Näen sinusta mies toisinaan unia, joissa olet lähellä, mutta kuitenkin tietyn etäisyyden päässä. Et sano mitään, mutta olet kuitenkin näköpiirissä siinä jossain lähellä. Silloin tuntuu kuin suojelisit minua kaikessa hiljaisuudessasi. Voisiko se olla niin vai onko se vain toiveajattelua? Mistä tällainen uni kertoo?
N -> M
Unissani tunnen läheisyytesi
29
609
Vastaukset
- Anonyymi
Suojattu olet rakkahin, nuku suojassa ihanin.
- Anonyymi
Samoin sanoin. Eteenpäin kuitenkin ja hyvää toivotaan kaikille osapuolille. Muutoksiin tulee sopeutua. Unet tapahtuvat alitajunnan tasolla ja siksi tunne lienee täysin oikea. Mmmm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin sanoin. Eteenpäin kuitenkin ja hyvää toivotaan kaikille osapuolille. Muutoksiin tulee sopeutua. Unet tapahtuvat alitajunnan tasolla ja siksi tunne lienee täysin oikea. Mmmm
Jos se tunne olisikin oikea, mutta en jaksa uskoa sitä, miksi silloin välillämme olisi tämä hiljaisuus?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17648552s
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ikävästä?
- Anonyymi
Siitä nyt ainakin, ikävästä on tullut liiankin tuttu seuralainen.
- Anonyymi
Tulkinta: joku palstalainen lukee ja vastailee. Mistä vi*sta kukaan tietää kuka kellekin. Se ei ole toiveajattelua, vaan jokainen haluaa aina rakkailleen jotain hyvää jonnekin. Oliko iloa vastauksesta vai ei?
- Anonyymi
En jaksa suojella itseänikään tai pysty satanistien tahtoa vastaan.
- Anonyymi
No just. Sinulla on täällä riittävästi suojelusenkeleitä. Jos panettaa, niin se on aika inhimillistä. Voit käydä siitä sisäistä sotaa loppuelämäsi, jos et ymmärrä laittaa asioita järkevällä tasolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just. Sinulla on täällä riittävästi suojelusenkeleitä. Jos panettaa, niin se on aika inhimillistä. Voit käydä siitä sisäistä sotaa loppuelämäsi, jos et ymmärrä laittaa asioita järkevällä tasolle.
Ei ole ollut yhtäkään enkeliä on vain kusipäitä jotka tuppaavat väkisin elämään. Yksin on hyvä olla eikä sitä sallita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä panetus nyt tähän asiaan liittyy?
- Anonyymi
Tuumaisin, että reaalikohtaamisenne ovat tulleet uniisi? Jos sinulle on sattunut jotain ikävää ja toinen on ottanut siihen osaa suojelevalla asenteella ja on muutenkin toivonut mielessään sinulle pelkkää hyvää.
- Anonyymi
Tällaista on kyllä tapahtunut. Jos toinen toimii noin, niin kertooko se vain hänen hyvistä luonteenpiirteistään vai kenties jostain enemmän?
- Anonyymi
Oletko varma siitä, että sydämesi on muualla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma siitä, että sydämesi on muualla?
Olen? Hän jäi sydämestäni pois silloin kun hän vastasi minulle kysymykseen uskollisuudesta parisuhteessa. Tunnen yhä vetoa ja hellyyttä ja monia mukavia asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen? Hän jäi sydämestäni pois silloin kun hän vastasi minulle kysymykseen uskollisuudesta parisuhteessa. Tunnen yhä vetoa ja hellyyttä ja monia mukavia asioita
..ja miksi haluan hänen kanssaan saunaan?! Ei seksuaalisessa merkityksessä mutta haluaisin saunaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin huonosti. On hän yhä sydämessäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä olla uskollisuudesta puhuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä olla uskollisuudesta puhuttu.
No me olemme tunteneet vajaa 20vuotta
Se kertoo juurikin siitä suojeluksesta.
- Anonyymi
Vieläkö se pappa täällä kuvittelee psykoosissa että joku nuori gimma tarvii sinun suojelua? Tuollaaset tyypit on niitä joilta nuoria tyttöjä suojellaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö se pappa täällä kuvittelee psykoosissa että joku nuori gimma tarvii sinun suojelua? Tuollaaset tyypit on niitä joilta nuoria tyttöjä suojellaan
Ei asiallinen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei asiallinen kommentti.
Ei kiinnosta vttuakaan asiallisuudet tollaasten kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aloittaja ei kyllä ainakaan nuoruuttaan tarvitse suojelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta vttuakaan asiallisuudet tollaasten kanssa
Tuliko mieleen että lipevä nainen veti höplästä kaikkia? Ehkä sinuakin? Semmosta se elämä on. (sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko mieleen että lipevä nainen veti höplästä kaikkia? Ehkä sinuakin? Semmosta se elämä on. (sivusta)
Liehittelee heikompia miehiä niinkö niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höplästä voi vetää monella erillä tavalla sitä voi miettiä itse kukin.
- Anonyymi
Näin unta naisesta. Hän nousi sängyssä päälleni ja siihen samalla heräsin.
- Anonyymi
Tunnen samoin Sisu
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801884Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2501832- 1081830
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452