Unissani tunnen läheisyytesi

Anonyymi-ap

Näen sinusta mies toisinaan unia, joissa olet lähellä, mutta kuitenkin tietyn etäisyyden päässä. Et sano mitään, mutta olet kuitenkin näköpiirissä siinä jossain lähellä. Silloin tuntuu kuin suojelisit minua kaikessa hiljaisuudessasi. Voisiko se olla niin vai onko se vain toiveajattelua? Mistä tällainen uni kertoo?
N -> M

29

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suojattu olet rakkahin, nuku suojassa ihanin.

      • Anonyymi

        Samoin sanoin. Eteenpäin kuitenkin ja hyvää toivotaan kaikille osapuolille. Muutoksiin tulee sopeutua. Unet tapahtuvat alitajunnan tasolla ja siksi tunne lienee täysin oikea. Mmmm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sanoin. Eteenpäin kuitenkin ja hyvää toivotaan kaikille osapuolille. Muutoksiin tulee sopeutua. Unet tapahtuvat alitajunnan tasolla ja siksi tunne lienee täysin oikea. Mmmm

        Jos se tunne olisikin oikea, mutta en jaksa uskoa sitä, miksi silloin välillämme olisi tämä hiljaisuus?


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­­N­­y­m­­f­­o­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17648552s

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ikävästä?

      • Anonyymi

        Siitä nyt ainakin, ikävästä on tullut liiankin tuttu seuralainen.


    • Anonyymi

      Tulkinta: joku palstalainen lukee ja vastailee. Mistä vi*sta kukaan tietää kuka kellekin. Se ei ole toiveajattelua, vaan jokainen haluaa aina rakkailleen jotain hyvää jonnekin. Oliko iloa vastauksesta vai ei?

    • Anonyymi

      En jaksa suojella itseänikään tai pysty satanistien tahtoa vastaan.

      • Anonyymi

        No just. Sinulla on täällä riittävästi suojelusenkeleitä. Jos panettaa, niin se on aika inhimillistä. Voit käydä siitä sisäistä sotaa loppuelämäsi, jos et ymmärrä laittaa asioita järkevällä tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just. Sinulla on täällä riittävästi suojelusenkeleitä. Jos panettaa, niin se on aika inhimillistä. Voit käydä siitä sisäistä sotaa loppuelämäsi, jos et ymmärrä laittaa asioita järkevällä tasolle.

        Ei ole ollut yhtäkään enkeliä on vain kusipäitä jotka tuppaavat väkisin elämään. Yksin on hyvä olla eikä sitä sallita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just. Sinulla on täällä riittävästi suojelusenkeleitä. Jos panettaa, niin se on aika inhimillistä. Voit käydä siitä sisäistä sotaa loppuelämäsi, jos et ymmärrä laittaa asioita järkevällä tasolle.

        Mikä panetus nyt tähän asiaan liittyy?


    • Anonyymi

      Tuumaisin, että reaalikohtaamisenne ovat tulleet uniisi? Jos sinulle on sattunut jotain ikävää ja toinen on ottanut siihen osaa suojelevalla asenteella ja on muutenkin toivonut mielessään sinulle pelkkää hyvää.

      • Anonyymi

        Tällaista on kyllä tapahtunut. Jos toinen toimii noin, niin kertooko se vain hänen hyvistä luonteenpiirteistään vai kenties jostain enemmän?


      • Anonyymi

        Oletko varma siitä, että sydämesi on muualla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma siitä, että sydämesi on muualla?

        Olen? Hän jäi sydämestäni pois silloin kun hän vastasi minulle kysymykseen uskollisuudesta parisuhteessa. Tunnen yhä vetoa ja hellyyttä ja monia mukavia asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen? Hän jäi sydämestäni pois silloin kun hän vastasi minulle kysymykseen uskollisuudesta parisuhteessa. Tunnen yhä vetoa ja hellyyttä ja monia mukavia asioita

        ..ja miksi haluan hänen kanssaan saunaan?! Ei seksuaalisessa merkityksessä mutta haluaisin saunaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen? Hän jäi sydämestäni pois silloin kun hän vastasi minulle kysymykseen uskollisuudesta parisuhteessa. Tunnen yhä vetoa ja hellyyttä ja monia mukavia asioita

        Sanoin huonosti. On hän yhä sydämessäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen? Hän jäi sydämestäni pois silloin kun hän vastasi minulle kysymykseen uskollisuudesta parisuhteessa. Tunnen yhä vetoa ja hellyyttä ja monia mukavia asioita

        Eipä olla uskollisuudesta puhuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä olla uskollisuudesta puhuttu.

        No me olemme tunteneet vajaa 20vuotta


    • Se kertoo juurikin siitä suojeluksesta.

      • Anonyymi

        Vieläkö se pappa täällä kuvittelee psykoosissa että joku nuori gimma tarvii sinun suojelua? Tuollaaset tyypit on niitä joilta nuoria tyttöjä suojellaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö se pappa täällä kuvittelee psykoosissa että joku nuori gimma tarvii sinun suojelua? Tuollaaset tyypit on niitä joilta nuoria tyttöjä suojellaan

        Ei asiallinen kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei asiallinen kommentti.

        Ei kiinnosta vttuakaan asiallisuudet tollaasten kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö se pappa täällä kuvittelee psykoosissa että joku nuori gimma tarvii sinun suojelua? Tuollaaset tyypit on niitä joilta nuoria tyttöjä suojellaan

        No aloittaja ei kyllä ainakaan nuoruuttaan tarvitse suojelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta vttuakaan asiallisuudet tollaasten kanssa

        Tuliko mieleen että lipevä nainen veti höplästä kaikkia? Ehkä sinuakin? Semmosta se elämä on. (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko mieleen että lipevä nainen veti höplästä kaikkia? Ehkä sinuakin? Semmosta se elämä on. (sivusta)

        Liehittelee heikompia miehiä niinkö niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko mieleen että lipevä nainen veti höplästä kaikkia? Ehkä sinuakin? Semmosta se elämä on. (sivusta)

        Höplästä voi vetää monella erillä tavalla sitä voi miettiä itse kukin.


    • Anonyymi

      Näin unta naisesta. Hän nousi sängyssä päälleni ja siihen samalla heräsin.

    • Anonyymi

      Tunnen samoin Sisu

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      149
      2150
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1643
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1460
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      96
      1431
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1312
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      208
      1175
    7. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      214
      1157
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      49
      1141
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1081
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      942
    Aihe