatteita?
-Suklaata tai karkkia?
-Lahjakortin?
-Kauniin kortin?
-Kynttilän?
-Pyyhkeen/pyyhkeitä?
-Pussilakanasetin tai pelkän tyynyliinan?
-Meikkiä?
-Jonkun eläimen, joka on ollut pitkään hänen mielessään tai teidän mielessänne?
-Lomamatkan?
-Koriste-esineitä? Esimerkiksi tonttuja, valoja tai tekokasveja ym?
-Jonkun kasvin?
-Astioita?
-Saippuuaa, shampoota tai ihonhoitotuotteita???
-Leivo hänelle/heille jotain? Esimerkiksi pipareita tai joulutorttuja, pullaa???
-Kirjan tai kirjoja?
-Harrastusvälineitä? Jos hän esimerkiksi maalaa, leipoo, joogaa tai piirtää niin maalaukseen siveltimiä ja värejä, leipomiseen essu ja käsineet tai vaikka keittiöpyyhe, joogaukseen jooganauhan tai jumppamaton, piirtämiseen kyniä, paperia tai muita tarvikkeita????
-Jättipehmon?
-Leluja?
-Palapelin?
-Keräyskokoelmaan täytettä?
-Osta hänelle mieluisia harrastuskertoja mukavaan paikkaan, missä hän ei ole ikinä ollut ja unelmoi harrastukseen pääsemistä tai jos ostat hänelle lisää kertoja/kausimaksuja? Esimerkiksi joogaukseen, tanssiin, ratsastukseen tai salibandyyn?
-Jos hänellä on lemmikki niin sille jotain?
-Jokin kodinkone tms hyödyllinen tarvike? Kahvinkeitin, vedenkeitin, imuri, leivänpaahdin, puhelin tai tabletti, tietokone?????
Siinäpä ne olivat!
Kertokaa toki auttoiko tämä ja oliko hyviä ideoita?! Oikein mukavaa 2022 joulua kaikille!(Muistakaa toki, että jouluun on vielä kuukausi!);)
Ja tervetuloa siis kommentoimaan mielipiteestänne! Toivottavasti tulee paljon katselukertoja.
Joululahjaideoita! Tervetuloa katsomaan ja arvostelemaan!:)
7
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ainiin, entäpä teetä, kahvia, glögiä?
T<aloittajaaaa - Anonyymi
No ei auttanut yhtään! :( Koska olen aivan P.A eurot vähissä ja hinnat nousee. Unohdetaan ne lahjat nyt.
- Anonyymi
Ja ne lahjat vie sähköä ainakin valmistusvaiheessa. Kannata sähkölle hintakattoa porukkasi voimin https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11121
- Anonyymi
Älytöntä... mä haeskelen irakilaista kalenteria, antaisin sen lahjaksi mun kumppanille
- Anonyymi
-Kosmetiikkalahjapakkaukset
-Lahjapakkaukset mitä myydään esim. Tokmannissa myynnissä esimerkiksi:
Lahjapakkaus Saunatontun tervehdys
Lahjapakkaus leppoisaa lepäilyä
Lahjapakkaus joulun makeat herkut
Lahjapakkaus joulun suosikit
Lahjapakkaus Aattoillan puuhastelua... - Anonyymi
Lisää?
- Anonyymi
Kiitos. Kivoja ideoita. 🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 107990
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 46966
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12891Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47820