Mukavaa lauantai-iltaa sydänmaille
😘😘❤
Melkein naapurin miehelle
20
1396
Vastaukset
- Anonyymi
Laitoin vähän metsää nurin sydänmailta, haittaakohan se?
- Anonyymi
J
0
0
- Anonyymi
❤️❤️Kiitos samoin sinne. Oliko reisijärvi? Jos ei niin kiitos kuitenkin
- Anonyymi
Kiitos samoin sinulle suloinen😘
- Anonyymi
Hannulta Tuomolle 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannulta Tuomolle 😘
Kannu ei kiinnosta.
♀️HANNA KYLLÄ KIINNOSTAA!!!
Hanna on NAINEN ♀️
- Anonyymi
Pusu sisäreiteesi.
- Anonyymi
Kiitos 😘😘❤
Puren korvaasi
- Anonyymi
Mukavaa ja hyvää iltaa❤
- Anonyymi
Antti on mun mies. T. Johanna
- Anonyymi
Kiitos!!
- Anonyymi
Hyvää päivänjatkoa ja iltaa ❤
- Anonyymi
😊...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😊...
🤗🤗🤗❤❤
- Anonyymi
Ei se mies välitä oikeasti kenestäkään. Leikkii vaan tunteilla niinkuin muutkin.
- Anonyymi
Minä olen ihastunut naapurin Niinaan Nina
- Anonyymi
Oman naapurin vai sisareni naapuriin?
- Anonyymi
rakastan sua ****
oot mun kulta. - Anonyymi
Rakastun sinuun aina vaan uudelleen.
- Anonyymi
Keneen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1166166Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto605109SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun604228SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963819Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost113604Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1193151SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522536Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352469Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat642217Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val231561