Mitä 405 pösön katista maksetaan? Oisko -91? Annanko romumiehen viedä vai irrotanko erikseen?
Vastaukset 6
- Anonyymi
120 egee sain Rate-Kat romuttamolta Jyväskyltä
- Anonyymi
Irroita . C5 citikan katista sai 150 € .
- Anonyymi
Mitäs sille loppuautolle sitten tehdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sille loppuautolle sitten tehdään?
Myy romumiehelle tietenkin . Katti irroitettuna . Onko liian vaikeaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myy romumiehelle tietenkin . Katti irroitettuna . Onko liian vaikeaa ?
On se silleen vaikeeta, että jos irrotan sen katalysaattorin tuossa pihassa ja kiikutan jollain menetelmällä paikkaan, jossa siitä maksetaan rahaa, on mulla auto, jolla on ikävä ajaa, kun äänenvaimennus on nolla.
Romumies tulee loppuauton kyllä hakemaan, mutta ei maksa siitä mitään.
Että kannattaako tuo kaikki vaiva ja ähellys sen 120 euron vuoksi, kun ajokuntoisesta autosta saan 65 euroa kun vien sen paikanpäälle ajamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459