Miten kommentoit nainen tätä?

Anonyymi-ap

Siis sitä, että olen lukenut lukuisia elämänohjekirjoja, mutta toimin niistä useimpien ohjeiden vastaisesti siinä, että en ole päästänyt sinusta irti?

21

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tämä ei ollut ilmiselvästikään minulle,kunhan kommentoin ;)

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

💋 ­­N­y­­m­f­o­­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17648524M

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kuka nainen? Minä uskon, että sinä tiedät itse parhaiten, koska olet valmis. On siinä tietysti se mahdollisuus, että et ole päästänyt irti, koska et ole yrittänyt kaikkeasi. Vasta kun olet yrittänyt kaikkesi, voit päästää irti.

• Anonyymi

Jos olisi mulle häneltä niin tietysti tykkäisin tuosta.

• Anonyymi

No jos mikään ei ole loppunut, jos alkanutkaan? Tai jos kaikki on ollut ainutkertaista, sellasta, ettei ole tarkoitus unohtaa ja päästää irti?

• Anonyymi

Vetovoimaa ;)

• Anonyymi

Sama ongelma täällä naisella

• Anonyymi

Riippuu vähän millainen tämä kiinni oleminen toiseen on? Onko se ongelmallista?

• Anonyymi

Ehkä se ei ole viiltänyt vielä tarpeeksi syvältä.

• Anonyymi

En kommentoi tämän enempää, koska olet antanut hänelle diagnoosin, minkä pohjalta niitä oppaita luet. Eli ei liity minuun.

• Anonyymi

Mitä mies sanot siihen, että lukuisat kirjat ja elokuvat ovat kiinnostavampia kuin sinä ongelminesi koskaan.

• Anonyymi

Syy, miksi haluat pitää kiinni exästäsi on se, että se antaa sinulle toivoa. Siten ei tarvitse kohdata sitä kipua, joka syntyy lopullisesta rakkauden päättymisestä?

• Anonyymi

Olet juurtunut taivaanrannalle aikaan, katsomaan esteettistä , mikä osa jäänyt kokematta? Ja olet mitä periksiantamattomin exääsi.
      Exät jäävät yleeensä varjoiksi elämään.

• Anonyymi

Ei me koskaan olla ollutkaan eli et ole mistään päästämässä irti.

• Anonyymi

Äläkä päästäkkään, en minäkään halua päästää🥰🤗. Ajelet ajatuksissani..nähdään unimaassa😴❤

• Anonyymi

Luoja yksin tietää.

• Anonyymi

En minäkään ole päästänyt sinusta irti, ei vain pysty tekemään niin.
      On liian paljon tunteita. Naiselta miehelle.

• Anonyymi

Ei yllätä ainutkertainen on tapaus ei pysty päästämään irti. Sen sijaan aloin miettimään elämän ohjeita kirjoittavia... niitä jotka neuvovat muita ihmisiä elämään oikein. Keitä he ovat ja minkälaisia? Millainen elämä heillä on?

• Anonyymi

Se on myös minun ongelmani. Mitä tässä voi tehdä?

• Anonyymi

Mies osuit naulan kantaan kerro minulle kun saat vastauksen kun tiedätkö minä pöljä nainen mietin samaa!

• Anonyymi

Tarkoittaa varmaan sitten sitä, että sulla on luetun ymmärtämisessä ongelmaa sekä annettujen ohjeiden käytäntöön soveltamisessa haasteita. Arvelisin tältä pohjalta ihan primääriä defektiä kognitiivisissa toiminnoissasi sekä persoonallisuushäiriötä auktoriteettiongelmasi vuoksi. Ihan tavallista sinänsä kun ottaa huomion, mistä olet kotoisin, eli et mistään missä älykkäitä tuotetaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      182
      6475
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      83
      5355
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3735
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      122
      3365
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      189
      2757
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2335
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2088
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      44
      1679
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1616
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1336
    Aihe