Miten kommentoit nainen tätä?

Anonyymi-ap

Siis sitä, että olen lukenut lukuisia elämänohjekirjoja, mutta toimin niistä useimpien ohjeiden vastaisesti siinä, että en ole päästänyt sinusta irti?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tämä ei ollut ilmiselvästikään minulle,kunhan kommentoin ;)

    • Anonyymi

      Kuka nainen? Minä uskon, että sinä tiedät itse parhaiten, koska olet valmis. On siinä tietysti se mahdollisuus, että et ole päästänyt irti, koska et ole yrittänyt kaikkeasi. Vasta kun olet yrittänyt kaikkesi, voit päästää irti.

    • Anonyymi

      Jos olisi mulle häneltä niin tietysti tykkäisin tuosta.

    • Anonyymi

      No jos mikään ei ole loppunut, jos alkanutkaan? Tai jos kaikki on ollut ainutkertaista, sellasta, ettei ole tarkoitus unohtaa ja päästää irti?

    • Anonyymi

      Vetovoimaa ;)

    • Anonyymi

      Sama ongelma täällä naisella

    • Anonyymi

      Riippuu vähän millainen tämä kiinni oleminen toiseen on? Onko se ongelmallista?

    • Anonyymi

      Ehkä se ei ole viiltänyt vielä tarpeeksi syvältä.

    • Anonyymi

      En kommentoi tämän enempää, koska olet antanut hänelle diagnoosin, minkä pohjalta niitä oppaita luet. Eli ei liity minuun.

    • Anonyymi

      Mitä mies sanot siihen, että lukuisat kirjat ja elokuvat ovat kiinnostavampia kuin sinä ongelminesi koskaan.

    • Anonyymi

      Syy, miksi haluat pitää kiinni exästäsi on se, että se antaa sinulle toivoa. Siten ei tarvitse kohdata sitä kipua, joka syntyy lopullisesta rakkauden päättymisestä?

    • Anonyymi

      Olet juurtunut taivaanrannalle aikaan, katsomaan esteettistä , mikä osa jäänyt kokematta? Ja olet mitä periksiantamattomin exääsi.
      Exät jäävät yleeensä varjoiksi elämään.

    • Anonyymi

      Ei me koskaan olla ollutkaan eli et ole mistään päästämässä irti.

    • Anonyymi

      Äläkä päästäkkään, en minäkään halua päästää🥰🤗. Ajelet ajatuksissani..nähdään unimaassa😴❤

    • Anonyymi

      Luoja yksin tietää.

    • Anonyymi

      En minäkään ole päästänyt sinusta irti, ei vain pysty tekemään niin.
      On liian paljon tunteita. Naiselta miehelle.

    • Anonyymi

      Ei yllätä ainutkertainen on tapaus ei pysty päästämään irti. Sen sijaan aloin miettimään elämän ohjeita kirjoittavia... niitä jotka neuvovat muita ihmisiä elämään oikein. Keitä he ovat ja minkälaisia? Millainen elämä heillä on?

    • Anonyymi

      Se on myös minun ongelmani. Mitä tässä voi tehdä?

    • Anonyymi

      Mies osuit naulan kantaan kerro minulle kun saat vastauksen kun tiedätkö minä pöljä nainen mietin samaa!

    • Anonyymi

      Tarkoittaa varmaan sitten sitä, että sulla on luetun ymmärtämisessä ongelmaa sekä annettujen ohjeiden käytäntöön soveltamisessa haasteita. Arvelisin tältä pohjalta ihan primääriä defektiä kognitiivisissa toiminnoissasi sekä persoonallisuushäiriötä auktoriteettiongelmasi vuoksi. Ihan tavallista sinänsä kun ottaa huomion, mistä olet kotoisin, eli et mistään missä älykkäitä tuotetaan. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe