Kriteerit:
- mieluiten pieni, kuitenkin maksimissaan 6,5 tuumaa
- kestää useamman vuoden
- hinta noin 500-600 €
- hyvä kamera (mitkä on hyvät megapikselit?)
Mistä hyvä puhelin
7
103
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää kameraa ei ole missään puhelimessa. Vain järjestelmäkamera hyvällä putkella on sellainen.
- Anonyymi
Samsungilla kun on parhaat päivityslupaukset kännyköilleen ja ip-luokitukset tuossa hintahaarukassa, niin kyllä se vaan kannattaa valita joko pienikokoisempi Galaxy S21 tai vähän sitä isompi S21 FE.
https://hobbyhall.fi/fi/puhelimet-alylaitteet-ja-kamerat/matkapuhelimet-ja-tarvikkeet/matkapuhelimet/matkapuhelin-samsung-galaxy-s21-5g-8128gb-gray-sm?id=6988
Näitä tällä palstalla roikkuvia yltiönegatiivisia häiriköitä ja trolleja - jotka ovat jatkuvasti spämmäämässä ääliömäistä "puhdas android" -uskontoaan törkeästi haukkumalla muokattua androidia edustavia puhelimia - ei kannata ottaa vakavasti.- Anonyymi
Raiskattuja Androideja pitääkin haukkua. Niin törkeästi on valmistajat pilanneet järjestelmän..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raiskattuja Androideja pitääkin haukkua. Niin törkeästi on valmistajat pilanneet järjestelmän..
Höpön höpön, muokatuthan on paljon parempia kuin ominaisuuksista ja toiminnoista riisutut vajakki-karvalakkiandroidit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpön höpön, muokatuthan on paljon parempia kuin ominaisuuksista ja toiminnoista riisutut vajakki-karvalakkiandroidit.
Ei todellakaan ole vaan raiskattuja..
- Anonyymi
Kalliin luurin ostaminen on psyykkinen ongelma. Kun on taskussa kallis luuri, tuntee itsensä jotenkin paremmaksi ihmiseksi, kun taas halpisluurin kanssa on jotenkin sellainen vajaa olo, että onko tässä minkään arvoinen. Huvittavaa on se, että monessa halpisluurissa on tonnin luurin ominaisuudet, eikä normikäytössä huomaa mitään eroa. Olen itse ostellut luxusluurin jälkeen 200-350 euron luureja ja kyllä on ihmetyttänyt ja naurattanut, kun mitään eroa ei käytännössä huomaa.
- Anonyymi
Tuo Fairphone 4:hän olisi aika fiksu kapula. Helposti korjattavissa ja akku peräti itse vaihdettavissa noin vain nopeasti takakansi avaamalla niinkuin vielä joitain vuosia sitten oli ihan yleistä.
https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-tabletit-ja-alykellot/puhelimet/fairphone-4-5g-alypuhelin-8256gb-vihrea/364951
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043