Miten kommentoit nainen tätä?

Anonyymi-ap

Siis sitä, että olen lukenut lukuisia elämänohjekirjoja, mutta toimin niistä useimpien ohjeiden vastaisesti siinä, että en ole päästänyt sinusta irti?

21

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tämä ei ollut ilmiselvästikään minulle,kunhan kommentoin ;)

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

💋 ­­N­y­­m­f­o­­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17648524M

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kuka nainen? Minä uskon, että sinä tiedät itse parhaiten, koska olet valmis. On siinä tietysti se mahdollisuus, että et ole päästänyt irti, koska et ole yrittänyt kaikkeasi. Vasta kun olet yrittänyt kaikkesi, voit päästää irti.

• Anonyymi

Jos olisi mulle häneltä niin tietysti tykkäisin tuosta.

• Anonyymi

No jos mikään ei ole loppunut, jos alkanutkaan? Tai jos kaikki on ollut ainutkertaista, sellasta, ettei ole tarkoitus unohtaa ja päästää irti?

• Anonyymi

Vetovoimaa ;)

• Anonyymi

Sama ongelma täällä naisella

• Anonyymi

Riippuu vähän millainen tämä kiinni oleminen toiseen on? Onko se ongelmallista?

• Anonyymi

Ehkä se ei ole viiltänyt vielä tarpeeksi syvältä.

• Anonyymi

En kommentoi tämän enempää, koska olet antanut hänelle diagnoosin, minkä pohjalta niitä oppaita luet. Eli ei liity minuun.

• Anonyymi

Mitä mies sanot siihen, että lukuisat kirjat ja elokuvat ovat kiinnostavampia kuin sinä ongelminesi koskaan.

• Anonyymi

Syy, miksi haluat pitää kiinni exästäsi on se, että se antaa sinulle toivoa. Siten ei tarvitse kohdata sitä kipua, joka syntyy lopullisesta rakkauden päättymisestä?

• Anonyymi

Olet juurtunut taivaanrannalle aikaan, katsomaan esteettistä , mikä osa jäänyt kokematta? Ja olet mitä periksiantamattomin exääsi.
      Exät jäävät yleeensä varjoiksi elämään.

• Anonyymi

Ei me koskaan olla ollutkaan eli et ole mistään päästämässä irti.

• Anonyymi

Äläkä päästäkkään, en minäkään halua päästää🥰🤗. Ajelet ajatuksissani..nähdään unimaassa😴❤

• Anonyymi

Luoja yksin tietää.

• Anonyymi

En minäkään ole päästänyt sinusta irti, ei vain pysty tekemään niin.
      On liian paljon tunteita. Naiselta miehelle.

• Anonyymi

Ei yllätä ainutkertainen on tapaus ei pysty päästämään irti. Sen sijaan aloin miettimään elämän ohjeita kirjoittavia... niitä jotka neuvovat muita ihmisiä elämään oikein. Keitä he ovat ja minkälaisia? Millainen elämä heillä on?

• Anonyymi

Se on myös minun ongelmani. Mitä tässä voi tehdä?

• Anonyymi

Mies osuit naulan kantaan kerro minulle kun saat vastauksen kun tiedätkö minä pöljä nainen mietin samaa!

• Anonyymi

Tarkoittaa varmaan sitten sitä, että sulla on luetun ymmärtämisessä ongelmaa sekä annettujen ohjeiden käytäntöön soveltamisessa haasteita. Arvelisin tältä pohjalta ihan primääriä defektiä kognitiivisissa toiminnoissasi sekä persoonallisuushäiriötä auktoriteettiongelmasi vuoksi. Ihan tavallista sinänsä kun ottaa huomion, mistä olet kotoisin, eli et mistään missä älykkäitä tuotetaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      282
      26796
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      47
      2265
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      199
      1596
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      150
      1518
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      32
      1264
    6. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      33
      1124
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      998
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      922
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      85
      838
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      796
    Aihe