Unissani tunnen läheisyytesi

Anonyymi-ap

Näen sinusta mies toisinaan unia, joissa olet lähellä, mutta kuitenkin tietyn etäisyyden päässä. Et sano mitään, mutta olet kuitenkin näköpiirissä siinä jossain lähellä. Silloin tuntuu kuin suojelisit minua kaikessa hiljaisuudessasi. Voisiko se olla niin vai onko se vain toiveajattelua? Mistä tällainen uni kertoo?
N -> M

29

679

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suojattu olet rakkahin, nuku suojassa ihanin.

• Anonyymi

Samoin sanoin. Eteenpäin kuitenkin ja hyvää toivotaan kaikille osapuolille. Muutoksiin tulee sopeutua. Unet tapahtuvat alitajunnan tasolla ja siksi tunne lienee täysin oikea. Mmmm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin sanoin. Eteenpäin kuitenkin ja hyvää toivotaan kaikille osapuolille. Muutoksiin tulee sopeutua. Unet tapahtuvat alitajunnan tasolla ja siksi tunne lienee täysin oikea. Mmmm

Jos se tunne olisikin oikea, mutta en jaksa uskoa sitä, miksi silloin välillämme olisi tämä hiljaisuus?

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😋 ­­­N­­y­m­­f­­o­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17648552s

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ikävästä?

• Anonyymi

Siitä nyt ainakin, ikävästä on tullut liiankin tuttu seuralainen.

• Anonyymi

Tulkinta: joku palstalainen lukee ja vastailee. Mistä vi*sta kukaan tietää kuka kellekin. Se ei ole toiveajattelua, vaan jokainen haluaa aina rakkailleen jotain hyvää jonnekin. Oliko iloa vastauksesta vai ei?

• Anonyymi

En jaksa suojella itseänikään tai pysty satanistien tahtoa vastaan.

• Anonyymi

No just. Sinulla on täällä riittävästi suojelusenkeleitä. Jos panettaa, niin se on aika inhimillistä. Voit käydä siitä sisäistä sotaa loppuelämäsi, jos et ymmärrä laittaa asioita järkevällä tasolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No just. Sinulla on täällä riittävästi suojelusenkeleitä. Jos panettaa, niin se on aika inhimillistä. Voit käydä siitä sisäistä sotaa loppuelämäsi, jos et ymmärrä laittaa asioita järkevällä tasolle.

Ei ole ollut yhtäkään enkeliä on vain kusipäitä jotka tuppaavat väkisin elämään. Yksin on hyvä olla eikä sitä sallita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä panetus nyt tähän asiaan liittyy?

• Anonyymi

Tuumaisin, että reaalikohtaamisenne ovat tulleet uniisi? Jos sinulle on sattunut jotain ikävää ja toinen on ottanut siihen osaa suojelevalla asenteella ja on muutenkin toivonut mielessään sinulle pelkkää hyvää.

• Anonyymi

Tällaista on kyllä tapahtunut. Jos toinen toimii noin, niin kertooko se vain hänen hyvistä luonteenpiirteistään vai kenties jostain enemmän?

• Anonyymi

Oletko varma siitä, että sydämesi on muualla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varma siitä, että sydämesi on muualla?

Olen? Hän jäi sydämestäni pois silloin kun hän vastasi minulle kysymykseen uskollisuudesta parisuhteessa. Tunnen yhä vetoa ja hellyyttä ja monia mukavia asioita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen? Hän jäi sydämestäni pois silloin kun hän vastasi minulle kysymykseen uskollisuudesta parisuhteessa. Tunnen yhä vetoa ja hellyyttä ja monia mukavia asioita

..ja miksi haluan hänen kanssaan saunaan?! Ei seksuaalisessa merkityksessä mutta haluaisin saunaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoin huonosti. On hän yhä sydämessäni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä olla uskollisuudesta puhuttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä olla uskollisuudesta puhuttu.

No me olemme tunteneet vajaa 20vuotta

• Se kertoo juurikin siitä suojeluksesta.

• Anonyymi

Vieläkö se pappa täällä kuvittelee psykoosissa että joku nuori gimma tarvii sinun suojelua? Tuollaaset tyypit on niitä joilta nuoria tyttöjä suojellaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö se pappa täällä kuvittelee psykoosissa että joku nuori gimma tarvii sinun suojelua? Tuollaaset tyypit on niitä joilta nuoria tyttöjä suojellaan

Ei asiallinen kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei asiallinen kommentti.

Ei kiinnosta vttuakaan asiallisuudet tollaasten kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aloittaja ei kyllä ainakaan nuoruuttaan tarvitse suojelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta vttuakaan asiallisuudet tollaasten kanssa

Tuliko mieleen että lipevä nainen veti höplästä kaikkia? Ehkä sinuakin? Semmosta se elämä on. (sivusta)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko mieleen että lipevä nainen veti höplästä kaikkia? Ehkä sinuakin? Semmosta se elämä on. (sivusta)

Liehittelee heikompia miehiä niinkö niinkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höplästä voi vetää monella erillä tavalla sitä voi miettiä itse kukin.

• Anonyymi

Näin unta naisesta. Hän nousi sängyssä päälleni ja siihen samalla heräsin.

• Anonyymi

Tunnen samoin Sisu

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      426
      1692
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      94
      1128
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      960
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      879
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      788
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      783
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      753
    8. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      748
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      719
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      697
    12. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    13. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      36
      605
    14. 45
      577
    15. 34
      575
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      546
    18. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      545
    19. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    20. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      49
      503
    Aihe