Miten kommentoit nainen tätä?

Anonyymi-ap

Siis sitä, että olen lukenut lukuisia elämänohjekirjoja, mutta toimin niistä useimpien ohjeiden vastaisesti siinä, että en ole päästänyt sinusta irti?

21

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tämä ei ollut ilmiselvästikään minulle,kunhan kommentoin ;)

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

💋 ­­N­y­­m­f­o­­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17648524M

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kuka nainen? Minä uskon, että sinä tiedät itse parhaiten, koska olet valmis. On siinä tietysti se mahdollisuus, että et ole päästänyt irti, koska et ole yrittänyt kaikkeasi. Vasta kun olet yrittänyt kaikkesi, voit päästää irti.

• Anonyymi

Jos olisi mulle häneltä niin tietysti tykkäisin tuosta.

• Anonyymi

No jos mikään ei ole loppunut, jos alkanutkaan? Tai jos kaikki on ollut ainutkertaista, sellasta, ettei ole tarkoitus unohtaa ja päästää irti?

• Anonyymi

Vetovoimaa ;)

• Anonyymi

Sama ongelma täällä naisella

• Anonyymi

Riippuu vähän millainen tämä kiinni oleminen toiseen on? Onko se ongelmallista?

• Anonyymi

Ehkä se ei ole viiltänyt vielä tarpeeksi syvältä.

• Anonyymi

En kommentoi tämän enempää, koska olet antanut hänelle diagnoosin, minkä pohjalta niitä oppaita luet. Eli ei liity minuun.

• Anonyymi

Mitä mies sanot siihen, että lukuisat kirjat ja elokuvat ovat kiinnostavampia kuin sinä ongelminesi koskaan.

• Anonyymi

Syy, miksi haluat pitää kiinni exästäsi on se, että se antaa sinulle toivoa. Siten ei tarvitse kohdata sitä kipua, joka syntyy lopullisesta rakkauden päättymisestä?

• Anonyymi

Olet juurtunut taivaanrannalle aikaan, katsomaan esteettistä , mikä osa jäänyt kokematta? Ja olet mitä periksiantamattomin exääsi.
      Exät jäävät yleeensä varjoiksi elämään.

• Anonyymi

Ei me koskaan olla ollutkaan eli et ole mistään päästämässä irti.

• Anonyymi

Äläkä päästäkkään, en minäkään halua päästää🥰🤗. Ajelet ajatuksissani..nähdään unimaassa😴❤

• Anonyymi

Luoja yksin tietää.

• Anonyymi

En minäkään ole päästänyt sinusta irti, ei vain pysty tekemään niin.
      On liian paljon tunteita. Naiselta miehelle.

• Anonyymi

Ei yllätä ainutkertainen on tapaus ei pysty päästämään irti. Sen sijaan aloin miettimään elämän ohjeita kirjoittavia... niitä jotka neuvovat muita ihmisiä elämään oikein. Keitä he ovat ja minkälaisia? Millainen elämä heillä on?

• Anonyymi

Se on myös minun ongelmani. Mitä tässä voi tehdä?

• Anonyymi

Mies osuit naulan kantaan kerro minulle kun saat vastauksen kun tiedätkö minä pöljä nainen mietin samaa!

• Anonyymi

Tarkoittaa varmaan sitten sitä, että sulla on luetun ymmärtämisessä ongelmaa sekä annettujen ohjeiden käytäntöön soveltamisessa haasteita. Arvelisin tältä pohjalta ihan primääriä defektiä kognitiivisissa toiminnoissasi sekä persoonallisuushäiriötä auktoriteettiongelmasi vuoksi. Ihan tavallista sinänsä kun ottaa huomion, mistä olet kotoisin, eli et mistään missä älykkäitä tuotetaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      34
      9208
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      27
      3696
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      54
      2260
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      107
      2090
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      17
      1880
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      12
      1485
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      24
      1318
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1197
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      906
    10. Millaisia odotuksia ensi vuodelle?

Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.
      Sinkut
      159
      833
    Aihe