En minä kyllä ymmärrä teboilin haukkumista.

Anonyymi-ap

Ystävällinen palvelu, hyvää kahvia ja autonkin saa huollatettua. Itse olen käynyt tebskalla varmaan sen 30 vuotta ja toivottavasti voin käydä vielä seuraavat 30.

35

1132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minäkään täysin ymmärrä. Suomalaisella Teboilyrittäjällä ei ole mitään tekemistä Ukrainan sodan kanssa. Haukkuminen ja boikotti kohdistuu täysin aiheettomasti suomalaiseen ahkeraan yrittäjään.

      • Anonyymi

        Eipä nuista paskanpuhujista kannata välittää.


      • Anonyymi

        Teboilin asiakkaan ostamasta lakupatukastakin menee kymmenykset Putinin sodankäynnin rahoittamiseen, joten Teboilin pitäjä on ryssien rosbosodankäynnin täysi kannattaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teboilin asiakkaan ostamasta lakupatukastakin menee kymmenykset Putinin sodankäynnin rahoittamiseen, joten Teboilin pitäjä on ryssien rosbosodankäynnin täysi kannattaja.

        Uli uli. Laku maistuuuu


      • Anonyymi

        Minä ainakin käyn Teboililla. Haluan tukea Putinia ja Venäjää, kun tuhoavat natseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin käyn Teboililla. Haluan tukea Putinia ja Venäjää, kun tuhoavat natseja.

        Totta puhut natsismi siellä rehottaa!


    • Anonyymi

      En minäkään boikotoisi itse yrittäjää, ellei yrittäjä olisi sotekennut itsensä politiikkaan, liikkeeseen joka toimii venäläisperäisellä rahalla. LiikeNyt on perustettu, koska sen vetäjästä ei venäläistaustansa vuoksi voinut tulla ministeriä.
      LiikeNyt julisti ennen vaaleja, ettei kukaan ennen heitä ole osannut hoitaa kuntapolitiikkaa. Mitenkäs nyt? Ovatko saaneet edes esitettyä mitään hyvää?

    • Anonyymi

      Teboil paras on! Aina ostan renkaat sieltä.

      • Anonyymi

        Tenoililla saat panna aasia renkaiden asennuksen ajan. Joku sanoi, ettei aasin persettä erota Teboililla kävijöistä.


    • Anonyymi

      Totaalinen ei ryssän bensa-asemille!

      Suomalaisten ei pidä rahoittaa ryssän raiskausretkeä kristittyyn eurooppalaiseen maahan.

    • Anonyymi

      Kohta pääsee TB kahville ...

      • Anonyymi

        Panetkp samalla putinin lahjoittamaa aasia siellä?


    • Anonyymi

      Kannattaisi nimi muuttaa Teppo-Oil =)

    • Anonyymi

      Empä ole käynyt sen jälkeen kun venäjä aloitti sodan. Ihan oman mielenrauhan takia en rahoita putinin raketteja jotka tapaa lapsia.

      • Anonyymi

        Kyllä ne Bideninkin raketit tappaa ihan samalla tavalla viattomia lapsia


    • Anonyymi

      Joulukuussa tebskalla lasten pikkujoulut, joulupukkikin käy. Sinne siis, ainakin omat tenavat menossa 😊

    • Anonyymi

      45 min odotin varattua vuoroani renkaanvaihtoon. Nyt en ole käynyt pitkään aikaan. Työ miehet vaihtuivat usein ainakin ennen. 16:30 oli työmies yhä töissä,siinäkö lie syy vai missä. Mutta ovat veronmaksajiamme ja saa bensaa yms. Palvelussa ei ole moittimista muuten.

      • Anonyymi

        Nykyään huoltopuoli toimii ainakin ripeästi ja hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään huoltopuoli toimii ainakin ripeästi ja hyvin.

        Huomenna taas kahville ja öljyjä ostamaan, Teboil öljyt laatu tuotteita!


    • Anonyymi

      Saavatko teboilin työntekijät palkkansa ruplissa? Voiko siellä maksaa länsirahalla ollenkaan vai ainoa käypä valuutta rupla?

    • Anonyymi

      Susipaja.

      • Anonyymi

        Kusipaja.


    • Anonyymi

      Lapsellista ininää kateus taas loistaa kiuruvedellä konsanaan uhallakin käydä Teboililla

      • Anonyymi

        Antaa kateellisten kitistä, eipä tuossa kukaan mitään menetä vaikka eivät teboililla käykkään. Pari pipipäätä täällä vaan lämpimikseen solvaa 😊


    • Anonyymi

      Ryöstäähä tuo pitäs

    • Anonyymi

      Juuri näin ja hyvänä puolena myös se, ettei Teboilin parkkipaikalla jyskytä bassot yötä myöten kuten absilla jossa tunnutaan hyväksyvän tämä paikallinen terrorismi.

      • Anonyymi

        Tämä siis aloitukseen kommentti


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe